SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Tarnowskie Góry oferta pracy "FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta (nie akwizycja), sporządzanie raportów, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami firmy
Data publikacji: 2020-07-06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: "FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa klienta (nie akwizycja), sporządzanie raportów, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2413
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, zaangażowanie w wykonywaną pracę, poprawna dykcja, komunikatywność, obsługa komputera (MS Office)
Nazwa pracodawcy:
"FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7773164144
danePracodawcy_regon: 301453208
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: tarnogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2413
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0943813
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 06.07.2020
Oferta pracy ważna do: 26.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cfb577f478eb697a4884b955ec99f065
Podobne oferty pracy
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż,- przygotowanie ofert handlowych,- prowadzenie negocjacji z klientem- pozyskiwanie nowych klientów,- otrzymywanie dobrych relacji z klientami,- tworzenie i realizacja planów sprzedazowych,- prowadzenie akcji promocyjnych, marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Głowno (łódzkie)
Pomiary wagonu i ich elementów oraz prowadzenie stosownej dokumentacji. Pomiary międzyoperacyjne i końcowe.
ZPNTMIU TABOR M.Dybowski Sp.j - 2019-02-22 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
- Dyrektor Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych (IETU) ogłasza rekrutację na stanowisko Specjalista inżynieryjno-techniczny w Centralnym Laboratorium (1 etat)Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w Katowicach (IETU) poszukuje pracownika do Centralnego Laboratorium wykonującego analizy związane z badaniem zanieczyszczenia środowiska techniką ICP, AAS- Zadania na stanowisku pracy:1. Samodzielne wykonywanie analiz metali techniką ICP-OES, ETAAS, FAAS od etapu przygotowania prób, poprzez obsługę aparatu aż do wystawienia raportu końcowego. 2. Dbałość o stan techniczny aparatury, w tym wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych, które nie wymagają interwencji serwisu.3. Rewalidacja istniejących metod badawczych. Wprowadzanie i walidowanie nowych metodyk w celu ulepszenia jakości badań.4. Dbałość o wzorce, odczynniki w obrębie danego stanowiska pracy.- Wynagrodzenie: 2640 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom:1. wykształcenie wyższe chemiczne o specjalności chemia, chemia analityczna, technologia chemiczna,2. co najmniej rok doświadczenia w pracy w laboratorium akredytowanym PN-EN ISO/IEC 17025,3. doświadczenie w pracy z technikami ICP-OES, ETAAS, FAAS,4. znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z angielskimi normami,5. znajomość pakietu MS Office,6. myślenie analityczne i dobra organizacja pracy,7. pożądana znajomość zasad systemu zarządzania w laboratorium zgodnym z PN-EN ISO/IEC 17025.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2019-02-21 - Katowice (śląskie)
Usprawnienie obszarów działalności spółki, tworzenie strategii rozwoju organizacji oraz nadzorowaniem i monitorowaniem realizacji tej strategii. Sporządzanie prognoz i analiz dotyczących procesów oraz raportuje wyniki. Analizowanie wskaźników działalności firmy oraz bieżących raportów, koordynowanie projektów oraz weryfikacja końcowych rezultatów wprowadzonych udoskonaleń.Miejsce wykonywanie pracy: Lublin, teren kraju
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Lublin (lubelskie)
- realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią firmy,- poszukiwanie nowych dostawców komponentów,- kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,- analiza stanów magazynowych,- budowanie trawłych relacji z dostawcami materiałów,- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,- sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,- nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi,- odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
ELBROX HENRYKA BOBIŃSKA - 2016-01-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
-analizowanie rynku i ofert konkurencji-pozyskiwanie nowych klientów-utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi-analizowanie wyników sprzedaży-tworzenie ofert handlowych-reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych
"BAR-GUM II" MARIUSZ BAR W MARKOWEJ - 2016-09-14 - Markowa (podkarpackie)
-Sprzedaż roślin, drzew i krzewówOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny minim. 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 8-16, 11-19
JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch - 2018-03-07 - Mikołów (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja pracowników, weryfikacja znajomości j. niemieckiego, reprezentowanie firmy na lokalnych wydarzeniach, telefoniczna i osobista obsługa kandydatów, zamieszczanie ogłoszeń o pracę
Interkadra Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Wprowadzanie zamówień oraz weryfikacja i kontrola ich realizacji. Przygotowywanie dokumentów handlowych. Bieżąca obsługa klientów. Potwierdzanie zamówień i terminów dostaw.
Bericap Polska Sp. z o.o. - 2019-05-30 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
opracowywanie pozycji i nadzorowanie realizacji strategi i planów marketingowych, ksztaltawanie działań wspomagających obsługę klientów,
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Ząbki (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w zakresie umów o pracę , prowadzenie dokumentacji personalnej , sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia
Kmorder Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż produktów za granicę lub sprowadzanie produktów, obsługa zagranicznych transakcji handlowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szymonków (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Pracodawca oferuje: stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę, wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uzależniona od wyników sprzedaży; praca w młodym, dynamicznym zespole. Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Trzebielino (pomorskie)
ewidencjonowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych, prowadzenie akt osobowych, wydawanie zaświadczeń i upoważnień, ustalanie wymiarów urlopów wypoczynkowych, stażu pracy
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola prawidłowości eksploatacji urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Chrzanów (małopolskie)
Pozyskiwanie ofert sprzedaży, przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja klientom, budowanie dobrych relacji z klientami, udział w całym procesie kupna-sprzedaży.
