SPECJALISTA W DZIALE UMÓW I PRZETARGÓW Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE UMÓW I PRZETARGÓW
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: -Prowadzenie postępowań przetargowych oraz przygotowywanie i zawieranie umów na dostawy, usługi oraz roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami;-Kontrola poprawności dokumentacji pod względem zgodności z procedurami oraz pozostałymi przepisami;-Samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiązków i odpowiedzialności;-Kontrola poprawności wykonywania zadań należących do zakresu działania poszczególnych komórek organizacyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy, procedury;-Ocena istniejących mechanizmów kontrolnych, efektywności procesów oraz promowanie zmian wpływających na podniesienie efektywności;-Formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz ich monitorowanie;-Przygotowanie okresowych raportów dot. kontrolowanego obszaru;-Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce;-Przygotowywanie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań;
Data publikacji: 2019-10-17
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Prowadzenie postępowań przetargowych oraz przygotowywanie i zawieranie umów na dostawy, usługi oraz roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami;-Kontrola poprawności dokumentacji pod względem zgodności z procedurami oraz pozostałymi przepisami;-Samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiązków i odpowiedzialności;-Kontrola poprawności wykonywania zadań należących do zakresu działania poszczególnych komórek organizacyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy, procedury;-Ocena istniejących mechanizmów kontrolnych, efektywności procesów oraz promowanie zmian wpływających na podniesienie efektywności;-Formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz ich monitorowanie;-Przygotowanie okresowych raportów dot. kontrolowanego obszaru;-Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce;-Przygotowywanie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE UMÓW I PRZETARGÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
wykształcenie kierunkowe (ekonomiczne, prawnicze lub zarządzanie)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
minimum 2 letnie doświadczenie w jednostce nadzoru/kontorli (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność, dokładność, terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu postępowań przetargowych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: staranność i rozważność w działaniu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność organizacji pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność skutecznej komunikacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
Nazwa pracodawcy: Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Adres strony pracodawcy: www.jzr.pl
Ulica pracodawcy: Węglowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
usługi dla kopalń, górnictwa, usługi remontowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4ef7a228ffbdbf261ecbe010bcd67c7
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów, wypisywanie zleceń transportowych, poszukiwanie ładunków
P.W. EKSPO-TRANS WITOLD ROŻALSKI - 2016-03-10 - Puławy (lubelskie)
Wykonywanie masaży specjalistycznych i innych zabiegów medyczyny naturalnej z Azji i Dalekiego Wschodu. Praca w Bielsku-Białej (w siedzibie firmy oraz u klientów), pomiędzy pn a nd pomiędzy godz. 8.00-20.00 w pełnym wymiarze czasu pracy.
TSUPIC OF TSINITA Apolonia Sikorska - 2016-11-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa programu IFS w zakresie ewidencji faktur przychodzących i ich księgowania (PW, PZ, RW). generowanie zamówień materiałowych i usługowych w programie IFS. gospodarka narzędziami w wypożyczalni narzędzi (wydawanie i przyjmowanie narzędzi od pracowników) prowadzenie komputerowej ewidencji stanu narzędzi w wypożyczalni. prowadzenie kartotek BHP pracowników wspomaganie działu zaopatrzenia w zakresie transportu.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, pomiar schodów u klienta, przyjęcie zlecenia, przygotowanie umów.
STOLMARK Marek Kęsy - 2017-11-08 - Trąbki Małe (pomorskie)
ksiegowanie dokumentów sprzedaży, zakupów, rozliczanie VAT, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS
Biuro Rachunkowe PLUS-MINUS Renata Sikorska - 2018-06-08 - Krasnystaw (lubelskie)
- dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta- bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ormiańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, korespondencja z klientami, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Olkusz (małopolskie)
- Obsługa urządzeń pralniczych- Kontakt: telefon 58 531-90-71, e-mail: sabina.pochec (at) tzmo.com.pl
CitoNet-Pomorski Sp. z o. o. - 2019-07-02 - Zabagno (pomorskie)
Obsługa zakupu materiałów i sprzedaży wyrobów
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2016-03-09 - Bierutów (dolnośląskie)
układanie i zamieszczanie ogłoszeń do pracy, odbiór aplikacjiod kandydatów , przeprowadzanie selekcji i rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)
współpraca i kontakt z klientem zagranicznym
Adriana S.A. - 2017-03-03 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
Republic of Expo - 2017-01-17 - Kielce (świętokrzyskie)
- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-03-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie i konsultowaniewymagań dotyczących utzrymania oraz rozowju oprogramowania systemu informatycznego. prowadzenie dokumentacji oprogramowania systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łódź (łódzkie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wiechlice (lubuskie)
MONTAŻ, SERWIS, NAPRAWA INSTALACJI HYDRANTOWYCH, TRYSKACZOWYCH, ZRASZACZOWYCH ORAZ POMPOWNI P-POŻ, STACJI ZAWORÓW KONTROLNO-ALARMOWYCH, MONTAŻ ARMATURY I SPRZĘTU P-POŻ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ CZYTANIA SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH I HYDRAULICZNYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZDOLNOŚCI MANUALNE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI NARZĘDZI, PRAWO JAZDY KAT.B, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN C.V NA MAIL: info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
samodzielne sporządzanie list płac, kart przychodów, dokumentów zw. z zasiłkami chorobowymi, deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Wadowice (małopolskie)
prowadzenie działań marketingowo-promocyjnych firmy dbanie o dobry wizerunek firmy, reprezentowanie firmy na spotkaniach z kontrahentami
DANIEL SOCHACKI SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
koordynacja pracy pracowników, nawiązywanie i utrzymywanie relacji partnerskich z klientami korporacyjnymi firm
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja)
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-09-17 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Praca sprzedawcy w sklepie z żywnością eko, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie dokumentów księgowych, przyjmowanie i dostawa towaru. Kontakt tel. 604 091 298
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agnieszka Bębacz - 2017-07-14 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
CITONET-WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO Grzegorz Mordalski "ANITA" - 2018-10-30 - Działoszyn (łódzkie)
- sortowanie i kontrola jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- przygotowywanie towaru do wysyłki- dbanie o czystość w miejscu pracy- nadzór nad pracownikami- szkolenie nowych pracowników i wsparcie ich w zakresie błędnych artykułów- obsługa programu Return CLient i Zalos
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Świebodzin (lubuskie)
Praca w biurze jak również w ternie polegająca na zakupie żywca wieprzowego i wołowego
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-01-26 - Mościbrody (mazowieckie)
Obsługa klienta. Realizacja i koordynacja zamówień (branża meblowa)
IGLODAR Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
.
RAWBUD - RAWICZ SPÓŁKA Z O.O. MASŁOWO - 2016-03-18 - Masłowo (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów w Białorusi, Rosji, Ukrainie, Kazahstanie, Ubekistanie, Tadżykistanie oraz innych.Przygotowywanie ofert handlowych. Spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, korespondencja w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Grójec (mazowieckie)