SPECJALISTA DS ZAKUPÓW Katowice oferta pracy FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:- odpowiedzialność za nadzór, organizację i funkcjonowanie działu zakupów, zbieranie ofert na usługi i dostawy, negocjowanie warunków z kontrahentami, dokonywanie zakupów, wystawianie zleceń, prowadzenie baz danych dostawców.- Wynagrodzenie: 3000 -4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00- 15:00. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagany 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. zakupów. Wymagana samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, nastawienie na terminowość i skuteczność w realizacji celów. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 7:00-15:00 lub mailowy: rekrutacja (at) famak.com.pl
Data publikacji: 2018-12-20
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:- odpowiedzialność za nadzór, organizację i funkcjonowanie działu zakupów, zbieranie ofert na usługi i dostawy, negocjowanie warunków z kontrahentami, dokonywanie zakupów, wystawianie zleceń, prowadzenie baz danych dostawców.- Wynagrodzenie: 3000 -4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00- 15:00. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagany 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. zakupów. Wymagana samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, nastawienie na terminowość i skuteczność w realizacji celów. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 7:00-15:00 lub mailowy: rekrutacja (at) famak.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 -4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność negocjacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobra znajomośc MS Office (Excel i Power Point)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie. Wymagany 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. zakupów. Wymagana samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, nastawienie na terminowość i skuteczność w realizacji celów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 7:00-15:00 lub mailowy: rekrutacja (at) famak.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt osobisty lub telefoniczny lub e-mail, Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Tadeusza Boya Żeleńskiego
Numer budynku pracodawcy: 105
Profil działalności pracodawcy:
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA. PRODUKCJA KONSTRUKCJI METALOWYCH I ICH CZĘŚCI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.12.2018
Data dodania oferty pracy: 20.12.2018
Oferta pracy ważna do: 19.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
mailowa obsługa klienta anglojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników zatrudnionych w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, prowadzenie ewidencji kadrowej (absencje, zwolnienia, przyjęcia), przygotowywanie trzymiesięcznego rozliczenia czasu pracy pracowników w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, wprowadzanie szkoleń do programu kadrowego QUORUM, wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie listy obecności dla pracowników Biblioteki, prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników Biblioteki, przygotowanie miesięcznego zestawienia pracowników objętych opieką medyczną, obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy prawa do GUS oraz PFRON, przygotowanie miesięcznego zestawienia opieki medycznej pracowników Biblioteki, monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
W/g zawodu.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Kielce (świętokrzyskie)
sporządzanie ofert w j. wietnamskim, współpraca z wietnamskimi klientami w celu utrzymania pozytywnych relacji biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie kierownictwa firmywe wszystkich sprawach związanych z organizacją i logistyką szkoleń, w tym m.in. za: kompleksową koordynację i zarządzanie szkoleniami (również wyjazdowymi), nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i współpracującymi trenerami,sporządzanie ofert, przygotowywanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie rozliczeń płacowych i kadr firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, dobór częśći w programie doborowym, koordynowanie sprzedaży i dostawa towaru.
PART - LOGISTIK s.c. - 2016-06-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa klientów kluczowych z Pakistanu, a także ich pozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacjawarunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymanie stałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie procesów transportowych, organizowanie czynności ładunek i rozładunek, zawieranie umów transportowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Kluczbork (opolskie)
Realizacja planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie dokumentacji magazynowo biurowej.
"STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SPÓŁKA JAWNA" - 2016-02-04 - Łykoszyn (lubelskie)
prace ogrodowe oraz wewnątrz budynku szkoły
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wykonywanie walidacji systemów opto elektronicznych, walidowanie pieców linii produkcyjnych oraz metod, wykonywanie raportów, protkołów z walidacji, szkolenie pracowników.
Gerresheimer Bolesławiec S.A. - 2016-11-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie umów z kontrahentami, kontrole realizacji umów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łęczyca (dolnośląskie)
sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych, praca w siedzibie firmy i w terenie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe FINO Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Chełm (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Oborniki (wielkopolskie)
dekretowanie, księgowanie, prowadzenie kasy Teatru,prowadzenie rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,obsługa programu płacowego i Płatnik
POLSKI TEATR TAŃCA - 2019-03-12 - Poznań (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Gorlice (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta konsutlacja i dokonywanie transakcji. Kontak z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Łódź (łódzkie)
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia, w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Montaż i demontaż maszyn i konstrukcji w zależności od branży.Naprawy i serwisowanie urządzeń hydraulicznych i pneumatycznych.Sprawdzanie funkcjonalności maszyn.Utylizacja zużytych materiałów.Wiedza dot. maszyn budowlanych lub pras hydraulicznych będzie dodatkowym atutem.
Pertec GmbH - 2017-10-02 - Niemcy (Niemcy)
* Prowadzenie inwestycji gminnych * Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem gminnymszczegóły oferty link:http://kolaczkowo.pl/wiadomosci/1/wiadomosc/117279/nabor_na_stanowisko_ds_inwestycji_i_gospodarki_gruntami
Urząd Gminy w Kołaczkowie - 2017-07-25 - Kołaczkowo (wielkopolskie)
programowanie robotow,wdrażanie stanowisk zrobotyzowanych
MECHANIC-SYSTEM Sp. z o.o - 2018-11-28 - Dziewki (śląskie)
praca laboratoryjna
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Radzymin (mazowieckie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych w środowisku firm produkcyjmych i logistycznych, , pozyskiwanie kandydatów do pracy z zagranicy, zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach internetowych i innych mediach, aktywna współpraca z instytucjami rynku pracy, koordynacja pracowników do firm Klientów, tłumaczenia ogłoszeń oraz aplikacji CV, wprowadzanie kreatywnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania pracowników tymczasowych, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej. Zapoznanie się i obsługa programu FK.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-02-11 - Gdynia (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-08-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku Programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Kamesznica (śląskie)