SPECJALISTA W WYDZIALE UTRZYMANIA TECHNICZNEGO OBIEKTÓW Łódź oferta pracy Zarząd Lokali Miejskich
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE UTRZYMANIA TECHNICZNEGO OBIEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji rozbiórek obiektów budowlanych, opracowywanie planów i harmonogramów rozbiórek obiektów budowlanych,- koordynacja i nadzór nad procesami rozbiórkowymi, pozyskiwanie stosownych decyzji,- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej rozbiórek obiektów budowlanych,- zlecanie, weryfikacja oraz odbiór dokumentacji technicznej, projektu budowlanego, przedmiaru prac i kosztorysu inwestorskiego w zakresie rozbiórek budynków.Pełna treść ogłoszenia o naborze zamieszczona została w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: http://www.zlm.lodz.pl/bip/index.php?rodzic=1991Praca na czas określony: pierwsza umowa o pracę do 6 miesięcyGodzina zakończenia pracy: 16:00
Data publikacji: 2021-03-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Zarząd Lokali Miejskich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji rozbiórek obiektów budowlanych, opracowywanie planów i harmonogramów rozbiórek obiektów budowlanych,- koordynacja i nadzór nad procesami rozbiórkowymi, pozyskiwanie stosownych decyzji,- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej rozbiórek obiektów budowlanych,- zlecanie, weryfikacja oraz odbiór dokumentacji technicznej, projektu budowlanego, przedmiaru prac i kosztorysu inwestorskiego w zakresie rozbiórek budynków.Pełna treść ogłoszenia o naborze zamieszczona została w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: http://www.zlm.lodz.pl/bip/index.php?rodzic=1991Praca na czas określony: pierwsza umowa o pracę do 6 miesięcyGodzina zakończenia pracy: 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W WYDZIALE UTRZYMANIA TECHNICZNEGO OBIEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ! Obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych[Umiejętność 1] : Umiejętność sporządzania pism, dokumentów, informacji, zestawień i analiz[Inne] : doświadczenie zawodowe w pracy z dokumentacją techniczną, praktyka zawodowa
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Zarząd Lokali Miejskich
danePracodawcy_nip: 7252122232
danePracodawcy_regon: 363752546
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: al. Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|515190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.03.2021
Oferta pracy ważna do: 17.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ef783ff1f5858928ef7a644bb7d3d13
Podobne oferty pracy
znajomość norm HACCP
Kozyra Stanisław Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"ESKA" - 2020-02-11 - Nowa Osada (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie nowych kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, reprezentowanie firmy w wtdażeniach branżowychMiejsce wykonywania pracy: ul. Kościuszki 77, 90-436 Łódź + teren całego kraju.
kontakt przez PUP - 2021-06-11 - Łódź (łódzkie)
możliwość pracy na ubojni, na produkcji, przy rozbiorze, wykrawaniu, trybowaniu mięsa
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-01 - Dąbrowa (łódzkie)
- wystawianie zleceń sprzedaży w SAP,- wprowadzanie zamówień zakupu w SAP,- aktualizacja danych partnerów handlowych w SAP,- potwierdzanie faktur zakupowych u wydawców (weryfikacja z systemem rozliczeniowym INIS),- kontakt z wydawcami - informowanie o wielkości osiągniętego przychodu, wnioskowanie o wystawianie faktur, - kontrola ściągania faktu od wydawców,- ścisła współpraca z Działem Księgowości,- pomoc w przygotowywaniu raportów i zestawień na bieżące potrzeby INIS. Wymagana bardzo dobra znajomość programu MS Excel, dodatkowym atutem bedzie znajomość systemu SAP, podstawowa wiedza z zakresu księgowości, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, doskonałe umiejętności komunikacyjne w zarządzaniu relacjami z klientami, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail praca (at) inis.pl.
INIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Rybnik (śląskie)
Obsługa systemu GPS w pojazdach ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Stworzenie poradnika rosyjskojęzycznego dla klientów z Europy Wschodniej zakładających startup, mający na celu usprawnienie funkcjonowania wydzielonej części przedsiębiorstwa na pierwszym etapie jego istnienia. Przygotowanie programu szkoleń wprowadzających dla klientów zakładających startup.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Łódź (łódzkie)
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych:1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:-kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji-prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.2)rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.):- zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii-współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;Praca w miejscu zamieszkania klienta, praca 15-30 godzin w miesiącu
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długosiodle - 2021-06-25 - Długosiodło (mazowieckie)
Zamówienia materiałowe.Współpraca z magazynem.Bieżąca obsługa biura.Przygotowanie opisów do wycen na poszczególne realizacje.
USŁUGI STOLARSKIE - ARTUR ZAMBRZYCKI - 2021-05-17 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ., ZAPOZNANIE SIĘ Z OBOWIĄZKAMI I UPRAWNIENIAMI STAŻYSTY, ZAKŁADANIE AKT OSOBOWYCH NOWYCH PRACOWNIKÓW, WPINANIE DOKUMENTÓW DO AKT OSOBOWYCH, KONTAKT TELEFONICZNY Z PRACOWNIKAMI, WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU IFS, WERYFIKACJA POPRAWNOŚCI DOKUMENTACJI RCP, ROZPINANIE AKT PRACOWNIKÓW ZWOLNIONYCH, PRZYGOTOWANIE PISM DO PRACOWNIKÓW LUB INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ARCHIWIZACJI.
kontakt przez PUP - 2021-03-04 - Opoczno (łódzkie)
Przyjmowanie przelewów,obsłuka kasowa,przygotowanie wniosków kredytowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Twardogóra (dolnośląskie)
praca administracyjo-biurowa
kontakt przez PUP - 2021-05-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
MOJA FIRMA SP. Z O. O. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie drzwi i poszyć kas (pracodawca poponuje umowe zlecenie przez pierwszy miesiąc, następnie umowę o pracę)
WIROPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Codzienna kontrola procesu produkcji, dbałość o standarty jakości produktów, kontrola przestrzegania zasad higieny, wypełnianie dokumentacji systemowej
MNIAM MNIAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zakres obowiązków:1. Pozyskiwanie i gromadzenie danych w celu wykonywania sprawozdawczości medycznej w zakresie lecznictwa i profilaktyki, zestawień i meldunków.2. Przygotowywanie projektów wytycznych, procedur i rozkazów regulujących postępowanie w określonych obszarach wojskowej służby zdrowia oraz koordynacja procesu uzgodnień.3. Współuczestniczenie w:a) sprawowaniu nadzoru nad realizacją zadań związanych z profilaktyką zdrowotną,b) organizowaniu systemu zabezpieczenia medycznego Inspektoratui podległych Szefowi Inspektoratu jednostek organizacyjnych,c) koordynowaniu działalności podmiotów leczniczych w formie jednostek budżetowych w zakresie prawidłowości świadczeń zdrowotnych oraz w zakresie wojskowej służby medycyny pracy w Inspektoracie i podległych Szefowi Inspektoratu jednostkach organizacyjnych,d) koordynowaniu działalności podmiotów leczniczych w formie jednostek budżetowych w zakresie prawidłowości świadczeń zdrowotnych,e) koordynowaniu i realizacji procesu szkolenia oraz doskonalenia zawodowego, a także utrzymywania kwalifikacji zawodowychprzez personel medyczny, w tym szkolenia rezerw osobowych struktur i jednostek medycznych podległych Szefowi Inspektoratu Wsparcia SZ,f) sprawdzeniu stopnia przygotowania jednostek wojskowych do służby poza granicami państwa w ramach PKW, PJW, GB UE i SON, w tym ukompletowania w SpW i Indywidualne Wyposażenie Medyczne,g) rozpatrywaniu skarg i zażaleń dotyczących działalności służby zdrowia w jednostkach organizacyjnych podległych Szefowi Inspektoratu,h) aktualizacji i implementacji Zintegrowanego Wieloszczeblowego Systemu Informatycznego Resortu Obrony Narodowej (ZWSI RON).Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2021-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie wywiadów w miejscu zamieszkanie klientów, dokonywania analizy i oceny zjawiska, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej. Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych, udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych, współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii. Praca z programie komputerowym pomocy społecznej HELIOS.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Dobroszyce (dolnośląskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klientów w językach obcychorganizacja i realizacja sprzedaży eksportowejprzygotowanie ofert handlowychpozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich
ECONATUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-pracodawca przyjmuje w poniedziałek środa piątek od marca bedzie cały czas na ośrodku
WELT-TOUR Katarzyna Dąbrowska - 2017-01-13 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z funkcjonowaniem firmy,- szkolenie z oferowanych do sprzedazy produktów,- przygotowanie do obsługi programu sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej,- przygotowywanie ofert i wycen,- obsługa klienta detalicznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zgierz (łódzkie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów na bieżącą produkcję w branży konstrukcji stalowych.
