SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO-STA呕YSTA Krak贸w oferta pracy kontakt przez OHP


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO-STA呕YSTA

Wynagrodzenie: od 2聽800 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: Organizowanie szkole艅 zaw., przygotowanie planu, koszt贸w. Prowadzenie i przechowywanie dok. szkoleniowej. Wsp贸艂praca z jednostkami pionu rozwoju zawodowego podleg艂ymi CEiPM i z jednostkami pionu kszta艂cenia i wychowania na terenie dzia艂ania CEiPM. Badanie potrzeb uczestnik贸w oraz absolwent贸w jednostek opiek.-wych. OHP, pracodawc贸w i wskaza艅 doradc贸w zaw. i po艣r. pracy, korelacja tych potrzeb z mo偶liwo艣ciami organizacji adekwatnych do nich szkole艅.

Data publikacji: 2021-03-23

Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)

Pracodawca: kontakt przez OHP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
Organizowanie szkole艅 zaw., przygotowanie planu, koszt贸w. Prowadzenie i przechowywanie dok. szkoleniowej. Wsp贸艂praca z jednostkami pionu rozwoju zawodowego podleg艂ymi CEiPM i z jednostkami pionu kszta艂cenia i wychowania na terenie dzia艂ania CEiPM. Badanie potrzeb uczestnik贸w oraz absolwent贸w jednostek opiek.-wych. OHP, pracodawc贸w i wskaza艅 doradc贸w zaw. i po艣r. pracy, korelacja tych potrzeb z mo偶liwo艣ciami organizacji adekwatnych do nich szkole艅.

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: 2800 brutto + dodatek sta偶owy

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO-STA呕YSTA

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Krak贸w

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Krak贸w

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽800 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 12.04.2021

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), pedagogiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: wysoko rozwini臋te kompetencje spo艂eczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielno艣膰 w dzia艂aniu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywno艣膰

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiej臋tno艣膰 pracy z m艂odzie偶膮

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP

danePracodawcy_nip: 677-20-26-296

Spos贸b aplikowania: kontakt przez OHP

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: M艂odzie偶owe Biuro Pracy Krak贸w

Adres pracodawcy:
al. S艂owackiego 44, 30-018 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: OHP

Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: m. Krak贸w

danePracodawcy_kodPowiatu: 1261

Gmina pracodawcy: Krak贸w

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krak贸w

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463

Ulica pracodawcy: al. S艂owackiego

Numer budynku pracodawcy: 44

Oferta zg艂oszona przez: M艂odzie偶owe Biuro Pracy Krak贸w

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290

Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju

Data dodania oferty pracy: 23.03.2021

Oferta pracy wa偶na do: 02.04.2021

Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.03.2021

Data przyj臋cia oferty pracy: 23.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?51646d4c2fbd24f444d2ea4acbeede8a

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 2聽900 PLN

sprzeda偶 materia艂贸w budowlanych, pozyskiwanie nowych klient贸w z terenu. przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - M艂awa (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKO艢CI - od 3聽200 PLN

KONTROLA JAKO艢CI DOSTARCZANYCH OWOC脫W I WARZYW, KONTROLA PROCESU KOMPLETACJI I WYSY艁KI PRODUKT脫W 艢WIE呕YCH, TWORZENIE BIE呕膭CYCH RAPORT脫W Z PRZEPROWADZONYCH KONTROLI.
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Gr贸jec (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Z J. NIEMIECKIM, FRANCUSKIM, HISZPA艃SKIM - od 5聽000 PLN

Wsparcie procesu administracyjno-logistycznego, umawianie kurier贸w (obieg toner贸w i drukarek), badanie satysfakcji klient贸w z obs艂ugi, praca z wewn臋trznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽235 PLN

Wykszta艂cenie wy偶sze magisterskie, kierunek: prawo lub administracja; przeszkolenie z zakresu zam贸wie艅 publicznych, co najmniej 3 lata w obszarze zam贸wie艅 publicznych, znajomo艣膰 przepis贸w prawa z obszaru zam贸wie艅 publicznych oraz akt贸w wykonawczych do ustawy; znajomo艣膰 zagadnie艅 realizacji zam贸wie艅 publicznych w szczeg贸lno艣ci post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego, w tym umiejetno艣膰 samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalaj膮cej na wszcz臋cie, przeprowadzenie oraz udzielenie zam贸wienia publicznego. Kontakt osobisty lub e-mailowy: sekretariat (at) szpital.rybnik.pl
Samodzielny Publiczny ZOZ Wojew贸dzki Szpital Specjalistyczny nr 3 w Rybniku - 2016-07-05 - Rybnik (艣l膮skie)

