SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ Pocierzyn oferta pracy "HAMAR"A.M. BENEDYKCIŃSCY Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenia rozmów i korespondencji.
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "HAMAR"A.M. BENEDYKCIŃSCY Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-220 Pocierzyn 33, powiat: radziejowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenia rozmów i korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pocierzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radziejowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osięciny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa arkusza kalkulacyjnego EXEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie sprzedażowe oraz znajomość Core.
Nazwa pracodawcy: "HAMAR"A.M. BENEDYKCIŃSCY Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Adres pracodawcy:
88-220 Pocierzyn 33, powiat: radziejowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: radziejowski
Gmina pracodawcy: Osięciny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pocierzyn
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 03.03.2020
Oferta pracy ważna do: 02.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?54a799cd9c471ceeb31fcd570f609601
Podobne oferty pracy
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, - rozliczanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie umów i deklaracji (ZUS, US, GUS, PFRON),- naliczanie wynagrodzeń,- wykonywanie zestawień kadrowo-płacowych,- wystawianie zaświadczeń i dokumentów kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
MEBLE.PL S.A. JEST FIRMĄ DZIAŁAJĄCĄ W BRANŻY MEBLOWEJ. SPRZEDAŻ PROWADZI ZARÓWNO ONLINE JAK I STACJONARNIE W SIEDZIBIE FIRMY. OBECNIE POSZUKUJE KANDYDATÓW NA DWA STANOWISKA: DO SPRZEDAŻY STACJONARNEJ (SHOWROOM) ORAZ DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJIDBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMIUDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓWWYMAGANIA:DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEMBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACYZAANGAŻOWANIE W PRACĘ ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MEBLOWEJ MILE WIDZIANAOFERUJEMY:STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIEMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGOWYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA
MEBLE.PL - 2018-07-09 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocnicznych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, opracji zakupu i sprzedaży, opracji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w naleznej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksiągowej za pomocą programu finansowo - księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi;5. Kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości;6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązująca Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych;7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania;8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. należności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocnicznymi księgami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji;14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków;15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami;17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obługiwanych, z tytułu dostaw i usług;18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości;19. Wystawienie faktur wewnętrznych i not księgowych;20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych;21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności;24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie Głównego księgowego centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości 27. Informowanie Głównego księgowego Centrum usług Wspólnych Oświat w łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków, dań obiadowych. Wymagane doświadczenie zawodowe.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe OAZA s.c. - 2018-12-03 - Kępno (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku zagranicznym. Realizacja celów sprzedażowych, analiza rynku i konkurencji. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
P and V spółka z o.o. - 2016-03-24 - Józefów (mazowieckie)
Stała współpraca z technologiem w usługach czystościowych, pomoc w opracowaniu technologii sprzątania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń; organizacji pracy (w języku ukraińskim), pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń czystości (także w języku ukraińskim), pomoc w prowadzeniu szkoleń, dotyczących stosowania środków i urządzeń czystości (w języku ukraińskim).
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Wyszków (mazowieckie)
poszukiwanie oraz selekcjonowane kandydatów chętnych na szkolenia
KRYSTIAN ŻAK BLUE EDUCATION - 2018-07-05 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:* regulowanie praw właścicielskich w stosunku do gruntów pokrytych wodami i innych nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań statutowych; * prowadzenie i aktualizowanie ewidencji nieruchomości, w stosunku do których Wody Polskie wykonują uprawnienia właścicielskie i reprezentują Skarb Państwa;* prowadzenie postępowań związanych z odszkodowaniami za trwałe zajęcie przez wody płynące gruntów niestanowiących własności właściciela wód w sposób naturalny, a także spraw związanych z wykupem gruntów, z wyłączeniem spraw związanych z nabywaniem gruntów w ramach realizacji inwestycji;* przygotowanie dokumentów umożliwiających terminowe opłacanie należności z tytułu opłat i podatków lokalnych związanych z wykonywaniem przez Wody Polskie praw właścicielskich * w stosunku do mienia Skarbu Państwa oraz planowanie nakładów na powyższe zadania na terenie regionalnego zarządu gospodarki wodnej;* gospodarowanie gruntami pokrytymi wodami oraz innymi nieruchomościami w stosunku do których Wody Polskie wykonują uprawnienia właścicielskie i reprezentują Skarb Państwa;* przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich;* prowadzenie spraw związanych z oddaniem w użytkowanie obwodu rybackiego;* kontrolowanie wywiązywania się przez użytkowników obwodów rybackich i dzierżawców praw rybackiego użytkowania jezior z zawartych umów;* współpraca z marszałkami województw w zakresie kontroli zarybień i uzyskiwania informacji o wynikach oceny wypełniania obowiązku prowadzenia racjonalnej gospodarki rybackiej;* współpraca z organami ścigania i z Państwową Strażą Rybacką w zakresie stwierdzonych nieprawidłowości i naruszeń prawa w użytkowaniu obwodów rybackich dla oceny prawidłowości realizacji umów;* kontrola realizacji zawartych umów;* prowadzenie spraw merytorycznych związanych ze zwrotem gminom utraconych dochodów oraz wypłatą należności z tytułu utraconych korzyści.umowa na zastępstwoMiejsce pracy: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w BydgoszczyOferujemy:* Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.* Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce. Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.Wody Polskie to jednak przede wszystkim 5 500 ludzi, którzy wykonują pracę z pasją. Jesteśmy nowo powołaną organizacją, w której ze względu na wielkość organizacji i różnorodność zadań, każdy może znaleźć swoje miejsce. Wykonujemy wiele ważnych i potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategie i plany. Ciesz się pracą, która ma znaczenie. Dołącz do nas!
