SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Tomaszów Lubelski oferta pracy P.P.H.U Łukasz Rostkowski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 260 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Odbieranie telefonów, pisanie wiadomości e-mailowych, pakowanie towaru, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, utrzymanie kontaktu z kontrahentem.
Data publikacji: 2019-07-19
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pracodawca: P.P.H.U Łukasz Rostkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 24a, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odbieranie telefonów, pisanie wiadomości e-mailowych, pakowanie towaru, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, utrzymanie kontaktu z kontrahentem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 260 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca w branży przemysłowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 260 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Sprzedawca w branży przemysłowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe minimum 3 miesiące w handlu
Nazwa pracodawcy: P.P.H.U Łukasz Rostkowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
Henryka Sienkiewicza 12/17, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - kontakt telefoniczny przed spotkaniem, rozmową kwalifikacyjną, Termin: pon.-pt., Godziny : 08:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: tomaszowski
Gmina pracodawcy: Tomaszów Lubelski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tomaszów Lubelski
Ulica pracodawcy: Henryka Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży przemysłowej
Data dodania oferty pracy: 19.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1658291fceaecaf687ac778ad062bb91
Podobne oferty pracy
Zarządzanie procesem płac od końca do końca zgodnie z procedurą kontroli płac; przyczynianie się do rozwiązywania złożonych przypadków i działanie jako ekspert od kluczowych spraw; współpraca z dostawcą usług płac, menedżerem/dyrektorem HR oraz innymi zainteresowanymi biznesowymi partnerami;Wykonywanie lokalnych czynności związanych z serwisem oraz odpowiednim utrzymaniem systemu HR2U dla pracowników; wsparcie dokładnej i terminowej realizacji lokalnych cykli w systemie obszaru wynagrodzeń i świadczeń; Obsługa zgłoszeń ad hoc zgłaszanych przez pracowników, kierowników i pracowników działu kadr, a także monitorować i kontrolować regularne i jednorazowe płatności uruchamiane przez lokalne i/lub globalne wytyczne;Dostarczanie informacji dostawcom płac na temat nowych umów społecznych; Odpowiadanie na prośby dostawców o informacje i wyjaśnienia wokół procesów wpływających na zarządzanie listą płac i czasem oraz dostarczanie wszelkich istotnych informacji, które mają wpływ obliczanie wynagrodzenia;Działanie jako ekspert rynkowy i centralny punkt biznesu i HR; przyjmowanie całościowej odpowiedzialności za wszystkie przychodzące zapytania, łącznie ze współpracą z innymi działami, utrzymywanie aktualnego statusu dla klientów; szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w dziedzinie procesów i systemów HR SSC;
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Kraków (małopolskie)
wymagania: wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia), mile widziana znajomość branży meblarskiej, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, dobra znajomość obsługi komputerazakres obowiązków: dbanie o wizerunek salonu meblowego, sprzedaż produktów (łóżka, materace), pozyskiwanie klientów
EKOSYSTEM Sławomir Glazik, GLAZPOL Sławomir Glazik - 2018-07-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Osoba odpowiedzialna za sprzedaż i zamawianie części zamiennych do maszyn rolniczych
Agros-Wrońscy - 2017-10-04 - Pradła (śląskie)
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym, przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Świebodzice (dolnośląskie)
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych Opieka nad działaniem systemu do elektronicznego obiegu dokumentów NND.Nadzór nad poprawnością wprowadzanej dokumentacji elektronicznej i koordynowanie jej obiegu. Rejestracja i zatwierdzanie dokumentów w systemie NND. Segregowanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórekObsługa telefonów i poczty zakładu. Przygotowywanie do wysyłki korespondencji firmowej. Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości firmy. Przyjmowanie i wysyłanie paczek za pośrednictwem kuriera. Wsparcie organizacji wyjazdów służbowych i wydarzeń firmowych. Prowadzenie rejestru wyjazdów słuzbowych. Zamawianie art. biurowych na potrzeby zakładu. Zamawianie artykułów spożywczych na potrzeby Zarządu i pracowników biurowych.
