SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 3142) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 3142)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: -współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-przyjmowanie i realizacja zamówień;-tworzenie ofert handlowych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych;-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy; Umowa o pracę, cały etatWynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
Data publikacji: 2020-10-26
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-przyjmowanie i realizacja zamówień;-tworzenie ofert handlowych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych;-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy; Umowa o pracę, cały etatWynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 3142)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik handlowiec*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie: średnie techniczne lub wyższejęzyki obce: język angielski na poziomie zaawansowanymumiejętności i uprawnienia: prawo jazdy kat. B;doświadczenie handlowe oraz umiejętność prowadzenia negocjacji;Inne wymagania:dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe i graficzne);mile widziana znajomość oprogramowania sprzedażowego Insert Subiekt GT;
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
danePracodawcy_nip: 5540158291
danePracodawcy_regon: 090220013
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV w formacie pliku pdf należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522305
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.10.2020
Oferta pracy ważna do: 01.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe7f8a744ba9d31bee3581259f33abc2
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków - nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP, ppoż. i ochrony środowiska,- przeprowadzanie pomiarów środowiska pracy i analiza ryzyka zawodowego,- prowadzenie dokumentacji oraz opracowywanie wewnętrznych procedur, instrukcji i raportów z zakresu BHP i PPOŻ. zgodnie z przyjętymi standardami i przepisami prawa,- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP,- sporządzanie dokumentacji powypadkowej,- dobór środków ochrony indywidualnej do poszczególnych zagrożeń,- wsparcie merytoryczne dla pracowników i kadry zarządzającej w zakresie BHP,- współpraca z organami zewnętrznymi np. PIP, PIS, Służba zdrowia,- przygotowywanie i analiza raportów, statystyk i cyklicznych zestawień z zakresu ochrony środowiska i BHP dla Zarządu oraz instytucji zewnętrznych,- udział w pracach dotyczących spełnienia przez Spółkę wymagań formalno-prawnych w zakresie ochrony środowiska,- współpraca z podmiotami gospodarczymi w zakresie zbierania i unieszkodliwiania odpadów,- obsługa i nadzór baz danych BDO i KOBIZEkwota wynagrodzenia: 5000 zł brutto + premia
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,2. bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawozdań budżetowych i finansowych z poziomu dysponenta II stopnia w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,3. weryfikowanie, kompletowanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej budżetów jednostek w układzie zadaniowym,4. gromadzenie i wstępną weryfikację pod względem formalnym i rachunkowym, danych liczbowych zawartych w sprawozdawczości finansowej podległych jednostek,5. sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, 6. realizację uprawnień jednostki nadzorującej, wynikające z treści rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, dotyczące kontroli merytorycznej prawidłowości złożonych sprawozdań finansowych podległych jednostek,7. realizację zapisów ustawy o finansach publicznych oraz obowiązujących procedur w zakresie kontroli finansowo-gospodarczych w Prokuraturze Regionalnej i w podległych jednostkach,8. przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo - gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,9. przeprowadzanie kontroli finansowo - gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,10. gromadzenie i wstępne opracowywanie danych analitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,11. wykonywanie analiz ekonomiczno - finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny. Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzonego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzaniu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej. Termin składania zgłoszeń - 19 lipca 2019 r.Termin i miejsce przeprowadzania konkursu : I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty: 1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu,8. dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska. Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce poczty operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisji przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminiem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów na portalach aukcyjnych, paczkowanie towaru i ich wysyłka, zamawianie towaru w hurtowniach internetowych. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Brzesko (małopolskie)
Przygotowywanie i przedkładanie kierownikowi zakładu pracy analizy dot. bhp w zakładzie oraz propozycji usunięcia występujących zagrożeń, badanie przyczyny wypadków w pracy i wnioskowanie o ich usunięcie, prowadzenie rejestru dokumentów, wstrzymywanie pracy maszyn i urządzeń w razie zagrożenia życia i zdrowia pracowników, odsuwanie od pracy pracowników, dla których praca na określonym stanowisku jest wzbroniona, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu, współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu, popularyzacja zagadnień bhp, prowadzenie szkoleń wstępnych nowo przyjętych pracowników. Praca na 0,2 etatu - dwa dni w tygodniiu - do uzgodnienia. Praca od 01.11.2018.
SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ - 2018-09-19 - Wilkowice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych.Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowiskZarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z menedżerami zatrudniającymi.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Składanie ofert pracy, negocjacje warunków umowy.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Raportowanie wyników rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
.
