SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY (NR 2194) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY (NR 2194)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: -sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji; -aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;-analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa; -tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;-promowanie działań usprawniających sprzedaż przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, marketing internetowy;-administrowanie stronami internetowymi firmy, kreowanie identyfikacji wizualnej, optymalizacja SEO, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;-udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etat
Data publikacji: 2020-08-03
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji; -aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;-analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa; -tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;-promowanie działań usprawniających sprzedaż przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, marketing internetowy;-administrowanie stronami internetowymi firmy, kreowanie identyfikacji wizualnej, optymalizacja SEO, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;-udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY (NR 2194)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie: min. średnie-język angielski na poziomie przynajmniej średnio zaawansowanym -doświadczenie handlowe oraz umiejętność prowadzenia negocjacji- znajomość specyfiki branży e-commerce -doświadczenie na podobnym stanowisku -dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w branży chłodniczej/klimatyzacyjnej, znajomość obsługi programów sprzedażowych (Insert GT SUBIEKT)-prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
danePracodawcy_nip: 5540158291
danePracodawcy_regon: 090220013
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.08.2020
Oferta pracy ważna do: 09.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7cd9bbcb69564b8ec28b4fb9613d014b
Podobne oferty pracy
,
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i opracowywanie ofert szkoleniowych, wyszukiwanie, dobieranie i pozyskiwanie trenerów, wykładowców. Organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym, logistycznym. Nadzorowanie przebiegu szkoleń. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. Prowadzenie rozmów telefonicznych z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy, tworzenie i administrowanie bazą danych kontaktowych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. WYKONYWANIE EKSPERTYZ, KIEROWNIE PRACAMI ANALITYCZNYMI. DIAGNOZOWANIE PROJEKTÓW, MODERNIZACJA.jedna zmiana, umowa na czas określony
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż posadzek. Komunikacja e-mailowa. Pomoc w aministracji, sprawdzanie zleceń, wysyl;ka materiałów marketingowych.Zatrudnienie min. 1 rok.Miejsce pracy: ul. Tarnogajska, Wrocław.Sala G
ABS SKATER SP.Z.O.O. - 2018-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
- praca na wysokości do 3 m-obsługa maszyn w ruchu-praca przy komputerze
WYTWÓRNIA PODŁOŻA ZASTĘPCZEGO SP.ZO.O SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-06-13 - Kołodziejowy Grąd (warmińsko-mazurskie)
organizacja, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielelenie zamówienia publicznego
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o - 2019-10-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość języka ukraińskiego lub j. rosyjskiego w stopniu komunikatywnym. Zakres obowiązków: tłumaczenie dokumentów, przeprowadzanie szkoleń jaokościowych, wykonywanie audytów procesu w j.ukraińskim lub j.rosyjskim, aktualizacja dokumentów jaokościowych. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Rybnik (śląskie)
- sortowanie i kontrola jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- przygotowywanie towaru do wysyłki- dbanie o czystość w miejscu pracy- nadzór nad pracownikami- szkolenie nowych pracowników i wsparcie ich w zakresie błędnych artykułów- obsługa programu Return Client i Zalos
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Świebodzin (lubuskie)
-prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarczym korzystaniem ze środowiska-prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzeniem składowisk odpadów,naliczanie w ustawowo określonych terminach opłat -prowadzenie dokumentacji podstawowej w zakresie realizacji wymogów ochrony środowiska na biologicznej oczyszczalni ścieków w Mroczy - prowadzenie ewidencji umów na odprowadzanie wód opadowych oraz umów naodprowadzanie ścieków- prowadzenie ewidencji odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków- sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami- obsługa administracyjna związana z realizacją umowy usługowego prowadzenia gminnego składowiska odpadów komunalnych na rzecz Gminy, umowy z zakresu odbioru i zagospodarowania zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy- przygotowanie ofert przetargowych- wystawianie faktur VAT za usługi odbioru nieczystości stałych, płynnychWięcej informacji : www.zgk.mrocza.net zakładka aktualności
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
- Tworzenie FIXLETÓW; testowanie FIXLETÓW; analizowanie przekazanych do produkcji FIXLETÓW; konsultowanie zakresu technicznej specyfikacji; szkolenie developerów z języka RELEVANCE; tworzenie dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 10.08.2016 do 10.08.2019. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Informatyka / Nauki komputerowe i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe ponad 5 lat na podobnym stanowisku, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza dot. - tworzenia, testowania i analizy Fixletów; - tworzenia odpowiedniej dokumentacji technicznej; Doskonała znajomość języka relevance; Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
Koordynacja przyjazdów pracowników. Bieżące rozwiązywanie problemów pracowników, stały kontakt z pracownikami, monitorowanie przyjazdów, dbałość o najwyższą jakość udzielanych informacji.
