SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI Gdańsk oferta pracy PASJA Nieruchomości Gdańsk Monika Rusiecka
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: 2 600 - 13 000 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie ofert sprzedaży, przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja klientom, budowanie dobrych relacji z klientami, udział w całym procesie kupna-sprzedaży.
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PASJA Nieruchomości Gdańsk Monika Rusiecka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Henryka Hubertusa Jabłońskiego, 80-766 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie ofert sprzedaży, przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja klientom, budowanie dobrych relacji z klientami, udział w całym procesie kupna-sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 13 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Od 2 tys do 10 tys netto
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 13 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, praca w niepełnym wymiarze godzin.Wynagrodzenie netto 2 tys do 10 tys.
Nazwa pracodawcy: PASJA Nieruchomości Gdańsk Monika Rusiecka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Henryka Hubertusa Jabłońskiego, 80-766 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Henryka Hubertusa Jabłońskiego
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 30.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?76c812f76b89faef2839adb9b9019adc
Podobne oferty pracy
Obsłga SPA, zakwaterowanie, sprzedaż produktów i usług.
Centrum Apiterapii APIBAŁT Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Bałtów (świętokrzyskie)
Obsługa recepcji obiektu; obsługa gości pola golfowego, hotelu, restauracji, obsługa linii telefonicznej, skrzynki mailowej, rozliczanie kasy, fakturowanie: rejestracja faktur
GOLF Sp. z o.o. (Klub Golfowy Lisia Polana) - 2018-06-01 - Pomocnia (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:1) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;2) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;3) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;4) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.5) W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Miejsce wykonywania pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. - Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-09-19 - Katowice (śląskie)
wdrażanie nowych pozycji do produkcji, analiza nowych technologii, przyczyn powstawania braków, nadzór nad procesem produkcji odlewów, tworzenie rysunków w systemie CAD, praca w godz. 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Ozimek (opolskie)
Aktywne poszukiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż produktów naszej firmy, realizowanie celów, telefoniczna obsługa klientów i udzielanie informacji na temat bieżącej oferty produktowej, wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
EUROPE MATCH GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-24 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
rejestriwanie zamówień klientów, fakturowanie, kontrola cen zakupu i sprzedaży, wprowadzanie raportów do systemy, przygotowywanie wpłat do banku
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Słubice (lubuskie)
Znajomość systemu zarządzania jakością 9001 (prowadzenie dokumentacji i audyty wewnętrzne), kontakty z partnerami zagranicznymi w zakresie sprzedaży produktów.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzaniem badań rynkowych i gromadzeniem informacji rynkowej,planowaniem i wdrażaniem metod promocji,organizacją i doskonaleniem procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie,przygotowaniem i szkoleniem personelu handlowego,zawiązywaniem i podtrzymywaniem kontaktów z klientami,analizą danych marketingowych, służącą wyborowi strategii działań handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- Aktywny i koordynujący udział w planowaniu działalności firmy. Przygotowywanie planów inwestycyjnych i finansowych oraz budżetów, raportowanie wyników finansowych firmy według ustalonych procedur i określonych terminów. Identyfikacja obszarów ryzyka i kształtowanie polityki proceduralnej firmy, ze szczególnych uwzględnieniem procedur finansowych. Sporządzanie analiz i prognoz finansowych oraz raportów operacyjnych. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach. Prowadzenie korespondencji, przygotowywanie dokumentów. Wykonywanie poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:30 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość język ukraińskiego oraz rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Katowice (śląskie)
poszukiwanie klientów zagranicznych - Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Norwegia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Prace remontowo - wykończeniowe w lokalach mieszkalnych oraz obiektach przemysłowych, prace rozbiórkowe, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, tynkowanie i i gipsowanie ścian.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2019-06-19 - Złotów (wielkopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Konatkt z klientem w jezyku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
Budowa domów w technologii Naturalny Dom
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Węgierska Górka (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; wymagane doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi komputera i pakitu MS Office oraz urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: obsługa i pozyskiwanie klientów hurtowych; wykonywanie czynności administracyjnych związanych z obsługą zamówień oraz pracą biura; organizacja pracy własnej; raportowanie wykonanych zadań oraz sprzedaży; ofertowanie; negocjacje handlowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gliwice (śląskie)
Realizacja badań laboratoryjnych oraz kontakty (wyjazdy) do krajów ościennych (wschodnich). Delegacje do krajów Wschodnich.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)
-tworzenie ofert handlowych w oparciu o standarty firmy oraz potrzeby klienta-utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami-przyjmowanie i ewidencja zamówień ( w programie Excel)
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
- praca przy taśmie produkcyjnej- sortowanie i pakowanie wyrobów szklanych- naklejanie naklejek na wyroby- pakowanie towarów- zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem- obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów- przewożenie za pomocą wózka ręcznego palet z opakowaniami oraz wyrobami- praca z wykorzystaniem urządzeń wskazanych w wymaganiach wobec kandydatówUmowa zlecenia na okres 1 roku.Liczba godzin pracy w tygodniu - min. 20, godziny pracy - według zlecenia.Miejsce wykonywania pracy: 90-514 Łódź, Al. Kościuszki 59/61 /411 + według zleceń - teren RP.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Łódź (łódzkie)
telefoniczna obsługa klienta, przyjmowanie zamówień
HURTAP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-29 - Łęczyca (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych placówki; współpraca z Komisją ds. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; naliczanie płac dla pracowników placówki; prowadzenie programu "Powiat otwartych szans".
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2018-03-27 - Legionowo (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych i obsługa bieżących klientów firmy. Przygotowanieofert handlowych. Monitorowanie realizacji zamówień. Wystawianiedokumentów sprzedaży. Praca od 8-16
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo przemysłowych.
Top Mini Market Barbara Gryko - 2018-11-29 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania, utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów, organizacja transportu wyrobów, kreowanie i rozwój istniejących procesów logistycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krzepice (śląskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2016-03-09 - Błaszki (łódzkie)
telefoniczna windykacja należności, monitorowanie nieterminowych płatności, prowadzenie wyjaśnień w sprawach spornych, zawieranie ugód z dłużnikami
KGPN Sp.z.o.o. - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych, prowadzenie dokumentacji medycznej.
MKW Sp z o.o. - 2017-09-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
oferta tylko dla osób zarejestrowanych w PUP Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Krapkowice (opolskie)
Główne obowiązki: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 obowiązującej ustawy Prawo budowlane. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru inwestorskiego, projektantami i osobami odpowiedzialnymi za realizację robót budowlanych. dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określania przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu zgodnego z przepisami. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji i dokumentacji projektowych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczneWymagania niezbędne: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej. pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)