SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Gostyń oferta pracy HENRYK KLUPŚ FIRMA P.H.U. "KLUPŚ-HEN"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami zagranicznymi. Współpraca ze wszystkimi działami firmy. Raportowanie prowadzonych działań. Realizacja planów sprzedażowych. Efektywne zarządzanie i planowanie swojej pracy . Przygotowywanie ofert handlowych. Wyszukiwanie szans rozwojowych związanych z poszerzaniem portfela eksportowego.
Data publikacji: 2021-06-16
Lokalizacja: Gostyń (wielkopolskie)
Pracodawca: HENRYK KLUPŚ FIRMA P.H.U. "KLUPŚ-HEN"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 162, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami zagranicznymi. Współpraca ze wszystkimi działami firmy. Raportowanie prowadzonych działań. Realizacja planów sprzedażowych. Efektywne zarządzanie i planowanie swojej pracy . Przygotowywanie ofert handlowych. Wyszukiwanie szans rozwojowych związanych z poszerzaniem portfela eksportowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostyń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3004
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostyń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła znajomość pakietu Office (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: analityczne myślenie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera i Internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zdolność szybkiego uczenia się oraz przyswajania wiedzy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: HENRYK KLUPŚ FIRMA P.H.U. "KLUPŚ-HEN"
danePracodawcy_nip: 6961281670
danePracodawcy_regon: 410317403
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Adres pracodawcy:
Poznańska 162, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: gostyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3004
Gmina pracodawcy: Gostyń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gostyń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954395
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 162
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.06.2021
Oferta pracy ważna do: 16.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d422bc4aaed4e7d1445d34863df33d9
Podobne oferty pracy
Przeprowadzenie bieżących kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP.Zgłaszanie wniosków dot. wymagaŃ bhp w stosowanych oraz nowowprowadzonych procesach produkcyjnych.Tworzenie wewnętrznych zarządzeń i regulaminów, instrukcji dot. BHP. Tworzenie oraz aktualizacja oceny ryzyka, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, uczestniczenie w procesie wdrażania i utrzymanie wdrożonej normy ISO 45001
"BADER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-03-18 - Nowa Sól (lubuskie)
PRZYGOTOWYWANIE LIST PŁAC, KOREKT LIST PŁAC, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH ZUS, KOREKT DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH ZUS
BEETSMA HRM-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie sprawozdań, wystawianie dokumentów związanych z ochroną środowiska, monitorowanie i kontrolowanie dokumentów związanych z branżą recyklingu
EURO-BOX Sp. z o.o. - 2020-10-30 - Międzyrzecz (lubuskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; udokumentowany co najmniej pięcioletni staż pracy w zakresie wykonawstwa, nadzoru inwestorskiego, doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-07-18 - Gliwice (śląskie)
praca w sklepie koszykarskim w Toruniu
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu w ramach programu RPO
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa programun Symfonia finanse i Księgowość, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji księgowej projektów finansowanych z UE
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2018-02-21 - Nowy Targ (małopolskie)
-wybieranie właściwego trybu udzielania zamówienia publicznego-weryfikowanie zgodności opisu przedmiotów zamówienia-sprz adzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia-prowadzenia dokumentacji dot. zamówień publicznych-monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych-sprządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach itd.
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Mszana Dolna (małopolskie)
- obsługa kwalifikacyjnych kursów zawodowych, w tym: - przyjmowanie zgłoszeń oraz ich weryfikacja pod względem formalnym, - tworzenie list przyjętych, - sporządzanie skierowań na badania dla kursantów, - wystawianie i ewidencjonowanie zaświadczeń o ukończeniu kursu -sporządzanie sprawozdań, - przygotowywanie dokumentacji dotyczącej egzaminów zgodnie z wytycznymi CKE, - obsługa systemów m. in. OKE, Hermes.
Centrum Kształcenia Praktycznego w Warszawie - 2020-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z ogólną działalnością firmy.Obowiązki asystenckie wobec doradcy,prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy,zbieranie informacji do przygotowywanych przez doradcę projektów.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Sadurki (lubelskie)
rozpatrywanie reklamacji, uzgadnianie danych dotyczących reklamacji z innymi działami.
