SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Mikołów oferta pracy ABR Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa olx.pl i aukcje allegroOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o prace na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, godz. 8.00-16.00
Data publikacji: 2019-02-28
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: ABR Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa olx.pl i aukcje allegroOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o prace na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, godz. 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie min. średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: ABR Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Dzieńdziela 40, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Adres strony pracodawcy: www.abrkontenery.pl
Ulica pracodawcy: Dzieńdziela
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współpraca z klientami z Libii. Nawiązanie współpracy w celu organizacji zakupów i dostawy wybranych przez kontrahentów towarów polskiej produkcji. Wykształcenie wyższe handlowe. Doświadczenie zawodowe 1 rok. Znajomość języka arabskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność prowadzenia negocjacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Marki (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie kontrahentów (praca z wierzycielem, a nie zdłużnikiem), budowanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymikontrahentami, aktywny marketing lokalny współuczestnictwo w projektachmarketingowych spółki, kreowanie pozytywnego wizerunku spółki, praca w godz.8-16
Zespół Doradztwa Biznesowego PARTNER Sp. o.o. - 2017-06-19 - Opole (opolskie)
- przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań,- współpraca z komórkami merytorycznymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; godz. pracy 7.15-15.15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-14
Szkoła Policji w Słupsku - 2017-01-24 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie, weryfikacja i księgowanie faktur zakupu, wystawianie i rejestracja w systemie faktur sprzedaży, obsługa rachunków bankowych, przygotowywanie danych do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, staranność, skrupulatność, szeroko rozwinieta zdolność analitycznego myślenia oraz zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem.
PERFECT CONSULTING - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
Praca na hali sprzedażay, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
"DINO POLSKA" S.A - 2017-10-03 - Gulcz (wielkopolskie)
obsługa klientów w terenieaktywne pozyskiwanie klientówprezentacja nieruchomości
KOT NIERUCHOMOŚCI - DOROTA KOT - 2018-12-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- pracę w dobrze prosperującej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta dokonywanie wyceny ładunku
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłowice (śląskie)
sporządzanie umów o pracę oraz oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy, obliczanie wymiaru urlopu, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników,opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy,informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-11-13 - Bytów (pomorskie)
kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem, doradztwo w zakresie zestawu pakietów księgowych, zakładanie darmowych kont, sprzedaż pakietu księgowegopraca w godz. 8.00-16.00
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela-CK" Sp. z o.o. Kielce - 2018-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż mięsa i wyrbów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-02-13 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Opracowywanie norm czasowych na operacje na poszczególnych stanowiskach produkcyjnych. Opracowanie norm wstępnych na wykonywane wzory. Wykonywanie pomiarów chronometrycznych. Wykonywanie fotografii dnia roboczego. Wykonywanie obserwacji migawkowych. Kontrola prawidłowości wypełnienia kart pracy z poszczególnych dni pracy i wyrywkowa analiza z udziałem mistrza ilości wykonanych przy odstępstwach stawianie odpowiednich wniosków. Analizowanie wykonania norm czasowych i korygowaniem norm czasowych zgodnie ze stanem faktycznym. Współpraca z mistrzami poszczególnych wydziałów w zakresie opracowania norm czasowych informowania pracowników na stanowiskach pracy o wielkości wprowadzonej normy. Wykonywanie zestawień czasochłonności i obsad dla poszczególnych rodzajów wyrobów. Opracowywanie zestawień możliwości produkcyjnych każdego stanowiska. Precyzyjne określanie i wprowadzanie optymalnej organizacji stanowiska roboczego wspólnie z technologiem. Analiza wykonywanych prac na stanowiskach produkcyjnych przedstawianie wniosków dyrektorowi zakładu. Wnioskuje do Dyrektora Zakładu o korygowanie norm czasowych na stanowiskach osiągających skrajnie wysokie lub niskie wykonanie norm.
BRW COMFORT Sp. Z O.O. - 2016-11-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Analiza danych z programu SAP (aktywności towaru z magazynu, interwencji serwisowych, obsługi logistycznej) za pomoca Excel, tworzenie czytelnych wykresów i wskaźników KPI, dyspozycyjność do wykonywania pracy dla działu serwisu firmy Tornos. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji. Przygotowanie protokołow, raporów, biuletynow, kwestionariuszy, słownych instrukcji.Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień).Pomoc w organizacji szkoleń pracowników lub wolontariuszy.Zdolność do wykonywania poufnych informacji. Korespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecie.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie woparciu oumowę opracę..Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etat. Możliwośćzdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w Szwajcarii. Miłą atmosferę wpracy. Wynagrodzenie poufne-do negocjacji. Cv w języku polskim i angielskim lub niemieckim na adres victor.g (at) tornos.comsala E, C, H,D
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa klientów firmy
Staff Service Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace biurowe w związku ze składaymi zamówieniami, faktury, płatności, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wężyczyn (mazowieckie)
bieżące wsparcie i doradztwo dla menedżerów i pracowników w zakresie HR, sporządzanie raportów, analiz, wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych, budowanie systemów wartościowania stanowisk pracy, współpraca z zewnętrznymi agencjami pośrednictwa pracy, całościowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych, koordynacja działań związanych z zatrudnieniem, legalizacja pobytu cudzoziemców - pracowników firmy.
BUSINESS IN POLAND Sp. z o.o. - 2019-02-18 - Kraków (małopolskie)
- kontakt z klientem zagranicznym- zwiększenie sprzedaży u stałych klientów- poszukiwanie nowych klientów- wprowadzanie nowych produktów- umacnianie wizerunku firmy na rynku- realizacja planów sprzedaży- wprowadzanie nowych rozwiązań logistycznych- wprowadzanie nowych opakowań produktów- przygotowanie ofert akcyjnych- przygotowanie corocznej wystawy Ambiente
MOPEX HIS PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWE - 2016-04-06 - Pokój (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach.
DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kęty (małopolskie)
Praca w Krakowie
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
-naliczanie wynagrodzeń, ZUS, US-obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy,-prowadzenie akt osobowych, -naliczaniei ewidencja czasu pracy,-sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych.
TARCZYŃSKI S.A. - 2016-12-28 - Sława (lubuskie)
obsługa wpływających do firm zamówień sprzedaży, potwierdzanie klientom terminów realizacji, obsługa baz klientów, fakturowanie sprzedaży, sporządzanie protokołów dostawy
TELZAS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
-1/2 etatu
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie usług decynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
1) Sporzadzanie list płac, zestawień ora przelewów z wynagrodzeń.2) Sporzadzanie PIT -ów (PIT - 11, PIT - 40, PIT - 8C). 3) Obliczanie podstaw zasiłków z ubezpieczenia społ.4) Sporzadzanie dok. Rp - 7 do celów emerytalnych.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)