SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO Wrocław oferta pracy ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie i nadzór nad realizacją zamówień materiałów do produkcji,- dobór dostawców i negocjowanie warunków umów z dostawcami oraz poszukiwanie dostawców alternatywnych,- nadzór nad magazynem materiałów produkcji,- prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów do produkcji,- dbałość o terminowość dostaw materiałów na produkcję oraz optymalizacja kosztów frachtu,- obsługa reklamacji jakościowych na materiały produkcyjne,- praca w systemie ERP,- sporządzanie okresowych analiz dotyczących dostaw i gospodarki magazynowej,- udział w projektach usprawniających logistykę dostaw i optymalizację zapasów magazynowych zgodnie z Lean Manufacturing. Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt z pracodawcą: Dział Kadr pok. 211, e-mail: praca (at) elwat.com.pl, tel. 71 33 45 113 lub 114. Prosimy o dołączenie do przesłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U. z 2018 r. z poz. 1000)" na stanowisko jak w treści ogłoszenia ogłoszenia o pracę.Jednocześnie informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą: ul. Hubska 96/100, 50-502 Wrocław. Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Data publikacji: 2020-05-13
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubska 96/100, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i nadzór nad realizacją zamówień materiałów do produkcji,- dobór dostawców i negocjowanie warunków umów z dostawcami oraz poszukiwanie dostawców alternatywnych,- nadzór nad magazynem materiałów produkcji,- prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów do produkcji,- dbałość o terminowość dostaw materiałów na produkcję oraz optymalizacja kosztów frachtu,- obsługa reklamacji jakościowych na materiały produkcyjne,- praca w systemie ERP,- sporządzanie okresowych analiz dotyczących dostaw i gospodarki magazynowej,- udział w projektach usprawniających logistykę dostaw i optymalizację zapasów magazynowych zgodnie z Lean Manufacturing. Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt z pracodawcą: Dział Kadr pok. 211, e-mail: praca (at) elwat.com.pl, tel. 71 33 45 113 lub 114. Prosimy o dołączenie do przesłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U. z 2018 r. z poz. 1000)" na stanowisko jak w treści ogłoszenia ogłoszenia o pracę.Jednocześnie informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą: ul. Hubska 96/100, 50-502 Wrocław. Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Zaopatrzeniowiec (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość systemów klasy ERP
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: uprawnienia na wózek widłowy
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: minimum średnie,staż pracy: minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy w obszarze produkcji,umiejętności:- znajomość programu EXCEL na poziomie pozwalającym prowadzenie analiz i zestawień,- znajomość języka angielskiego - na poziomie minimum B2,- prawo jazdy kat. B,- posiadanie ważnych uprawnień na wózki widłowe będzie dodatkowym atutem,- doświadczenie w pracy z systemami ERP,inne:- umiejętność pracy w zespole,- umiejętnośc pracy pod presją czasu,- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- obowiązkowość, terminowość i elastyczność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
danePracodawcy_nip: 8960003378
danePracodawcy_regon: 00045645000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Hubska 96/100, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Hubska
Numer budynku pracodawcy: 96/100
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332302
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 14.05.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?117391aae4116022ad750908ef63cb78
Podobne oferty pracy
stawianie słupów oświetleniowych, rozkładanie przewodów. Prace bez napięciowe.
Artur RENDA, Paweł KRZYSZTOŃ ARDES S.C. - 2016-02-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- pomoc klientom w zakresie wsparcia procesu logistycznego, - nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, - współpraca z przewoźnikami, kierowcami i podwykonawcami - praca z klientami zagranicznymi (j. ukraiński)
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
cv
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Hurtownia bizuterii i art. modniarskich
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Administrowanie systemem informatycznym zakładu.
"HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A. - 2016-10-04 - Jasło (podkarpackie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie i realizacja procesów rekrutacji, samodzielne prowadzenieprocesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwaniapracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami z Europy Wschodniej. Praca od 8-16
P2 Spółka Cywilna Paweł Serafin, Patryk Kawala - 2019-07-05 - Opole (opolskie)
3.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:- prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,-udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowegodotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadańzwiązanych z dostępem do informacji niejawnych,7) opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań- Współpraca przy opracowywaniu i aktualizacji dokumentacji z zakresu jakości.- Aktywny udział w tworzeniu i aktualizacji procedur i instrukcji dotyczących Działu Kontroli Jakości- Współpraca przy certyfikacji wyrobów- Zarządzanie procesami dotyczącymi Systemu Jakości, kontroli badań, reklamacji, walidacji.- Rozwój i inicjowanie nowych procesów związanych z zapewnieniem jakości w firmie zgodnie ze standardami zarządzania jakością, doskonalenie metod i procedur jakości.-- Współpraca z klientami i dostawcami oraz innymi działami w firmie w zakresie dotyczącym zarządzania jakością.- Nadzór nad poprawnym i terminowym przeprowadzeniem kontroli jakości na poszczególnych stanowiskach pracy :kontrola stanowiska poprawnego stosowania procedur z zakresu kontroli jakości, ocena ryzyka niezgodności na poszczególnych stanowiskach pracy, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników)._ Czynny udział w procesie produkcji pod względem kontroli jakości- Czynny udział w nadzorowaniu niezgodnością wyrobu, sporządzanie protokołów wyrobów niezgodnych-Nadzór nad wdrażaniem działań naprawczych, korygujących i zapobiegawczych;- Przyjmowanie i rozpatrywanie/analiza reklamacji od klientów, współpraca w procesie usuwanie ewentualnych przyczyn reklamacji, wdrażanie działań mających na celu poprawę jakości produktów, sporządzanie raportów, analiz i statystyk dotyczących jakości i reklamacji.- Wstępna międzyoperacyjna i końcowa kontrola wyrobów, półproduktów i detali, ewidencja pobranych próbek, wydawanie oceny zgodności wyrobów- Zlecenie badań laboratoryjnych na zewnątrz- Wykonywanie wskazanych wewnętrznych badań laboratoryjnych w laboratorium firmy- Współpraca z zewnętrznymi instytutami w zakresie kontroli jakości.
