SPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI R7/2589-1272/20 Mikorzyn oferta pracy Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI R7/2589-1272/20
Wynagrodzenie: 4 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - kontrola strumienia odpadów wytwarzanych w sortowni,- analizowanie ofert handlowych z zakładów odzysku i unieszkodliwiania odpadów,- nadzorowanie współpracy z kontrahentami w zakresie prawidłowego wykonywania usług,- monitorowanie kosztów i strumieni utylizacji,- weryfikowanie i opisywanie faktur, - raportowanie, przygotowywanie analiz, dokumentacji w zakresie ilości i strumieni zagospodarowania odpadów,- nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz przepisów weterynaryjnych- sprawozdawczość w powyższym zakresie.
Data publikacji: 2020-11-03
Lokalizacja: Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-732 Mikorzyn, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrola strumienia odpadów wytwarzanych w sortowni,- analizowanie ofert handlowych z zakładów odzysku i unieszkodliwiania odpadów,- nadzorowanie współpracy z kontrahentami w zakresie prawidłowego wykonywania usług,- monitorowanie kosztów i strumieni utylizacji,- weryfikowanie i opisywanie faktur, - raportowanie, przygotowywanie analiz, dokumentacji w zakresie ilości i strumieni zagospodarowania odpadów,- nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz przepisów weterynaryjnych- sprawozdawczość w powyższym zakresie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI R7/2589-1272/20
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikorzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0418
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubanie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.11.2020
Data zakończenia pracy: 02.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista ochrony środowiska
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe z zakresu ochrony środowiska, ekologii lub pokrewne; mile widziane doświadczenie w branży komunalnej; znajomość zagadnień prawnych związanych z gospodarowaniem i przetwarzaniem odpadów komunalnych i przemysłowych; biegła znajomość pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; mile widziane uprawnienia doradcy ADR; zaangażowanie w pracę, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8882863798
danePracodawcy_regon: 340049773
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-732 Mikorzyn 19, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie swojego CV z aktualnym zdjęciem i listem motywacyjnym.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: włocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0418
Gmina pracodawcy: Lubanie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mikorzyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0864947
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213303
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.11.2020
Oferta pracy ważna do: 03.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7e1bb343fd25500c3d74c34afafb09d7
Podobne oferty pracy
j.w
Stegmann Polska Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Produkcja wyrobów na maszynach stolarskich, produkcja palet
P & S PARTNERS Sydow Tomasz - 2019-03-15 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Praca na stanowisku specjalisty w ekipie meteorologicznej w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;Ekipa meteorologiczna odpowiedzialna jest za nadzór i utrzymanie meteorologicznej sieci stacji pomiarowych ;Praca głównie w terenie zakładanie, przenoszenie dbanie o reprezentatywność sieci stacji meteorologicznych w obszarze działania DSPO Białystok;Kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji meteorologicznych;Szkolenie obserwatorów ryczałtowych; Opracowywanie meteorologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowanych w IMGW-PIB oraz przekazywanie ich w ustalonych zakresach i terminach do komórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych;Praca w aplikacjach bazodanowych;
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2017-05-26 - Białystok (podlaskie)
-operacyjny/codzienny kontakt z przewoźnikami obsługujacymi podległe lokalizacje-realizacja zamówień na sprzedaż franko od dz. handlowego(dla wyznaczonych lokalizacji)-wytycznie tras przejazdów pojazdów ciezarowych na potrzeby ofertowania przez dz. handlowy-prowadzenie dokumentacji harmonogramowej oraz raportowej, zgodnie z PBI Logistyka, -bieżące korekty związane ze zmianami harmonogramów dostaw dla klientów, problemami na kopalniach, wytwórniach MB oraz sytuacjami drogowymi, ciągłe zwiększanie poziomu obsługi klienta.
PBI LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Budy (świętokrzyskie)
Analizowanie rynku w Algierii.Tworzenie ofert handlowych na rynku polskim i algierskim.Negocjowanie umów handlowych, w tym z klientami z Algierii.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Błonie (mazowieckie)
Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;Utrzymywanie optymalnego stanu magazynu;Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawami;Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw;Poszukiwanie nowych dostawców;Utrzymanie bazy danych o dostawcach;Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami;Zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców;Współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych;Kontakt z dostawcami zewnętrznymi;Nadzór nad pracą magazynu;Planowanie i organizowanie serwisów i przeglądów maszyn;Zarządzanie flotą samochodów;
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
Weryfikacja, kontrola i nadzór nad umowami zakupu surowca. Sporządzanie i nadzór nad harmonogramami dostaw drewna w celu zapewnienia stabilnych dostaw. Weryfikacja faktur pod względem merytorycznym i formalnym. Sporządzanie protokołów reklamacyjnych według protokołów niezgodności; prowadzenie procesu reklamacji. Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych i długoterminowych relacji z dostawcami. Opracowywanie projektów oszczędnościowych, identyfikacja możliwości redukcji kosztów. Przygotowanie raportów i zestawień zakupów w zakresie realizowanych zadań. Nadzór i aktualizacja rejestru dostawców. Kontakt z dostawcą w celu pozyskania informacji o surowcu i deklaracji dostawcy dotyczącej pochodzenia surowca i analiza ryzyka. Weryfikacja ważności i zakresu certyfikatu dostawcy. Prowadzenie miesięcznych, rocznych i zbiorczych, zestawień zakupów FSC. Archiwizacja dokumentacji zakupowej i transportowej. Współpraca z działem produkcji i działem handlowym.
PRZEDSIĘBIORSTWO DRZEWNE "JAWOR" - ANTONI JAN GAWIŃSKI - 2020-05-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażąnie w Polsce- projekt zastosowań informatyki.Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Zabierzów (małopolskie)
rozwożenie pizzy
Pizza u SYLI Sylwia Nowicka - 2018-11-22 - Śliwice (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie tatuaży na ciele klienta według własnych wzorów, z dostępnych katalogów, opracowanie projektu tatuażu, przygotowanie skóry do wykonania tatuażu.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Nowy Targ (małopolskie)
jw.
Krajowa Szkoła Administracji Publicznej - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-07-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej, działania operacyjne w zakresie rozwoju opakowań, rzetelne wywiązywanie się z powierzonych zadań i projektów. Miejsce pracy: Kartoszyno, ul. Spokojna 3.Pracodawca oferuje: pakiet socjalny (świąteczne karty podarunkowe, imprezy integracyjne), bezpieczne warunki pracy, możliwość opłacania dodatkowego ubezpieczenia grupowego. Wymagania: wykształcenie min. średnie - marketing, doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym w dziale marketingu lub technologii, doświadczenie w realizowaniu projektów nowych produktów mile widziane, biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, umiejętnośc obsługi komputera, wysoko rozwinięte zdolności organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, analityczne myślenie, dokładność, rzetelność. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-02 - Kartoszyno (pomorskie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną).Punkty sprzedaży na terenie całej POLSKI
EKO-OKNA S.A. - 2016-06-24 - Kornice (śląskie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu owoców i ich sprzedaż, prowadzenie rozmów z odbiorcami w języku ukraińskim, eksport na wschód
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Majdany (lubelskie)
samodzielna obsługa kadrowo – płacowa pracowników,przygotowywanie list płac - naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, PFRON,przygotowywanie sprawozdań GUS,przygotowywanie oraz nadzór nad poprawnością oraz terminowością sporządzania dokumentacji kadrowej,bieżące doradztwo z zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych, i prawa pracy,przygotowywanie raportów oraz zestawień,współpraca z klientami, instytucjami zewnętrznym oraz innymi działami firmy. Kontakt z pracodawcą: akesy (at) profus.eu
PROFUS - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, negocjacje, zawieranie umów reklamowych, szkoleniowych, autoprezentacja, przedstawianie ofert przez telefon.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Racibórz (śląskie)
-tworzenie bazy klientów-przygotowywanie ofert dla klientów-wysyłanie ofert do klientów-podtrzymywanie kontaktów z klientami-nawiązywanie kontaktów osobistych.telefonicznych.meilowych-zarządzanie dzialaniami promocyjnymi-organizacja działań promocyjnych-określenie warunków dostawy towaru-organizowanie transportu-udział w oficjalnych spoptkaniach oraz imprezach firmowych
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Łódź (łódzkie)
- kontakty z odbiorcami i dostawcami- działania marketingowe
MAKARONY JASTRZĘBSKIE Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
w/g potrzeb
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie sklepu internetowego C-Store, sprzedaż na Allegro, prowadzenie i aktualizowanie strony www, prowadzenie i aktualizowanie facebooka, promowanie i reklama e-sklepu w internecie, aktualizacja produktów w programie Wf Mag, mile widziana znajomość Pfoto Shop, InDesign, Ilustrator
F.H.U KERN Tomasz Kasiłowski - 2016-03-02 - Kobyłka (mazowieckie)
jw
GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI - 2018-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO - 2018-07-10 - Brzesko (małopolskie)
Prowadzenie spraw osobowych, obsługa pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, Płatnik, wystawianie i rozliczanie delegacji, dodatkowo prace asystenta biurowego: korespondencja i dokumentacja biurowa. Praca w godz. 8.00-16.00. Kontakt tel. 696 270 625 lub e-mail: biuro (at) atc.sacz.pl
FIRMA ATC HPU STANISŁAW CIAPAŁA POLSKIE CENTRUM HIGIENICZNO- EKOLOGICZNE OCHRONY ŚRODOWISKA - 2020-09-23 - Stary Sącz (małopolskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu, prowadzenie korespondencji w języku rosyjskim i ukraińskim, wyjazdy w delegacje, wybór kandtdatów, określanie procedur rekrutacji
USPI Sp. z o.o. - 2020-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naprawa urządzeń elektrycznych i elektronicznych. Praca w godz.: 7-15. miejsce pracy: siedziba firmy - Wrocław, ul. Morkonoska 2 + wyjazdy - teren kraju (najczęściej jednodniowe).
FUNAM Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżące przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników. zgłaszanie wniosków w celu poprawy warunków bhp i środowiska pracy.udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz monitorowanie zagrożeń zawodowych.przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.udział w opracowywaniu procedur awaryjnych.przeprowadzanie szkoleń wstępnych (instruktaży ogólnych) w zakresie bhp i p.poż.przeprowadzanie czynności związanych z ustalaniem okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowywanie wniosków wynikających z badania okoliczności i przyczyn wypadków oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy.udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju w zakresie rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy.doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru środków ochrony zbiorowej lub indywidualnej. nadzór nad realizacją nakazów i zaleceń organów kontrolnych z zakresu bhp.prowadzenie dokumentacji dotyczącej bhp.
KGHM "METRACO" S.A. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)
1.Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2.Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3.Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4.Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5.Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6.Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7.Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8.Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2018-01-04 - Brzeszcze (małopolskie)
wykształcenie zawodowe,doświadczenie w pracy na ww stanowisku, znajomość pracy z rysunkiem technicznym,znajomość procesów technologicznych na ww stanowiskuSpawanie elementów oraz konstrukcji z czarnej stali, przygotowanie materiału do spawania, czynności ślusarskie, obróbka stali.
LITEX SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)