SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro, Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą; Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily); Udział w pracach komisji przetargowych; Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert; Prowadzenie korespondencji z wykonawcami; Archiwizacja dokumentacji przetargowej; Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą; Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych; Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie; Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne. Umowa na okres próbny (grudzień- luty) z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-11-15
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro, Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą; Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily); Udział w pracach komisji przetargowych; Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert; Prowadzenie korespondencji z wykonawcami; Archiwizacja dokumentacji przetargowej; Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą; Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych; Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie; Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne. Umowa na okres próbny (grudzień- luty) z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe, doświadczenie: min. 2 letni staż pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi, doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań przetargowych na dostawy, usługi, roboty budowlane, doświadczenie w samodzielnym przygotowaniu dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzone min. 10 postępowań BZP i min. 2 postępowań powyżej progu UE, znajomość specyfiki i prawa związanego z przygotowaniem przetargów na poziomie umożliwiającym samodzielne przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania, bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustawy, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista, Wymagania dodatkowe (uzupełniające): dodatkowe szkolenia, studia podyplomowe z zamówień publicznych, znajomość ustawy Prawo budowlane, Kodeks cywilny, doświadczenie w zakresie postępowań podlegających kontroli instytucji dofinansowujących ze środków zewnętrznych,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje; kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.apsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę. własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści : "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Akademię Pomorską z siedzibą w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 A, 76 200 Słupsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezbędnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne specjalista ds. zamówień publicznych Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS specjalista ds. zamówień publicznych lub na adres e-mail: kadry (at) apsl.edu.pl. Oferta ważna do 29 listopada 2019 r. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 18.11.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f2eb5e5b058217d679341f6d3329b85f
Podobne oferty pracy
Staz w Siemyślu w godzinach 7-15.Prowadzenie spraw kadrowych FP.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
naprawy i konserwacje samochodów ciężarowych i ich zespołów, płaca zasadnicza + premia
PUT Auto-Transport Łuczak Sp.j. - 2017-08-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)
analizowanie rynku branżowego nawiązywanie i nawiazywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z ukrainy i Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2200-2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zduny (wielkopolskie)
wg.stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zabierzów (małopolskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- terminowe i zgodne z procedurami jakości wykonywanie prac kadrowych i administracyjnych- koordynacja przepływu informacji, obiegu dokumentów oraz korespondencji wewnetrznej i zewnętrznej- archiwizacja dokumentacji ksiegowej- koordynacja procesu podpisywania i przekazywania umów zleceń oraz ich archiwizacja - naliczanie list płac dla umów zleceń- współpraca przy naliczaniu wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę- ustalanie tytułów do ubezpieczeń społecznych oraz zgłaszanie i wygłaszanie zleceniobiorców- przygotowywanie rozliczenia kart przebiegu pojazdu- współpraca z biurem Zarządu- bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Tarnów (małopolskie)
Kompleksowa obsługa zleceń transportowych klienta Codzienna współpraca z klientami w zakresie realizowanych zleceń Negocjowanie i ustalanie warunków współpracy Rozwiązywanie codziennych problemów operacyjnych Utrzymywanie i budowanie relacji biznesowych z klientem Bieżąca analiza sytuacji rynkowej oraz raportowanie aktywności w systemie
BURIAN LOGISTIC Sp z o o - 2019-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z zewnętrznym partnerem biznesowym (BPO), zapewnienie że wszystkie operacje finansowe są wykonywane prawidłowo, solidnie i efektywnie, w szczególności w obszarze procesów Księgi Głównej, zamknięcia miesiąca i czynnościach związanych z uzgadnianiem kont bilansowych; Monitorowanie przebiegu czynności związanych z harmonogramem zamknięcia miesiąca aby zapewnić terminowe sporządzenie raportów korporacyjnych IFRS oraz odpowiedzialność za salda bilansowe Spółek ze wskazanego obszaru;Nadzorowanie codzienne czynności operacyjnych BPO, w tym projektowanie i monitorowanie wskaźników efektywności - KPI i SLA; Zaangażowanie w przygotowanie kompleksowych analiz finansowych;Miesięczna weryfikacja kontroli finansowych, w tym zapewnienie pełnej zgodności z wymaganiami SOX; weryfikacja dokumentacji procesu kontroli na koniec miesiąca, a także zapewnienie pełnej zgodności z wymaganiami SOX.Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, jak i z audytorami.Realny wpływ na całościowy proces R2R, poprzez proponowanie usprawnień.
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż odzieży męskiej, dbanie o estetyke miejsca pracy, raportowanie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Puławy (lubelskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klientów z Europy Wschodniej, handel nasionami
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z kontrahentami z zagranicy. Umowa o pracę n a okres próbny 3 miesiące.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2017-02-15 - Piła (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiemI zmiana, 8-16 pn-ptwynagrodzenie od 2600zł brutto do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
HALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SP. K. - 2020-09-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe związane z organizacją transportu, koordynacja i administracja oraz pozyskiwanie nowych klientów
DAR-POL Dariusz Kulesza - 2016-11-15 - Ochudno (mazowieckie)
- kontrola strumienia odpadów wytwarzanych w sortowni,- analizowanie ofert handlowych z zakładów odzysku i unieszkodliwiania odpadów,- nadzorowanie współpracy z kontrahentami w zakresie prawidłowego wykonywania usług,- monitorowanie kosztów i strumieni utylizacji,- weryfikowanie i opisywanie faktur, - raportowanie, przygotowywanie analiz, dokumentacji w zakresie ilości i strumieni zagospodarowania odpadów,- nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz przepisów weterynaryjnych- sprawozdawczość w powyższym zakresie.
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-03 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadamiw firmie, zużycia wody i energii elektrycznej, prowadzenie dokumentacji związanej z UDT
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2016-12-22 - Augustów (podlaskie)
prowadzenie pojazdu kat.T - ciągnik rolniczy, prace porządkowe, załadunek nieczystości na przyczepę pojazdu. Wymagane prawo jazdy kat.T lub B+E
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Lublin (lubelskie)
- współpraca przy planowaniu i realizacji planów utrzymania ruchu (konserwacje prewencyjne, naprawy, remonty z wykorzystaniem oprogramowania CMMS,- zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków należących do firmy (usuwanie awarii maszyn i urządzeń),codzienny nadzór nad urządzeniami i maszynami,- planowanie i przeprowadzanie konserwacji układu chłodzenia maszyn, -analiza przyczyn i skutków awarii, kontrola wykonywanych napraw, -ocena stanu technicznego maszyn i ich elementów oraz zgłaszanie konieczności wymiany i zakupu zużytych elementów maszyn.
"YAGI POLAND FACTORY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Żarów (dolnośląskie)
- realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy,- utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych,- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów,- bieżące analizy rynku, działań konkurencji oraz sprzedaży - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Starpool - 2018-12-21 - Lewin Brzeski (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia w dziale administracji; Bardzo dobra znajomość pakietu Office; doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel; Prawo jazdy kat. B; Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy; (księgowej, kadrowej, przetargowej); Zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; Nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie; Bieżąca obsługa klientów; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2016-01-05 - Gierałtowice (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów z odbiorcami polskich owoców-głównie jabłek w Indiach, negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie kontraktów.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
VOICE-NET SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych - rozpatrywanie reklamacji zlecenie do wysyłki paczek reklamowych.
P. P. H. U. Kielecka Fabryka Mebli - 2017-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)
doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu, obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Malbork (pomorskie)
według umowy
kontakt przez PUP - 2020-12-04 - Bychawa (lubelskie)