SPECJALISTA DS. UMÓW Gdańsk oferta pracy 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UMÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie 2-3 lata, znajomość prawa zamówień publicznych. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Konopnickiej 13. Praca pn-pt w godz. 7.30-15.30. Kontakt telefoniczny 261 21 34 35, 261 21 34 18 lub w miejscu pracy. Wymiar czasu pracy: pełen etat/wynagrodzenie zależne od wysługi lat. CV + list motywacyjny prosimy przesłać na e-mail: 17tol.sekretariat (at) ron.mil.pl
Nazwa pracodawcy: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+ list motywacyjny prosimy przesłać na e-mail: 17tol.sekretariat (at) ron.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Marii Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 23.10.2018
Oferta pracy ważna do: 04.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Roboty ciesielskie, zbrojarskie, betoniarskie, izolacje
BRASC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-23 - Chorzów (śląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
obsługa komputera, urządzeń biurowych, obsługa klientów, sporządzanie ofert i ich analiza, sporządzanie umów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Będzin (śląskie)
Układanie instalacji elektrycznej, obsługa i naprawy urządzeń elektrycznych, wentylacji, mechanicznych, obsługa urządzeń akustycznych.Godziny pracy: 8-16, 14-22.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż oferty własnej i obcej, obsługa księgowości w tym zakresie.Praca w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na okres probny 3 m-ce,w godzinach 8-17. od pn. do pt.
Biuro Turystyczne SPORT-CENTRUM Piotr Gałuszka - 2018-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z działem produkcji i logistyki w ramach realizowanych projektów, przygotowanie ofert handlowych, kontakt z klientem niemieckojęzycznym, obsługa zamówień, przegląd rynku, poszukiwanie zleceń
Inter-Expert Polska - 2016-05-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykonywanie analizy rynku branżowego na terenie Ukrainy, Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Praca na terenie RP oraz delegacje - Ukraina.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Jarosław (podkarpackie)
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robót. Sprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznej. Sprawdzanie kompletności dokumentacji technicznej i poprawności rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji technicznej. Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych. Sporządzanie budżetu kosztów budowy. Sporządzanie zapytań ofertowych na roboty budowlano-montażowe. Tworzenie wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji. Ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy Prowadzenie korespondencji formalno-prawnej z Inwestorem i podwykonawcami. Analiza dokumentów formalno-prawnych oraz dokumentacji technicznej w prowadzonych postępowaniach przetargowych i prowadzonych budów organizowanie przetargów na podwykonawstwo w produkcji budowlano-montażowej, negocjowanie i sporządzanie umów z podwykonawcami, kontrola terminowego sporządzania preliminarza kosztów przez Kierowników Budów, współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych, nadzór nad terminową realizacją zamówień na środki produkcji oraz koordynacja dostaw i dostawców. Udział w naradach koordynacyjnych budowy
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zgodny ze st.
Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o. - 2017-11-29 - Milicz (dolnośląskie)
realizacja projektow prowadzonych przez fundację
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
- Kontakty telefoniczne/pisemne z klientami oraz pracownikami w terenie. Opracowywanie ofert/projektów. Negocjacje handlowe. Realizacja zamówień. Kreowanie zapotrzebowania na oferowane produkty.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie typu ogólnego lub technicznego. Doświadczenie NIE jest wymagane. Znajomość komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) hth-ptt.pl
HTH - NOVOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie całości spraw dotyczących windykacji należności Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie z tytułu dochodów budżetowych, w tym sporządzanie not obciążeniowych, wystawianie tytułów wykonawczych, wysyłanie wezwań do zapłaty, upomnień, sporządzanie ugód, celem dostarczenia aktualnej i bieżącej informacji na temat stanu należności w W-MOSG,- realizowanie windykacji należności z tytułu szkód w mieniu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej spowodowanych przez osoby fizyczne lub prawne na bieżąco, celem ustalenia stanu faktycznego i wyegzekwowania należności,- uzgadnianie na bieżąco prawidłowości, terminowości i ewidencji analitycznej wszystkich należności, celem zapewnienia poprawności i zgodności stanu kont analitycznych z kontami syntetycznymi,- monitorowanie terminowości płatności wystawianych przez Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej faktur, not obciążeniowych, celem terminowego wysyłania do zobowiązań do zapłaty, upomnień oraz podejmowania w stosunku do nich czynności zmierzających do wykonania zobowiązania w drodze egzekucji lub podejmowania innych czynności zmierzających do wyegzekwowania lub likwidacji należności- zbieranie, opracowywanie i redagowanie w jednolity materiał wkład merytoryczny, z zakresu uzyskanych należności z tytułu dochodów budżetowych, stanu należności i zaległości W-MOSG, celem ujęcia go w analizach kwartalnych z wykonania planu dochodów budżetowych oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
PRACE BIUROWE, PRACE MAGAZYNOWE, PRACE SERWISOWE MASZYN, KOMPUTEROWA OBSŁUGA MASZYN
AGROLAS CO SP. J. - 2018-01-31 - Skierniewice (łódzkie)
Sprzedaż i promocja płytek ceramicznych oraz sanitariatów.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pomoc w rozwiązywaniu zaistniałych problemów, realizacja indywidualnych planów sprzedażowych i marketingowych oraz udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
KASPA GROUP Paweł Knopczyński - 2015-11-12 - Oborniki (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Złotoryja (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynku wschodnim, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedaży, analiza rynku i ofert konkurencji, przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami z rynku wschodniego
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Piaseczno (mazowieckie)
Specjalista sprzedaży artykułów meblowych
Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna - 2016-08-26 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej zakupu towarów, usług, robót budowlanych. Koordynowanie realizacji zadania jakim jest przeprowadzenie postępowania od początku do końca,- kierowanie i koordynowanie pracą członków komisji przetargowej celem prawidłowego przebiegu procedury oraz wyłonienia oferentów. Sprawowanie nadzoru nad pracą innych członków komisji w zależności od złożoności zamówienia od 3 do 7 osób. Dokonywanie sprawdzenia wnoszonych przez wykonawców wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów wnoszonych w innych formach niż w pieniądzu np. gwarancjach ubezpieczeniowych, bankowych, poręczeniach itp., - upublicznianie ogłoszenia wymaganego ustawą Prawo zamówień publicznych w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych, portalu Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz w siedzibie urzędu oraz innych informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami,- każdorazowe, po zakończeniu postępowania sprawdzanie zgodności treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji oraz ofertą Wykonawcy. Dokonywanie rejestracji umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,- bieżące archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi,- współuczestniczenie w analizowaniu wnoszonych przez wykonawców odwołań lub informacji o niezgodnej z przepisami czynności podjętej przez zamawiającego lub zaniechanej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-01-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja procesów zakupowych, pozyskiwanie nowych dostawców , pozyskiwanie klientów w przetargach w branży meblarskiej oraz remontowej
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Zabrze (śląskie)
zaopatrzenie, zamówienia części do maszyn drogowych,obsługa pakietu MSOFFICE, gospodarka magazynowa
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DYLMEX - INWESTYCJE SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-24 - Staszów (świętokrzyskie)
Organizacja transportu (transport międzynarodowy). Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące w wymiarze 1/2 etatu - wynagrodzenie 1 050 zł, po okresie próbnym umowa na cały etat - wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą wyłacznie drogą e-mail information (at) soho-distribution.com
Soho Distribution Sp z o o - 2018-01-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa klientów rynku niemieckojęzycznego, rejestracja zamówień w systenmie, obsługa korespondencyjna klientów.
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-02-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
Praca w Kutnie-rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów.Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramownia systemowego,użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników.Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania.Czuwanie nad poprawnym przepływem zgłoszeń.Dokumentowanie wykonanych modyfikacji w systemch.
SII Sp. z o.o. Warszawa - 2016-06-28 - Kutno (łódzkie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza dokumentacji dotyczącej obszarów Natura 2000 z terenu całego kraju, archiwizowanie wprowadzanych zmian merytorycznych do bazy danych, edytowanie przebiegu granic obszarów Natura 2000, ocenianie jakości danych opisowych o siedliskach przyrodniczych i ostojach gatunków chronionych w obszarach Natura 2000 oraz uzupełnianie tych danych w bazie, przygot. dok. do archiwizacji
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)