PASJA Nieruchomości Gdańsk Monika Rusiecka - 2019-10-30 - Gdańsk (pomorskie)
Staż dla osoby do 29 rż. zarej. w tut. Urzędzie i spełn. kryteria projektu POWER IV 1.1.2Godz. odb. stażu I zm. 8:00 do 16:00, II zm. 12:00 do 20:00. 2. Zapoznanie z programem stażu.3.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami.4.Obsługiwanie programów komputerowych np. pakietu MS Office.5.Samodzielne sporządzanie ofert handlowych.6.Budowanie nowej bazy klientów.7.Pozyskiwanie nowych klientów.8.Podtrzymywanie kontaktów handlowych ze stałymi klientami firmy.9.Analizowanie rynku i ofert konkurencji.10.Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.11.Raportowanie wyników sprzedaży.12.Reprezentowanie przedsiębiorstwa w wydarzeniach branżowych.13.Realizacja planów sprzedażowych wyznaczonych przez przełożonych.14.Podejmowanie działań wspierających sprzedaż np. promocje dla klientów.
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i ,-przygotowywanie ofert dla klientów -wysyłanie ofert do klientów -obsługa strony internetowej, FB, Google+,;-aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-ścisła współpraca z innymi działami firmy;-utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;-aktywne współtworzenie strategii sprzedaży oraz planowanie działań marketingowych;-monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.-tworzenie bazy klientów -nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami -zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.) -udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych.
FHU ISKIERKA Iwona Ławruk - 2019-05-15 - Mielec (podkarpackie)
Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże.Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wdrażanie w Polsce-projektzastosowń informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzaniainformacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Zabierzów (małopolskie)
Kontakt z klientami w zakresie obsługi turystycznej krajowej i zagranicznej. Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę w godzinach: 10.00-18.00. Pracodawca poszukuje pracownika na stałe zatrudnienie. Miejsce pracy: Biuro Podróży Rainbow Tours
BIURO PODRÓŻY "BEDUIN" MAŁGORZATA WOLTMAN-OSTROWSKA - 2020-11-13 - Piła (wielkopolskie)
OCZEKIWANIA:1) znajomość obsługi i zarządzania serwerami oraz usługami systemu Windows,2) znajomość budowy oraz obsługi serwerów, komputerów, laptopów,3) znajomość systemów backup i zarządzania bezpieczeństwem sieci,4) znajomości obsługi i konfiguracji wielofunkcyjnych urządzeń drukujących,5) mile widziane samodzielne rozwiązywanie problemów informatycznych (software, hardware), OBOWIAZKI: 1) konfiguracja, zarządzanie i administracja serwerem windows server 2012 R2, 2) zarządzenie systemami kopii zapasowych, 3) zarządzanie systemem kontroli dostępu, 4) zarządzanie zasobami IT, 5) zarządzanie politykami bezpieczeństwa IT, 6) zapewnienie wsparcia IT dla użytkowników końcowych, 7) wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych 8) obsługa stron www 9) zarządzanie programem księgowym.10)Znajomość technologii sieciowych WANLANWLAN11) bardzo dobra praktyczna znajomość: systemów Windows Server, Windows 7, Windows XP, KONTAKT: telefoniczny 58 692-05-23, 666-891-446, e-mail: info (at) activship.com
ACTIV MEBLE SP. Z O.O. - 2020-05-28 - Pszczółki (pomorskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; obsługa urządzeń rolniczych w Elewatorze , prace konserwatorskie , przyjęcie i wydanie zboża , utrzymanie porządku w Elewatorze
Al-Samer Sp Z O.O. - 2017-09-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
praca wykonywana przy komputerze
DALC I OCHOCKI - DORADCY SP. Z O.O. SP. K. - 2020-05-21 - Poznań (wielkopolskie)
-Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą,-Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby firmy i grupy,-Administracja w zakresie badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP,-Administracja benefitów pracowniczych,-Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, w tym kontrola prawidłowości danych w systemie,-Rozliczanie wynagrodzeń,-Przygotowywanie i nadzór nad dokumentami związanymi z zatrudnieniem,-Prowadzenie akt osobowych,-Przygotowywanie deklaracji GUS, ZUS oraz deklaracji podatkowych,-Wspieranie innych, bieżących zadań administracyjnych.Kontakt:58-535-22-71monika.grabowicz (at) rolls-royce.com
ROLLS - ROYCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Gniew (pomorskie)
- prowadzenie działań optymalizacyjnych SEO i SEM dla klientów końcowych i na własne potrzeby firmy, - w celu zapewnienia wzrostu widoczności w wyszukiwarce Google rekomendowanie klientom zmian w strukturze ich stron www, treściach oraz odnośnikach, - prowadzenie działań typu link building, - prowadzenie i koordynowanie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, - planowanie i współtworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem landing page, bannerów i mailingów, - zarządzanie budżetem na działania SEO, - raportowanie osiągniętych wyników prowadzonych działań dla klientów końcowych, jak i naszej firmy, - w dłuższej perspektywie: przygotowywanie długofalowych strategii SEO i content marketing oraz analizowanie danych wraz z tworzeniem modeli analitycznych.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
Biegła obsługa pragramów Treko , 1C. Charakterystyka wykonywanej pracy: rekrutacja osób rosyjsko i ukraińsko języcznych, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. wynagrodzenie 13,70 zł/h brutto.
"VIZA STAFF INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)