SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Węgorzewo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -wybieranie właściwego trybu udzielania zamówienia publicznego-weryfikowanie zgodności opisu przedmiotów zamówienia-sprz adzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia-prowadzenia dokumentacji dot. zamówień publicznych-monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych-sprządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach itd.
Data publikacji: 2020-10-07
Lokalizacja: Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Węgorzewo, powiat: węgorzewski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wybieranie właściwego trybu udzielania zamówienia publicznego-weryfikowanie zgodności opisu przedmiotów zamówienia-sprz adzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia-prowadzenia dokumentacji dot. zamówień publicznych-monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych-sprządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach itd.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgorzewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: węgorzewski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2819
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8451147643
danePracodawcy_regon: 790240956
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie
Adres pracodawcy:
Generała Józefa Bema 16A, 11-600 Węgorzewo, powiat: węgorzewski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
preferowane wykształcenie wyższe: administracyjne lub ekonomiczne CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: węgorzewski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2819
Gmina pracodawcy: Węgorzewo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Węgorzewo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977947
Ulica pracodawcy: Generała Józefa Bema
Numer budynku pracodawcy: 16A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.10.2020
Oferta pracy ważna do: 16.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a0553ab10ff2b2c5d1b838184f69cb9
Podobne oferty pracy
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod i technik terapeutycznych. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta. Monitorownie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem. Powadzenie dokumentacji merytorycznej-terapeutycznej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2018-06-20 - Gostynin (mazowieckie)
nadzór nad produkcją oraz koordynowanie pracy
kontakt przez OHP - 2016-08-17 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Praca przy realizacji dostaw zgodnie z umowami na dostawę art. spożywczych (groszek z marchewką, szynka drobiowa) w ramach realizacji Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 pod produkcję 2016
PAMAPOL S.A. - 2017-01-09 - Rusiec (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych pracowników KSC oraz pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z pracownikami,przygotowanie rozkazów, pism w sprawie nagród jubileuszowych i innych świadczeń pieniężnych w odniesieniu do pracowników ksc i pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,przygotowywanie miesięcznych meldunków o stanie kadr KMP w Chełmie i wprowadzanie do systemu SESPOL,obsługa programu PŁATNIK oraz programu e-PFRON,reklamowanie od powołania do czynnej służby wojskowej określonej kategorii osób, w tym policjantów i pracowników cywilnych,udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Chełmie w sprawach związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy Miejskiej Policji w Chełmie,wprowadzanie danych do systemu SWOP w zakresie posiadanych uprawnień,organizowanie pracy kancelaryjnej Zespołu Kadr i Szkolenia oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,wysyłanie i odbiór korespondencji,archiwizacja dokumentów podlegających archiwizacji,terminowa, dokładna i staranna realizacja zadań stałych i doraźnych określonych przez przełożonego.
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2017-11-06 - Chełm (lubelskie)
Nadzór nad pracami instalacji i pracami budowlano-remontowymi.
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-11-10 - Sopot (pomorskie)
Kierowanie zespołem sprzedaży.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-02-05 - Gdańsk (pomorskie)
-bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego z Ukrainy-bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji towarów-współpraca z firmami zewnętrznymi (firmy przewozowe oraz kooperantami systemów płatności)
LPP S.A. - 2020-08-18 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta skierowana także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra obsługa komputera, dobra znajomość zagadnień markentingu i e-marketingu, podstawowa znajomość tematyki komunikacji marki w internecie (Social Media itp...); dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność w działaniu oraz komunikatywność. Charakterystyka praca w obszarze e-marketingu: Social Media, CRM, SEM, SEO, display, Google Analytics; wsparcie w planowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowych oraz akcji e-marketingowych; opieka nad usługami/serwisami i internetowymi firmy; opieka nad komunikacją marki w kanałach internetowych (Social Media); przygotowywanie stylistyczne oraz graficzne materiałów promocyjnych. Kontakt z pracodawcą osobisty lub e-mailowy praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SP. Z O.O. - 2018-03-14 - Rybnik (śląskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach).
