SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH Lublin oferta pracy Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja projektów międzynarodowych realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie, nawiązywanie nowych relacji oraz przygotowywanie projektów.
Data publikacji: 2017-06-01
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PROJEKTOWA 4, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja projektów międzynarodowych realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie, nawiązywanie nowych relacji oraz przygotowywanie projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik projektu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Data zakończenia pracy: 30.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 letnie doświadczenie w pracy związanej z realizacją projektów międzynarodowych, praktyczna znajomość programów finansowanych w ramach programu Erasmus+wymagana dyspozycyjność i mobilność w związku z koniecznością licznych wyjazdów związanych z realizacją projektów międzynarodowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
PROJEKTOWA 4, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: PROJEKTOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2017
Data dodania oferty pracy: 01.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie kontroli sanitarnych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2017-02-01 - Słubice (lubuskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, podpisywanie umów z klientem.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-08-08 - Chodzież (wielkopolskie)
Monitorowanie projektów, zadań, itp. Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymiWspółtworzenie strategii marketingowejProwadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego Kreowanie polityki cenowej hoteluTworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-05-10 - Strzelinko (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US, PFRON, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, płaca zasadnicza +premia uznaniowa, wymagane min. 2 lata doświadczenia w zawodzie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE BIEGPOL GRAŻYNA BIEGAŃSKA - 2018-08-27 - Chorzemin (wielkopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wołomin (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Edycje zadań zamieszczanych w platformie edukacyjnej, przepisanie zadań do platformy edukacyjnej.
NUADU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Gdynia (pomorskie)
Tłumaczenia, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacji.
Zakłady Mięsne Mokobody Spółka z o.o. - 2015-12-18 - Mokobody (mazowieckie)
Obsługa klienta, wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera.
A-OTOKA Aldona Ligęska - 2018-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Operatywna sprzedaż produktów firmy, bieżąca obsługa klienta, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Praca w godzinach 8:00-16:00, 9:00-17:00
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-03-02 - Kolbuszowa (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towaró,obsługa komputera,terminala,kasy
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
jw.
BILFINGER INDUSTRIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów i współpracy z klientami, organizacja szkoleń.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Sieradz (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń w urzędzie: wycieranie kurzy, dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach sanitarno-łazienkowych i toaletach, mycie podłóg, uzupełnianie środków czystości w łazienkach.
A & C Arkadiusz Chrzanowski - 2017-02-21 - Płock (mazowieckie)
•realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej);•zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki•obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie faktur za najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia•przygotowywanie raportów i informacji dotyczących zarządzania umowami najmu/dzierżawy•wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanych z zarządzaniem umową•bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy•aktualizacja danych w informatycznych bazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań;•przygotowywanie projektów umów, pism, wniosków itp.
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
1. Udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni.2. Dokonanie wyceny robót.3. Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4. Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6. Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7. Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów. Umowa do 31.12.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-08-21 - Słupsk (pomorskie)
Układanie kostki brukowej.
Usługi Brukarskie i Ogólnobudowlane KAMYK Zbigniew Filipowicz - 2016-08-26 - Nowe Iganie (mazowieckie)
Oferowanie i sprzedaż dekoracji ściennych w sklepach internetowych i na platformach Ebay, Allegro, Amazon
"CONSALNET" S. A. - 2016-05-17 - Szprotawa (lubuskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towaru,wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zajmowanie się oprawą wydruków papierowych. Niezwykle mocno liczą się zdolności manualne oraz oczywiście bardzo dobra znajomość maszyn i urządzeń wykorzystywanych w tego typu zakładach min maszyny do opraw spiralnych i kalendarzy. Wymagana jest również znajomość podstawowych programów komputerowych służących do obróbki dokumentów pozwalających we własnym zakresie realizować wykonawstwo gotowych publikacji zleconych w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie szeregu wyspecjalizowanych czynności związanych czynności związanych z operacjami na papierach wartościowych; - identyfikowanie niezgodności między księgami pracodawcy a księgami depozytariuszy oraz operacjami na rachunkach banków korespondentów; - współpraca z innymi zespołami w ramach struktur pracodawcy oraz instytucjami zewnętrznymi w celu prawidłowej priorytetyzacji oraz zapewnienia rozwiązania dla zidentyfikowanych niezgodności w księgach; udział w projektach i inicjatywach związanych z poprawą efektywności procesów wewnątrz zespołu oraz w ramach procesów pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, ZARZĄDZANIE DRUKAMI, OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DLA CENTRALI, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH I DRUKÓW
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy,- doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów,- dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta,- zewnętrzna promocja firmy
TJAUDIO Tomasz Kubiak - 2017-03-29 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przed. produkcyjnym związanym z motoryzacją; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji i montażu czujników NOX; zakres zadań: zbieranie analizowanie danych z centrali w Japonii;analizowanie czynników NOX w zakładzie Polskim; przetwarzanie i analizowanie danych; sporządzanie raportów dla Japońskich przełożonych do Japońskiej centrali; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
pracownik komplementacji towaru
SOBKOM SOBKOWIAK MACIEJ - 2015-12-02 - Plewiska (wielkopolskie)