SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 5 200 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych.Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowiskZarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z menedżerami zatrudniającymi.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Składanie ofert pracy, negocjacje warunków umowy.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Raportowanie wyników rekrutacji.
Data publikacji: 2018-03-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych.Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowiskZarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z menedżerami zatrudniającymi.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Składanie ofert pracy, negocjacje warunków umowy.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Raportowanie wyników rekrutacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe, kierunek: nie dotyczy. Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczenia w strukturach korporacyjnych w obszarze rekrutacji, doświadczenie w poszukiwaniu kandydatów na rynkach zagranicznych, znajomość zagadnień technologicznych: sieciowych, networkowych potrzebne do rekrutacji specjalistów w tym zakresie, znajomość narzędzi i strategii sourcingowych (Boolean search, Linkedin); umiejętność współpracy z zagranicznym klientem i kandydatami, umiejętność przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych przez telefon, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, dobra znajomość Excela, MS Outlook.Znajomość języków obcych język angielski konieczny, poziom przynajmniej dobry, język ukraiński mile widziany, część pracy opiera się na kontakcie z kandydatami z Ukrainy.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy ważna do: 29.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2018
Podobne oferty pracy
obsługa archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
malowanie, szpachlowanie, tynkowanie
S-BUD MACIEJ SARNECKI - 2016-02-03 - Świdnik (lubelskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, organizacja spotkań, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami, analiza rynku oraz ocena możliwości biznesowych na terenie Polski, raportowanie wyników pracy.
BACULUS Doradztwo Personalne, Zawodowe, Pośrednictwo Pracy, Szkolenia - 2016-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych. Praca w niepełnym wymiarze godzin pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Zabrze (śląskie)
Zakres obowiązków:- Naliczanie płac w pełnym zakresie (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Naliczanie dodatków i premii,- Rozliczanie zajęć komorniczych,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji miesięcznych i rocznych dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich i BHP- Wystawianie zaświadczeń.
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
PULSAR Magdalena Dudzin - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
promocja marki, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja produktów, tworzenie strategii sprzedaży, zarządzanie procesem sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Sterowanie i nadzór pracy instalacji do przetwarzania odpadów (sortownia i kompostownia).- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne w kierunku Automatyki lub Elektroautomatyki. Wymagane posiadanie uprawnień SEP do min. 1 kV. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży górniczej lub maszynowej. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-358-76-38, 32-358-76-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 140, 40-833 Katowice).
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-31 - Katowice (śląskie)
.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-02-02 - Chojnice (pomorskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie i ocena zgłoszeń kandydatów, obsługa w systemie SMK, przygotowanie pomieszczeń, sprzętu i materiałów do zajęć dydaktycznych, prowadzenie dokumentacji szkoleń/ w tym w systemie SMK/
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Lublin (lubelskie)
Nauczanie przedmiotów zawodowych - elektromechanik pojazdów samochodowych oraz technik pojazdów samochodowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4, im. Jakuba Wejhera - 2016-08-23 - Wejherowo (pomorskie)
kontakt telefoniczny z klientem i sprzedaż usług sieci Plus i klienta Cyfrowego Polsatu
LIBERTY POLAND S.A - 2016-02-09 - Chorzów (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)
praca biurowa o charakterze kreatywnym w zakresie obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
SPORZĄDZANIE NOT I DEKLARACJI PODTAKOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Dzierzgoń (pomorskie)
dbanie o rynek azjatycki (zwłaszcza Indie), przygotowywanie prezentacji marketingowych, udzielanie wskazówek klientom, utrzymywanie kontaktów z klientami, dbanie o sieci społeczne, udział w targach i konferencjach
BLULOG Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, przyjmowanie zamówień, metkowanie towaru, zamawianie towaru oraz wycena, aranżacja wystaw
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Cieszyn (śląskie)
Telefoniczna obsługa klienta, doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę, realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów w terenie.
PPHU PASZ-MIX KAROL RYBICKI / ROLMARKET - 2016-01-15 - Cieśle (mazowieckie)
WPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ I FAKTUR W JERZYKU ANGIELSKIM DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, OBSŁUGA SEKRETARIATU I SPOTKAŃ, PRACE BIUROWEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKI EKONOMICZNE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (MS OFFICE), KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY BIUROWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOGODZINY PRACY OD 7-15:30CV PROSZĘ PRZESŁAĆ NA MAILA EMW (at) GS-POLSKA.PL W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM
GRANLY STEEL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość procesu budowlanego, znajomość programów użytkowych oraz kosztorysowych NORMA, KOSZT_KD lub pokrewnych, umiejętność sporządzania wycen usług budowlanych i analizy terenowej materiałow i usług budowlanych,
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" Oddz. w Czerwonym Borze - 2018-01-05 - Czerwony Bór (podlaskie)
obsługa klienta, obsługa zapytań transakcyjnych, wsparcie klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)
zakres obowiązków: sortowanie surowców wtórnych , w tym makulatury, folii i tworzyw sztucznych oraz załadunek i rozładunek odpadówjedna zmiana 7.00-15.00
"METKOM" Spółka z o. o. - 2016-10-13 - Mielec (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie raportów;- przygotowanie faktur dla klientów;- ewidencja reklamacji;- pomoc w rozliczaniu czasu pracy kierowców samochodów ciężarowych;- ewidencjonowanie godzin pracy kierowców dystrybucji
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Skórcz (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)