SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ Lubin oferta pracy METS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: - archiwizacja, skanowanie i dekretacja faktur - przygotowywanie zestawień kosztów transportu - ewidencja kilometrówek pojazdów firmowych - ewidencja i inwentaryzacja narzędzi wydawanych ekipom montażowym - administracja flotą samochodów firmowych - wsoarcie magazynu w obiegu dokumentacji - kontakt z Działem Handlowym i Działem Produkcji, koordynacja logistyki zamówień
Data publikacji: 2018-07-27
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: METS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 3, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- archiwizacja, skanowanie i dekretacja faktur - przygotowywanie zestawień kosztów transportu - ewidencja kilometrówek pojazdów firmowych - ewidencja i inwentaryzacja narzędzi wydawanych ekipom montażowym - administracja flotą samochodów firmowych - wsoarcie magazynu w obiegu dokumentacji - kontakt z Działem Handlowym i Działem Produkcji, koordynacja logistyki zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
samodzielność, umiejętność planowania i organizacji czasu pracy, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania, praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook), praca w wymiarze 1/2 etatu
Nazwa pracodawcy: METS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 3, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 10-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 27.07.2018
Oferta pracy ważna do: 10.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)
Dokonywanie kalkulacji i raportowanie kosztów działalności, sporządzanie analiz finansowych dotyczących różnych sfer działalności przedsiębiorstwa, wycena nowych produktów, analiza rentowności i rekomendowanie optymalnej struktury portfela produktówi. Wspomagania windykacji należności od klientów. Tworzenie i rozwój narzędzi analitycznych, wspomagających działalność operacyjną. Pracodawca ofertuje interesująca i stabilna prace w stale rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, motywujący system wynagrodzeń, przyjazną atmosferę i dobre warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, - przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez komórki organizacyjne, monitorowanie i raportowanie planów kosztów , planu Sprzedaży, prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług, wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjentów,sporządzanie raportów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Kontakty telefoniczne/pisemne z klientami oraz pracownikami w terenie. Opracowywanie ofert/projektów. Negocjacje handlowe. Realizacja zamówień. Kreowanie zapotrzebowania na oferowane produkty.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie typu ogólnego lub technicznego. Doświadczenie NIE jest wymagane. Znajomość komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) hth-ptt.pl
HTH - NOVOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
Naprawy uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy maszyn i urządzeń w zakładzie, uruchamianie maszyn i urządzeń produkcyjnych, współpraca z firmami serwisowymi.
BODYCOTE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
Strefa SPA w hotelu posiada 16 gabinetów zabiegowych, siłownie oraz strefę wellness wraz z basenem. Nadzór i organizacji pracy pracowników SPA.
Hotel "Prezydent"Firma Consultingowa "Promotor" - 2017-05-08 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Raba Wyżna (małopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Utrzymanie czystości w biurowcu i łaźni zakładu przemysłowego. Praca w Katowicach, ul. Konduktorska. -Wynagrodzenie: 2300 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca na pełny etat. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 15:00-21:00. Wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie na tym samym stanowisku. Chęć do pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 662-613-403) w godz.: 8:00-18:00.
GDF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, tankowanie gazem LPG, dbanie o porządek
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "Skorpion" - 2016-05-06 - Zawady (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta oraz obsługa firmy
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2016-11-22 - Ługi (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór spawalniczy nad spawaczami z Indii; inspekcje, odbiory, badania nieniszczące; tworzenie dokumentacji jakościowej, praca na budowach pracodawcy; praca w godz.: 06-14, 14-22; odpłatność pracownika za zakwaterowanie - ryczałt 42 zł;
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Brzezie (opolskie)
Promowanie produktów i usług z oferty firmy,przygotowanie informacji handlowych dla klientów,współpraca z firmami zewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie procesu rekrutacji
kontakt przez OHP - 2016-03-30 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:• aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• realizowanie założonych planów sprzedażowych• pozyskiwanie nowych członków Kasy• współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,- liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje- samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-24 - Racibórz (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- zarzadzanie bazą dostawców komponentów na poziomie operacyjnym i taktycznym,- administrowanie danymi dostawców w systemie Oracle,- negocjacje handlowe, podpisywanie umów i kontraktów,- cykliczne ocenianie dostawców,- bieżące usprawnianie współpracy z dostawcami,- prowadzenie projektów zakupowych.
Magnetic Systems Technology Sp.z.o.o Sp.k. - 2018-01-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Windykacja należności finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Nysa (opolskie)
Do zadań należeć będzie:- bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych oraz ich ewidencja, - analiza kont księgowych,- sporządzanie deklaracji VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (bankami, firmy leasingowe, audytorzy),- współudział w opracowaniu instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obszaru finansowo-księgowego. Oferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-10 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie robót budowlanych, przygotowywanie materiałów przetargowych, ocena techniczna zasobów Spółdzielni, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, pracę w miłej atmosferze.Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (cv, kopie dokumentów potwierdzających: posiadane wykształcenie, staż, uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje) wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do dnia 17.03.2017r., w zamkniętej kopercie z napisem Specjalista ds. budowlanych w Biurze Podawczym Spółdzielni. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Informacja - pok. 101, tel. (71) 356-48-08.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających z Prawa Pracy i ubezpieczeń;- obsługiwanie programu Płatnik; - naliczanie i sporządzanie list płac; - wystawianie zaświadczeń o dochodach, zatrudnieniu; - tworzenie i wysyłanie dokumentów do PFRON; - sporządzanie zestawień i raportów
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sprzedaż usług oferowanych przez firmę, budowanie bazy klientów oraz pozytywnego wizerunku firmy
LukasMedia Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Lublin (lubelskie)