ELMO S.A. - 2019-03-20 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnieZnajomość platformy AllegroWprowadzanie produktów do sklepu internetowegoZarządzanie produktami-uzupełnianie cech, wymiarów, opisówWystawianie produktów na Allegro i zarządzanie sprzedażąFotografowanie produktów wraz z obróbką zdjęćZamieszvczanie treści i prowadzenie kampanii reklamowych kont social media-FBAnalizowanie rynku, monitorowanie działań konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerceOczekujemy:Zaangażowania, własnej inicjatywy, kreatywności, entuzjazmuDoświadczenia w zarządzaniu procesem i organizacją sprzedaży internetowejZnajomości platformy AllegroKomunikatywności i umiejętności pracy w zespoleBardzo dobrej organizacji pracy własnejOdpowiedzialności i samodzielności w działaniuUmowa o pracę na okres próbny z możliwością dalszego zatrudnienia
MADIS II s.c Agnieszka Czechowicz, Jerzy Czechowicz, Marta Matuszak - 2021-04-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Bezpośrednie obsługa klienta indywidualnego; sporządzenie wycen, wystawianie faktur, koordynacja zamówień, planowanie montaży itp.; Zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie negocjacji z klientami, realizacja zamówień; Współpraca z architektami i firmami budowlanymi; Dbałość o porządek w salonie. Aktywny udział w rozwoju firmy.Od 1500 zł netto do uzgodnienia. I zmianaPraca w nowym salonie w Elblągu
Superleasing.pl Sp. z o. o. - 2016-02-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2021-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami ze wschodu, liczne wyjazdy zagraniczne w celu podpisywania umów.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Żelechów (mazowieckie)
analiza oczekiwań klientów, dokumentacji przetargowej, współpraca z klientami w zakresie zapytań ofertowych i proponowania rozwiazań/ usprawnień technicznych nadzór i koordynacja procesu przygotowania oferty, zbieranie i analizowanie ofert techniczno-cenowych i ich optymalizacja udział w negocjacjach/ustalaniu warunków oraz przekazaniu projektu do realizacji
AESTHETIC CENTRUM KREOWANIA WIZERUNKU MAŁGORZATA MATYSIAK - 2015-11-30 - Lublin (lubelskie)
- świadczenie usług informacyjnych w tematyce Funduszy Europejskich, - organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu Funduszy Europejskich, - zbieranie oraz bieżące aktualizowanie informacji na temat dostępnych programów UE
Stowarzyszenie Wdzydzko - Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka "Morenka" - 2017-02-20 - Chojnice (pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI ORAZ PROWADZENIE NEGOCJACJI, ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU, PRZYGOTOWYWANIE OPISÓW SPRZEDAWANYCH PRODUKTÓW W JĘZYKACH: NIEMIECKIM, ANGIELSKIM, POLSKIM. PRZYGOTOWYWANIE STOSOWNYCH OFERT PRODUKTOWYCH, TWORZENIE NEWSLETTERÓW ORAZ KONTROLA ICH ZAWARTOŚCI, TWORZENIE STRATEGII ZWIĄZANEJ Z ROZWIJANIEM WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ RYNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W DZIALE MARKETINGU LUB DZIALE ROZWOJU RYNKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW: POLSKI, NIEMIECKI, ANGIELSKI, UKRAIŃSKI W STOPNIU BIEGŁY (POZIOM C1).PRACA W GODZINACH 8:00-16:00
JUSTSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem, poszukiwanie nowych klientów.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2017-02-07 - Wola Rzędzińska (małopolskie)