SPECJALISTA DS. RAPORTOWANIA/REPORTING SPECIALIST Pozna艅 oferta pracy GSK SERVICES Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RAPORTOWANIA/REPORTING SPECIALIST
Wynagrodzenie: od 7聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: dzia艂ania w obszarze finans贸w w cyklu miesi臋cznym ukierunkowane na w艂a艣ciwe i terminowe dostarczanie transakcji finansowych; badania i analizy wej艣膰, przygotowania i przegl膮d dziennik贸w etc.; przegl膮d zestawie艅 finansowych przygotowanych przez BPO, zapewnienie ich odpowiedniej jako艣ci; 艣cis艂a wsp贸艂praca z BPO w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci prowadzonych dzia艂a艅, asysta w rozwi膮zywaniu wyzwa艅, zarz膮dzanie zamykaniem ko艅cowych okres贸w
Data publikacji: 2019-05-02
Lokalizacja: Pozna艅 (wielkopolskie)
Pracodawca: GSK SERVICES Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 189, 60-322 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
dzia艂ania w obszarze finans贸w w cyklu miesi臋cznym ukierunkowane na w艂a艣ciwe i terminowe dostarczanie transakcji finansowych; badania i analizy wej艣膰, przygotowania i przegl膮d dziennik贸w etc.; przegl膮d zestawie艅 finansowych przygotowanych przez BPO, zapewnienie ich odpowiedniej jako艣ci; 艣cis艂a wsp贸艂praca z BPO w celu zapewnienia prawid艂owo艣ci prowadzonych dzia艂a艅, asysta w rozwi膮zywaniu wyzwa艅, zarz膮dzanie zamykaniem ko艅cowych okres贸w
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 7聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RAPORTOWANIA/REPORTING SPECIALIST
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Pozna艅
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: specjalista do spraw rachunkowo艣ci zarz膮dczej
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 7聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - bieg艂y, w pi艣mie - C2 - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: uprawnienia SEP
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie ekonomiczne/ksi臋gowe lub odpowiednie uprawnienia (ACA, ACCA lub podobne); min. 2 lata do艣wiadczenia w pracy na podobnym stanowisku w analogicznej roli, do艣wiadczenie w szkoleniach/pracy w audycie/firmie ksi臋gowej; znajomo艣膰 艣rodowiska Excel, znajomo艣膰 SAP lub ERP; dodatkowe oczekiwania: automotywacja, dobre umiej臋tno艣ci komunikacyjne, nastawienie "can do", dobre umiej臋tno艣ci organizacyjne, umiej臋tno艣膰 pracy w zespo艂ach zr贸偶nicowanych kulturowo; miejsce pracy Pozna艅 - ul. Grunwaldzka 189 i ul. Kolorowa 6
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: GSK SERVICES Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 189, 60-322 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM w j臋zyku angielskim
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: zg艂oszenia e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 189
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowo艣ci zarz膮dczej
Data dodania oferty pracy: 02.05.2019
Oferta pracy wa偶na do: 16.05.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 02.05.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd3f94c0ffbdceddd10b3b4da9d756cc
Podobne oferty pracy
prowadzenie kompleksowego procesu zatrudnienia pracownik贸w tymczasowych z europy wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - 艢wiebodzin (lubuskie)
praca w zespole 4-5 osobowym, wiercenie, nitowanie cz臋艣ci przy u偶yciu suwmiarki i znajomo艣ci podstaw rysunku technicznego
FENIX POLAND SP脫艁KA AKCYJNA - 2019-01-30 - Che艂m (lubelskie)
praca na magazynie planowanie i realizacja dostaw
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Rabka-Zdr贸j (ma艂opolskie)
obs艂uga kliena przez internet, kontakt mailowy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakup贸w oraz kalendarza post臋powa艅 zakupowych na podstawie poszczeg贸lnych kom贸rek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szko艂y.2.Nawi膮zywanie kontakt贸w osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zam贸wienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapyta艅 ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zam贸wie艅 publicznych, kt贸rych warto艣膰 nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych, w szczeg贸lno艣ci w zakresie: sporz膮dzania i opiniowania wniosk贸w zakupowych, projekt贸w og艂osze艅.5.Ocena formalno prawna sk艂adanych ofert (weryfikacji prawid艂owo艣ci i kompletno艣ci dokumentacji przetargowej).6.Sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu zam贸wie艅 publicznych we wsp贸艂pracy z g艂贸wn膮 ksi臋gow膮.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynno艣ci zwi膮zanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wst臋pnej kontroli projekt贸w um贸w.8.Dokonywanie zakup贸w na okre艣lony sprz臋t i us艂ugi zgodnie z Ustaw膮 o Zam贸wieniach Publicznych oraz Instrukcj膮 Kontroli Obiegu Dokument贸w.9.Prowadzenie rejestru zam贸wie艅 i zakup贸w.10.Reklamowanie towar贸w i us艂ug, prowadzenie rejestr贸w gwarancji.11.Tworzenie wzor贸w dokument贸w obowi膮zuj膮cych w obszarze zakup贸w.