Zakłady Mięsne Peklimar Sp. z o.o., Sp. K. - 2019-04-23 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Gdynia (pomorskie)
Załadunek i rozładunek transportów, przyjmowanie towarów na magazyn, kompletacja i przygotowanie do wysyłki zamówień, kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanych i wydawanych towarów.
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zadań służby bghp, prowadzenie szkoleń okresowych bhp z zakresu ochrony przeciwpożarowej, pierwszej pomocy medycznej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, instrukcji bhp, audyty bhp, doradztwo, prowadzenie samochodu służbowego, prowadzenie szkoleń, sporządzanie akt osobowych, prowadzenie kadr i płac. Po okresie wdrożenia pracodawca oferuje samochód słuzbowy oraz laptop.
EKSPERT Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Kalisz (wielkopolskie)
wpisywanie pojazdów, wydawanie przepustek, obchody terenu
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Drezdenko (lubuskie)
- pozyskiwanie nowych klientów;- zarządzanie marketingiem i promocją firmy (branża budowlana i nieruchomości);-tworzenie treści na stronę internetową;-stworzenie strategii i zarządzanie wizerunkiem firmy w internecie i mediach społecznościowych.
CIEPŁY DOM F.U.H. SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Racibórz (śląskie)
Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robótSprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznejSprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji technicznej.Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych.Sporządzanie budżetów kosztów budów.Sporządzanie zapytań ofertowychProwadzenie korespondencji formalno-prawnej z inwestorem i podwykonawcami.Analiza dokumentów formalno-prawnych w prowadzonych postępowaniach przetargowychŚcisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy,Współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych,
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-09-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- planowanie i weryfikacja tras- optymalizacja tras- realizacja dostaw w ustalonych godzinach awizacji- weryfikacja pracy przewoźników- weryfikacja kart drogowych- weryfikacja FV transportowych- monitoring dostaw towaru- monitoring temperatur- sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań- organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Ligota Dolna (opolskie)
obsługa sklepu internetowego; wystawianie faktur; obsługa klienta e-mail-owa, obsługa allegro; obsługa zagranicznych portali sprzedazowych; prowadzenie analizy konkurencyjnych produktów; obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Koniecpol (śląskie)
administrowanie,zarządzanie nieruchomościami i lokalami, obsługa obiektów, przygotowywanie i nadzór nad remontami
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Otwock (mazowieckie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturownie, przygotownie towaru
Dariusz Matysiak - 2017-09-01 - Puławy (lubelskie)
- koordynacja działań oświatowo - zdrowotnych- realizacja zadań prozdrowotnych- rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych- poradnictwo i instruktaż metodyczny- pobudzanie aktywności społęcznej do działań na rzecz własnego zdrowia
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
- rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej- kontrola merytoeyczna i formalna dokumentów zewnetrznychi wewnętrznych dotyczących produkcji- dekretowanie i księgowanie dokumentów magazynowych dotyczących produkcji- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo- finansowych oraz raportowanie ich wykonania
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2019-07-15 - Dęblin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
- Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej;- Naliczanie wynagrodzeń o sporządzanie listy płac;- Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT i GUS;- Rozliczanie i ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich;- Kontola szkoleń BHP oraz badań lekarskich;- Tworzenie raportów i zestawień kadrowo- płacowych.