INPOST S.A. - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta zagranicznego, korespondencja e-mail, przekazywanie ofert do działu technicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Chojnów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów zagranicznych
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-04-12 - Siedlec (małopolskie)
MONTAŻ OKIEN I DRZWI.PRACE BUDOWLANE.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "PILBUD-2" DZIERLĘGA KRZYSZTOF - 2019-06-03 - Lipiny (podkarpackie)
- prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji rozbiórek obiektów budowlanych, opracowywanie planów i harmonogramów rozbiórek obiektów budowlanych,- koordynacja i nadzór nad procesami rozbiórkowymi, pozyskiwanie stosownych decyzji,- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej rozbiórek obiektów budowlanych,- zlecanie, weryfikacja oraz odbiór dokumentacji technicznej, projektu budowlanego, przedmiaru prac i kosztorysu inwestorskiego w zakresie rozbiórek budynków.Pełna treść ogłoszenia o naborze zamieszczona została w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: http://www.zlm.lodz.pl/bip/index.php?rodzic=1991Praca na czas określony: pierwsza umowa o pracę do 6 miesięcyGodzina zakończenia pracy: 16:00
Zarząd Lokali Miejskich - 2021-03-01 - Łódź (łódzkie)
Praca polega na samodzielnej realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami, koordynacji zleceń, budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów oraz obsłudze bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie
Centrum 24 Opieka Plus Ltd S.K. - 2021-05-07 - Bytom (śląskie)
Oferta ważna do: 28.02.2020 r.Wymiar etatu: 1 (pełny)Liczba stanowisk pracy: 1Miejsce wykonywania pracy: RacibórzPierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; miejsce pracy na 4 piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Oferujemy:- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach;- możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy;- stabilne zatrudnienie;- możliwość rozwoju i nauki od specjalistów;- możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów.ZAKRES ZADAŃ:- tłumaczenie pism, opracowań, materiałów o charakterze informacyjnym m.in. z Agencji Frontex do wykorzystania przy sporządzaniu dokumentów na potrzeby Komendanta Oddziału i jego zastępców;- koordynowanie na poziomie Oddziału działań dotyczących współpracy z Biurem Współpracy Międzynarodowej KGSG w zakresie współdziałania z Agencją Frontex;- koordynowanie na poziomie Oddziału realizacji międzynarodowych przedsięwzięć o charakterze regionalnym;- obsługa merytoryczna na poziomie Oddziału wizyt i spotkań międzynarodowych oraz podróży służbowych poza granicami kraju Komendanta Oddziału i jego zastępców;- współpraca z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz komórkami Komendy Oddziału w zakresie opracowywania opinii, materiałów analitycznych, informacyjnych, raportów, odpowiedzi na kwestionariusze i zapytania oraz innych dokumentów do wykorzystania w kontaktach z partnerami zagranicznymi, organami UE, przedstawicielstwami dyplomatycznymi i innymi podmiotami zagranicznymi oraz organizacjami międzynarodowymi.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE:- wykształcenie wyższe;- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE";- posiadanie obywatelstwa polskiego;- korzystanie z pełni praw publicznych;- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2020-02-17 - Racibórz (śląskie)
- organizowanie i kontrola pracy podległych pracowników, - regulowanie parametrów procesowych, monitorowanie urządzeń w celu utrzymania właściwych parametrów pracy zakładu,- diagnozowanie i usuwanie problemów technologicznych,- obsługa zaworów, maszyn, urządzeń, paneli kontrolnych, - koordynowanie prac podczas napraw maszyn i urządzeń, współpraca z działem utrzymania ruchu, - optymalizacja procesu produkcyjnego, - opracowywanie raportów, analiz, zestawień produkcyjnych
INDORAMA VENTURES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i układanie kwiatów
PRESTIŻ RAJCHENBACH PIOTR - 2020-07-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-29 - Kornice (śląskie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
analiza rynku, pozyskiwanie klientów, utrzymywania kontaktów z klientami, tworzenie ofert handlwoych, negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Żory (śląskie)
- Pozyskiwanie nowych Klientów,Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Obróbka zdjęć produktowych. Wykonywanie atrakcyjnej i zgodnej z trendami grafiki. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Biegła obsługa komputera i internetu. Znajomość programu graficznego np. (Corel, Photoshop), Znajomości języka HTML, CSS będzie dodatkowym atutem. Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - praca z dostawcami zagranicznymi. Dobra organizacja pracy i samodzielność, Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, Wysoka kultura osobista, Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, Negocjowanie warunków współpracy.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
Kontrola i analiza jakościowa dostaw surowców, wykonywanie analiz labolatoryjnych
Interjarek Sp. z o.o. - 2019-10-29 - Jedlec (wielkopolskie)
Sporządzanie ofert przetargowych, pomoc prawna w zakresie obsługi spółki. Firma zajmuje się m.in sprzedażą wyrobów medycznych, mebli medycznych itp.
MULTIMED SP.Z.O.O - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż internetowa twarów luksusowych, bezpośredni kontakt z klientem polskim i zagranicznym, odpisywanie na maile w j. angielskim, przygotowywanie wysyłki wraz z listem przewozowym. itd.
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2019-04-09 - Zasutowo (wielkopolskie)
Obsługa zwrotów od klientówRejestrowanie reklamacji w systemie informatycznymKorespondencja e-mailowa z klientamiWspółpraca z klientami
HIGHER MONIKA GODLEWSKA - 2019-12-13 - Żarów (dolnośląskie)
budowanie jak najlepszej widoczności produktów w podległych sklepach oraz wpływ na ich sprzedaż
Adecco Poland sp. z o.o. - 2017-10-19 - Ostrołęka (mazowieckie)