SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Tomaszów Lubelski oferta pracy P.P.H.U Łukasz Rostkowski

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: 2 260 - 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Odbieranie telefonów, pisanie wiadomości e-mailowych, pakowanie towaru, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, utrzymanie kontaktu z kontrahentem.

Data publikacji: 2019-07-19

Lokalizacja: Tomaszów Lubelski (lubelskie)

Pracodawca: P.P.H.U Łukasz Rostkowski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 24a, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Odbieranie telefonów, pisanie wiadomości e-mailowych, pakowanie towaru, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, utrzymanie kontaktu z kontrahentem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 260 - 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca w branży przemysłowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 260 - 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Data zakończenia pracy: 31.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Sprzedawca w branży przemysłowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe minimum 3 miesiące w handlu

Nazwa pracodawcy: P.P.H.U Łukasz Rostkowski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim

Adres pracodawcy:
Henryka Sienkiewicza 12/17, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - kontakt telefoniczny przed spotkaniem, rozmową kwalifikacyjną, Termin: pon.-pt., Godziny : 08:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: tomaszowski

Gmina pracodawcy: Tomaszów Lubelski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tomaszów Lubelski

Ulica pracodawcy: Henryka Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 12

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży przemysłowej

Data dodania oferty pracy: 19.07.2019

Oferta pracy ważna do: 19.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1658291fceaecaf687ac778ad062bb91

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA OPERACYJNY P&C - od 5 420 PLN

Zarządzanie procesem płac od końca do końca zgodnie z procedurą kontroli płac; przyczynianie się do rozwiązywania złożonych przypadków i działanie jako ekspert od kluczowych spraw; współpraca z dostawcą usług płac, menedżerem/dyrektorem HR oraz innymi zainteresowanymi biznesowymi partnerami;Wykonywanie lokalnych czynności związanych z serwisem oraz odpowiednim utrzymaniem systemu HR2U dla pracowników; wsparcie dokładnej i terminowej realizacji lokalnych cykli w systemie obszaru wynagrodzeń i świadczeń; Obsługa zgłoszeń ad hoc zgłaszanych przez pracowników, kierowników i pracowników działu kadr, a także monitorować i kontrolować regularne i jednorazowe płatności uruchamiane przez lokalne i/lub globalne wytyczne;Dostarczanie informacji dostawcom płac na temat nowych umów społecznych; Odpowiadanie na prośby dostawców o informacje i wyjaśnienia wokół procesów wpływających na zarządzanie listą płac i czasem oraz dostarczanie wszelkich istotnych informacji, które mają wpływ obliczanie wynagrodzenia;Działanie jako ekspert rynkowy i centralny punkt biznesu i HR; przyjmowanie całościowej odpowiedzialności za wszystkie przychodzące zapytania, łącznie ze współpracą z innymi działami, utrzymywanie aktualnego statusu dla klientów; szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w dziedzinie procesów i systemów HR SSC;
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MEBLI - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia), mile widziana znajomość branży meblarskiej, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, dobra znajomość obsługi komputerazakres obowiązków: dbanie o wizerunek salonu meblowego, sprzedaż produktów (łóżka, materace), pozyskiwanie klientów
EKOSYSTEM Sławomir Glazik, GLAZPOL Sławomir Glazik - 2018-07-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Osoba odpowiedzialna za sprzedaż i zamawianie części zamiennych do maszyn rolniczych
Agros-Wrońscy - 2017-10-04 - Pradła (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW ZAGRANICZNYCH FŚW - od 2 000 PLN

zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym, przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Świebodzice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 500 PLN

Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych Opieka nad działaniem systemu do elektronicznego obiegu dokumentów NND.Nadzór nad poprawnością wprowadzanej dokumentacji elektronicznej i koordynowanie jej obiegu. Rejestracja i zatwierdzanie dokumentów w systemie NND. Segregowanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórekObsługa telefonów i poczty zakładu. Przygotowywanie do wysyłki korespondencji firmowej. Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości firmy. Przyjmowanie i wysyłanie paczek za pośrednictwem kuriera. Wsparcie organizacji wyjazdów służbowych i wydarzeń firmowych. Prowadzenie rejestru wyjazdów słuzbowych. Zamawianie art. biurowych na potrzeby zakładu. Zamawianie artykułów spożywczych na potrzeby Zarządu i pracowników biurowych.
Zakłady Mięsne Peklimar Sp. z o.o., Sp. K. - 2019-04-23 - Umienino-Łubki (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Gdynia (pomorskie)

MAGAZYNIER K/M - od 3 125 PLN

Załadunek i rozładunek transportów, przyjmowanie towarów na magazyn, kompletacja i przygotowanie do wysyłki zamówień, kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanych i wydawanych towarów.
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 000 PLN

