SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA Iława oferta pracy GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: 2 750 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: składanie zamówień u kontrahentów, monitorowanie dostaw pod względem terminowości oraz zgodności z zamówieniami, nadzór nad prawidłowością dokumentów towarzyszących dostawie, prowadzenie systemu magazynowego (szkolenie w zakładzie pracy), podejmowanie działań korygujących, w przypadkach wystąpienia niezgodności
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 9, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
składanie zamówień u kontrahentów, monitorowanie dostaw pod względem terminowości oraz zgodności z zamówieniami, nadzór nad prawidłowością dokumentów towarzyszących dostawie, prowadzenie systemu magazynowego (szkolenie w zakładzie pracy), podejmowanie działań korygujących, w przypadkach wystąpienia niezgodności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 750 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 750 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferujemy: umowę o pracę na czas określony, doskonałą atmosferę i środowisko pracy, możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowym środowisku. Kontakt osobisty, telefoniczny lub e-mail: ab (at) tiffi.com
Nazwa pracodawcy:
GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 9, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Adres strony pracodawcy: www.grandhotel.tiffi.com
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.07.2019
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?57349c86d7a190ae9f70c8e833c61d45
Podobne oferty pracy
Praca od 8-16. Przygotowywanie ofert, czytanie rysunków technicznych.Wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Śrem (wielkopolskie)
zakup materiałów, surowców wg zapotrzebowania, zapewnianie transportu, prowadzenie dokumentacji, wyjazdy po zaopatrzenie, tłumaczenie dokumentów obcojęzycznych
METAL-GUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Zielona Góra (lubuskie)
pozyskiwanie klientów, branża: ochrona osób i mienia
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-05-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWANIE OGŁOSZEŃ O PRACĘ, POZYSKIWANIE KANDYDATÓW DO PRACY, PROWADZENIE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
zatrudnienie w ramach robót publicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kołbaskowo (zachodniopomorskie)
-współprojektowanie i wdrażanie działań promocyjno-reklamowych w firmie lub w firmach agencji marketingowych,-współtworzenie strategii marketingowych,-prowadzenie działań marketingowych i reklamowych,-opracowywanie ofert dla potecjalnych klientów,-analizowanie sytuacji rynkowej i tworzenie audytów.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)
koordynacja współpracy z klientami w zakresie wsparcia sprzedaży, przygotowanie i redakcja treści marketingowych, udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów marketingowych,
FILATI MIROSŁAW KUBIAK - 2018-09-13 - Opiesin (łódzkie)
przyjmowanie zleceń od klientów, sporządzanie kalkulacji robót, fakturowanie
SAWMET MECHANIKA MASZYN STANISŁAW SAWICKI - 2018-01-10 - Podzamcze (pomorskie)
kontrola jakości wyrobów, zarządzanie systemem jakości wg ISO 9001,14001
Gummi - Welz Polen spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-28 - Trzcianka (wielkopolskie)
- Obsługa klienta biznesowego.- Rozwój bieżących działań.- Rozwój sprzedaży.- Współpraca z Działem Marketingu, Zarządem.- Udział w projektach międzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 zł + premia, uzależnione od kompetencji i doświadczenia.
Rębisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
układanie posadzki
LECHBUD, Leszek Głud - 2017-12-12 - Starachowice (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Luboń (wielkopolskie)
1.Księgowanie dokumentów finansowych w systemie komputerowym 2.Klasyfikacja kosztów związanych z działalnością spółki według zakładowego planu kont (Cost Center) oraz prowadzenie ewidencji kosztów.3.Wystawienie faktur sprzedaży dla klientów 4.Realizacja procedury płatności dostawcom lokalnym, krajowym i międzynarodowym, zapewniające zgodność z terminami płatności. 5.Realizacja płatności obowiązkowych gwarantujące zgodność z terminami płatności.6.Zarządzanie kasą 7.Uzgodnienie kont: miedzy wewnętrzną księgowością i wynikami zewnętrznego biura rachunkowego.8.Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie faktur związanych z gospodarką magazynową, dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i not oraz innych dokumentów księgowych, rozliczanie produkcji i kosztów Oddziału, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i płatności, weryfikacja zgodności dokumentów księgowych z umowami, zamówieniami, wyjaśnianie niezgodności, analizowanie i rozliczanie kont rozrachunkowych, analizowanie i rozliczanie kont rozliczeń międzyokresowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnych z wymogami wewnętrznymi, ustalanie oraz rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych ,wprowadzanie arkuszów spisowych,
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2017-08-17 - Chorzów (śląskie)
Stanowisko urzędnicze
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śl. - 2019-02-22 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do kluczowych zadań Specjalisty ds. Sprzedaży będzie należało: Aktywne pozyskiwanie klientów MICE Spotkania z klientami Telemarketing Przygotowywanie ofert handlowych Koordynowanie eventów w Hotelu Reprezentowanie firmy na zewnątrz, udział w spotkaniach z kontrahentami Realizacja planów sprzedażowych Sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Warchały (warmińsko-mazurskie)
obdługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-02 - Zawadzkie (opolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
Dodawanie ogłoszeń oraz selekcja aplikacji.
Tworzenie profili kandydatów.
Opisy stanowisk pracy.
Kontakt oraz współpraca z Agencjami Pracy
Wprowadzanie planów pracy do systemu.
Tworzenie i aktualizacja raportów KPI.
Rozliczanie czasu pracy pracowników.
Media Expert - 2016-08-29 - Łódź (łódzkie)
- Przedstawianie oferty klientom;- Nawiązywanie kontaktu z klientami firmy;- Aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B;- Budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych, przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji, codzienna ewidencja czytelników i usług, prowadzenie strony internetowej i facebookowej
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Osieczna (wielkopolskie)
Obsługa kancelaryjna biura; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących; obsługa administracyjna posiedzeń organów LGD; prowadzenie ewidencji uchwał organów LGD; Przygotowywanie projektów uchwał organów LGD, sprawozdań, protokołów, informacji oraz pism; przygotowywanie projektów wniosków o wsparcie finansowe na realizację operacji przez LGD; obsługa administracyjna szkoleń organów LGD oraz pracowników Biura Zarządu; udzielanie beneficjentom informacji dot. problematyki wdrażania LSR; obsługa wniosków składanych w ramach ogłaszanych naborów; obsługa administracyjna spotkań dla mieszkańców obszaru LGD; gromadzenie danych i aktualizacja strony internetowej.
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "PARTNERSTWO PÓŁNOCNEJ WARMII I WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ" - 2019-05-31 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń na życie.
4Life Direct - 2017-11-07 - Lublin (lubelskie)
ZAKŁADANIE, PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ ROLNICZYCH. OPRACOWYWANIE WYNIKÓW, PUBLIKOWANIE PRAC, WSPÓŁPRACA Z INNYMI JEDNOSTKAMI DOŚWIADCZALNYMI, PRACE GOSPODARCZEWYMAGANIA: TECHNIK, INŻ. ROLNICTWA, ZNAJOMOŚĆ PRAC W ROLNICTWIEPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00PRACA SPORADYCZNIE W WOLNE DNI
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2018-11-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów portugalskoęzycznym- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientówmiejsce pracy - Łódź oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
1)Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,2)Księgowanie faktur sprzedaży i zakupów w rejestrach VAT, wyciągów bankowych, lisy płac, dokumentów magazynowych, różnic kursowych,3)Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych,4)Prowadzenie ewidencji środków trwałych,5)Rozliczanie delegacji służbowych i zaliczek pracowników,6)Windykacja należności,7)Rozliczanie produkcji, kalkulacja TKW,8)Rozliczanie sklepu internetowego,9)Sporządzanie raportów i analiz na arkuszu kalkulacyjnym MS Excel,10)Fakturowanie,11)Segregowanie i archiwizowanie dowodów księgowych,12)Prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami,13)Wykonywanie innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2019-05-10 - Biłgoraj (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Sprzedaż powierzchni reklamowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)