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Obowiązki :- obsługa obecnej sieci sprzedaży klientów zagranicznych- pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych- reprezentowanie firmy za granicą- prowadzenie rozmów , spotkań handlowych za granicąOferujemy :- praca stała na pełny etat- wynagrodzenie stałe + premia miesięczna- możliwość zdobycia doświadczenia w handlu międzynarodowym- praca w stabilnej firmie produkcyjnej, w dynamicznie rozwijającym się dziale
SH HYBSZ SP. Z O.O. - 2016-10-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe: preferowane techniczne (specjalność: inżynieria materiałowa), ekonomiczne bądź zarządzanie, wykształcenie w zakresie Zarządzania Projektami (dodatkowy atut), ukończone kursy/warsztaty/szkolenia z zakresu zagadnień związanych z zastosowaniem i oceną zastosowania nowych technologii, doświadczenie (min. 3 miesiące) w realizacji działań związanych z promocją i/lub badaniami/doradztwem dotyczącymi wdrażania nowych technologii i oceną poziomu technologicznego. Wymagane doświadczenie: 3 lata stażu pracy, doświadczenie w pracy związanej z organizacją wydarzeń/szkoleń/konferencji poświęconych nowym technologiom, doświadczenie w audytowaniu i ocenie poziomu technologicznego firmy, ze szczególnym uwzględnieniem gotowości technologicznej pozwalającej na wdrożenie nowych technologii, znajomość zagadnień związanych z nowoczesnymi technologiami, w szczególności nowymi technologiami oraz gotowość do pogłębiania wiedzy w tej dziedzinie, znajomość funkcjonowania administracji publicznej, wiedza z zakresu programów europejskich przeznaczonych dla MŚP, doświadczenie w zakresie identyfikacji potrzeb przedsiębiorców związanych z dostępem do wyników badań naukowych, oraz identyfikacji potrzeb związanych ze stosowaniem oraz wdrażaniem nowych technologii, doświadczenie w zakresie nawiązywania kontaktów między uczelniami i przedsiębiorcami oraz promocji i rozwoju przedsiębiorczości akademickiej,znajomość środowiska naukowego i otoczenia gospodarczego oraz umiejętność określania potencjalnych odbiorców wyników badań naukowych, wysokie zdolności interpersonalne, w tym umiejętność prowadzenia negocjacji, przeprowadzania wystąpień publicznych i umiejętność skutecznej komunikacji, doświadczenie w pracy w zakresie Zarządzania Projektami; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-11-08 - Gliwice (śląskie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
Firma Handlowa Łasuch Bożena Polakowska - 2018-08-20 - Nysa (opolskie)
Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)
obsługa telefoniczna i korespondecyjna klientów w zakresie sprzedaży i reklamacji,utrzymanie i rozwijanie bardzo dobrych relacji z klientami,obsługa kontraktów zagranicznych
Mondex Sp. j. - 2016-07-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl - Informacja o naborze DS. 14001.1.2019Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko OPIEKUNÓW w Schroniskach dla Osób bezdomnych.- PODSTAWOWE ZADANIA:1. Sprawowaniu opieki nad mieszkańcami2. Pomocy podopiecznym z ograniczonymi możliwościami poruszania się w wykonywaniu zabiegów higienicznych , dezynfekcyjnych i czynności funkcjonowania życia codziennego( takich jak zakupy, przygotowywanie posiłków i pomoc przy ich spożywaniu, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, sprzętów i naczyń, pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych i utrzymania czystości ciała, załatwianie spraw urzędowych, organizowanie czasu wolnego)3. Dbaniu o powierzone mienie oraz stan sanitarny pomieszczeń, nadzorowaniu prac porządkowych.4. Wykonywaniu pracy w sposób zapewniający bezpieczeństwo mieszkańców i powierzonego mienia5. Egzekwowaniu od mieszkańców przestrzegania przepisów regulaminu Schronisk dla osób bezdomnych6. Zapewnieniu ciągłości dyżurów.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (dla osób zainteresowanych istniej mozliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Praca wielozmianowa ośrodek czynny całodobowo przez cały rok. Praca również w soboty, niedziele i dni świąteczne według harmonogramu.Wymagania:posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu pielęgniarki, ratownika medycznego, opiekuna wdomu pomocy społecznej, opiekuna osoby starszej, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, opiekuna medycznego lubco najmniej średnie wykształcenie i udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe polegające na świadczeniu usług opiekuńczych osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom wpodeszłym wieku oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.Posiadających następujące predyspozycje i umiejętności : odporność na stres, komunikatywność, wysoka kultura osobista, empatia, umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność budowania współpracy, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność, samodzielność odpowiedzialność.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2019-01-28 - Katowice (śląskie)
- Pozyskiwanie i obsługa kontraktów sprzedażowych,- Sporządzanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych z Klientami zagranicznymi,- Budowanie długofalowych relacji z klientami,- Wprowadzanie i monitorowanie zamówień,- Nadzór nad wysyłaniem faktur oraz spływem należności, - Bezpośrednia współpraca z magazynem, - Logistyka, koordynacja wysyłki towaru, - Raportowanie o stanie zamówień, należności i wysyłkach produktów,- Negocjowanie warunków umów.
BLUE IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)