SPECJALISTA - od 2聽137 PLN

wykonywanie obowi膮zk贸w inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika rob贸t/budowy bran偶ysanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlaneoraz uregulowa艅 wewn臋trznych Stra偶y Granicznej; przygotowanie, nadz贸r nad realizacj膮 oraz rozliczenie realizowanych przez O艣rodek zada艅inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych bran偶y sanitarnej, sporz膮dzanie opis贸w przedmiotu zam贸wienia do post臋powa艅przetargowych i udzia艂 w post臋powaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowa艅, zlece艅 i um贸w dotycz膮cych zakupu i konserwacjimateria艂贸w i urz膮dze艅 sanitarnych w tym: klimatyzacji, kot艂owni, hydrant贸w, nadz贸r nad realizacj膮 tych um贸w egzekwowanie wynikaj膮cych zniej nale偶no艣ci, przygotowywanie um贸w dotycz膮cych zakupu i dystrybucji ciep艂a, gazu, wody, odprowadzenia 艣ciek贸w i w贸d opadowych ikontrolowanie realizacji tych um贸w, prowadzenieewidencji zu偶ycia medi贸w wskazanych w pkt 4), analiza powy偶szego zu偶ycia oraz podejmowanie czynno艣ci zmierzaj膮cych do ich racjonalizacji; organizowanie i kierowanie prac膮 konserwator贸w wykonuj膮cych prace konserwacyjne i remontowe bran偶y sanitarnej, zabezpieczenie pracownik贸w referatu wykonuj膮cych roboty sanitarne w narz臋dzia, ubrania robocze, 艣rodki ochrony, sporz膮dzenierozliczenia czasu pracy konserwator贸w wykonuj膮cych prace konserwacyjne i remontowe bran偶y sanitarnej, wykonywanie autoryzowanychrysunk贸w roboczych rozwi膮za艅 sanitarnych rob贸t wykonywanych na zg艂oszenie, sporz膮dzanie harmonogram贸w niezb臋dnych przegl膮d贸w w zakresie sanitarnym, sprawdzanie wykonanych protoko艂贸w oraz zg艂aszanie wszelkich brak贸w inieprawid艂owo艣ci, wykonywanie sprawdzenia szczelno艣ci instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynno艣ci; wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowanych znajduj膮cych si臋 w trwa艂ym zarz膮dzie O艣rodka i rzetelne dokumentowanie ich wynik贸w, sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, - przygotowywaniewniosk贸w o wydanie pozwolenia na budow臋, ozmian臋 sposobu u偶ytkowania, zg艂osze艅 rozpocz臋cia izako艅czenia rob贸t sanitarnych, o wydanie decyzji owarunkach zabudowy, udzia艂 w odbiorach technicznych obiekt贸w i przekazywaniu ich u偶ytkownikom, terminowe wykonywanie zada艅 i polece艅 stawianych przez prze艂o偶onych oraz przestrzeganie dyscypliny s艂u偶bowej, - wykonanieprogram贸w rob贸t, kosztorys贸w, zestawie艅 materia艂贸w i narz臋dzi oraz zbiorczego zestawienia koszt贸w, udzia艂 w przygotowywaniu wytycznych do projektowania, udzia艂 w przekazywaniu terenu budowy lub obiektu do remontu, sprawdzaniekosztorys贸w powykonawczych, uwzgl臋dnianie wplanach remont贸w i inwestycji warunk贸w ochronyprzeciwpo偶arowej, sprawdzanie i opiniowanieprogram贸w funkcjonalnou偶ytkowych, koncepcjiarchitektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej, wykonywanej w trybie zleconym, udzia艂 w przegl膮dach gwarancyjnych obiekt贸w, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynno艣ci ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych usterek.
Centralny O艣rodek Szkolenia Stra偶y Granicznej im. Marsza艂ka Polski J贸zefa Pi艂sudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBS艁UGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2聽250 PLN

