SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Tychy oferta pracy Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów zgłaszających się do firmy, wprowadzanie danych do systemów informatycznych, sprawdzanie poprawności informacji i dokumentów przekazanych przez klienta, przygotowanie zleceń dla kuriera. Wynagrodzenie godzinowe.
Data publikacji: 2016-12-16
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczna obsługa klientów zgłaszających się do firmy, wprowadzanie danych do systemów informatycznych, sprawdzanie poprawności informacji i dokumentów przekazanych przez klienta, przygotowanie zleceń dla kuriera. Wynagrodzenie godzinowe.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka godzinowa
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komputer - obsługa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność, dokładność, sumienność,
Nazwa pracodawcy:
Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Profil działalności pracodawcy:
Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.12.2016
Data dodania oferty pracy: 16.12.2016
Oferta pracy ważna do: 13.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
##zakres##
Wena s.c. I.Pilipczuk, C.Palak, P.Palak - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MOTOR" ZBIGNIEW GACKOWSKI - 2016-03-04 - Bydgoszcz (pomorskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie i ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskiech, tworzenie raportów oraz zestawień kadrowo-płacowychKontakt email z pracodawcą : alena.lica (at) benecke-kaliko.pl
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników LO, prowadzenie list obecności, zwolnień lekarskich, urlopw pracowniczych, sporządzenie umów o pracę, pism dot. warunków pracy, świadectw pracy, przygotowanie wiosków emertyalnych, rentowych oraz opracowywanie odpowiedniej dokumentacji, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie spraw płacowych, kierowanie pracą obsługi, planowanie wydatków osobowych do projektu budżetu powiatu, sporzadzenie sprawozdań, przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji techniczno -remontowej budynków
Zespół Szkół w Puszczykowie/LO w Puszczykowie - 2018-03-16 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych,bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, dobra znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programów MS Office + Publisher + CRM, dyspozycyjność i gotowość do podróży zagranicznych; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientem, bieżąca obsługa klientów, współpraca z innymi pionami firmy, realizacja polityki handlowej firmy, wykonywanie raportów z podejmowanych działań; możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
specjalista ds. marketingu i RD
Agapit Alipiy Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porządku w miejscach publicznych, zabezpieczanie imprez i uroczystości, prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca 2 - zmianowa 06.30 - 22.00 Wymagane złożenie aplikacji na stronie: https://bip.nadarzyn.pl/Pierwsza umowa na 6 miesięcy.
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-04-07 - Nadarzyn (mazowieckie)
ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH, WNIOSKI O PŁATNOŚĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne; wymagane min. 5-letnie doświadczenie zawodowe; znajomość programów kadrowo-płacowych: Płatnik, ZUS; znajomość przepisów podatkowych; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice;
DEWIZA KANCELARIA PRAWA FINANSOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych lub sprzątanie terenu zewnętrznego.
INWEMER SYSTEM Sp z o.o. - 2017-10-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do systemu, wsparcie w bieżącej obsłudze księgowej, wystawianie faktur, prace administracyjne
Młodzieżowa Akademia Footballu Sp. z o.o - 2015-12-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
umiejętność komleksowego uszycia całej sztuki odzieży (sukienka, spodnie, kurtka)
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Pietrzykowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników
FHU EDMAR Mariusz Grzywnowicz - 2017-11-10 - Strzeżów Drugi (małopolskie)
Segregowanie dokumentów, wprowadzanie do systemu dokumentów, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-10-19 - Sopot (pomorskie)
Wykształcenie średnie chemiczne; technik chemik, technik analityk, technik farmacji, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku laboranta, znajomość języka obcego: angielski preferowany w stopniu dobrym, prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy grupowej, umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy w rozwiązywaniu problemów, systematyczność i konsekwentność w działaniu, obsługa MS Office, komunikatywność, otwartość na rozwój. Opis stanowiksa: przyjmowanie próbek do badań, przeprowadzanie badań środków smarnych w laboratorium, pobieranie próbek oleju, nadzór nad magazynem laboratoryjnym. Szczegóły wymagań rekrutacyjnych dostępne na stronie internetowej www.ecol.com.pl, zakładka PRACA. Aplikacje składać w formie elektronicznej lub papierowej w siedzibie firmy.
ECOL SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów.
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-05-11 - Płońsk (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, umów zleceń i o dzieło. Naliczanie podatku do wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osóbprowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
BIURO RACHUNKOWOŚCI ZYSK JULIA PRYCZKOWSKA - 2018-06-19 - Reda (pomorskie)
Monitorowanie stanów magazynowych surowców do produkcji i innych. Składanie i nadzorowanie zamówień do dostawców zagranicznych. Przygotowywanie dokumentacji związanej z importem towarów. Reklamacje do dostawców.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni konatkt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie raportów oraz zestawień, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, prowadzenie ewidencji klientów, archiwizacja dokumentów oraz ich prawidłowe przechowywanie
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:1.realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierających zatrudnienie i aktywizację zawodową lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;2.realizacja innych instrumentów wsparcia (m.in prac interwencyjnych, staży, bonów, robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej);3.merytoryczna weryfikacja wpływajacych wniosków dotyczących sybsydiowanych form zatrudnienia, sporządzanie umów;4.weryfikacja dowodów księgowych, wypłat, faktur oraz pozostałych wydatków związanych z realizowanymi zadaniami;5.przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz związanych z realizowanym programami, ocena efektywności działań, w tym przygotowywanie i sporządzanie informacji dla potrzeb statystyki i rynku pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty nalezy składać w terminie do dnia 09.05.2017 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 46-48 w pokoju nr 17- II piętro (sekretariat) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta". Więcej informacji na stronie BIP www.pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-04-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
utrzymanie maszyn i urządzęń w ruchunaprawa oraz konserwacja maszyn i urządzeń na obiektach i budowachwykonywanie nowych lub przebudowa istniejących instalacji
PRZEDSIĘBIORSTWO ORGANIZACJI BUDOWNICTWA POBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- terminowe planowanie nadchodzących zleceń z porozumieniu z firmą- planowanie wszystkich etapów pracy procesów produkcyjnych - zapewnianie ciągłego doskonalenia procesów w celu osiągniecia optymalnego wykorzystania oraz jakościowej i terminowej realizacji zamówień klientów- pełnienie funkcji osoby kontaktowej pomiędzy przełożonymi i pracownikami produkcji
Stahlhandel Gröditz GmbH - 2017-08-18 - Niemcy (Niemcy)
jw.
4Life Direct Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wyszki (podlaskie)
- obsługa Klienta drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), e-mailową, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych
- udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych produktach
- wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie
- dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- dbałość o budowanie reputacji firmy
- zapewnienie wsparcia technicznego
Boldmind Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE w tym dokumentacji aplikacyjnej w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/dotacji UE
Fundacja Nowe Technologie - 2016-12-16 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska robotnicze i nierobotnicze
SPE Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)