SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I HANDLU Bierutów oferta pracy Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa zakupu materiałów i sprzedaży wyrobów
Data publikacji: 2016-03-09
Lokalizacja: Bierutów (dolnośląskie)
Pracodawca: Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 51, 56-420 Bierutów, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa zakupu materiałów i sprzedaży wyrobów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bierutów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bierutów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w działalności handlowej,obsługa komputera, zanjomość języka angielskiego lub niemieckiego
Nazwa pracodawcy: Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wrocławska 51, 56-420 Bierutów, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Bierutów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bierutów
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 09.03.2016
Oferta pracy ważna do: 08.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa sprzedażowa klienta, opracowywanie ofert
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-01-18 - Leżajsk (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej, obsługa programów komputerowych płacowych, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, korespondencja z urządami, ZUS. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w pracy biurowej, sprawna obsługa komputera, dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Katowice (śląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-09-01 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
- kontraktacja upraw nasiennych- kwalifikacja polowa upraw- pozyskiwanie nowych kontarhentów
AGRII POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w projektach wskazanych przez kierownictwo; Kontakt z klientami zagranicznymi w tym poszukliwanie nowych klientów zagranicznych. Wypełnianie innych zadań zleconych przez kierownictwo; Dbałość o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienie oraz zachowanie w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie danych w systemie, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie raportów dotyczących administracji, zapewnienie sprawnej obsługi klienta przez tel. lub e-mail dotyczących spraw związanych z HR (wynagrodzenia, urlopy, benefity).
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa projektów marketingowych, współpraca z klientami, dostawcami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie zestawień w tematach dotyczących obsługiwanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, organizowanie transportu
SKŁAD MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH TOMBUD IWONA SZANOWSKA - 2018-08-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
szkolenia w zakresie BHP
Szkoła Podstawowa nr 17 - 2018-03-14 - Jaworzno (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji biurowej, - prowadzenie ewidencji, rejestrów - archiwizacja dokumentów - obsługa poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Wysocko (podkarpackie)
Sprzedaż obuwia wysokiej klasy, profesjonalna obsługa klienta, realizacja zadań sprzedażowych, sporządzanie faktur sprzedaży, przygotowanie i prezentacja ofert sprzedaży, współpraca z przedstawicielami handlowymi. Umowa na czas określony 2 lata. Wynagrodzenie 3000 zł miesięcznie do negocjacji. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Słupska Fabryka Obuwia "NORD" Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-04-10 - Strzelinko (pomorskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie sprzętu elektrycznego, diagnozowanie sprzętu komputerowego/naprawa usterek, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
Opracowanie propozycji strategii i planów marketingowych. Wdrażanie i realizacja planów marketingowych.Mierzenie efektywności działań marketingowych. Redagowanie pism i umów.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
odpowiadanie na zapytania klientów (email, telefon, czat, skype); pozyskiwanie o obsługa klientów, kontakt z Partnerami, powadzenie korespondencji z klientami i firmami wspołpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bolechowice (świętokrzyskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Milówka (śląskie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej pracowników związanych stosunkiem pracy i innymi formami zatrudnienia. Sporządzanie rachunków do umów zleceń. Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (Symfonia Kadry i Płace). Rozliczanie czasu pracy pracowników. Naliczanie wynagrodzeńPrzygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS (Płatnik) oraz dokumentacji zgłoszeniowej. Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji do Urzędu SkarbowegoPrzygotowywanie i wysyłanie deklaracji do PFRON. Przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego. Samodzielne przygotowywanie list płac.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. 2 lata doświadczenia zawodowego. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Znajomości Microsoft Excel, Word, Płatnik, Symfonia Kadry i Płace. Znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, przepisów BHP, Kodeksu Pracy itp. Chęć zdobywania wiedzy. Kontakt e-mail: michal.szkola (at) finetto.pl
FINETTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu Instytutu; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania Instytutu; obsługa systemów informatycznych; archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2018-10-30 - Częstochowa (śląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
badania rynku ukraińskiego, budowa strategii sprzedaży, kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Józefów (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa komputera, programu sprzedażowego, mediów społecznościowych, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Dobrodzień (opolskie)
księgowanie dokumentów wg dekretacji dokumentów, obsługa kasy. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30- 15:05
SPZZOZ w Pruszkowie - 2017-12-12 - Pruszków (mazowieckie)
Osoba zarejestrowana w PUP z II Profilem Pomocy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabrze (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)