Zadania:- poszerzanie kana艂贸w sprzeda偶y internetowej na arenie mi臋dzynarodowej analiza potencja艂u nowych produkt贸w do wprowadzenia na rynek,- monitorowanie trend贸w i wsp贸艂tworzenie produkt贸w rozszerzaj膮cych asortyment sklepu internetowego,- tworzenie nowych opis贸w ofert sprzeda偶y produkt贸w,- weryfikacja poprawno艣ci opisu produkt贸w oraz ich ci膮g艂ym udoskonalaniem, - 艣cis艂y kontakt z innymi dzia艂ami firmy, bie偶膮ce przekazywanie informacji, - mile widziane zainteresowanie bran偶膮 modow膮.Wymagania:- wykszta艂cenie wy偶sze,- minimum dobra znajomo艣膰 pakietu MS Office, w tym szczeg贸lnie Excel,- znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub innego obcego w stopniu minimum dobrym,- dobra organizacja pracy,- ch臋ci podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju,- kreatywno艣膰, dok艂adno艣膰 oraz zaanga偶owanie w wykonywan膮 prac臋, - sprawne poruszanie si臋 w 艣rodowisku wirtualnym.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umow臋 o prac臋,- mo偶liwo艣膰 sta艂ego rozwoju,- prac臋 w dynamicznym, m艂odym zespole,- mo偶liwo艣膰 kontaktu zawodowego w j臋zykach obcych.
FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak - 2019-04-16 - Pietrowice Wielkie (艣l膮skie)

RZE殴NIK-MASARZ - od 2聽000 PLN

praca przy produkcji w臋dlin
Przetw贸rstwo Mi臋sne Bogdan Szopa - 2017-10-16 - Siewierz (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. KADR I P艁AC - od 2聽600 PLN

Kompleksowa obs艂uga Kadrowo-P艂acowa klient贸w biura,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zwi膮zanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia,Rozliczanie czasu pracy pracownik贸w,Naliczanie wynagrodze艅,Sporz膮dzanie dokument贸w do ZUS, US,Sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅 dotycz膮cych zatrudnienia,Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, regulacjach dotycz膮cych tematyki ubezpiecze艅 spo艂ecznych i przek艂adanie ich na codzienn膮 praktyk臋Wsparcie dzia艂u ksi臋gowo艣ci.
BIURO RACHUNKOWE HETMAN ANGELIKA KONIECZNA - 2020-07-20 - Mrowino (wielkopolskie)

MONTER P艁YT PCB - od 3聽000 PLN

monta偶 podzespo艂贸w i urz膮dze艅 elektronicznych zgodnie z dokumentacj膮, zasadami jako艣ci i otrzymanymi wytycznymi
TRUMPF Huettinger Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Zielonka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA - od 2聽200 PLN

Obs艂uga zm贸wie艅 do dostawcy, poszukiwanie nowych dostawc贸w, obs艂uga programu Vendo, wykonywanie innych obowi膮zk贸w w dziale zakup贸w.
Zak艂ad Artyku艂贸w 艢ciernych "Armes" Zadru偶niak S艂awomir - 2016-01-05 - Nisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y US艁UG IT ORAZ UTRZYMANIA KLIENTA - od 2聽775 PLN

-pozyskiwanie nowych klient贸w (osobi艣cie oraz telefonicznie),-utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami, poprzez cz臋ste odwiedziny i kontakt telefoniczny jak r贸wnie偶 mailowy,-艣wiadczenie bie偶膮cej, podstawowej pomocy, takiej jak pod艂膮czenie stanowiska komputerowego, fizyczne wyczyszczenie komputera/drukarki spr臋偶onym powietrzem, wymiana tonera, dostarczenie lub dorobienie kabli pod艂膮czeniowych czy uporz膮dkowanie kabli,-pierwsza linia pomocy w zdiagnozowaniu problemu przed przyjazdem starszego specjalisty IT,-szukanie nowych klient贸w, tworzenie baz klient贸w, odpowiedzi na zg艂oszenia mailowe i kierowanie spraw do odpowiednich os贸b, sporz膮dzanie ofert na zapytania klient贸w, wykonywanie raport贸w z wykonanej pracy
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2聽800 PLN

Prowadzenie bie偶膮cych spraw biurowych,Zarz膮dzanie obiegiem dokument贸w w firmie,Dzia艂ania marketingowe, Prowadzenie konta firmowego na portalach spo艂eczno艣ciowych: Facebook, LinkedIn, InstagramKontakt z dostawcami us艂ug zewn臋trznych,Tworzenie ofert, um贸w wsp贸艂pracy z Klientami,Prowadzenie kalendarza wydarze艅 i spotka艅 firmy,Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.Praca na pe艂ny etat w systemie jednozmianowym w godzinach 8.00-16.00 od pon. do pt.Umowa o prac臋 na okres pr贸bny 3-mce z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia.
HR Sigma Sp. z o.o. - 2021-04-30 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA - od 2聽600 PLN

telefoniczna obs艂uga klienta (nie akwizycja), sporz膮dzanie raport贸w, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami firmy
"FLOTA GLASSERVICE" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-07-06 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSI臉GOWYCH - 3聽000 - 3聽500 PLN

