SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Grodków oferta pracy BORT-WIMAR spółka jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie ofert handlowych,pozyskiwanie nowych klientów,utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi,negocjowanie umów,fakturowanie sprzedaży.
Data publikacji: 2019-03-18
Lokalizacja: Grodków (opolskie)
Pracodawca: BORT-WIMAR spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 104, 49-200 Grodków, powiat: brzeski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie ofert handlowych,pozyskiwanie nowych klientów,utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi,negocjowanie umów,fakturowanie sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Data zakończenia pracy: 18.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra znajomość komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy: BORT-WIMAR spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 104, 49-200 Grodków, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Grodków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodków
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 104
Profil działalności pracodawcy:
handlowa - wypiek pieczywa, handel hurtowy i detaliczny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.03.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa kluczowych klientów zagranicznych, poszukiwanie nowych, doradztwo
ILC MIĘDZYNARODOWE CENTRUM PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie biura, korespondencja i kontakty z klientami.
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2016-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Układanie produktów, logistyka wewnętrzna.
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-02-24 - Barlinek (zachodniopomorskie)
-
JORG Jerzy Prokopiuk - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie Dynamics, uzgadnianie stanów magazynowych, przygotowywanie ewidencji środków trwałych, naliczanie umorzeń, księgowanie amortyzacji, nadzór nad obiegiem dokumentów, wyjaśnianie dokumentów z pracownikami, uzgodnienia dotyczące kwot VAT naliczanego, przygotowywanie rejestrów VAT faktur zakupowych, uzgadnianie kont księgowych VAT naliczony i należny z rejestrami VAT zakupów
"DOSPEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Częstochowa (śląskie)
Sporządzanie kalkulacji, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, rozliczanie wykonywanych inwestycji, sporządzanie sprawozdań z działalności firmy
Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Tryńcza (podkarpackie)
OBOWIĄZKI:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA, – POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych, pozyskiwanie pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami, weryfikacja i selekcja kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem, budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Płock (mazowieckie)
utrzymywanie bieżących relacji handlowych ze stałymi klientami firmy (rejestracja zamówień, przygotowanie dokumentacji jakościowej i próbek towarów)monitorowanie procesu produkcji zamówień stałych klientów firmykontrola realizacji zamówień i przygotowanie wysyłek towarów do stałych klientów firmykontrola i utrzymywanie zapasów magazynowych stałych klientów firmymonitorowanie cenników i należności stałych klientów firmyrealizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmy wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy oraz w realizacji planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyUmowa na okres próbny, następnie na czas określony lub nieokreślony. Godziny pracy: 8.00- 16.00; wynagrodzenie- płaca zasadnicza miesięczna plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A - 2017-11-10 - Słupsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wdrażanie produkcji/ współpraca z firmami dot. obróbki termicznej i plastycznej metali przy współpracy z firmami w Bułgarii i Ukrainie.Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Niezbędne kwalifikacje zawodowe: biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, języka angielskiego oraz minimalny staż w zawodzie 5 lat. Wykształcenie wyższe dziedziny metalurgii/ obróbka plastyczna i termiczna metali.Praca w siedzibie firmy Hermon, delegalcje na Ukrainę oraz do Bułgarii
HERMON CZECH & MUZIA SP.J. - 2016-06-07 - Racibórz (śląskie)
obsługa klienta w biurze sprzedaży, obsługa programów FPP, Excel
KOLTAR s.c. W. Mozoła, J.Nosal - 2018-04-20 - Bochnia (małopolskie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
MIDAS EURO Sp. z o.o. - 2018-12-03 - Ząbki (mazowieckie)
Przygotowywanie oświadczeń o zamierze powierzenia wykonywania pracy, przygotowywanie wniosków do uzyskania zezwoleń na pracę, wsparcie merytoryczne rekruterów oraz oddziałów firmy w Polsce i na Ukrainie, administrowanie dokumentami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców na terenie RP. Prace biurowe w dziale, raportowanie do kierownika.niezbędne prace biurowe w dziale
Progres HR Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klientów Hurtowni Materiałów Budowlanych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE, HANDLOWE I USŁUGOWE "AXIOM" SP. Z O.O. - 2017-03-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
kontrola nad podawaniem profili do maszyny
Europejskie Technologie Górnicze Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Sławków (śląskie)
informatyk
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Ustalanie i realizacja planów sprzedażowych, magazynowanie towaru, prowadzenie sprzedaży na targowiskach oraz rozmowy w j. ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Pułtusk (mazowieckie)
- wsparcie IT w celu zapewnienia przejrzystości w zakresie raportowania kosztów- proaktywne zarządzanie przepływem zamówień ( zakupu ) w tym tworzenie zamówień zakupu i sprawdzanie poprawności korzystania z finansowych danych podstawowych ( np. księga głowna i centrum kosztów )- wsparcie Project i Service Managerów w razie pytań dot. procesu zamawiania i sprawozdawczości finansowej- utrzymanie globalnych danych podstawowych dla zarządzania kosztami na poziomie usługi/projektu- monitoring miesięcznych opłat ( lista rozliczeń międzyokresowych i przedpłaconych ) i w razie potrzeby inicjacja działań naprawczych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń.Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługi mieszalnika farb i tynkówZakres obowiązków: obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta, praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2017-11-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie kampanii reklamowej firmy, roznoszenie ulotek oraz broszur, tworzenie katalogów, prowadzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Szczycienko (zachodniopomorskie)