SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLINGU Dęblin oferta pracy WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLINGU
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej- kontrola merytoeyczna i formalna dokumentów zewnetrznychi wewnętrznych dotyczących produkcji- dekretowanie i księgowanie dokumentów magazynowych dotyczących produkcji- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo- finansowych oraz raportowanie ich wykonania
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Dęblin (lubelskie)
Pracodawca: WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:15 Pułku Piechoty " Wilków" 3, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej- kontrola merytoeyczna i formalna dokumentów zewnetrznychi wewnętrznych dotyczących produkcji- dekretowanie i księgowanie dokumentów magazynowych dotyczących produkcji- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo- finansowych oraz raportowanie ich wykonania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dęblin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dęblin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość i finanse przedsiębiorstw
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera i księgowych programów komputerowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komputer - obsługa programu MS Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Adres pracodawcy:
15 Pułku Piechoty " Wilków" 3, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: rycki
Gmina pracodawcy: Dęblin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dęblin
Ulica pracodawcy: 15 Pułku Piechoty " Wilków"
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 15.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ced7095a616b395162c32c6393fdcc0
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Zwoleń (mazowieckie)
Obsługa klientów, przyjmowanie i weryfikacja wniosków o najem mieszkań, obsługa administracyjna biura, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Tarnów (małopolskie)
- rekrutowanie pracowników- wyznaczanie spotkań- prowadzenie korespondencji e-mail
RTC Robert Capała - 2017-10-23 - Dęblin (lubelskie)
Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-10-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie analiz podatkowych; opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy; współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Kraków (małopolskie)
Szycie pokrowców do mebli tapicerowanych (sofy, kanapy, narożniki)
"GLOBAL - KROS" Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-08-05 - Krosno (podkarpackie)
- zgodnie ze stanowiskiem
INVESTMENT TRADING CONSULTING SPÓŁKA Z O. O. - 2016-04-22 - Skarszewy (pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku azerskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą azerskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Ewidencjonowanie dokumentów w systemie i właściwych rejestrach- Nadzór nad obiegiem dokumentów- Wystawianie faktur sprzedaży, monitorowanie terminów płatności oraz windykacji należności- Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami- Prowadzenie czynności związanych z zamknięciem miesiąca- Współpraca z biurem rachunkowym, kancelarią prawniczą- Prowadzenie kadr i płac.Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7-15.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2019-09-05 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta zagranicznego w ramach realizacji kontraktu, tłumaczenie wszelkich dokumentów handlowych beposredni kontakt z klientem zagranicznym.
Zakład Przetwórstwa Owocowo - Warzywnego " ROLFROZ " - 2017-05-08 - Chromowola (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż żwiru, piasku, obsługa sekretariatu, kasy fiskalnej, poczty Outlook, Microsoft Excel, Word
SK INVEST-GREEN - 2019-07-29 - Waryś (małopolskie)
Wystawianie faktur sprzedaży,prowadzenie rejestrów.Wystawianie zleceń produkcyjnych,nadzór nad stanem palet.Przyjmowanie zamówień od klientów,przyjmowanie rozmów telefonicznych.Prowadzenie sekretariatu,bieżące rozliczanie kierowców.
ESTO Sp. z o.o. - 2018-09-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-04-27 - Białystok (podlaskie)
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych pod nadzorem głównej księgowej,- uzgadnianie sald rozrachunków,- sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT, PIT i innych)- sporządzanie sprawozdań finansowych,- prowadzenie rejestrów i kalkulacji dla potrzeb sporządzania deklaracji podatkowej.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przygotowywanie potraw według karty dań
STARA APTEKA Szuty Jacek - 2019-03-08 - Zwierzyniec (lubelskie)
Nadzór nad jakością, dokumentacją jakościową, kontakty z inspekcją BHP i inspekcjami weterynaryjnymi.
ZAKŁADY MIĘSNE "NOWY ŻMIGRÓD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Mytarz (podkarpackie)
Obsługa i kontakt z klientami, poszukiwanie pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, prowadzenie projektów, przygotowywanie ofert.
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2020-02-19 - Kolonowskie (opolskie)
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-07-23 - Gostynin (mazowieckie)
Serwis/ Naprawa drukarek kserokopiarek urządzenia wielofunkcyjnego MFP, instalacje/ deinstalacje sprzętu wdrożenia zaawansowanych rozwiązań z zakresu monitorowania UFP budowanie i utrzymanie trwałych realcji z klientamiPraca od 8:00 do 16:00Miejsce pracy: Łódź
FAST - 2018-10-31 - Łódź (łódzkie)
sprawowanie nadzoru nad przeglądami technicznymi obiektów, administrowanie obiektami, koordynowanie prac związanych z usuwaniem awarii, praca : Księginice 4 oraz w terenie Gminy Lubin
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Księginice (dolnośląskie)
Organizowanie spotkań z klientami, działania marketingowe, informacyjne, badanie rynku.Wymagane doświadczenie min. 3 lata.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Grębiszew (mazowieckie)
Gotowanie, pieczenie, smażenie, przygotowywanie potraw, wydawanie posiłków
Paweł Głowacki Bar & Restauracja Przystań - 2016-05-24 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie analiz ilościowych oraz modeli finansowych, sporządzanie bieżących sprawozadań finansowych w oparciu oszeroką analizę finansową, współudział przy opracowywaniu planów finansowych, kontrola faktur w systemie komputerowym, analiza kont dostawców i odbiorców, przygotowanie i rozliczanie pracowniczych delegacji służbowych, ewidencja faktur przychodzących i wychodzących
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2020-01-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Legnica (dolnośląskie)
PRZETWARZANIE ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCHPROWADZENIE TRANSAKCJI TAKICH JAK KONTROLA FAKTUR ZAKUPU, UTRZYMANIE, UZGODNIENIE RACHUNKOWOŚCI, TRANSAKCJE CASH-IN-TIME. TERMINOWE RAPORTOWANIE FINANSOWE W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI. TESTOWANIE MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI FINANSOWEJ. INFORMOWANIE WSZYSTKICH INTERESARIUSZY NT. POSTĘPÓW W ROZLICZENIACH NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Bukowina Tatrzańska (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego ( faktury sprzedaży, zakupu, wyciągi bankowe), uzgadnianie sald,- sporządzanie wykazu otwartych pozycji dla odbiorców i dostawców,- prowadzenie księgi korespondencyjnej.
BAPRO-MET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-16 - Błotnica (lubuskie)
planowanie dostaw do odbiorcy na Ukrainie: rejestracja dostaw i śledzenie poziomu zapasów; optymalizacja kosztów logistycznych.
Zakład Mięsny "ZBYSZKO" - 2019-10-25 - Bedoń-Wieś (łódzkie)