SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI Biłgoraj oferta pracy MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1)Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,2)Księgowanie faktur sprzedaży i zakupów w rejestrach VAT, wyciągów bankowych, lisy płac, dokumentów magazynowych, różnic kursowych,3)Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych,4)Prowadzenie ewidencji środków trwałych,5)Rozliczanie delegacji służbowych i zaliczek pracowników,6)Windykacja należności,7)Rozliczanie produkcji, kalkulacja TKW,8)Rozliczanie sklepu internetowego,9)Sporządzanie raportów i analiz na arkuszu kalkulacyjnym MS Excel,10)Fakturowanie,11)Segregowanie i archiwizowanie dowodów księgowych,12)Prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami,13)Wykonywanie innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krzeszowska 62, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,2)Księgowanie faktur sprzedaży i zakupów w rejestrach VAT, wyciągów bankowych, lisy płac, dokumentów magazynowych, różnic kursowych,3)Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych,4)Prowadzenie ewidencji środków trwałych,5)Rozliczanie delegacji służbowych i zaliczek pracowników,6)Windykacja należności,7)Rozliczanie produkcji, kalkulacja TKW,8)Rozliczanie sklepu internetowego,9)Sporządzanie raportów i analiz na arkuszu kalkulacyjnym MS Excel,10)Fakturowanie,11)Segregowanie i archiwizowanie dowodów księgowych,12)Prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami,13)Wykonywanie innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Znajomość programu OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu księgowości, znajomość przepisów prawa podatkowego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Krzeszowska 62, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Krzeszowska
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 06.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?73486ebe26624d6ff26d12b6c0d79384
Podobne oferty pracy
PRACA NA MAGAZYNIE ODZIEŻY ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO ITP., ASORTYMENT BHP, OBSŁUGA KLIENTÓW (GŁÓWNIE PRACOWNIKÓW GRUPY AZOTY), FAKTUROWANIE, ZAMAWIANIE ASORTYMENTU Z MAGAZYNU GŁÓWNEGO FIRMY ITP;WYMAGANIA: WYKSZTŁCENIE ŚREDNIE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZINE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY BHP;MIEJSCE PRACY: POLICE TEREN ZCH POLICE S.A GRUPA AZOTY
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2017-02-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
współpraca z kntrahentami
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Chorzele (mazowieckie)
wprowadzanie produktów na stronę internetową (tworzenie i redagowanie opisów, obróbka i dodawanie zdjęć), telefoniczna obsługa klienta, realizacja zamówień, aktualizacja cen i promocji na stronie internetowej, obsługa portalu Allegro, obróbka zdjeć w programach graficznych (Photoshop), (branża metalowa- siatki, ogrodzenia, elementy metalowe)
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2016-02-19 - Składowice (dolnośląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, prace remontowe instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Racławice (podkarpackie)
-udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów-udział w tworzeniu ofert dla klientów-nauka prowadzenia rozmów handlowych z klientami-nauka obsługi posprzedażowej-udział w działaniach promocyjnych-nauka udzielania podstawowych informacji o produktach-podstawowa obsług asprzedawanych produktów-prace biurowe związane z obsługą dokumentów-wykonywanie zadań realizowanych w ramach projeków przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
OBSŁUGA POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH OD KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, KONTAKT DROGĄ MAILOWĄ Z ZAGRANICZNYM PARTNEREM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEM (INFOLINIA LUB SKLEP STACJONARNY), DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W WYZNACZONYCH POMIESZCZENIACH SZKOLNYCH, POMIESZCZENIACH HIGIENICZNO-SANITARNYCH, UTRZYMANIE PORZĄDKU PRZED BUDYNKIEM SZKOŁY;
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Oferta prac interwencyjnych.Opracowanie i wdrażanie nowych usług pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Otwock (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji ilościowo- wartościowej oraz księgowej związanej z rozliczaniem środków przeznaczonych na żywienie młodzieży mieszkającej w internacie; Obsługa programu magazynowego; Przygotowywanie jadłospisów dostosowanych do przepisów dot. żywienia dzieci i młodzieży; Kierowanie i organizacja pracy podległych pracowników; Zamawianie produktów; Przygotowanie dokumentacji związanej z przetargami na dostarczanie produktów do przygotowania potraw; Godziny pracy: 7.00- 15.00
TECHNIKUM LEŚNE W WARCINIE - 2018-06-14 - Warcino (pomorskie)
uzgodnienie dostaw i sprzedaży, fakturowanie
RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE SP.Z O.O. - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
-kreowanie wizerunku firmy -planowanie i realizacja akcji promocyjnych oraz kampanii online -tworzenie materiałów i treści marketingowych, -opracowywanie prostych materiałów graficznych, -współpraca z partnerami (drukarnie, graficy, agencje reklamowe), -administrowanie, aktualizacja oraz modernizacja strony internetowej, -prowadzenie profili społecznościowych firmy (FB) -koordynacja pozycjonowania strony, -udział w targach i innych wydarzeniach branżowych.
