SPECJALISTA DS APARATURY SEJSMICZNEJ POD ZIEMIĄ Lubin oferta pracy INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS APARATURY SEJSMICZNEJ POD ZIEMIĄ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
Data publikacji: 2018-11-22
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 183, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS APARATURY SEJSMICZNEJ POD ZIEMIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier elektronik
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: elektronika, specjalizacja: układy elektroniczne, metrologia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:- wykształcenie: wyższe techniczne, kierunek : elektronika, specjalność: metrologia lub układy elektroniczne, - prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej-Curie 183, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej-Curie
Numer budynku pracodawcy: 183
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektronik
Data dodania oferty pracy: 22.11.2018
Oferta pracy ważna do: 06.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- rekrutacja pracowników z Polski i Europy wschodniej - znajomość języka ukraińskiego z uwagi na rekrutacje pracowników z Europy Wchodniej
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Łódź (łódzkie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów tłumaczenie CV na język polski i ofert na język rosyjski i ukraiński
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
podpisywanie umów z klientami firmy, gromadzenie dokumentacji związanej z prowadzoną spr.i wstępna jej analiza, prowadz.kontaktu telef. z klientami firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Lubliniec (śląskie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; roczne planowanie i rozliczanie inwestycji i remontów, zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych, w celu utrzymania obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym; współpraca przy tworzeniu programów inwestycyjnych, w celu możliwości i podjęcia robót budowlanych w następnych latach; współpraca przy odbiorach dokumentacji technicznej, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami.WARUNKI PRACY: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy w celu dokonywania przeglądów technicznych budynków, oceny stanu technicznego budynków, przekazania terenu budowy oraz odbioru robót budowlanych; kontakty z podmiotami zewnętrznymi; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.WYKSZTAŁCENIE: wyższe budowlane.WYMAGANIA NIEZBĘDNE: posiadanie uprawnień budowlanych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego;posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie budownictwa; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.WyYMAGANIA DODATKOWE: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-11 - Racibórz (śląskie)
Organizowanie i koordynowanie robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2017-04-14 - Puławy (lubelskie)
dbanie o relacje z klientami uzbeckimi, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w salonie firmy telekomunikacyjnej (sprzedaż, udzielanie informacji).
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
-obsługa klientów
M.M. Kraszewscy spółka jawna - 2015-12-03 - Szepietowo-Janówka (podlaskie)
Wykształcenie średnie, kier. logistyka; doświadczenie: 1 rok; znajomość komputera; praca umysłowa; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
Obsług biura, obsługa programów komputerowych Optima, Płatnik oraz pakietu Office.
AGMAZ - Agnieszka Mazur - 2018-11-15 - Wawrzeńczyce (małopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru do lady, kontrola nad terminowością towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
kontakt przez PUP - 2018-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
promowanie firmy i usług, pozyskiwanie klientów i ich obsługa, przygotowanie ofert, utrzymanie kontaktów z klientami, udział w spotkaniach, analiza potrzeb rynkowychUWAGA: OFERTA ZAMKNIĘTA , REFUNDACJA WYPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY Z PFRON -SKIEROWANIA
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Sprzedaż, kontakt z klientem zagranicznym (telefoniczny, emailowy, osobisty); zakup towaru; czynności administracyjne; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; prowadzenie negocjacji handlowych; przyjmowanie i realizacja zamówień; przygotowywanie ofert handlowych; obsługa procedur eksportowo-importowych; obsługa procesów logistycznych; inne, dodatkowe prace powierzone przez przełożonego
AVIDES.PL SP. Z O.O. - 2018-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie sprzedaży lokalnej.Prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej.Ogólne prowadzenie biura.
DORAN GROUP Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-07 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa zamówień i negocjacja cen, obsługa pakietu Office
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-07-15 - Piętno (wielkopolskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów Turcji i innych krajów wschodnich
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
Rozklejania plakatów na terenie Sandomierza i okolicznych miejscowości, roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2017-08-11 - Sandomierz (świętokrzyskie)
fryzjer damsko męski
STUDIO FRYZUR KONTRAST Dariusz Jamróg - 2017-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)
bezpośredni kontakt z klientem w zakresie sprzedaży usług rachunkowych i księgowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, realizacja planów sprzedażowych, dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowanie i prezentacja ofert biznesowych, planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie.[Praca na okres próbny] : 19.12.2016-31.01.2017[Godzina zakończenia pracy] : 17:00Kontakt z pracodawcą: 531-424-463 lub +48792103700 lub bestbusiness.firma.sp (at) gmail.com
BEST.BUSINESS Sp.z o.o. - 2016-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Przywóz różnych urządzeń
Artur CZECH - CZECH RECYKLING - 2018-07-18 - Zgierz (łódzkie)
- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, Efektywna sprzedaż, Dbałość o właściwą ekspozycję towarów i wizerunek marki, Przyjmowanie dostaw, Informowanie o potrzebach zakupowych, Odpowiedzialność za powierzone mienie, Realizacja procedur dobrej praktyki higienicznej, w tym dbałość o czystość punktu sprzedaży
Hubigo Patrycja Karpiesiuk - 2017-12-20 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa telefonicznych połączeń; wprowadzanie danych do systemu komputerowego; wysyłanie poczty elektronicznej; handlowa aktywność prosprzedażowa
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Chorzów (śląskie)
Wypełnianie wniosków do uzyskania: Oświadczenia Urzędu Pracy, pozwolenia na pracę, wiza, karta czasowego, stałego pobytu, świadectwa kierowcy itp. Przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań, koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja. Dostarczanie dokumentów do właściwych urzędów.
ART-BUSINESS HR ARTUR ROŚCISZEWSKI - 2017-07-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Świebodzin (lubuskie)