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji post臋powa艅 z zakresu zam贸wie艅.13.Opracowywanie dokument贸w dotycz膮cych darowizn dla PZS Nr 1 w Krzy偶owicach.14.Wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi kom贸rkami organizacyjnymi w szczeg贸lno艣ci z ksi臋gow膮 i magazynierem w zakresie prawid艂owego i terminowego rozliczania rachunk贸w.15.Udzia艂 w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzy偶owicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracownik贸w PZS Nr 1 w Krzy偶owicach w przys艂uguj膮ce im deputaty i 艣wiadczenia we wsp贸艂pracy z pracownikiem s艂u偶b BHP.17.Obs艂uga kancelaryjna parkingu strze偶onego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strze偶onego. Kontakt z Wydzia艂em Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wroc艂awiu w ramach obs艂ugi parkingu strze偶onego. Sporz膮dzanie sprawozda艅 z obs艂ugi parkingu strze偶onego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzy偶owicach.Kontakt z pracodawc膮: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zesp贸艂 Szk贸艂 Nr 1 w Krzy偶owicach - 2017-04-19 - Krzy偶owice (dolno艣l膮skie)
zarz膮dzanie baz膮 danych klient贸w (wyszukiwanie nowych rekord贸w klient贸w, przygotowywanie klient贸w do inicjacji dzia艂a艅 sprzeda偶owych przez konsultant贸w Saleswise), budowanie bazy danych klient贸w firmy, organizacja mini warsztat贸w dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefon贸w, zapraszanie klienta, wysy艂anie maila z zaproszeniem i koordynowa膰 jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultant贸w firmy na spotkania z Klientami, obs艂uga bazy CRM, obs艂uga sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obs艂uga sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotka艅, organizowanie wyjaz贸w s艂u偶bowych, spotka艅 oraz konferencji, koordynacja obiegu dokument贸w i zapewnienie w艂a艣ciwego przep艂ywu informacji, ewidencja korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej, przesy艂ek kurierskich, nadz贸r nad prawid艂owym funkcjonowaniem biura i sprz臋t贸w biurowych, zaopatrzenie biura w materia艂y biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Pozna艅 (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie pracownik贸w na rynkach wschodnich (Ukraina). Obs艂uga pracwonik贸w pod wzgl臋dem formalno-prawnym zatrudnienia w Polsce. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacji na terenie Polski i Ukrainy. Miejsce pracy: Wroc艂aw, pl. Nowy Targ 28/303, wyjazdy na Ukrain臋 - op艂acane przez pracodawc臋. Praca przez 40 godzin w tygodniu. Umowa zlecenie, w p贸xniejszym okresie istnieje mo偶liwo艣膰 przej艣cia na umow臋 o prac臋.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
badanie zapotrzebowania organizmu na sk艂adniki mineralne i witaminy, przygotowywanie rezeptur, obs艂uga klienta, obs艂uga komputera
"ADAM - POL" ADAM POLESKI - 2017-12-22 - Wyszk贸w (mazowieckie)
Tworzenie i realizacja za艂o偶onych dzia艂a艅 marketingowych firmy;Kreacja i prowadzenie bie偶膮cych promocji konsumenckich i handlowych;Poszukiwanie i wdra偶anie nowych rozwi膮za艅 aktywizuj膮cych sprzeda偶,Przygotowanie, negocjowanie i zlecanie wykonania wybranych materia艂贸w marketingowych podwykonawcom zewn臋trznym (agencje reklamowe, graficy),Tworzenie tre艣ci - ofert handlowych, artyku艂贸w, opis贸w produkt贸w,Podejmowanie dzia艂a艅 聽z obszaru Public Relations,Analiza efektywno艣ci prowadzonych akcji marketingowych i raportowanie do Zarz膮du sp贸艂ki;Prowadzenie wewn臋trznej komunikacji firmy
SEKO S.A. - 2018-05-15 - Chojnice (pomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Baran贸w (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
-monitorowanie i ewidencjonowanie niezgodno艣ci w stosunku do procedur i norm jako艣ciowych-fakturowanie
INTERCOMPACT Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Puck (pomorskie)
wystawianie faktur, sporz膮dzanie dokumentacji handlowej, obs艂uga klienta internetowego
F.H.P. PRODMAX ROBERT LICHO艃 - 2017-09-20 - 呕uromin (mazowieckie)
Przygotowanie graficzne i merytoryczne ofert promocyjnych ( plakaty, gazetki, bilboardy )
SPO艁EM POWSZECHNA SP脫艁DZIELNIA SPO呕YWC脫W W KALISZU - 2017-04-26 - Kalisz (wielkopolskie)
obs艂uga programu P艁ATNIK, przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, sporz膮dzanie um贸w o prac臋, 艣wiadectw pracy i innych dokumenent贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, przygotowanie rocznych rozlicze艅 podatkowych PIT 4R, PIT 8AR, PIT 11, kontrola wa偶no艣ci bada艅 lekarskich, komunikacja z klientami firmy w sprawach ksi臋gowo-kadrowych.
