SPECJALISTA DS KADROWYCH Elbląg oferta pracy HALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SP. K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiemI zmiana, 8-16 pn-ptwynagrodzenie od 2600zł brutto do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
Data publikacji: 2020-09-09
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: HALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SP. K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazurska 15, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiemI zmiana, 8-16 pn-ptwynagrodzenie od 2600zł brutto do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min średnie każde, wymagane doświadczenie w kadrach lub księgowości. Znajomość przepisów prawa pracy, programu Płatnik, programów kadrowych, mile widziana znajomość dofinansowań SOD, PFRON. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawości.
Nazwa pracodawcy:
HALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SP. K.
danePracodawcy_nip: 5783123944
danePracodawcy_regon: 366697776
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Mazurska 15, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Mazurska
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.09.2020
Oferta pracy ważna do: 09.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f98d7d006379147a69c209bda7728525
Podobne oferty pracy
Realizacja projektów międzynarodowych realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie, nawiązywanie nowych relacji oraz przygotowywanie projektów.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
kontrola i nadzór nad wyrobem gotowym
SUWARY S.A. - 2016-02-16 - Pabianice (łódzkie)
Szerokie mozliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów w zakresie energetyki.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ROBOTNIK" w Zamościu - 2016-08-18 - Zamość (lubelskie)
- przygotowywanie i prowadzanie projektów marketingowych - zgodnie ze strategią firmy - aktywna promocja firmy - monitoring rynku - przygotowywanie oraz udział w targach i konferencjach - komunikacja z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
efektywna promocja wydawnictwa i budowanie pozycji marki,organizacja eventów,organizacja udziału wydawnictwa w targach i wystawach,sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu,aktywne pozyskiwanie nowych klientów,budowanie dobrych relacji biznesowych z klientami
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
kompleksowe realizowanie procesu zaopatrzenia na potrzeby działu technicznego (części do maszyn, podzespoły, serwisy), koordynowanie dostaw i monitorowanie ich terminowości (bieżące reagowanie na pojawiające się problemy), przygotowywanie zapytań ofertowych na bazie specyfikacji dostarczonych przez dział utrzymania ruchu, analiza rynku oraz wyszukiwanie najlepszych dostawców, negocjacje handlowe, raportowanie wyników do przełożonych, prowadzenie i opieka nad dokumentacją techniczną i zakupową, czuwanie nad terminowością przeglądów i serwisów, bezpośrednia współpraca z serwisami zewnętrznymi, działem produkcji oraz działami wspomagającymi produkcję
Petralana SA - 2018-01-25 - Bytom (śląskie)
sprzedaz usług hotelowych, marketing internetowy, aktywna sprzedaż produktów Nenufar Club
NENUFAR CLUB Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kościan (wielkopolskie)
Organizacja i nadzór nad realizacją imprez grupowych, kosztorysowanie imprez, ścisła współpraca z innymi działaniami, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami biznesowymi.
PROREST Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Jeziorowskie (warmińsko-mazurskie)
- doradztwo techniczne- utrzymywanie kontaktów z klientami- realizacja założonych celów sprzedaży
AGROMA OLSZTYN GRUPA SZNAJDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z celem, zadaniami i funkcjonowaniem oraz efektami działania MCIZ, metodami i narzędziami pracy doradcy, poradnictwo grupowe i indywidualne, zapoznanie się z celami, zadaniami i współpracą z partnerami rynku pracy, obsługa osób bezrobotnych, poszukujących pracy, zasady organizacji praktyk zawodowych, szkoleń, giełd pracy, EURES.
PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W RZESZOWIE - 2016-06-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzątanie sal, korytarzy, toaletKontakt telefoniczny 694-845-826
DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie analiz wydajności, wdrażanie systemów motywacji, rozwoju ścieżki kariery, prowadzenie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Leżajsk (podkarpackie)
Udoskonalanie procesu technologicznego związanego z wytwarzaniem filtrów ceramicznych, analiza wpływu innwacji na wydajność produkcji, optymalizacja procesu pod kątem kosztów, współpraca ze specjalistami z Japonii, sporządzenie raportów dla Japońskich przełożonych
kontakt przez PUP - 2021-04-20 - Gliwice (śląskie)
zarządzanie brygadą budowlaną, nadzór nad projektami budowlanymi
Tarnowskie Zakłady Osprzętu Elektrycznego "Tarel" Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
poszukiwanie zleceń promocja firmy kontakt z klientami dowóz pracowników i materiałów na miejsce spotkań i eventów
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem prac konserwacyjnych maszyn i urządzeń oraz budynków zakładu, współpraca z firmami zewnętrznymi, kierowanie pracownikami i nadzór nad organizacją pracy w podległym obszarze, wsparcie przy usuwaniu awarii oraz nieplanowanych postojów maszyn, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń, współtworzenie planu przeglądów, remontów, modernizacji maszyn i urządzeń, współtworzenie i kontrola realizacji budżetu działu, prowadzenie dokumentacji technicznej (np. protokoły, raporty, rysunki), utrzymywanie dyscypliny pracy wśród podległych pracowników, w szczególności nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur, Regulaminu Pracy, BHP itd., Proponowanie rozwiązań polepszających bezpieczeństwo użytkowania maszyn i urządzeń oraz wydajność.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-10 - Tychy (śląskie)
Praca w zakładzie fryzjerskim. Praca co drugi dzień po 8 h w godz. 9-17.
Zakład Fryzjersko-Kosmetyczny"ELFRAM", E. Melcer - 2019-08-26 - Rumia (pomorskie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, przygotowywanie zamówień, monitorowanie i archiwizacja dokumentacji klienta, przygotowywanie nowych produktów, przygotowywanie zestawień.
AMW Nawrot Spółka Jawna - 2017-01-31 - Pyrzowice (śląskie)
Praca przy wykonywaniu remontów obiektów i linii kolejowych.m-ce pracy: teren województwa kujawsko-pomorskiegowynagrodzenie podstawowe + premia
POMORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MECHANICZNO-TOROWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-03-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Sporządzanie rozliczeń PFRON jednostki. 19. Prowadzenie rejestrów:- urlopów wypoczynkowych, - upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,- upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadr we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 30.11.2020 r. do godziny 14.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska - tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2020-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych w Środowiskowym Hufcu Pracy w Łobzie
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie - 2018-12-18 - Łobez (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne; min. 3 lata doś. w koordynowaniu i nadzorowaniu robót; znajomość kosztorysowania i rozliczania robót budowlanych, znajomość prawa budowlanego; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, budownictwo ogólne spec. inż. hydrotechniczna; zakres obowiązków: współpraca z wykonawcą robót budowlanych oraz inż. projektu; ocena działalności wykonawcy oraz nadzoru inwestorskiego realizowanego przez inż. projektu, w tym kontrola jakości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-07-12 - Gliwice (śląskie)
Bieżąca analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie ofert dla sklepu internetowego, Allegro,OLX, udział w działaniach marketingowych, doradztwo klientowi detalicznemu.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
organizacja zaopatrzenia,przyjmowanie towaru,bezpośrednia obsługa klienta,zawieranie tranzakcji sprzedażowychdbanie o ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2019-12-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa mailingu z klientami z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wykonywanie poleceń wietnamskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
MD BUDINVEST Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
WEDŁUG ZAKRESU OBOWIĄZKÓW
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Byczyna (opolskie)
stałe pozyskiwanie zagranicznych partnerów handlowych, realizacja założonych budźetów sprzedaży
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2019-04-03 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)