SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY/TELEMARKETER Toruń oferta pracy PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY/TELEMARKETER
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów, sprzedaż i doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o długofalowe relacje z nowymi i obecnymi klientami, przygotowanie kompleksowych ofert handlowych dla hurtowni zajmującej się dystrybucją automatyki, oświetlenia, osprzętu elektroinstalacyjnego, kabli i przewodów
Data publikacji: 2019-10-17
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa klientów, sprzedaż i doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o długofalowe relacje z nowymi i obecnymi klientami, przygotowanie kompleksowych ofert handlowych dla hurtowni zajmującej się dystrybucją automatyki, oświetlenia, osprzętu elektroinstalacyjnego, kabli i przewodów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY/TELEMARKETER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: elektrotechnika, automatyka
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie średnie techniczne: elektrotechnika, automatyka, mile widziane doświadczenie w podobnej branży, umiejętności sprzedaży i doradztwa technicznegoorzeczenie o niepełnosprwaności
Nazwa pracodawcy:
PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Kępińska 90, 05-805 Otrębusy, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
orzeczenie o niepełnosprawności i CV należy wysłać na email: e.fabianowicz (at) pi-on.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Brwinów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otrębusy
Ulica pracodawcy: Kępińska
Numer budynku pracodawcy: 90
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?18b0aa38ea0098127b091586f9c4ca8a
Podobne oferty pracy
analiza możliwości dzialania polskich przedsiębiorców w różnych sektorach rynku indyjskiego, pomoc polskim przedsiębiorcom w wejściu na rynek indyjski
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Piaseczno (mazowieckie)
prace biurowe, kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Lubin (dolnośląskie)
- Ewidencjonowanie dokumentów w systemie i właściwych rejestrach- Nadzór nad obiegiem dokumentów- Wystawianie faktur sprzedaży, monitorowanie terminów płatności oraz windykacji należności- Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami- Prowadzenie czynności związanych z zamknięciem miesiąca- Współpraca z biurem rachunkowym, kancelarią prawniczą- Prowadzenie kadr i płac.Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7-15.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2019-09-05 - Słupsk (pomorskie)
Zarządzanie procesem wynajmu pojazdów, budowa i rozwój strukturywynajmu w segmencie B2B, zarządzanie stokiem pojazdów, aktywnymarketing, praca wgodz. 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży ze znajomością języka angielskiego. Raz w miesiącu planowane są trzydniowe wyjazdy do klietnów.
KALMAR Spółka z o. o. - 2019-01-30 - Paszyn (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
ESKOM IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
NALICZANIE PŁAC, PROWADZENIE AKT PRACOWNICZYCH, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, OBSŁUGA KADROWO PŁACOWA FIRMY, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:praca (at) akta.com.pl
BIURO RACHUNKOWE BEATA KRÓL - 2016-11-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Realizacja instrumentów rynku pracy, w tym w szczególności: 1. Przyjmowanie, sprawdzanie i rozliczanie złożonych wniosków.2. Opiniowanie złożonych wniosków pod względem formalno-prawnym.3. Przygotowywanie decyzji administracyjnych i innych wymaganych dokumentów.4. Prowadzenie rejestru wniosków oraz decyzji.Okres zatrudnienia:od: 01.07.2016 r. do: 30.12.2016 r.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
POWIATOWY URZĄD PRACY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2016-06-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, BADANIE RYNKU DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU RYNKU BLISKI WSCHÓD I PÓŁNOCNA AFRYKA.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Pustynia (podkarpackie)
Cięcie , szlifowanie, montaz elementów stalowych kotłów i instalacji przemysłowych.
Zakład Instalacyjno-Kotlarski Tadeusz Humięcki - 2018-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-22 - Lubin (dolnośląskie)
Produkcja kebaba; przygotowanie miesa do produkcji kebaba; sprzatanie; załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Pniewy (wielkopolskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Zielonki (małopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne w zakresie zastosowań metod wykonania robót budowlanych
MB Młodawski s.c., Paweł Młodawski, Piotr Iwański - 2017-11-23 - Ksawerów (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nowy Targ (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta telefoniczna, mobilna i za pomocą poczty elektronicznej.Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji (pozyskanie dofinansowania, pozyskanie kredytu)Prowadzenie biura.Utrzymanie stałego kontaktu z klientami.Utrzymanie dobrych relacji z klientami i dbałość o pozytywny wizerunek spółki.W zakres obowiązków nie wchodzi sprzedaż produktów i usług.
SUNTRANS Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Chrząstowice (opolskie)
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-07-04 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
działania w obszarze finansów w cyklu miesięcznym ukierunkowane na właściwe i terminowe dostarczanie transakcji finansowych; badania i analizy wejść, przygotowania i przegląd dzienników etc.; przegląd zestawień finansowych przygotowanych przez BPO, zapewnienie ich odpowiedniej jakości; ścisła współpraca z BPO w celu zapewnienia prawidłowości prowadzonych działań, asysta w rozwiązywaniu wyzwań, zarządzanie zamykaniem końcowych okresów
GSK SERVICES Sp. z o.o. - 2019-05-02 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja założonych planów sprzedaży, częste wyjazdy handlowe. Gotowość do delegacji krajowych i zagranicznych.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2019-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-03-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z S17, opracowywanie i weryfikacja uzyskanych danych, planowanie prac, wykonywanie harmonogramów i raportów, pozyskiwanie koniecznych decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji budowy
P.U.H.DAF-TEL Andrzej Frączyk - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)
staż w biurze księgowym
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Cieszyn (śląskie)
staż - naprawa pojazdów samochodowych, dokonywanie wymiany oleju i płynów, wykonywanie prac demontażowo-mechanicznych, naprawa, konserwacja pojazdów, mycie i czyszczenie podzespołów samochodowych, dbanie o czystość na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów,prowadzenie negocjacji i rozwój handlowych,przygotowywanie ofert handlowych,utrzymywanie i budowie długofalowych relacji z klientami,analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań,zawieranie umów,
Cedartex T&D Żukowski Spółka Jawna - 2019-06-06 - Opole (opolskie)
Aktywny udział we wdrażaniu i utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowywanie procedur i propozycji usprawnień procesu produkcji pod kątem jakościowym.
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robót. Sprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznej. Sprawdzanie kompletności dokumentacji technicznej i poprawności rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji technicznej. Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych. Sporządzanie budżetu kosztów budowy. Sporządzanie zapytań ofertowych na roboty budowlano-montażowe. Tworzenie wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji. Ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy Prowadzenie korespondencji formalno-prawnej z Inwestorem i podwykonawcami. Analiza dokumentów formalno-prawnych oraz dokumentacji technicznej w prowadzonych postępowaniach przetargowych i prowadzonych budów organizowanie przetargów na podwykonawstwo w produkcji budowlano-montażowej, negocjowanie i sporządzanie umów z podwykonawcami, kontrola terminowego sporządzania preliminarza kosztów przez Kierowników Budów, współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych, nadzór nad terminową realizacją zamówień na środki produkcji oraz koordynacja dostaw i dostawców. Udział w naradach koordynacyjnych budowy
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów w zakresie kadr i płac,praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Katowice (śląskie)