SPECJALISTA DS.BHP (HEALTH&SAFETY) Szczecin oferta pracy EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.BHP (HEALTH&SAFETY)
Wynagrodzenie: od 4 210 PLN
Zakres obowiązków: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
Data publikacji: 2016-04-21
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 210 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 4210ZŁ MIESIĘCZNIE, NETTO - 3000ZŁ
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.BHP (HEALTH&SAFETY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 210 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BHP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE UMOŻLIWIAJĄCYM ROZUMIENIE INSTRUKCJI TECHNICZNYCH
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA ADRES E-MAIL: rekrutacja (at) eurokran2.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 21.04.2016
Oferta pracy ważna do: 20.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauka języka angielskiego. Umowa o pracę na okres próbny, praca jednozmianowa na pełen etat w godz. 8-16, wynagrodzenie 1850 zł brutto miesięcznie. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt z pracodawcą: Dorota Starosta tel. 589-181-15-17 email: twinsam (at) poczta.fm
SUCCESS IN ENGLISH - Zajęcia Indywidualne i Grupowe Dorota Starosta - 2016-03-25 - Pałubice (pomorskie)
- archiwizacja, skanowanie i dekretacja faktur - przygotowywanie zestawień kosztów transportu - ewidencja kilometrówek pojazdów firmowych - ewidencja i inwentaryzacja narzędzi wydawanych ekipom montażowym - administracja flotą samochodów firmowych - wsoarcie magazynu w obiegu dokumentacji - kontakt z Działem Handlowym i Działem Produkcji, koordynacja logistyki zamówień
METS sp. z o.o. - 2018-07-27 - Lubin (dolnośląskie)
Wykształcenie min. zawodowe lub średnie oraz mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, prawo jazdy kat. B . Dobra obsługę komputera (umiejętność obsługi Pakietu MS Office: word, excel). Ponadt przyszły pracownik powinien cechować się: dyspozycyjnością, dokładnością i odpowiedzialnością, umiejętnością pracy w zespole, umiejętnością kierowania ludźmi oraz chęcią i gotowością do intensywnej pracy.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2016-01-28 - Racibórz (śląskie)
Prace wykończeniowe (malowanie, szpachlowanie, plyty G.K)
M-3 ARTYKUŁY REMONTOWO-WYKOŃCZENIOWE SZAMOTUŁY - 2017-03-09 - Szamotuły (wielkopolskie)
Jazda samochodem ciężarowym na terenie kraju.
USŁUGI TRANSPORTOWE Robert Krzesaj - 2017-12-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
diagnostyka pojazdów, demontaż / montaż podzespołów aut ciężarowych i osobowych
ASO DIESEL Wachowiak Adam - 2017-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż telefoniczna ( branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)
Praca w językach obcych (angielski i hiszpański): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych w programie SAP, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE•KOSZTORYSOWANIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO•PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW•NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓWWYMAGANIA:•ZNAJOMOŚĆ MATERIAŁÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE•DOŚWIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I OTOCZENIA•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA•PRAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
Meble.pl S.A. - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie raportów finansowych, tworzenie analiz i symulacji finansowych, analiza i bieżąca kontrola kosztów, udział w przygotowywaniu prognoz finansowych Spółki, wsparcie procesu zamykania ksiąg, współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Józefów (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK - 2017-02-06 - Stanowice (śląskie)
