SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. DUŃSKIM (WARSZAWA) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. DUŃSKIM (WARSZAWA)

Wynagrodzenie: 6 000 - 8 000 PLN

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku duńskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem

Data publikacji: 2018-07-06

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów z rynku duńskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 6 000 - 8 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 2000-3000 zł netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. DUŃSKIM (WARSZAWA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 6 000 - 8 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Data zakończenia pracy: 31.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
duński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka duńskiego na poziomie C1-warunek konieczny, w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klientów z rynku duńskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy (2000-3000 zł netto), pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover), system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży, nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań, możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, elastyczne godziny pracy, możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/DK/2018

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2018

Data dodania oferty pracy: 05.07.2018

Oferta pracy ważna do: 24.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI REKLAMY - do 2 500 PLN

przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2016-05-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W DZIALE HANDLOWYM - 997,4 PLN

Zgodny z progrmamem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 830 PLN

Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportówsala C
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 400 PLN

zamawianie towaru, przyjmowanie towaru, wprowadzanie faktur do sys.komp., ustalanie cen, drukowanie cen etc.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

SKLEP MEDYCZNY - OBSŁUGA PACJENTÓW W ZAKRESIE REALIZACJI WNIOSKÓW- PRZEDMIOTY ORTOPEDYCZNE I ŚRODKI POMOCNICZE
Pofam-Poznań Sp. z o.o. o/ Cezal- Bydgoszcz - 2017-01-02 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZ. NIEMIECKIM - do 3 492 PLN

Rozmowy telefoniczne z klientami firmy w języku niemieckim, reklamacje, maile.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 15 PLN

kreowanie wizerunku firmy dla rynku wietnamskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 13 PLN

prace budowlane związane z ocieplaniem budynków, prace wykończeniowe; m-ce pracy: wg zleceń
PHU KOMFORT Roman Prynda - 2017-02-20 - Góra Kalwaria (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 1 850 PLN

organizowanie oraz optymalizacja łańcucha dostaw dla asortymentu oferowanego przez spółkę; analiza rynku dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu; poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą; aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki;obsługa łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu; negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych; ocena alternatyw; kontrola terminowości i jakości dostaw; ciągłe monitorowanie rynku dostawców; negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych; analiza rotacji towarów magazynowych; dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu); przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO/SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA - od 2 000 PLN

• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 500 PLN

- Przekazywanie informacji o projekcie, przygotowanie informacji prasowych, w tym aktualizacja strony internetowej www.- Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych.- Prowadzenie rekrutacji i dokumentacji uczestników projektu.- Obsługa logistyczno-organizacyjna szkoleń.- Współpraca z trenerami i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-11-18 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW - 3 500 - 3 700 PLN

pobieranie próbek z różnych substancji, przygotowywanie sprawozdań
PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU (ZE ZNAJOŚCIĄ JĘZYKA ANG I NIEM) - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. STUDENCKICH - od 2 300 PLN

- prowadzenie dokumentacji przebiegu toku studiów,- obsługa studentów z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

PRACOWNIK GRUPY SPRZĄTAJĄCEJ - od 1 000 PLN

sprzątanie obiektu kulturalnego
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 2 200 - 3 000 PLN

Prowadzenie ewidencji dostaw materiałów. Wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert wyrobów i usług, negocjacja cen z dostawcami. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Zapewnienie dostępności materiałów i produktów w magazynie. Współpraca z Działem Zakupów spółki ADR oraz z Działem Kontroli w procesie oceny dostawców. Obsługa klientów europejskich.
ATW SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Zagórz (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 450 PLN

opieka na klientem indywidualnymi biznesowym, pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywnie kontaktów, raportowanie; m-ca pracy: Piaseczno, Warka, Tarczyn, Góra Kalwaria, Nowe Miasto
Piotr Składowski - ORANGE PL - 2015-11-30 - Piaseczno (mazowieckie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 000 PLN

przewóz pracowników do zakładu pracy
USŁUGI PRZEWOZOWE "TRANS-POŁUDNIE" MATEUSZ GAJ - 2017-10-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PRAKTYKANT NA STANOWISKU DO SPRAW WYCHOWANIA - nieodpłatny

- przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników,- organizowanie i realizowanie różnych form pracy wychowawczej (programów wychowawczych, grup wsparcia, zajęć zespołowych i indywidualnych) oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego (imprez, zajęć klubowych i warsztatów, kół zainteresowań).
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI - 2016-06-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Obsługa finansowo-księgowa wydziału.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-06-30 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACJI - od 1 850 PLN

Bieżąca współpraca z Zarządem/Dyrekcją, Kompleksowa obsługa biura, Wsparcie działań marketingowych, Mile widziany student/ka studiów zaocznych lub dziennych;
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH.OFERTA DLA OSÓB DO 30 R. Ż. W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA BEZROBOTNEGO DO 30 ROKU ŻYCIA, ZAREJESTROWANYCH W PUP ŁAŃCUT. - od 2 000 PLN

Prace biurowe, obsługa interesantów, uzupełnianie dokumentacji projektowej.Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC W RZESZOWIE - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 1 ETAT - 2 800 - 3 360 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA TECHNICZNY - od 18 000 PLN

Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW AZJI ŚRODKOWEJ - do 2 100 PLN

Wykształcenie: wyższe ekonomiczne/techniczne; zaawansowana znajomość języka angielskiego i kirgiskiego; prawo jazdykat.B; podastawowa znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: pozyskiwanie pracowników Azji Środkowej do pracy przy realizacji prac budowlano-montażowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 800 - 3 200 PLN

Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami. Zatrudnienie od kwietnia 2017r. w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 miesiące. Zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 2 000 PLN

kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat