SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG IT ORAZ UTRZYMANIA KLIENTA Dąbrowa Górnicza oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG IT ORAZ UTRZYMANIA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 775 PLN
Zakres obowiązków: -pozyskiwanie nowych klientów (osobiście oraz telefonicznie),-utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami, poprzez częste odwiedziny i kontakt telefoniczny jak również mailowy,-świadczenie bieżącej, podstawowej pomocy, takiej jak podłączenie stanowiska komputerowego, fizyczne wyczyszczenie komputera/drukarki sprężonym powietrzem, wymiana tonera, dostarczenie lub dorobienie kabli podłączeniowych czy uporządkowanie kabli,-pierwsza linia pomocy w zdiagnozowaniu problemu przed przyjazdem starszego specjalisty IT,-szukanie nowych klientów, tworzenie baz klientów, odpowiedzi na zgłoszenia mailowe i kierowanie spraw do odpowiednich osób, sporządzanie ofert na zapytania klientów, wykonywanie raportów z wykonanej pracy
Data publikacji: 2019-10-11
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-pozyskiwanie nowych klientów (osobiście oraz telefonicznie),-utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami, poprzez częste odwiedziny i kontakt telefoniczny jak również mailowy,-świadczenie bieżącej, podstawowej pomocy, takiej jak podłączenie stanowiska komputerowego, fizyczne wyczyszczenie komputera/drukarki sprężonym powietrzem, wymiana tonera, dostarczenie lub dorobienie kabli podłączeniowych czy uporządkowanie kabli,-pierwsza linia pomocy w zdiagnozowaniu problemu przed przyjazdem starszego specjalisty IT,-szukanie nowych klientów, tworzenie baz klientów, odpowiedzi na zgłoszenia mailowe i kierowanie spraw do odpowiednich osób, sporządzanie ofert na zapytania klientów, wykonywanie raportów z wykonanej pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG IT ORAZ UTRZYMANIA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019
Data zakończenia pracy: 13.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: nawiązywanie kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: podstawowa obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolności manualne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.10.2019
Data dodania oferty pracy: 11.10.2019
Oferta pracy ważna do: 14.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?72efe1422de775c6bd6f83b036ad67fe
Podobne oferty pracy
- Organizowanie sprawnej pracy biura. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu. Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura. Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycyjnymi, transportem. Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.). Składanie ofert na prace budowlane na terenie Polski oraz Rosji, Ukrainy i krajów UE.- Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego jest wymagana do prowadzenie korespondencji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz krajów UE.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) + delegacje na terenie Polski i Europy.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: szybkie drukowanie, a także dobra obsługa komputera: bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji oraz doświadczenie w dziale administracji. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie. Wymagany nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
- PROWADZENIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ,- SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ,- OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK,- WSPÓŁPRACA Z ZUS, US, GUS,- EWIDENCJONOWANIE I ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻNOWYCH PRACOWNIKÓW,- WSPÓŁPRACA Z PUP,- WSPÓŁPRACA ZE SPECJALISTĄ DS. BHP
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2015-11-18 - Rogoźnica (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych, związanych z pełnieniem przez Dyrektora RZGW funkcji organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Kpa w stosunku do dyrektorów zarządu zlewni w sprawach określonych ustawą Prawo wodne.- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących zgód wodnoprawnych, do których wydania organem właściwym jest Dyrektor RZGW w Bydgoszczy.- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie legalizacji urządzeń wodnych wykonanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego.- prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia zakresów i terminu wykonania przez właścicieli gruntów obowiązków związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych.- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zwolnienie od zakazów mogących mieć wpływ na jakość wód.- archiwizacja (zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt) akt spraw i dokumentacjiOferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Usługi bankowe w zakresie zarządzania należnościami. Kontakt z zespołami hiszpańskojęzycznymi, portugalskojęzycznymi, anglojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH KOMPLEKSOWE PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH W ZAKRESIE ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA I ZASADAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W FIRMIEPROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY DBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJIOBSŁUGA I ARCHIWIZACJA UMÓW CYWILNO-PRAWNYCHOBSŁUGA SYSTEMU KADROWEGO TETAPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW NA POTRZEBY WEWNĘTRZNE ORAZ INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCHUDZIELANIE INFORMACJI PRACOWNIKOM FIRMYUCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROCEDUR ORAZ REGULAMINÓW
COBERON SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów. Nadzorowanie spłat zobowiązań Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym oraz portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
Zbiór pieczarek z półek uprawowych i sortowanie
UPRAWA PIECZAREK ARKADIUSZ DERKACZ - 2016-05-11 - Nowosielec (mazowieckie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Zamość (lubelskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-10-18 - Konin (wielkopolskie)
planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi,prowadzenie działań w zakresie gospodarki magazynowej,przyjmowanie towarów do magazynu,odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru,przechowywanie i składowanie towaru,kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka,posługiwanie się obowiązującą dokumentacją magazynową, instrukcjami i normami,obsługa systemów informatycznych,
M.A.S. Sp. z o. o. - 2017-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
Praca przy komputerze, obsługa klienta i zamówień, przygotowanie wysyłek, pozyskanie nowych kontaktów handlowych.
WAMAKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Wykształcenie zawodowe lub średnie - budowlane lub sprzedawca, mile widziane doświadczenie zawodowe.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Bolszewo (pomorskie)
odpowiedzialność za komunikację w j.brazylijskim portugalskim z uczestnikami programu szkoleniowego w Brazylii, wspieranie i rozwiązywanie prblemów zgłaszanych przez uczestników programu i managerów, podtrzymywanie dobrych relacji z klientem
TEKNOSELL GLOBAL OPERATIONS Sp. o.o - 2017-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie działań marketingowych oraz sprzedażowych w firmie, a także prace sekretariatu
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Udział w procedurach zlecania, nadzorowania i odbioru dokumentacji projektowych. Nadzorowanie z ramienia inwestora procedur związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym. Znajomość prawa budowlanego oraz innych przepisów dotyczących procesu budowlanego. Współpraca z biurami projektowymi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, współpraca z urzędami i instytucjami związana z realizacją inwestycji i remontów. Wymagana umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy w zespole, obowiązkowość, samodzielność. Ocena i rozstrzyganie zagadnień technicznych na etapie realizacji dokumentacji i robót budowlanych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-01-08 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż maszyn rolniczych
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2015-10-19 - Siekierczyn (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów, wykładnie torów, przyjmowanie dostaw, dbanie o czystość miejsca pracy, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Karczew (mazowieckie)
Planowanie audytów, archiwizacja dokumentów, katalogowanie danych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji HACCP, monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym, kontrola stanowiska mycia i dezynfekcji
UBOJNIA TRZODY CHLEWNEJ,BYDŁA I KONI,SPRZEDAŻ HURTOWA MIĘSA MACIEJEK ROMAN - 2017-10-10 - Tychów (łódzkie)
Obsługa sekretariatu. Obsługa interesantów. Obsługa urządzeń biurowych. Pomoc przy realizacji projektów unijnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowanie list płac, sporządzanie umów cywilnoprawnych, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS,PDOF, GUS, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu PŁTATNIK, sporządzanie korekt dokumentów ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Przeworsk (podkarpackie)
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy;b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;c) sporządzanie umów cywilno-prawnych (umów o dzieło, umów zleceń) dla zleceniobiorców;d) ewidencja rozliczeń urlopów pracowniczych;e) przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne, okresowe lub kontrolne badania pracownicze, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; f) ewidencja zwolnień lekarskich,g) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy;h) ewidencjonowanie zatrudnienia pracowników oraz ubezpieczenia społecznego w programie kadrowo-płacowym Xperstis oraz Płatnik (zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowanie pracowników oraz członków rodzin pracowników), prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeńMożliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.30- 15.30
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2017-03-31 - Słupsk (pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
- planowanie i realizacja dostaw wysyłek importowych i eksportowych- kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obsługa zamówień klientów- prowadzenie dokumentacji- kontrola terminowości dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołu pracowników
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2015-12-07 - Blękwit (wielkopolskie)
j.w.
CONTACT POLAND Joanna Skrobisz-Sowińska - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i prowadzenia Social Media w j.angielskim i j.arabskim, nawiązanie współpracy z klientami z Algierii, tworzenie prezentacji marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)