SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH Gostynin oferta pracy Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)
Pracodawca: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(od 2.400 zł do 3.500zł + dodatek stażowy + premia do 30%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostynin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Inżynier Budownictwa
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: Budownictwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe:wykształcenie wyższe - co najmniej 2 letni staż na podobnym lub zbliżonym stanowisku,wykształcenie średnie techniczne - co najmniej 4 letni staż na podobnym lub zbliżonym stanowisku.Wymagane uprawnienia Inspektora Nadzoru Budowlanego.Wymagana: znajomość przepisów: Prawa Spółdzielczego, Prawa budowlanego, Prawa energetycznego, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych z zakresu prawa budowlanego i ciepłownictwa, znajomość programów dedykowanych dla budownictwa.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) Życiorys (CV), list motywacyjny, informacja o sposobie kontaktowania się z kandydatem,2) Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych i studiów podyplomowych lub odpis świadectwa technikum zawodowego,3) Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz spełnienie wymagań (w szczególności świadectwa pracy, umowy o pracę, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach, itp. dokumenty) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,4) Pisemną zgodę na zaciągnięcie opinii z poprzednich miejsc pracy,5) Pisemną zgodę na kandydowanie oraz pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami rekrutacji i ich akceptacji,6) Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji,7) Pisemne oświadczenie kandydata, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie karna lub karne skarbowe,8) Pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9) Pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Dokumenty fakultatywne:- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia kandydata, stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku specjalisty do spraw inwestycyjnych (zaświadczenie obowiązkowe w przypadku zatrudnienia.),- informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (obowiązkowe w przypadku zatrudnienia), - referencje z poprzednich miejsc pracy. Oferty należy składać do dnia 31 lipca 2019 r. do godziny 15:00 w formie pisemnej w zamkniętych kopertach (z napisem: Konkurs na stanowisko specjalisty do spraw administracyjno-biurowych): 1) przesyłką pocztową na adres: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Gostyninie, ul. Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby GSM, 2) w siedzibie Spółdzielni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 15:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: od zaraz do 02.08.2019r., Godziny : 08:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: gostyniński
Gmina pracodawcy: Gostynin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gostynin
Ulica pracodawcy: Spółdzielcza
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.07.2019
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f63929bc49141dd8139737d20134415
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Wołów (dolnośląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
- Osoba na stanowisku Specjalisty ds. Księgowości będzie odpowiedzialna za:▪ Wystawianie dokumentów księgowych,▪ Ewidencję, dekretowanie i księgowanie dokumentów,▪ Kontrolę i uzgadnianie kont i rozrachunków,▪ Przygotowanie zestawień i raportów księgowych,▪ Sporządzanie deklaracji podatkowych,▪ Prowadzenie ewidencji środków trwałych,▪ Monitorowanie terminów płatności i kontrolę wykonania płatności,▪ Ustalanie wyniku finansowego, ▪ Sporządzanie listy płac.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: minimum średniego wykształcenia kierunkowego (rachunkowość, finanse). Minimum rocznego doświadczenia w dziale księgowości. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego (VAT, CIT, PIT). Znajomość zagadnień płacowych i ZUS. Dobra organizacja pracy. Dokładności, rzetelności, skrupulatności i sumienności, wysokiej odporności na stres. Dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym praktycznej znajomości programu Excel). Mile widziana znajomość oprogramowania Symfonia, Płatnik.
EP CARGO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgdonie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty w godz.: 9:00-14:00.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad BHP
Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna - 2017-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
monitoring i widykacja należnosci - współpraca z działem handlowym w zakresie bieżącej sprzedaży w perzypadku klientów z odroczonym terminem płatnośc; przyznawanie kredytów kupieckich
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z ofertą Spółki Domno i konkurencji, opracowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, inne zadania związane ze sprzedażą, marketingiem i logistykąos. kontaktowa, chęci do pracy, mile widziana znajomość języków
DOMINO INTERNATIONAL S.A. - 2016-10-28 - Sroczyn (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta eksportowego na rynku norweskim w tym: bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień handlowych, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientem.Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjny Pakiet darmowej Opieki Medycznej.
PAGEN Sp. z o.o - 2019-07-11 - Gnojnik (małopolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie min.średnie, specjalność: handel, finanse, marketing. Minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość j.angielskiego lub niemieckiego, znajomość programu Subiekt GT lub podobny, obsługa MS Office, prawo jazdy kat.B. przygotowywanie ofert handlowych. koordynowanie procesu zamówień-koordynacja procesu wysyłki towaru do klienta. obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych z rynku instalacji elektrycznych i komputerowych. Korespondecja handlowa z kontrahentami w Niemczech i Belgi. Przygotowanie szkoleń i prezentacji dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Rybnik (śląskie)
Praca o charakterze biurowym w obrębie: grafika, handel, public relations. rozwój usług szkoleniowych, organizacja spotkan z kluczowymi klientami, wyjazdy służbowe, kampanie reklamowe, poszukiwanie nowych ścieżek rozwoju, tworzenie grafik, pilotaz nad akredytacją firmy Sela, uczestnictwo w konferencjach
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Zielona Góra (lubuskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyksz. średnie,min. 1 rok doświadczenia na ww stanowisku,umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, umiejętność korzystania z internetu i poczty elektronicznej, umiejętność przygotowywania dokumentów (raportów), prawo jazdy kat. B, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym;bieżąca obsługa pracowników ( w tym obcokrajowców) w zakresie spraw peronalnych, weryfikacja dokumentacji pracowniczej, rekrutacja personelu, sporządzanie raportów i analiz, kierowanie samochodem służbowym
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Skalmierzyce (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy przygotowywaniu produkcji odzieży, wykańczanie, prasowanieGodziny pracy: 6.30-14.30
PRACOWNIA MODNIARSKA FARGO MAŁGORZATA GŁOWACKA - 2018-10-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Rychtal (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami azjatyckimi, wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, również w soboty.
KORAL S. A. - 2018-10-11 - Kukinia (zachodniopomorskie)
Obsługa programu komputerowego dedykowanego do przepływu dokumentów, (głównie dokumenty sprzedaży i kosztowe), praca z dokumentacją papierową, współpracaz pracownikami sklepu przy etykietach cenowych towarów oraz weryfikacji stanu towarów.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie analiz laboratoryjnych (skup, produkcja,wyrób gotowy), monitorowanie prawidłowego przebiegu procesu produkcji
Spółdzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2017-12-27 - Wartkowice (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych pracowników KSC oraz pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z pracownikami,przygotowanie rozkazów, pism w sprawie nagród jubileuszowych i innych świadczeń pieniężnych w odniesieniu do pracowników ksc i pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,przygotowywanie miesięcznych meldunków o stanie kadr KMP w Chełmie i wprowadzanie do systemu SESPOL,obsługa programu PŁATNIK oraz programu e-PFRON,reklamowanie od powołania do czynnej służby wojskowej określonej kategorii osób, w tym policjantów i pracowników cywilnych,udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Chełmie w sprawach związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy Miejskiej Policji w Chełmie,wprowadzanie danych do systemu SWOP w zakresie posiadanych uprawnień,organizowanie pracy kancelaryjnej Zespołu Kadr i Szkolenia oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,wysyłanie i odbiór korespondencji,archiwizacja dokumentów podlegających archiwizacji,terminowa, dokładna i staranna realizacja zadań stałych i doraźnych określonych przez przełożonego.
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2017-11-06 - Chełm (lubelskie)
Brak danych
MiS Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Układanie menu, planowanie wydatków, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe, kontrola i organizacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad konserwacją wszelkich urządzeń kuchennych, dokonywanie zakupu produktów, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia produktów.
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2016-02-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Praca w dziale techniczno-ekspoatacyjnym, obsługa wspólnot mieszkaniowych, praca w godz. 8-16
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-05-16 - Opole (opolskie)
Operator układarki drogowej
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych INSBUD Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Tarnów (małopolskie)
-obsługa i aktualizacja sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Świebodzin (lubuskie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-08-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)