AUTOPROCES BOGDAN MAZUR, MARCIN SZOSTAK SPÓŁKA CYWILNA - 2018-10-04 - Góra Motyczna (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Śmiłowo (wielkopolskie)
Sporządzanie kosztorysów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Nasz Dom" - 2017-01-13 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
do uzgodnienia
Magdalena Wal FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ARTIS" - 2016-07-22 - Świlcza (podkarpackie)
Opracowywanie dokumentacji ppoż, przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
- dbanie o bezpieczeństwo dzieci,- przygotowanie dla dzieci posiłków z produktów przygotowanych przez rodziców lub przygotowanych półproduktów, - karmienie jeśli tego wymagają, - sprzątanie po dzieciach,- spacery z dziećmi, - dbanie o higienę i pielęgnację dzieci,- dbanie o rozwój fizyczny i psychiczny dzieci, zabawy z nimi, czytanie książek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach - 2017-05-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
sprzedaż artykułów rolniczo-ogrodniczych
AGRO-SKLEP Jan Płosiński Prabuty - 2016-01-14 - Prabuty (pomorskie)
nauka prowadzenia baz danych, nauka prowadzenia konwersacji telefonicznych, poznanie technik sprzedaży, obsługa urządzeń biurowych, obsługa sekretariatu, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Chorzów (śląskie)
jw
Kancelaria Podatkowa UFIKS K. Białecka- Redkie i Wspólnicy Sp. j. - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie ofert dla klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy, opracowywanie wpływających zamówień, prowadzenie negocjacji z dostawcami.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
Raportowanie wyników w języku angielskim, koreańskim i polskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie wysyłek i dostaw. Współpraca z firmami logistycznymi. Negocjowanie cen i warunków logistycznych. Rozpatrywanie
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-12-05 - Kozerki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
1) Rozliczanie bieżących wydatków na remonty, eksploatację i utrzymanie nieruchomości odrębnie dla każdej nieruchomości. 2) Współpraca z bezpośrednim przełożonym pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych w zakresie rozliczania czasu pracy tych pracowników z podziałem na poszczególne nieruchomości i rodzaje zadań wraz z rozliczeniem materiałowym. 3) Sporządzanie dokumentów do wystawienia rachunków wewnętrznych i zewnętrznych (faktur, PT wz). 4) Uczestnictwo w komisjach przetargowych - protokołowanie. 5) Comiesięczne uzgadnianie stanów wydatków na poszczególne nieruchomo6ci z działem księgowości. 6) Kontrola zrównoważenia wpływów i wydatków funduszu remontowego zasobów mieszkaniowych dla poszczeg6lnych nieruchomościach w zakresie środków finansowych gromadzonych osiedlami. 7) Analizowanie kosztów remontów i konserwacji oraz wybór najbardziej efektywnych form ich prowadzenia. 8) Współdziałanie w opracowywaniu planów rzeczowo - finansowych remontów i konserwacji. 9) Ewidencja wykonania plan6w gospodarczych oraz opracowywanie sprawozdań i informacji o ichrealizacji. 10) Opracowywanie sprawozdań o realizacji zgłoszeń i usterek zgłaszanych przez lokatorów. 11) Przyjmowanie i kontrola załatwiania zgłoszeń (interwencji) od mieszkańców w sprawach uszkodzeń.usterek, wadliwego funkcjonowania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków i kontrola terminowości ich wykonania. 12) Ewidencja korespondencji wpływającej do działu oraz kontrola terminowości odpowiedzi. 13)Współpraca ze St. Sp. Ds. technicznych w zakresie zaopatrzenia i comiesięcznego uzgadniania stanu materiałowego magazynu. 14) Obsługa poczty elektronicznej, maszynopisanie i wykonywanie kserokopii dla potrzeb działu. 15) Archiwizacja dokumentów dla potrzeb działu oraz dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej zasobów mieszkaniowych. 1 6) Wykonywanie innych doraźnych czynności na polecenie przełożonego. 17) Należyta dbałość o powierzony sprzęt i mienie spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PIAST" W BARLINKU - 2019-02-04 - Barlinek (zachodniopomorskie)