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-12-21 - Siedlce (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji, wystawianie faktur
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
wg stanowiska
"NANGA" PRZEMYSŁAW FIGURA - 2016-04-14 - Złotów (wielkopolskie)
przeprowadzanie analiz ekonomicznych
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-10-23 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane roczne doświadczenie; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: kontakt z klientem, rozwiązywanie problemów - prowadzenie analiz; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SEOYON ELECTRONICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
- obsługa klienta - przyjmowanie próbek do badań oraz pozyskiwanie od klienta informacji związanych ze zleconymi badaniami,- opracowywanie zaleceń nawozowych dla gleb i podłoży ogrodniczych oraz gleb sadowniczych na podstawie uzyskanych wyników badań,- wykonywanie podstawowych analiz chemicznych
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Bydgoszczy - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku; dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office; przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnieniem; prowadzenie ewidencji i zestawień; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice-Łabędy
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
Obsługa wtryskarki, odbiór detali z maszyny i pakowanie w opakowania zbiorcze.
M.T.M. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Całokształt obowiązków związanych z nadzorem, kierowaniem i rozliczaniem robót budowlanych na terenie Spółdzielni. Praca jednozmianowa, pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Bolesławianka - 2019-06-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- nadzorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw od dostawców- pozyskiwanie nowych dostawców- kontakt z dostawcami, wysyłanie zapytań ofertowych- wystawianie dokumentów magazynowych oraz kompletowanie dokumentów zakupu- ustalenie i negocjowanie warunków handlowych, warunków jakościowych i terminów wykonania- opracowywanie zamówień zakup i umów handlowych- nadzór nad warunkami wykonania (technicznymi, jakościowymi i terminowymi) określonymi w zamówieniu lub umowie- organizacja dostaw, rozliczanie budżetu
"TRANSSYSTEM" SP. Z O.O. W WOLI DALSZEJ - 2016-02-18 - Wola Dalsza (podkarpackie)
jw
Uniwersytet Warszawski - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Określanie właściwości materiałów do robót wykończeniowych w celu ich właściwego zastosowania, transportowania i składowania, przygotowanie materiałów do robót wykończeniowych, organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych, wykonywanie robót murarskich zgodnie z projektem budowlanym, wykonywanie tynków zwykłych lub cienkowarstwowych, wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli, wykonywanie podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli, wykonywanie dociepleń budynków, malowanie ścian techniką emulsyjną, klejową i olejną, wykonywanie remontów i konserwacji pomieszczeń, wykonywanie odbioru i kosztorysowanie robót wykończeniowych, sporządzanie dokumentacji związanej z wykonywaniem robót wykończeniowych, organizowanie własnego miejsca pracy oraz podległych pracowników zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska, stosowanie lub nadzorowanie stosowania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska oraz stosowania odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej odpowiednich do poszczególnych rodzajów robót wykończeniowych.- Miejsce pracy: teren woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 2250 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + soboty do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (Tel.: 501-533-087, 601-420-961) w godzinach 7:00-15:00.
"INSTAL ARTBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-14 - Katowice (śląskie)
pracownik działu marketingu - kontakt z klientem, sporządzanie ofert eventowych
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa Klientów czeskich: realizacja zamówień handlowych, wystawianie dokumentów sprzedażowych (FVS, WZ, CMR), kontrola spływu należności, utzrymywanie dobrych kontaktów z Klientem. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piatku w Zarzeczu (woj. podkarpackie).
VOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-20 - Zarzecze (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
między innymi:•instalacja, administracja MS Windows Server,•zarządzanie środowiskiem wirtualnym MS Hyper –V,•rozwijanie i utrzymywanie infrastruktury sieciowej Cisco•koordynowanie projektów IT, •konfiguracja i zarządzanie stacjami roboczymi oraz urządzeniami peryferyjnymi (PC, laptopy, drukarki, urządzenia automatycznej identyfikacji)
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Samodzielne prowadzenie spraw księgowych. Praca w pon., śr. i czw. w godz. 8-15, wt. w godz. 8-17, pt. w godz. 7-14. Wynagodzenie 3000 zł brutto + premia. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KRAK-SYSTEM" S.A. - 2018-10-08 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Nysa (opolskie)
Nazdór nad sprawnością systemu zabezpieczeń na lini produkcyjnej.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)