Gremi Personal Sp. z o.o. - 2019-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowanie raportów, prezentacji ofert ( jakość, poprawność, czytelność, estetyka, wykorzystanie xls, ppt )- umiejętność prowadzenia akt osobowych- umiejętność legalnego zatrudnienia cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Łódź (łódzkie)
Naprawa i diagnostyka pojazdów samochodowych
WARSZTAT SAMOCHODOWY PRZEMYSŁAW GOŁAŚ - 2018-03-09 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt
Domy Wczasowe WAM sp. z o.o. w Warszawie - 2017-06-14 - Jurata (pomorskie)
bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, lista płac dla pracowników i zleceniobiorców, prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej, sporządzanie deklaracji PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS, sporządzanie deklaracji ZUS w programie Płatnik, sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku Pracy oraz umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji wszystkich danych w systemie, sporządzanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby firmy, nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP, przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu, rozliczanie czasu pracy, tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego, ubezpieczeniowego.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-03-20 - Tychy (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży żurawi
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2016-07-18 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
ochrona zakładu produkcyjnego oraz budowyMiejsce wykonywania pracy: Niemcz
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Niemcz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie i wdrażanie we współpracy z zarządem strategii personalnej firmy,- współtworzenie kultury organizacyjnej, - koordynowanie procesów rekrutacji, selekcji i adaptacji pracowników,- współtworzenie polityki rozwoju pracowników,- inicjowanie i budowa systemu oceny pracowników, - badanie potrzeb szkoleniowych, planowanie, organizacja, ewaluacja oraz prowadzenie dokumentacji szkoleń pracowników, - opracowanie i wdrożenie systemu motywacyjnego, stałe monitorowanie skuteczności wdrożonych narzędzi motywowania,- zarządzanie talentami, systemem szkoleń wewnętrznych,- bieżąca ocena skuteczności przyjętych rozwiązań oraz wdrażanie stosownych modyfikacji
"ECKERT AUTOMATYKA SPAWALNICZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Toporów (łódzkie)
Umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów, prowadzenie dokumentacji i korespondencji handlowej. Praca na pełny etat 40 godz/tydz., od poniedziałku do soboty w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro, Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą; Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily); Udział w pracach komisji przetargowych; Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert; Prowadzenie korespondencji z wykonawcami; Archiwizacja dokumentacji przetargowej; Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą; Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych; Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie; Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne. Umowa na okres próbny (grudzień- luty) z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-11-15 - Słupsk (pomorskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie flotą kilkudziesięciu samochodów, organizowanie przewozów rzeczy i osób, rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad rozliczaniem kart drogowych w porównaniu z danymi otrzymywanymi z systemów GPS oraz ze zmianą ustawy o podatku VAT z dnia 01.02.2014 r. ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
organizowanie szkoleń zawodowych,hospitowanie zajęć na kursach wg. ustalonego planu, sporządzanie sprawozdań z hospitacji, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji szkoleniowej,badanie potrzeb szkoleniowych uczestników oraz absolwentów OHP, ocenia jakości i efektywności szkoleń OHP.
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2021-03-23 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich, - ustanawianie i znoszenie obwodów rybackich- analiza stanu formalno – prawnego wód powierzchniowych, - wydawanie zaświadczeń do konkursów ofert - prowadzenie spraw związanych z rybactwem śródlądowym – rejestry, ewidencje, opracowywanie pisemnych odpowiedzi dla interesantów- wyjazdy terenowe w celu wykonywania kontroli wypełniania przez użytkowników rybackich obowiązków zapisanych w umowach użytkowania (np.zarybienia
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W SZCZECINIE - 2016-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa administracyjno-biurowa procesów transportowych, komunikacja wewnętrzna z pracownikami w oddziałach firmy
Adampol S.A. - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)