Wykonywanie zadań służby bghp, prowadzenie szkoleń okresowych bhp z zakresu ochrony przeciwpożarowej, pierwszej pomocy medycznej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, instrukcji bhp, audyty bhp, doradztwo, prowadzenie samochodu służbowego, prowadzenie szkoleń, sporządzanie akt osobowych, prowadzenie kadr i płac. Po okresie wdrożenia pracodawca oferuje samochód słuzbowy oraz laptop.
EKSPERT Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACA W PORTIERNI - od 2 000 PLN

wpisywanie pojazdów, wydawanie przepustek, obchody terenu
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Drezdenko (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów;- zarządzanie marketingiem i promocją firmy (branża budowlana i nieruchomości);-tworzenie treści na stronę internetową;-stworzenie strategii i zarządzanie wizerunkiem firmy w internecie i mediach społecznościowych.
CIEPŁY DOM F.U.H. SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA W ZESPOLE DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - 2 800 - 3 200 PLN

Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robótSprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznejSprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji technicznej.Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych.Sporządzanie budżetów kosztów budów.Sporządzanie zapytań ofertowychProwadzenie korespondencji formalno-prawnej z inwestorem i podwykonawcami.Analiza dokumentów formalno-prawnych w prowadzonych postępowaniach przetargowychŚcisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy,Współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych,
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-09-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU - od 4 500 PLN

- planowanie i weryfikacja tras- optymalizacja tras- realizacja dostaw w ustalonych godzinach awizacji- weryfikacja pracy przewoźników- weryfikacja kart drogowych- weryfikacja FV transportowych- monitoring dostaw towaru- monitoring temperatur- sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań- organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY R42/1754-643/18 - od 2 775 PLN

zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Ligota Dolna (opolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

obsługa sklepu internetowego; wystawianie faktur; obsługa klienta e-mail-owa, obsługa allegro; obsługa zagranicznych portali sprzedazowych; prowadzenie analizy konkurencyjnych produktów; obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Koniecpol (śląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNEGO ( 1103J) - od 2 000 PLN

administrowanie,zarządzanie nieruchomościami i lokalami, obsługa obiektów, przygotowywanie i nadzór nad remontami
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Otwock (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAZY INTERNETOWEJTECHNIK INFORMATYK - od 2 000 PLN

Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturownie, przygotownie towaru
Dariusz Matysiak - 2017-09-01 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA PROMOCJI ZDROWIA I EDUKACJI ZDROWOTNEJ - od 1 900 PLN

- koordynacja działań oświatowo - zdrowotnych- realizacja zadań prozdrowotnych- rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych- poradnictwo i instruktaż metodyczny- pobudzanie aktywności społęcznej do działań na rzecz własnego zdrowia
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLINGU - 2 250 - 2 900 PLN

- rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej- kontrola merytoeyczna i formalna dokumentów zewnetrznychi wewnętrznych dotyczących produkcji- dekretowanie i księgowanie dokumentów magazynowych dotyczących produkcji- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo- finansowych oraz raportowanie ich wykonania
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2019-07-15 - Dęblin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 3 000 - 5 000 PLN

- Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej;- Naliczanie wynagrodzeń o sporządzanie listy płac;- Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT i GUS;- Rozliczanie i ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich;- Kontola szkoleń BHP oraz badań lekarskich;- Tworzenie raportów i zestawień kadrowo- płacowych.
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Wągrowiec (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY / EKSPORTU -CD - od 2 800 PLN

Obowiązki :- obsługa obecnej sieci sprzedaży klientów zagranicznych- pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych- reprezentowanie firmy za granicą- prowadzenie rozmów , spotkań handlowych za granicąOferujemy :- praca stała na pełny etat- wynagrodzenie stałe + premia miesięczna- możliwość zdobycia doświadczenia w handlu międzynarodowym- praca w stabilnej firmie produkcyjnej, w dynamicznie rozwijającym się dziale
SH HYBSZ SP. Z O.O. - 2016-10-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU-EKSPORTU - od 1 120 PLN

dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firm 
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)