- wystawianie faktur dla klient贸w zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materia艂y na magazyn g艂贸wny i produkcyjny; - generowanie dokument贸w magazynowych i zestawie艅 ksi臋gowych; - nadzorowanie p艂atno艣ci od naszych klient贸w i ich rozliczanie;4- wystawienie dokument贸w ksi臋gowych np. noty komensacyjne, koryguj膮ce;
MWH MEBLE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 & CO. SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-05-27 - Zator (ma艂opolskie)

WYCHOWAWCA HUFCA PRACY W NYSIE - od 2聽000 PLN

- praca z m艂odzie偶膮, opieka, lekcje wychowawcze
kontakt przez OHP - 2016-06-06 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I P艁AC - od 3聽000 PLN

obs艂uga kadrowop艂acowa pracownik贸w, sporz膮dzanie list p艂ac pracownik贸w (r贸wnie偶 oddelegowanych), prowadzenie akt osobowych pracownik贸w, wprowadzanie i aktualizacj臋 danych personalnych w systemie, przygotowywanie niezb臋dnych dokument贸w zwi膮zanych z zatrudnianiem pracownika, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporz膮dzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozda艅 GUS, prowadzenie spraw socjalne ZFSS
W&K Industriemontage - 2017-07-19 - Lubin (dolno艣l膮skie)

STA呕 - REFERENT DS. ODPAD脫W SPECJALNYCH - 997,4 PLN

pon - pt 8.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Opole (opolskie)

MAGAZYNIER - od 2聽000 PLN

przyjmowanie i wydawanie towar贸w
Sie膰 Cukierni Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-02-08 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SERWISU - MECHANIK - od 3聽300 PLN

Naprawa i konserwacja maszyn i urz膮dze艅.
Elektro Serwis Witold Pociask - 2021-05-05 - Ropczyce (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - 2聽700 - 6聽000 PLN

- Prowadzenie negocjacji z d艂u偶nikami klient贸w sp贸艂ki w sektorach MSP/B2B, - Obs艂uga spraw klient贸w korporacyjnych z zaakresu wierzytlelno艣ci masowych i spraw gospodarczych, - Windykacja zar贸wno na etapie polubownym, s膮dowym i egzekucyjnym, - Raportowanie prowadzonych dzia艂a艅,- Wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami sp贸lki. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dost臋pna w sali E, C, H, GKontakt z pracodawc膮 - e-mail: praca (at) pfw.com.pl
Kancelaria Prawa Gospodarczego PFW Sp. z o.o. - 2020-01-14 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y INTERNETOWEJ - od 2聽000 PLN

Obs艂uga sklepu internetowego oraz platformy Allegro, dodawanie nowych ofert sprzeda偶y, wdra偶anie nowych klient贸w sprzeda偶y
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2017-04-04 - Kote偶e (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - 1聽500 - 2聽000 PLN

DORADCA KLIENTA
PROFI CREDIT POLSKA SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-10-10 - D臋bica (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. BACK OFFICE - 2聽100 - 3聽500 PLN

Twoje g艂贸wne zadania to: przygotowanie dokumentacji do podpisu zgodnie zez艂o偶onym zapotrzebowaniem analiza przes艂anych dokument贸w pod k膮tem ichkompletno艣ci oraz poprawno艣ci wprowadzanie um贸w do systemuzewn臋trznego i nadz贸r nad pe艂nym procesem ci膮g艂e doskonalenie wiedzy, byby膰 O艣wieconym w bran偶y ENERGETYCZNEJ dbanie o wizerunek GrupyO艣wiecony poprzez wysoki standard 艣wiadczonych us艂ug
SiNiS Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 3聽000 PLN

Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dost臋pnych 藕r贸de艂 oraz narz臋dzi rekrutacyjnych, wsp贸艂praca z menad偶erami, wsp贸艂praca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣膰 procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie og艂osze艅, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raport贸w z poszczeg贸lnych etap贸w rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydat贸w z rynku (direct search), odpowiedzialno艣膰 za dzia艂ania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1聽200 PLN

organizowanie sieci sprzeda偶y, nawi膮zywanie i utrzymywanie kontakt贸w z kontrahentami, w tym wietnamskimi, bie偶膮ce monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)

POMOC KUCHARZA - od 13,7 PLN

Przygotowywanie potraw kuchni wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Rzg贸w (艂贸dzkie)

STOLARZ - od 2聽800 PLN

DO UZGODNIENIA
K&G SYSTEM MEBLE GRZEGORZ SZURA - 2021-05-04 - Borek Stary (podkarpackie)