SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH Łódź oferta pracy Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie postepowań zamówieniowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych, archiwizacja i rejestracja postępowań
Data publikacji: 2019-04-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:FRANCISZKAŃSKA 17/25, 91-433 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie postepowań zamówieniowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych, archiwizacja i rejestracja postępowań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 3)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
FRANCISZKAŃSKA 17/25, 91-433 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: FRANCISZKAŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 17/25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 04.04.2019
Oferta pracy ważna do: 03.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
oragnizowanie stanowiska pracy; opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych; prowadzenie akt osobowych; przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Mława (mazowieckie)
Poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych. Negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi. Przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Zapewnianie ciągłości dostaw. Prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów. Współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych. Sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich. Sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień. Udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zabrze (śląskie)
wykształcenie wyższe, staż pracy 2-3 lata, biegła znajomość jezyka rosyjskiego, ukraińskiego i angielskiego, reklama towarów polskich na rynku wschodnim, poszukiwanie i nawiązywanie kontrahentów do współpracy,
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Ząbki (mazowieckie)
Kontakt z klientem, analiza rynku, opracowanie ulotek i innych form udziału w targach, oraganizownie tekstów reklam i informacji.
PROFEED-ANIMALS Sp. zo.o. - 2017-01-27 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
- nadzrorowanie stanu BHP- opracowywanie regulaminów, instrukcji, postępowania powypadkowe- prowadzenie szkoleń BHP- sporządzanie sprawozdań- pełnienie funkcji inspektora ochrony przeciwpożarowej
Centrym Doktryn i Szkolenia Sił Zbrojnych - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca stacjonarna przy komputerze w siedziie szkoły.Praca poczatkowo na okres próbny, a nastepnie na czas nieokreslony, jednozmianowa w pełnym wymiarze etatu.Sala E
Szkoła Podstawowa Nr 82 we Wrocławiu - 2018-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzenie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BAJTLIK Agnieszka Lorencka - 2017-06-27 - Ruda Śląska (śląskie)
tynkowanie ścian i sufitów metodą tradycyjną i z agregatem, miejsce wykonywania pracy: Sierpc, Gozdowo, Zawidz, Płock
Włodzimierz Robakiewicz Bau-System - 2017-11-17 - Płońsk (mazowieckie)
wspieranie sprzedaży, przygotowywanie zamówień, obsługa zamówień internetowych, działania promocyjne
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Podłęże (małopolskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży; prawo jazdy kat. B; wymagana dobra znajomość języka angielskiego; znajomość pakietu MS Office; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; zdolności negocjacyjne; odporność na stres; Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów krajowych i zagranicznych; sporządzanie ofert handlowych; prowadzenie negocjacji; realizowanie polityki handlowej firmy; udział w imprezach targowych; promowanie dobrego wizerunku firmy; Firma oferuje możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia; interesująca i odpowiedzialna praca w renomowanej firmie; jedna zmiana; praca w Nieborowicach oraz delegacjach
"OSTROWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-30 - Nieborowice (śląskie)
jw
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej - "Zakurzonej" w Warszawie - 2018-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie posadzki, renowacja i wykończenie posadzek, polerowanie posadzek, szlifowanie posadzek za pomocą narzędzi.Praca na terenie całej Polski + UE.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
1. Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, dołączanie korespondencji.2. Porządkowanie, zszywanie i układanie akt spraw, zakładanie akt zastępczych, przygotowywanie akt do archiwum.3. Rozpisywanie terminów rozpraw, sporządzanie wokand, sporządzanie kart karnych.4. Wykonywanie prawomocnych wyroków sędziów, wykonywanie zarządzeń sędziów.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kartuzy (pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka ręczna drewna, trasowanie drewna, klejenie i okejanie elementów
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Osie (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie z nimi stałego kontaktu, podtrzymywanie relacji handlowych, sporzadzanie ofert handlowych, prowadzenie zestawień sprzedaży, wystawianie dokumentów typu upoważnienia
Agro-Handlowiec Szymańscy Sp. z o.o. nr 1 SKA - 2016-05-23 - Wyszków (mazowieckie)
Wykonywanie działań zgodnych z wymogami ochrony środowiska -Bieżące sporządzanie dokumentacji OŚ - Współpraca z firmamirecyklingowymi - Reprezentowanie firmy i współpraca z organamiadministracji państwowej - Udział w audytach i nadzór nad realizacjązaleceń pokontrolnych i poaudytowych, praca w godz: 8-16
OPOLTRANS Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Brzezie (opolskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii.
Niegowski Zdzisław "AGROLA" Zakład Handlowo- Produkcyjny - 2019-03-25 - Płatkownica (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostaw i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-07-03 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników buduje bazę danych kandydatów do podjęcia pracy, korzysta z niej oraz nieustannie ją uaktualnia i poszerza. We współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi sporządza opis stanowiska pracy jako podstawę procesu na wakujące stanowisko, opracowuje profil pożądanego kandydata do pracy. Specjalista do spraw rekrutacji pracowników rozpowszechnia informacje o poszukiwaniu pracowników. Gromadzi nadesłane aplikacje, dokonuje selekcji kandydatów w oparciu o kryteria zawarte w profilu stanowiska stosując w tym celu powszechnie używane metody (wywiady, testy), dostosowując je do badanego obszaru. Ocenia kwalifikacje formalne i praktyczne predyspozycje kandydata na dane stanowisko.
JASNO GROUP SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów.. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, projektowanie wg oczekiwań klienta, obsługa maszyny CNC: realizacja projektu
"GAWAX" Martyna Gawryszewska - 2018-07-17 - Strzegowo (mazowieckie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
KONTAKT TELEFONICZNY, MAILOWY I BEZPOŚREDNI Z KLIENTEM. NAWIĄZYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI. REALIZACJA ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
KBS CONSTRUCTION MICHAŁ STRZELCZYK - 2018-02-06 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Lady- obsługa klienta, towarowanie: Dział sucha żywność- towarowanie, wykładanie towaru. Godziny pracy wg grafika (6.00-24.00), praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia etatu i dopracowania do pełnego, praca także w soboty i niedziele
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2016-07-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
Prowadzenie całości spraw wynagrodzeń pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowy zlecenia, zgłoszanie do ZUS, sporządzanie PIT 4, PIT 11, sporządzanie informacji dla NFZ, PFRON.Szczegółowe informacje na stronie Urzędu Miasta Siechnice, BIP zakładka "oferty pracy", link: http://bip.siechnice.dolnyslask.pl/dokument,iddok,4118,idmp,30,r,rUmowa o pracę, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: dokumenty proszę składać w terminie do dnia 08.02.2016r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice lub na adres e-mail: biuro (at) umsiechnice.plInformacje o ofercie w sali E
Urząd Miejski w Siechnicach - 2016-01-29 - Święta Katarzyna (dolnośląskie)
specjalista do spraw zwrotów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zielona Góra (lubuskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gomunice (łódzkie)