ADAMAR Adam Komorniczak - 2017-12-01 - Gostyń (wielkopolskie)
Prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Kraków (małopolskie)
Wystawianie faktur, regularny kontakt i podtrzymywanie relacji z klientami firmy, umawianie wizyt serwisowych, prace związane z obsługą sekretariatu.Godziny pracy: 8-16.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów w zakresie działania sprzętu komputerowego,- lokalizowanie oraz usuwanie uszkodzeń sprzętowych podzespołów komputera, usterek systemu operacyjnego i aplikacji oraz uszkodzeń urządzeń preferencyjnych komputera,- naprawianie i konserwowanie sprzętu komputerowego oraz wgrywanie aktualizacji oprogramowania,- instalowanie i konfigurowanie systemów komputerów, sprzętu i oprogramowania oraz interfejsu sieciowego.
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Tarnów (małopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad realizacją zapotrzebowania na zakup towarów handlowych, surowców i materiałów wynikających z planów produkcyjnych oraz bieżących zamówień Klientów.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A.S.G. - 2016-08-03 - Człuchów (pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Charakterystyka pracy: współpraca z kontrahentem niemieckim, przyjmowanie, rejestrowanie zleceń produkcyjnych, tłumaczenie korespondencji z kontrahentem oraz kontakty telefoniczne z kontrahentem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość pracy na 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Rybnik (śląskie)
Prace wiertnicze
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
- Telefoniczna obsługa Pacjentów, dbałość o jej wysoką jakość. Prowadzenie dokumentacji medycznej. Współpraca z lekarzami. Realizacja działań wg. poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 2340 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie praca na umowę o pracę na 2 lata lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE wymagane. Mile widziane doświadczenie zawodowe w interpretacji zapisów EKG. Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagana cierpliwość oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wymagana wysoka kultura pracy z klientem / pacjentem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-155-979) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 12, 40-142 Katowic) lub e-mail: a.krzyminska (at) telemedycynapolska.pl
TELEMEDYCYNA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-12 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa klientów, bsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towarów, wykładanie na półki, przestrzeganie zasad BHP.Praca na dwie zmiany w godzinach 6.00-14.00, 12.00-20.00.
Magdalena Wąsowska Zakład Piekarniczo- Cukierniczy - 2021-05-11 - Kotuń (mazowieckie)
wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie na w/w stanowisku
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2016-11-10 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
sprawozdania GUS, przygotowywanie atestów/protokołów z cynkownii, identytfikacji materiałówej, na audyty, kontrole. składanie zamówień na stal, cynkownii i innych firm na półfabrykaty
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2019-08-29 - Borowina (lubuskie)
Zadania:- aktywne pozyskiwanie klientów- tworzenie i obsługa aukcji i ogłoszeń internetowych- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami- doradztwo techniczne- przygotowywanie ofert handlowych- analizowanie potrzeb klientów- wystawianie faktur- budowanie trwałych relacji ze stałymi klientami
Serwis Budowy S.A. - 2021-05-12 - Trzebinia (małopolskie)
Odbieranie telefonów, pisanie wiadomości e-mailowych, pakowanie towaru, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, utrzymanie kontaktu z kontrahentem.
P.P.H.U Łukasz Rostkowski - 2019-07-19 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
rozwój działu szkoleń, telefoniczna sprzedaż szkoleń specjalistycznych, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długoterminowych relacji, koordynacja projektów organizacji szkoleń, udział w szkoleniach w charakterze organizatora, dbanie o wizerunek firmy, współpraca z trenerami, udział w tworzeniu kampanii marketingowej, oferowanie pozostałych usług firmy, administracja stron internetowych w zakresie oferowanych szkoleń, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy rownież dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Zabrze (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej, zawieranie umów ubezpieczeniowych, prowadzenie biura
Centrum Ubezpieczeń "OLSTAF" Kredyty Leasing Michał Stafiniak - 2019-06-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe' obsługa komputera; i programu Ms Office; samodzielność; dobra organizacja pracy; dokładność; zakres obowiązków: obsługa komputera i innych urządzeń; prowadzenie dokumentacji biurowej; archiwizacja dokumentów rozliczeniowych; sporządzanie dokumentacji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Gliwice (śląskie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie, rejestrowanie urlopów wypoczynkowych, ewidencja czasu pracy pracowników, praca w programie Płatnik. Rozpatrywanie bieżących spraw osobowych. Kontakt z pracodawcą: kadry.dolnoslaska (at) ohp.pl lub 713444770.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie postepowań zamówieniowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych, archiwizacja i rejestracja postępowań
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi - 2019-04-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa, rozliczanie automatów. Obsługa klientów korzystających z automatów, wypłaty z automatów.
Casino Sp. z o.o - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
nadzór nad dokumentami magazynowymi, bieżace rozliczenia magazynowe, pomoc głównej księgowej, wymagane doświadczenie zawodowe
MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Nowe Tłoki (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, obsługa obecnych klientów, budowanie bazy danych klientów, praca z oprogramowaniem CRM, monitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców, kontakty z klientem drogą telefoniczną i mailową, przygotowanie ofert, realizowanie planów sprzedażowych, nadzorowanie wysyłek do klienta
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2017-07-24 - Lublin (lubelskie)
Negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Pruszków (wielkopolskie)