SPECJALISTA ADMINISTRACYJNY - BROKER INNOWACJI W CENTRUM INNOWACJI I TRANSFERU TECHNOLOGII - od 2 600 PLN

Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe: preferowane techniczne (specjalność: inżynieria materiałowa), ekonomiczne bądź zarządzanie, wykształcenie w zakresie Zarządzania Projektami (dodatkowy atut), ukończone kursy/warsztaty/szkolenia z zakresu zagadnień związanych z zastosowaniem i oceną zastosowania nowych technologii, doświadczenie (min. 3 miesiące) w realizacji działań związanych z promocją i/lub badaniami/doradztwem dotyczącymi wdrażania nowych technologii i oceną poziomu technologicznego. Wymagane doświadczenie: 3 lata stażu pracy, doświadczenie w pracy związanej z organizacją wydarzeń/szkoleń/konferencji poświęconych nowym technologiom, doświadczenie w audytowaniu i ocenie poziomu technologicznego firmy, ze szczególnym uwzględnieniem gotowości technologicznej pozwalającej na wdrożenie nowych technologii, znajomość zagadnień związanych z nowoczesnymi technologiami, w szczególności nowymi technologiami oraz gotowość do pogłębiania wiedzy w tej dziedzinie, znajomość funkcjonowania administracji publicznej, wiedza z zakresu programów europejskich przeznaczonych dla MŚP, doświadczenie w zakresie identyfikacji potrzeb przedsiębiorców związanych z dostępem do wyników badań naukowych, oraz identyfikacji potrzeb związanych ze stosowaniem oraz wdrażaniem nowych technologii, doświadczenie w zakresie nawiązywania kontaktów między uczelniami i przedsiębiorcami oraz promocji i rozwoju przedsiębiorczości akademickiej,znajomość środowiska naukowego i otoczenia gospodarczego oraz umiejętność określania potencjalnych odbiorców wyników badań naukowych, wysokie zdolności interpersonalne, w tym umiejętność prowadzenia negocjacji, przeprowadzania wystąpień publicznych i umiejętność skutecznej komunikacji, doświadczenie w pracy w zakresie Zarządzania Projektami; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-11-08 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA DZIALE SPOŻYWCZYM - 2 300 - 2 500 PLN

Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
Firma Handlowa Łasuch Bożena Polakowska - 2018-08-20 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - do 1 850 PLN

Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 500 PLN

obsługa telefoniczna i korespondecyjna klientów w zakresie sprzedaży i reklamacji,utrzymanie i rozwijanie bardzo dobrych relacji z klientami,obsługa kontraktów zagranicznych
Mondex Sp. j. - 2016-07-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 400 PLN

Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)

OPIEKUN (SCHRONISKO DLA MĘŻCZYZN) [DS. 14001.1.2019] - od 2 600 PLN

- Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl - Informacja o naborze DS. 14001.1.2019Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko OPIEKUNÓW w Schroniskach dla Osób bezdomnych.- PODSTAWOWE ZADANIA:1. Sprawowaniu opieki nad mieszkańcami2. Pomocy podopiecznym z ograniczonymi możliwościami poruszania się w wykonywaniu zabiegów higienicznych , dezynfekcyjnych i czynności funkcjonowania życia codziennego( takich jak zakupy, przygotowywanie posiłków i pomoc przy ich spożywaniu, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, sprzętów i naczyń, pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych i utrzymania czystości ciała, załatwianie spraw urzędowych, organizowanie czasu wolnego)3. Dbaniu o powierzone mienie oraz stan sanitarny pomieszczeń, nadzorowaniu prac porządkowych.4. Wykonywaniu pracy w sposób zapewniający bezpieczeństwo mieszkańców i powierzonego mienia5. Egzekwowaniu od mieszkańców przestrzegania przepisów regulaminu Schronisk dla osób bezdomnych6. Zapewnieniu ciągłości dyżurów.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (dla osób zainteresowanych istniej mozliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Praca wielozmianowa ośrodek czynny całodobowo przez cały rok. Praca również w soboty, niedziele i dni świąteczne według harmonogramu.Wymagania:posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu pielęgniarki, ratownika medycznego, opiekuna wdomu pomocy społecznej, opiekuna osoby starszej, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, opiekuna medycznego lubco najmniej średnie wykształcenie i udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe polegające na świadczeniu usług opiekuńczych osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom wpodeszłym wieku oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.Posiadających następujące predyspozycje i umiejętności : odporność na stres, komunikatywność, wysoka kultura osobista, empatia, umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność budowania współpracy, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność, samodzielność odpowiedzialność.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2019-01-28 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU - 1 850 - 4 200 PLN

- Pozyskiwanie i obsługa kontraktów sprzedażowych,- Sporządzanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych z Klientami zagranicznymi,- Budowanie długofalowych relacji z klientami,- Wprowadzanie i monitorowanie zamówień,- Nadzór nad wysyłaniem faktur oraz spływem należności, - Bezpośrednia współpraca z magazynem, - Logistyka, koordynacja wysyłki towaru, - Raportowanie o stanie zamówień, należności i wysyłkach produktów,- Negocjowanie warunków umów.
BLUE IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat