SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/PRACOWNIK BIUROWY Stary Sącz oferta pracy FIRMA ATC HPU STANISŁAW CIAPAŁA POLSKIE CENTRUM HIGIENICZNO- EKOLOGICZNE OCHRONY ŚRODOWISKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw osobowych, obsługa pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, Płatnik, wystawianie i rozliczanie delegacji, dodatkowo prace asystenta biurowego: korespondencja i dokumentacja biurowa. Praca w godz. 8.00-16.00. Kontakt tel. 696 270 625 lub e-mail: biuro (at) atc.sacz.pl
Data publikacji: 2020-09-23
Lokalizacja: Stary Sącz (małopolskie)
Pracodawca: FIRMA ATC HPU STANISŁAW CIAPAŁA POLSKIE CENTRUM HIGIENICZNO- EKOLOGICZNE OCHRONY ŚRODOWISKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Batorego 30, 33-340 Stary Sącz, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw osobowych, obsługa pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, Płatnik, wystawianie i rozliczanie delegacji, dodatkowo prace asystenta biurowego: korespondencja i dokumentacja biurowa. Praca w godz. 8.00-16.00. Kontakt tel. 696 270 625 lub e-mail: biuro (at) atc.sacz.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stary Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1210
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stary Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Szkolenie kadry i płace
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw kadr
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe, wykształcenie wyższe lub wykształcenie śrewdnie z kursem kadry i płace
Nazwa pracodawcy:
FIRMA ATC HPU STANISŁAW CIAPAŁA POLSKIE CENTRUM HIGIENICZNO- EKOLOGICZNE OCHRONY ŚRODOWISKA
danePracodawcy_nip: 7341113105
danePracodawcy_regon: 490716919
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Stefana Batorego 30, 33-340 Stary Sącz, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: nowosądecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1210
Gmina pracodawcy: Stary Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Stary Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0963359
Ulica pracodawcy: Stefana Batorego
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy:
sprzątanie obiektów, montaż wentylacji i klimatyzacji
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.09.2020
Oferta pracy ważna do: 22.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3c91c44b6d217c1d0c877224637b6a2
Podobne oferty pracy
- PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH- PROWADZENIE BIURA- PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, PROTOKOŁÓW, PISM- PRZYGOTOWANIE ANALIZ I RAPORTÓW- PROWADZENIE ROZLICZEŃ- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH ZADAŃ Z OBSZARU KSIĘGOWOŚCI
TMS AUDIT - 2017-06-02 - Trzebownisko (podkarpackie)
- kontakt telefoniczny, mailowy z klientem- przygotowywanie ofert, negocjacje- doradztwo telefoniczne - raportowanie pracy- nawiązywanie kontaktów z nowymi klientamiOferujemy:- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży)- Przyjazną atmosferę- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia i wsparcie merytoryczne- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy- Możliwość ubezpieczenia grupowego na życieMiejsce pracy:W siedzibie firmy przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 29, 85-862 Bydgoszcz, w zgranym zespole.Godziny pracy:Poniedziałek Piątek: 7:30 15:30
TRANS EXPERT s.c. Ł. Filipiak, K. Owsianowski - 2019-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontakt z dostawcami , zamawiania oraz zakup elementów do produkcji , obsługa logistyki; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-14
Kapena S.A. - 2016-06-07 - Włynkówko (pomorskie)
nadzór nad realizacją zamówień od wschodnich kontrahentów-głównie ukraińskich, kontrola rozliczeń finansowych kontraktów , weryfukacja zgodności wysyłek z kontraktami
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Księgowanie wyciągów bankowych i rozliczanie, księgowanie faktur sprzedaży, odpisy aktualizujące należności - tworzenie i korekty, wprowadzanie przelewów, księgowanie kosztów, rozliczanie raportów kasowych. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15
kontakt przez PUP - 2020-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż usług telekomunikacyjnych, obsługa klienta, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
- Obsługa techniczna maszyn i urządzeń służących do produkcji wyrobów metalowych, sortowanie wyrobów zgodnie z ustalonymi zasadami. Rozładunek i składowanie wyrobów, kontrola jakości wizualnej surowców, półproduktów i wyrobów gotowych.- Miejsce wykonywania pracy: Sosnowiec, ul. Stawowa 4 i Mysłowice, ul. Katowicka 72.- Godziny pracy: 6:00-14:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "MIDO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-09 - Sosnowiec (śląskie)
- realizowanie przydzielonych zakupów i dostaw- przewóz osób, dekoracji, materiałów i sprzetu- praca w godz. 8-16- praca głównie w Łodzi, możliwe wyjazdy na terenie Polski
TEATR WIELKI w ŁODZI - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Informowanie przełożonego o zaistniałych awariach i problemach technicznych.2.Prowadzenie ewidencji użytych części zamiennych, materiałów w trakcie awarii, napraw i przeglądów w przydzielonym dziale, zgłaszanie zapotrzebowania przełożonemu.3.Obsługa maszyn, urządzeń, armatury oraz instrumentów pomocniczych w przydzielonym dziale.4.Utrzymanie w należytej sprawności układu chłodzenia na zakładzie, kontrola parametrów pracy maszynowni chłodniczej oraz odpowiednia reakcja w sytuacjach awaryjnych5.Uporządkować stanowisko pracy6.Na bieżąco utrzymywać ład i porządek podczas pracy.
kontakt przez PUP - 2020-07-27 - Ruda Śląska (śląskie)
• obsługę klienta dzwoniącego z Niemiec lub Austrii• koordynowanie i utrzymywanie relacji z klientami,• dbanie o dobry wizerunek firmy, • współpraca w zespole obsługi klienta oraz z innymi działami firmy,• obsługa klientów indywidualnych oraz informowanie ich o ofercie firmy • przygotowywanie internetowych ofert handlowych• przedstawianie najlepszych rozwiązań dla klientów oraz warunków współpracy
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-12-11 - Trzebinia (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów, części do produkcji,- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców,- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami,- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych,- optymalizacja kosztów,- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji,- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych,- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów.
HT SKIT POLAND SP. Z O.O. - 2019-04-29 - Bieruń (śląskie)
wykonywanie zadań wynikających z organizacji pracy w przedszkoluPraca od godziny 06.30- 13:00
Przedszkole Artystyczno-Teatralne DOROTKA - 2018-08-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonanie makijażu permanentnego
MYROSHNYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-02 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie profili w mediach społecznościwych
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Dąbrówki (podkarpackie)
obsługa klienta niemieckiego, wsparcie techniczne
"INCO" Spółka z o.o. - 2016-10-06 - Wawrów (lubuskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
identyfikowanie procesów wymagających usprawnienia , wprowadzenie zmian, opracowywanie planów jakości
NFM Production sp. z o.o. - 2015-12-15 - Lębork (pomorskie)
Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu gospodarki odpadami. Prowadzenie ewidencji odpadowej w systemie BDO. Wspieranie pionu eksplotacji w koordynacji procesów technologicznych i logistycznych. Wspieranie działań w zakresie sprzedaży surowców. Aktualizowanie decyzji administracyjnych, wymaganych dla funkcjonowania zakładu. Nadzór nad realizacją zapisów ujętych w decyzjach administracyjnych. Współpracę z właściwymi organami państwowymi w sprawach ochrony środowiska.
ZZO OLSZOWA SP. Z O.O. - 2020-10-26 - Olszowa (wielkopolskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
dozór produkcji polowej
HODOWLA ZIEMNIAKA ZAMARTE Sp. z o.o. - 2020-10-01 - Zamarte (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie gotowych wyrobów.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kozłowo (warmińsko-mazurskie)
Współudział w koordynowaniu działalności sprzedażowej, akcji specjalnych oraz wszelkich działań ukierunkowanych na współpracę z kluczowymi klientami; stworzenie całościowej strategii współpracy z klientami kluczowymi; przygotowywanie prognozy sprzedaży i planów wymiany sprzętu przez kluczowych graczy rynkowych; czynna współpraca z siecią dealerską New Holland Ag, ukierunkowana na współpracę z kluczowymi klientami; obsługa systemów firmowych wykorzystywanych w dzial handlowym; współpraca z grupą regionalnych kierowników sprzedaży w odpowiedniej koordynacji akcji handlowych oraz analizie informacji otrzymywanych od dealerów; przygotowywanie prezentacji dotyczących działalności handlowej; uczestnictwo w imprezach targowych i wystawienniczych; koordynowanie wyjazdów organizowanych dla klientów kluczowych; Bieżąca współpraca z przedstawicielami innych działów w zakresie realizowania wyznaczonych działań.
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-12 - Płock (mazowieckie)
zgodny ze st.
Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o. - 2017-11-29 - Milicz (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna - 2018-08-06 - Białystok (podlaskie)
Obsługa kluczowych klientów, monitorowanie transakcji handlowych oraz zamówień z zakresu branży elektronarzędzi, specjalistycznego sprzętu budowlanego. Praca w godzinach od 10.00 do 18.00. Staż w ramach programu PO WER (do 30 roku życia)
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Brzesko (małopolskie)
staz
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa programu IFS w zakresie ewidencji faktur przychodzących i ich księgowania (PW, PZ, RW). generowanie zamówień materiałowych i usługowych w programie IFS. gospodarka narzędziami w wypożyczalni narzędzi (wydawanie i przyjmowanie narzędzi od pracowników) prowadzenie komputerowej ewidencji stanu narzędzi w wypożyczalni. prowadzenie kartotek BHP pracowników wspomaganie działu zaopatrzenia w zakresie transportu.
ALPHA TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
- rozliczanie opłat eksploatacyjnych- rozliczanie mediów- windykacja należności- wystawianie faktur- przygotowywanie przelewów, raportów- współpraca z głównym księgowym
Spółdzielnia Mieszkaniowa Koński Jar- Nutki - 2020-03-26 - Warszawa (mazowieckie)