SPECJALISTA DS. SYSTEMU BEZPIECZEŃSTWA/KONTROLA JAKOŚCI Węgrce Panieńskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SYSTEMU BEZPIECZEŃSTWA/KONTROLA JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: kontrola procesu produkcji soków; kontrola jakości
Data publikacji: 2016-01-27
Lokalizacja: Węgrce Panieńskie (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Węgrce Panieńskie, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola procesu produkcji soków; kontrola jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SYSTEMU BEZPIECZEŃSTWA/KONTROLA JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgrce Panieńskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier technologii żywności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.08.2016
Data zakończenia pracy: 16.02.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inżynier technologii żywności
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
Adres strony pracodawcy: www.sadsandomierski.pl
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 34
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier technologii żywności
Data dodania oferty pracy: 29.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad prawisłową, zgodną z przepisami eksplatacją urządzeń elektroenergetycznych, wentylacyjno-klimatyzacyjnych, gazowych; analiza i weryfikacja warunków zawartych umów z dostawcami energii, przygotowanie procedur umożliwiających zgodnie z warunkami Ustawy o Zamówieniach Publicznych oraz zawieranie umów z Firmami zewnętrznymi w zakresie długofalowego serwisowania; węzła cieplnego, systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych, trafostacji, akumulatorowni, kotłowni gazowych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
przygotowanie ofert, kontakt z klientami (w tym korporacyjnymi), korespondencja z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz pozyskiwanie klientów
WAM-Front, Lercel Sp.Jawna - 2015-12-01 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, diagnozowanie projektów, raportowanie.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-04-27 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż
Hurtownia "KUBA" Kędzior i S-ka Spółka Jawna - 2016-01-20 - Legnica (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów ze stałymi kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż odpadów tworzywa sztucznego do Chin, realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Oświęcim (małopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange.
Orange Polska S.A. - 2016-10-21 - Wadowice (małopolskie)
Udział w spotkaniach zespołu antydyskryminacyjnego, przygotowanie i udziału w wydarzeniach promocyjnych, redagowanie i pisanie tekstów. Przygotowywania materiałów graficznych, obsługa mediów społecznościowych i portalu antydyskryminacyjnego. Wydobywania informacji promocyjnych na podstawie spraw pojawiających się w punkcie, przygotowanie planu ich komunikowania, współpraca z koordynatorką programu antydyskryminacyjnego. Praca wykonywana w wymiarze 60 godzin miesięcznie.
STOWARZYSZENIE HOMO FABER - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta w zakresie zakładów bukmacherskich oraz sprzedaż w punkcie (gazety, karty telefoniczne, zdrapki, inne); prace porządkowe i inne bieżące prace na danym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gostynin (mazowieckie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki
EUROWET Sp z o.o. - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa biura.
INVESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Luzino (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Gliwice (śląskie)
- Przekazywanie informacji o projekcie.- Przygotowanie informacji prasowych, w tym aktualizacja strony internetowej www.- Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych.- Prowadzenie rekrutacji.- Prowadzenie dokumentacji uczestników projektu.- Opracowanie list uczestników i list rezerwowych.- Obsługa logistyczno-organizacyjna szkoleń.- Opracowanie harmonogramów szkoleń.- Organizacja cateringu i materiałów szkoleniowych.- Współpraca z trenerami i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy Antoni Fila - 2017-09-01 - Sztum (pomorskie)
obsługa teczek osobowych, wystawianie umów o pracę, świadectw pracy itp., naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie zgłoszeń i rozliczeń ZUS w Płatniku, analiza czasu pracy dla potrzeb sprawozdawczych, uczestniczenie w anektowaniu umów z NFZ w sprawie podwyżek pielęgniarek, kontrola i prowadzenie analiz według potrzeb
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)
wg zakresu obowiązków
Auto - Lakiernia Dariusz Rusch - Cierznie - 2016-08-04 - Cierznie (pomorskie)
-rejestr zleceń do systemu Axapta-przygotowanie systemowej dokumentacji do rozliczenia zleceń (wpisywanie kart remontów, protokołów uzgodnień, specyfikacji, kalkulacji, protokołów odbioru, inne),-obsługa zleceń na Portalu Dostawcy JSW S.A-LDO,-zamówienia materiałów i towarów na potrzeby bieżące wydziału, listy pobrań,- współpraca międzywydziałowa oraz z kontrahentami zewnętrznymi dotycząca rozliczeń zleceń,-udział w przygotowywaniu budżetów 9system Eureca),-zastępstwo i przyjęcie obowiązków planistki w razie jej nieobecności
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzedaż umów abonamentowych na dostarczanie energii elektrycznej, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: wysokie umiejętności interperssonalne, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych relacji, nastawienie na realizację celów - wysoka determinacja w działaniu, umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań klientów, dobór właściwych rozwiązań/ usług. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, dodatkowym atutem będzie znajomość rynku energii elektrycznej. Praca na wyspie sprzedażowej w Galerii Kaszuby w Wejherowie.
