SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. DUŃSKIM (WARSZAWA) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. DUŃSKIM (WARSZAWA)
Wynagrodzenie: 6 000 - 8 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku duńskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów z rynku duńskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 6 000 - 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 2000-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. DUŃSKIM (WARSZAWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 6 000 - 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
duński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka duńskiego na poziomie C1-warunek konieczny, w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klientów z rynku duńskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy (2000-3000 zł netto), pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover), system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży, nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań, możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, elastyczne godziny pracy, możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/DK/2018
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2018
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 24.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Ciężkowice (łódzkie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2016-05-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zgodny z progrmamem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportówsala C
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Kelner - barman
Prima Hotels Sp. z o.o. Sp.K. (Hotel Maxymilian) - 2016-05-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zamawianie towaru, przyjmowanie towaru, wprowadzanie faktur do sys.komp., ustalanie cen, drukowanie cen etc.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Częstochowa (śląskie)
SKLEP MEDYCZNY - OBSŁUGA PACJENTÓW W ZAKRESIE REALIZACJI WNIOSKÓW- PRZEDMIOTY ORTOPEDYCZNE I ŚRODKI POMOCNICZE
Pofam-Poznań Sp. z o.o. o/ Cezal- Bydgoszcz - 2017-01-02 - Kościerzyna (pomorskie)
Rozmowy telefoniczne z klientami firmy w języku niemieckim, reklamacje, maile.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku wietnamskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace budowlane związane z ocieplaniem budynków, prace wykończeniowe; m-ce pracy: wg zleceń
PHU KOMFORT Roman Prynda - 2017-02-20 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie oraz optymalizacja łańcucha dostaw dla asortymentu oferowanego przez spółkę; analiza rynku dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu; poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą; aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki;obsługa łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu; negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych; ocena alternatyw; kontrola terminowości i jakości dostaw; ciągłe monitorowanie rynku dostawców; negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych; analiza rotacji towarów magazynowych; dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu); przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)
- Przekazywanie informacji o projekcie, przygotowanie informacji prasowych, w tym aktualizacja strony internetowej www.- Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych.- Prowadzenie rekrutacji i dokumentacji uczestników projektu.- Obsługa logistyczno-organizacyjna szkoleń.- Współpraca z trenerami i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-11-18 - Zielona Góra (lubuskie)
pobieranie próbek z różnych substancji, przygotowywanie sprawozdań
PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Dobrzyca (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji przebiegu toku studiów,- obsługa studentów z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sprzątanie obiektu kulturalnego
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji dostaw materiałów. Wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert wyrobów i usług, negocjacja cen z dostawcami. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Zapewnienie dostępności materiałów i produktów w magazynie. Współpraca z Działem Zakupów spółki ADR oraz z Działem Kontroli w procesie oceny dostawców. Obsługa klientów europejskich.
ATW SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Zagórz (podkarpackie)
opieka na klientem indywidualnymi biznesowym, pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywnie kontaktów, raportowanie; m-ca pracy: Piaseczno, Warka, Tarczyn, Góra Kalwaria, Nowe Miasto
Piotr Składowski - ORANGE PL - 2015-11-30 - Piaseczno (mazowieckie)
przewóz pracowników do zakładu pracy
USŁUGI PRZEWOZOWE "TRANS-POŁUDNIE" MATEUSZ GAJ - 2017-10-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników,- organizowanie i realizowanie różnych form pracy wychowawczej (programów wychowawczych, grup wsparcia, zajęć zespołowych i indywidualnych) oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego (imprez, zajęć klubowych i warsztatów, kół zainteresowań).
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI - 2016-06-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa finansowo-księgowa wydziału.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-06-30 - Częstochowa (śląskie)
Bieżąca współpraca z Zarządem/Dyrekcją, Kompleksowa obsługa biura, Wsparcie działań marketingowych, Mile widziany student/ka studiów zaocznych lub dziennych;
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Września (wielkopolskie)
Prace biurowe, obsługa interesantów, uzupełnianie dokumentacji projektowej.Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC W RZESZOWIE - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne/techniczne; zaawansowana znajomość języka angielskiego i kirgiskiego; prawo jazdykat.B; podastawowa znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: pozyskiwanie pracowników Azji Środkowej do pracy przy realizacji prac budowlano-montażowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami. Zatrudnienie od kwietnia 2017r. w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 miesiące. Zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Piła (wielkopolskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)