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozlicznie stanów magazynowych wyrobów gotowych i surowców
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2018-02-13 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami (warunek konieczny), wykształcenie minimum średnie zawodowe - preferowane techniczne, licencja zarządcy nieruchomości lub odbyte kursy w zakresie zarządzania nieruchomościami, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość procedur prawa zamówień publicznych, prawo jazdy kategorii B, rzetelność, terminowość, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Kwatera Społecznego - 2017-01-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa księgowa spółek prawa handlowego.Wymagane wykształcenie kierunkowe, minimum 2 lata stażu pracy, znajomość jęz.angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
CGO LEGAL M.GAWLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)
1.Prowadzenie pełnej komputerowej obsługi procesu sprzedaży towarów i usług.2. Wnioskowanie o założenie nowych Kontrahentów w bazie.3. Sporządzanie wniosków i monitoring do ubezpieczyciela, zgodnie z obowiązującą procedurą windykacyjną.4. Aktualizacje warunków handlowych (rabaty, terminy płatności, itp.).5. Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji.6. Monitorowanie i analiza stanów magazynowych wyrobów gotowych, udział w tworzeniu planów produkcji oraz prognoz sprzedaży.7. Sporządzanie analiz, raportów.8. Obsługa klienta i sprzedaż9. Sprawdzanie terminowości spływu zapłat i monitorowanie płatności odroczonych, kontrola i nadzór złożonych przez klienta zabezpieczeń. 10. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
ROMB S.A. - 2015-12-17 - Złotów (wielkopolskie)
Obsługa projektu.
AVALLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-06 - Kraków (małopolskie)
jw.
KASPERSKY LAB POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowo-rozliczeniowej ZUS, płatnika, sporządzanie wniosków do PEFRON, prowadzenie bieżących spraw w ZUS-ie, obsługa klientów, wykonywanie prac zleconych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wystawianie dokumentów handlowych , przyjmowanie zamowień , organizacja wysylki , praca w systemach informatycznych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
obsługa klienta biura podróży, sprzedaż ofert w systemach rezerwacyjnych IRIS PLUS, MERLINX
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kościerzyna (pomorskie)
Analizowanie rynku pod względem oczekiwań i potrzeb klientów oraz ich zachowań rynkowych, wyszukiwanie dostawców towarów,usług,materiałów i surowców oraz odbiorców towarów ,usług,wyrobów gotowych,prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami wyrobów gotowych,towarów,usług ,surowców i materiałów,przygotowanie umów handlowych,opracowywanie oferty handlowej prowadzenie działań marketingowych,kontrola rozliczeń handlowych,należności,załatwianie reklamacji odbiorców.
ORGANIC Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Sieniawa (podkarpackie)
Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)
Szukamy osoby, która posiada wykształcenie/doświadczenie w zakresie fizjoterapii, podologii lub inne medyczne pokrewne. Praca będzie polegała na badaniu stóp w naszych punktach partnerskich. Gwarantujemy pełny zakres szkoleń, celem adaptacji do zlecanej przez nas pracy. Zapewniamy samochód służbowy, telefon, laptop.
Comfort Shoes Sp. z o.o. - 2018-11-23 - Zawada (małopolskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Nowy Targ (małopolskie)
bieżące wsparcie klienta, prowadzenie dokumentacji w SFDC. konsultacje z partnerami biznesowymi, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż żurawi,
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2017-01-18 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw ewidencji:Wymagania:- wykształcenie minimum średnie technicze - technik geodeta, preferowane wyższe geodezyjne- znajomość programów EwMapa, TurboMapa- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy przy realizacji min. jednej modernizacji ewidencji gruntów i budynków- mile wdziane uprawnienia zakres 1, 2- praca w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze- możliwość rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektów
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, przedstawianie aktualnej oferty pożyczkowej
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Puławy (lubelskie)
aktywne pozyskiwanie klientów
"Meblomet" Spółdzielnia Pracy Mszana Dolna - 2017-07-06 - Mszana Dolna (małopolskie)