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Wejherowo (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa witryny sklepu internetowego z narzędziami, dodawanie nowych produktów na stronę, bieżąca aktualizacja treści na stronie, monitorowanie ruchu na stronie. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE A/B/C BOGDAN SERAFIN, PIOTR GRACA SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca na dwie zmiany (1 zmiana trwa 13 godz.)Wynagrodzenie: 1834 zł brutto + 10% premii + wysługa lat + nagrody jubileuszowe.
4. Regionalna Baza Logistyczna Skład w Krapkowicach - 2017-05-05 - Krapkowice (opolskie)
Obsługa sprzedaży produktów w zakresie elektroniki z wykorzystaniem platform sprzedaży online, sprzedaż na rynki zagraniczne (biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny), aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na terenie Indii i Chin, negocjacje biznesowe z kontrahentami na terenie Indii i Chin, pełna koordynacja zamówień realizowanych przez kontrahentów na terenie Indii i Chin, wsparcie serwisowe dla Klientów dokonujących zakupów przez Internet (kontakt w języku angielskim), planowanie i rozwój sprzedaży zagranicznej, bieżąca analiza konkurencji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - techniczne, minimum 3 lata w zakresie elektroniki/minimum 1 rok w zakresie obsługi klientów kluczowych, biegła obsługa komputera: pakiet MS Office (w tym Power Point), środowisko Windows. Wymagania konieczne: umiejętność wyszukiwania i analizy danych dostępnych w Internecie-głównie rynki Indii, umiejętności analityczne, umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie marketingu i sprzedaży produktów w Internecie, praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w zakresie elektroniki, wysoka kultura osobista, biegła znajomość języka angielskiego w zakresie słownictwa specjalistycznego-elektronika/nowe technologie. Certyfikowana wiedza z zakresu: komputerów, laptopów, serwerów, produkty i oprogramowanie DELL i Microsoft Professional, mile widziana znajomość języka pendżabskiego. Biegła znajomość języka angielskiego i hindi. Miejsce pracy - możliwość pracy w domu (sprzedaż internetowa i telefoniczna)
OK Media Justyna Spuła - 2016-11-18 - Reda (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, wykonawców oraz odbiorców hurtowych w podległym terenie. Obsługa klienta w biurze, sporządzanie kosztorysów, zamówień oraz faktur. Podtrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi oraz nowo pozyskanymi klientami. Wykonywanie pomiarów dachów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "REGAMET" KRZYSZTOF BOROŃ, WACŁAW TRYBA SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
-zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż., Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy obowiązującymi w LORD-zapoznanie z przepisami regulującymi funkcjonowanie ośrodków doradztwa rolniczego, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programem Działalności LORD na rok 2017-zapoznanie z zagadnieniami doradztwa rolniczego w zakresie produkcji rolnej metodami ekologicznymi, ochrony przyrody na terenach wiejskich, zagospodarowania ścieków, odpadów stałych oraz ograniczenia azotu ze źródeł rolniczych do środowiska poprzez poprawę infrastruktury technicznej w gosp. rolnych, stosowania odnawialnych źródeł energii-poznanie mechanizmów funkcjonowania rynków rolnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej-poznanie zasad sporządzania planów rolnośrodowiskowych oraz planów przedstawienia gospodarstwa rolnego na produkcje metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych, poznanie wymaganej dokumentacji do prowadzenia gosp. ekologicznego; udział w aktualizacji bazy gosp. ekologicznych województwa lubuskiego-udzielanie pomocy w wypełnieniu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej na inwestycje lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszu europejskich lub krajowych-uczestnictwo i pomoc w organizacji w branżowych konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla rolników-opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań w czasie stażu-współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi w zakresie ochrony przyrody i środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kalsk (lubuskie)
-gromadzenie weryfikowanieoraz przetarzanie danych informacji uzyskanych ze żródeł wewnętrznych i zewnętrznych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji;-gromadzenie weryfikowanie oraz przetwarzanie danych i informacji w systemach teleifnormatycznych w celu zapewnienia ich aktualizacji;-pozyskiwanie i aktualizowanie danych, informacji oraz materiałów dot. systemów ochrony i zarządzania granicami w innych państwach w celu przygotowania materiałów informatycznych i analitycznych;-przygotowanie materiałów i prezentacji na potrzeby NOSG w celu prezentacji problematyki i wyników działania oddziału;-prowadzeni dokumentacji kncelaryjnej wydziału w celu zapewnienia prawidłowej rejestracji i obiegu pism i innych dokumentów;-koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2015-12-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających z działalności MCK w Kościerzynie.
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)