SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Ostrów Mazowiecka oferta pracy Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: organizacja, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielelenie zamówienia publicznego
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łąkowa 10, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielelenie zamówienia publicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3200,00 + premia do 40% brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe 2 lata na stanowisku specjalista ds. zamówień publicznych, obsługa komputera - edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Ulica pracodawcy: Bolesława Prusa
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 21.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2c60790b784fef213e9e2fec0237261b
Podobne oferty pracy
sprzedaż w sklepie stacjonarnym, obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie danych do komputera, opracowywanie nowych kampanii i strategii marketingowej, promocja produktu lub producenta, przygotowywanie wysyłek
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Żory (śląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Skierniewice (łódzkie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW ORANGE
ORICA SP. Z O.O. - 2016-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisu internetowego picodi.com; redagowanie tekstów i tworzenie artykułów reklamowych oraz informacji prasowych; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Kraków (małopolskie)
nazór nad pionem technicznym
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-03-30 - Ustroń (śląskie)
Mechanik - pomocnik mechanika samochodów ciężarowych
M.M. Kraszewscy spółka jawna - 2017-09-22 - Szepietowo-Janówka (podlaskie)
Zakres obowiązków:1.realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierających zatrudnienie i aktywizację zawodową lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;2.realizacja innych instrumentów wsparcia (m.in prac interwencyjnych, staży, bonów, robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej);3.merytoryczna weryfikacja wpływajacych wniosków dotyczących sybsydiowanych form zatrudnienia, sporządzanie umów;4.weryfikacja dowodów księgowych, wypłat, faktur oraz pozostałych wydatków związanych z realizowanymi zadaniami;5.przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz związanych z realizowanym programami, ocena efektywności działań, w tym przygotowywanie i sporządzanie informacji dla potrzeb statystyki i rynku pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty nalezy składać w terminie do dnia 09.05.2017 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 46-48 w pokoju nr 17- II piętro (sekretariat) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta". Więcej informacji na stronie BIP www.pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-04-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Tworzenie ofert handlowych,pozyskiwanie nowych klientów,utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi,negocjowanie umów,fakturowanie sprzedaży.
BORT-WIMAR spółka jawna - 2019-03-18 - Grodków (opolskie)
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, pozyskiwanie oraz nawiązywanie długotrwałych relacji z klientem, aktywna sprzedaż produktów inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych, organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientem
NATIONALE-NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-10 - Warszawa (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów, sprzedaż i doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o długofalowe relacje z nowymi i obecnymi klientami, przygotowanie kompleksowych ofert handlowych dla hurtowni zajmującej się dystrybucją automatyki, oświetlenia, osprzętu elektroinstalacyjnego, kabli i przewodów
PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE - 2019-10-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat systemów telekomunikacyjnych z uwzględnieniem architektury tych systemów oraz występujących w nich interfejsów, wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, znajomość systemu NetAct oraz produktów OSS, ZAKRES OBOWIĄZKÓW: definiowanie, planowanie i poprawne wdrożenie strategii testowania, wyznaczanie kierunków rozwojowych w dziedzinie testowania oprogramowania, definiowanie zadań zespołu testerów, przygotowywanie planu testów, współpraca z zespołami programistycznymiPraca na czas określony : 15.06.2017 - 14.06.2018miejsce pracy: Wrocław, ul. Wołowska,sala H
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadrowo- księgowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "AZAP" PAWEŁ CHŁOPEK - 2019-06-07 - Sitkówka (świętokrzyskie)
sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły, prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych, sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
1. przygotowanie dokumentów i danych niezbędnych do przeprowadzenia procedur przetargowych na opracowanie dokumentacji projektowo kosztowej oraz robót budowlanych;2. opracownaie programów inwestycji;3. sprawdzanie dokumentacji projektowo kosztowej jej zgodności z umową i kompletności4. wykonywanie czynności służących realizacji inwestycji budowlanych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-10-04 - Lublin (lubelskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska pracypraca w delegacji, co tydzień zjazd do domu
Firma Ogólnobudowlana - Stanisław Burnos - 2019-06-10 - Konina (małopolskie)
obsługa księgowa Ochrony Gruntów Rolnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia; naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników; sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracjipraca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w stolarni
P.U.P.H. ROLDRZEW Stanisław Czarnecki - 2018-11-07 - Ciechanowiec (podlaskie)
raportowanie w jezyku koreańskim, tłumaczenia i sporządzanie dokumentów w jezyku koreańskim i angielskim, spotkania handlowe
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zaścianki (podlaskie)
Sprzątanie apartamentów wraz z toaletami, ścielenie łóżek, zmiana pościeli, sprzątanie kuchni, pomieszczeń gospodarczych (śmietniki).
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż usług turystycznych
ANNA SZELĄG - 2019-03-22 - Mielec (podkarpackie)
Współudział w pozyskiwaniu Funduszy Unijnych dla Klientów.Zapewnienie wsparcia przy prowadzenie projektów.Przygotowywanie wniosków i niezbędnej dokumentacji (również na etapie rozliczania projektów).Kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi.Dbałość o terminowość i efektywność składanych dokumentów.
CREATE & BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-17 - Podegrodzie (małopolskie)
Realizowanie zamówień publicznyc, pozyskiwanie funduszy unijnych.
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2017-07-12 - Jaworzno (śląskie)
obsługa klientów; sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Żary (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obliczanie wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków chorobowych, odpraw emerytalnych i jubileuszy, ekwiwalentów za urlop i innych,- sporządzanie list wypłat z tytułu wynagrodzeń osobowych, umów o dzieło i umów zleceń oraz świadczeń finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Funduszu Motywacyjnego,- miesięczne i roczne rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, podatku od nagród konkursowych i dofinansowania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- sporządzanie deklaracji ZUS, korekt do deklaracji, zarejestrowań i wyrejestrowań pracowników i zleceniobiorców i inne,- prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, komornikami, innymi urzędami w zakresie dotyczącym wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji. Znajomość języka portugalskiego jest wymagana do weryfikacji informacji w krajach, w których mówi się po portugalsku.- Wynagrodzenie: 3875 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy: Trzy tygodnie: 9:00-17:00, Jeden tydzień: 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Katowice (śląskie)