TIME GRUP Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Z膮bki (mazowieckie)
Wyrabianie ciast, ciastek, dekoracja cukiernicza,
Szczygie艂ek Arkadiusz Szczygie艂 Micha艂 Szczygie艂 Sp贸艂ka Jawna - 2018-12-10 - Lubart贸w (lubelskie)
Przyjmowanie zam贸wie艅 (sklepy firmowe).Generowanie dokument贸w.Prowadzenie kartotek cen, promocji i klient贸w.Obs艂uga kierowc贸w.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Ropczyce (podkarpackie)
Nadz贸r nad organizacj膮 pracy w kuchni i na sali konsumenckiej. Ustalanie menu, kierowanie pracownikami, dbanie o dobry wizerunek.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Zielonka (mazowieckie)
us艂ugi fryzjerskie
SZCZESIAK EWA - 2018-06-28 - Jordan贸w (ma艂opolskie)
Przygotowywanie da艅 z karty dla go艣ci
Agnieszka Filiks - 2017-06-01 - Na艂臋cz贸w (lubelskie)
Konserwacje i przegl膮dy urz膮dze艅 klimatyzacyjnych obj臋tych kontraktem wed艂ug harmonogramu. Bie偶膮ce naprawy oraz usuwa awarie urz膮dze艅 klimatyzacyjnych obj臋tych kontraktem. Monta偶e oraz wymiany urz膮dze艅 klimatyzacyjnych. Zg艂aszanie zapotrzebowania na wymieniane cz臋艣ci urz膮dze艅 klimatyzacyjnych obj臋tych kontraktem. Wykonywanie rysunk贸w technicznych instalacji klimatyzacyjnych. Raportowanie o przegl膮dach, konserwacjach, naprawach oraz stanie technicznym urz膮dze艅 klimatyzacyjnych. Wykonywanie polece艅 pracy zgodnie z dokumentacj膮 techniczn膮. Miejsce pracy: GliwiceFirma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia (umowa o prac臋), prac臋 w dynamicznie rozwijaj膮cej si臋 mi臋dzynarodowej organizacji, mo偶liwo艣膰 ci膮g艂ego doskonalenia swoich umiej臋tno艣ci, bogaty pakiet socjalny w tym MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie grupowe.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Gliwice (艣l膮skie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - 艁owy艅 (wielkopolskie)
pozyskiwanie klient贸w, wykszta艂cenie 艣rednie
TRANS-PIACH BIS Marcin Banasiak - 2017-09-29 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
planowanie procesu produkcji; wprowadzanie zlece艅 do systemu; tworzenie program贸w produkcyjnych
RPC BEBO POLSKA SP. Z O. O. - 2015-11-23 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
wystawianie ofert pracy, prowadzenie rozm贸w
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Kierowca samochodu ci臋偶arowego CE - ch艂odnia
Ro艣 Trans Waldemar Wyszy艅ski Szpietowo - 2018-07-09 - Szepietowo (podlaskie)
Nadz贸r nad sp艂ywem i prawid艂owo艣ci膮 zam贸wie艅 oraz nad ewidencj膮 dostaw ze sklep贸w.Wsp贸艂praca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametr贸w sprzeda偶owych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Ropczyce (podkarpackie)
jw.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)