- Współpraca z przedstawicieli biznesu oraz IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testów; - Kontrola zgodności testów z wymaganiami; - Tworzenie i utrzymywanie testów i scenariuszy testowych; - Gromadzenie i zarządzanie danymi testowymi; - Wykonywanie testów zgodnie z określonymi kryteriami; - Kontrola poprawności zaraportowanych błędów, analiza oraz eskalacja w razie potrzeby;- Wsparcie testów akceptacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-12-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych, poszukiwanie kandydatów (m.inn. drogą telefoniczna i poprzez internet). Tworzenie bazy potencjalnych klientów. Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych , selekcja aplikacji. Przeprowadzanie wywiadów z kandydatami, zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Udział w projektach wewnetrznych, zaangazowanie i duża motywacja do pracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Legnica (dolnośląskie)
opieka nad mieszkańcami domu, prace porządkowe
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KWIDZYNIE - 2018-07-30 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
TELEPERFORMANCE POLSKA SP. Z O. O. - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe z zakresu animacji kultury, promocji, marketingu; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie organizacji wydarzeń popularnonaukowych, kulturalnych, promocyjnych/poparte referencjami lub innymi dokumentami; wiedza z zakresu administracji, wiedza z zakresu finansów; znajomość social mediów; prawo jazdy kat.B; dobra organizacja pracy własnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-19 - Gliwice (śląskie)
Zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w spółce, administrowanie i monitoring serwerów pod kontrolą Windows Server, administrowanie systemami ERP - Comarch ERP XL i inne, nadzór i zarządzanie infrastrukturą LAN/WAN, wsparcie techniczne użytkowników, nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, współpraca z dostawcami oprogramowania przy utrzymaniu systemów oraz planowaniu ich rozwoju, obsługa kopii zapasowych jednostek, zapewnienie bezpieczeństwa danych.Bierzemy pod uwagę, również pracę na 1/2 etatu, z proporcjonalnie obniżonym wynagrodzeniem brutto.
ERBET SP. Z O.O. - 2016-05-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
- diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,- realizacja celów sprzedażowych,- kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,- operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Bank Pocztowy SA - 2018-02-09 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Żywiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Reklama i promocja usług firmy, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lublin (lubelskie)
wykształcenie średnie, kurs spawacza, aktualne uprawnienia
Polnet Sp. z o.o. i Wspólnicy S.K. - 2016-10-20 - Zalesie Wielkie (wielkopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Muzeum Ziemiaństwa Zespół Pałacowo-Parkowy Dobrzyca - 2017-04-19 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu. Obsługa interesantów. Obsługa urządzeń biurowych. Pomoc przy realizacji projektów unijnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Płock (mazowieckie)
ODBIÓR ILOŚCIOWY I JAKOŚCIOWY DETALI ZGODNIE Z RYSUNKIEM I TECHNOLOGIĄ, WYKONYWANIE POMIARÓW WSPÓŁRZĘDNOŚCIOWĄ MASZYNĄ POMIAROWĄ
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Projekt polega na udzielaniu wsparcia osobom nieaktywnym zawodowo w postaci staży w przedsiębiorstwach i szkoleń zawodowych. Zakres obowiązków: 1. Wyszukiwanie pracodawcówzdecydowanych na przyjęcie uczestników projektu na staż. 2.Prowadzenie projektowego pośrednictwa pracy (min. bieżące monitorowanie regionalnego rynku pracy, wyszukiwanie i gromadzenie ofert pracy, pomoc w sprawnym poruszaniu sie po rynku pracy,kontakty z PUP i pracodawcami, uczestnictwo w targach pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia dla wszystkich uczestników projektu). 3.Ścisła współpraca z pracodawcami (w szczególności organizowanie spotkań w celu prezentacji potencjału uczestników, przygotowywanieumów trójstronnych - wnioskodawca - przedsiębiorca - stażysta) 4.Organizacja staży. 5. Wizyty monitoringowe u pracodawców w celusprawdzenia prawidłowego przebiegu stażu. 6. Konsultacje dlastażystów. Wymagania formalne: - wyższe wykształcenie, - minimum2letnie doświadczenie w realizacji projektów UE Pożądanekompetencje, umiejętności: - chęć zaangażowania w realizowanezadania, - znajomość lokalnego rynku pracy, - umiejętność efektywnejkomunikacji, - znajomość zasad realizacji, wytycznych programowychw zakresie projektów EFS37.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2017-02-27 - Częstochowa (śląskie)