ALPHA DAM Sp. z o.o. - 2019-08-27 - Dębowa Łąka (kujawsko-pomorskie)
Konstruowanie ofert, sprzedaż usług, umawianie spotkań z klientem.
Hotel "Prezydent" Jacek Urbańczyk FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR" - 2018-01-17 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
praca z rodziną zatępczą, praca w terenie
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2018-03-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
ocena jakościowa surowca, kalibrowanie jelit baranich
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-08-26 - Kaszczor (wielkopolskie)
Prowadzenie bieżącej kancelarii zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprzedaż i dobór okularów korekcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Sejny (podlaskie)
•Zakwaterowanie pracowników we wskazanych przez pracodawcę terminach, w tym m.in. wydawanie czystej pościeli oraz wskazywanie właściwego miejsca noclegowego, oprowadzenie kwaterowanych osób po obiekcie•Weryfikacja wyjazdów i bieżące przekazywanie informacji o wyjazdach klientowi•Zgłaszanie incydentów bezpieczeństwa na kwaterach i pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych konfliktów•Pilnowanie czystości w częściach wspólnych i dookoła budynku•Sprawdzanie czy w pokojach jest wykonywane regularne wietrzenie•Przekazywanie Konsultantowi ds. Zakwaterowania wszelkich uwag innych pracowników związanych z funkcjonowaniem obiektu zakwaterowania oraz braków w wyposażeniu•Wykonywanie raportów•Wsparcie w przygotowaniu obiektów do zakwaterowania, w tym również sprzątanie po zakończeniu umowy
kontakt przez PUP - 2020-09-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2016-01-26 - Tarnów (małopolskie)
MUROWANIE, TYNKOWANIE
SZTUK-BUD Jan Sztukowski - 2020-02-27 - Augustów (podlaskie)
planowanie, projektowanie, realizowanie kampanii reklamowych on line, zarzadzanie treścią na stronie internetowej stały monitoring efektywności prowadzonych działań , tworzenie ofert produktów dla klientów
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
wykrawanie elementów materiału według schematów, branża meblarska
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gniezno (wielkopolskie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Opole (opolskie)
noszenie cegieł i zaprawy
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Ujście (wielkopolskie)
Kontakty mailowe i telefoniczne z przedstawicielem producenta. Zapewnienie realizacji dostaw z zagranicy, przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu, monitorowanie stanów magazynowych, sporządzanie raportów. Przyjmowanie i procedowanie reklamacji. Inne zlecone zadania związane z powyższymi obszarami działań.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza zamówień. Sprawdzanie wyników sprzedaży. Współpraca z kontrahentami.
FABRYKA MASZYN LUBACZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-23 - Lubaczów (podkarpackie)
Poszukujemy osoby do wdrożeń/serwisu oprogramowania Comarch ERP XL, Comarch ERP OPTIMA oraz oprogramowania systemowego WINDOWS, MS SQLSERVER (serwery, stacje robocze). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - przeprowadzanie instalacji, szkoleń oraz serwisu u klienta - wsparcie telefoniczne oraz serwis zdalny z biura. Praca w godzinach od 8-16
Profisys Sp. z o.o - 2017-10-19 - Opole (opolskie)
Zarządzanie marketingowe jest idealne dla osób, które swobodnie komunikują się z klientami i innymi specjalistami w swoich organizacjach. Wymaga umiejętności obiektywnej obserwacji,
BILGICA TASTE SP.ZOO - 2020-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie kasy, sporządzanie raportów kasowych. Obsługa pracowników i interesantów, obsługa faksu, telefonów. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego. Prowadzenie archiwum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-18:00 (ruchomy czas pracy). Wymagania: wykształcenie średnie lub wyzsze ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości, znajomość przepisów dotyczących prowadzenia kasy fiskalnej. Znajomość przepisów związanych z prawem archiwalnym. Bardzo dobra obsługa komputera i kasy fiskalnej. Umiejętność współpracy z ludźmi. Skrupulatność, dokładność. Dodatkowe umiejętności: znajomość programu Symfonia FK, umiejętność dekretacji dokumentów księgowych. Dokumenty składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem " specjalista ds. rachunkowo-administracyjnych", e-mail lub listem poleconym.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, rozkładanie towarów w sklepie, zastępstwo kierownika sklepu, obsługa programu magazynowego.
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Chodzież (wielkopolskie)
-Prowadzenie postępowań przetargowych oraz przygotowywanie i zawieranie umów na dostawy, usługi oraz roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami;-Kontrola poprawności dokumentacji pod względem zgodności z procedurami oraz pozostałymi przepisami;-Samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiązków i odpowiedzialności;-Kontrola poprawności wykonywania zadań należących do zakresu działania poszczególnych komórek organizacyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy, procedury;-Ocena istniejących mechanizmów kontrolnych, efektywności procesów oraz promowanie zmian wpływających na podniesienie efektywności;-Formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz ich monitorowanie;-Przygotowanie okresowych raportów dot. kontrolowanego obszaru;-Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce;-Przygotowywanie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań;
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-10-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa administracyjno-biurowa procesów transportowych, komunikacja wewnętrzna z pracownikami w oddziałach firmy
Adampol S.A. - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)