SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Grójec oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: KONTROLA JAKOŚCI DOSTARCZANYCH OWOCÓW I WARZYW, KONTROLA PROCESU KOMPLETACJI I WYSYŁKI PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH, TWORZENIE BIEŻĄCYCH RAPORTÓW Z PRZEPROWADZONYCH KONTROLI.

Data publikacji: 2019-01-07

Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
KONTROLA JAKOŚCI DOSTARCZANYCH OWOCÓW I WARZYW, KONTROLA PROCESU KOMPLETACJI I WYSYŁKI PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH, TWORZENIE BIEŻĄCYCH RAPORTÓW Z PRZEPROWADZONYCH KONTROLI.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista kontroli jakości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
azerski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: sumienność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość jakościowa owoców i warzyw

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

Adres pracodawcy:
Laskowa 4a, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: grójecki

Gmina pracodawcy: Grójec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Grójec

Ulica pracodawcy: Laskowa

Numer budynku pracodawcy: 4a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Data dodania oferty pracy: 07.01.2019

Oferta pracy ważna do: 21.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Wymagania: wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200,6 PLN

Sprzedaż przez telefon do przychodni i szpitali asortymentu medycznego, budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy, poszukiwanie nowych klientów, pilnowanie płatności przeterminowanych faktur sprzedaży.
CMS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 200 PLN

pozyskiwanie zamówień, kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Godów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

wystawianie faktur, przygotowywanie i rozliczanie raportów, kontakt z klientem
"TRAK DREW" Krystyna Gałka - 2016-05-19 - Bystra Podhalańska (małopolskie)

KIEROWCA KAT.C+E - od 4 000 PLN

wykonywanie zleceń transportowych na terenie kraju przewóz żywności
Usługi Transportowe Jadwiga Talaśka - 2018-04-10 - Rzeczenica (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNEK WSCHODNI - REGUŁY - od 1 850 PLN

prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych, sprzedaż usług budowlanych, praca w siedziby firmy oarz według zleceń oraz wschodnie granice Polski, Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Reguły (mazowieckie)

SPECJALISTA SERVICE DESK (WSPARCIE IT) - od 1 850 PLN

Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń Klientów, rozwiązywanie zgłoszeń za pomocą zdalnych narzędzi, monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, udzielanie informacji Klientom, pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp.
QUMAK S.A. - 2016-08-05 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIEM I JAPOŃSKIM - 2 000 - 3 000 PLN

odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 000 PLN

wyksz. min. średnie, doświadczenie w zawodzie, znajomość rynku transportu krajowego, umiejętności negocjacyjne, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
PHU VENDEMOO Paweł Szczepaniak - 2016-05-11 - Przygodzice (wielkopolskie)

SPECJALISTA - od 2 300 PLN

a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-05-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY CONTENT MARKETINGU - od 2 000 PLN

- analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, - profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług,- budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,- obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,- prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,- współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,- przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,- współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Klucze (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 4 930 PLN

Nadzór nad stanem bezpieczeństwa w firmie oraz kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów i procedur,• rekomendowanie i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa pracy usprawniających funkcjonowanie obszaru BHP w firmie,• odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie systemów zarządzania bezpieczeństwem w firmie i inicjowanie nowych rozwiązań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy i minimalizację ryzyka zawodowego,• udział w procesie oceny ryzyka, ochrony indywidualnej i zbiorowej na stanowiskach pracy,• podejmowanie wszelkich działań prewencyjnych, ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań wewnętrznych organizacji,• prowadzenie audytów bezpieczeństwa w firmie oraz reprezentowanie firmy w ramach audytów i kontr
STAL-SYSTEMS S.A. - 2019-01-08 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 1 050 PLN

nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej relacji z klientami, znajomość zagadnień oraz technologii w budownictwie oraz branży kamieniarskie, przygotowywanie ofert, znajomość aktualnych trendów, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Zielona Góra (lubuskie)

INTENDENT - od 2 100 PLN

- planowanie, układanie jadłospisów w porozumieniu z szefem kuchni,- planowanie i organizacja zakupów, przyjmowanie dostaw, - prowadzenie magazynu żywnościowego.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jezioranach - 2018-06-07 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW - od 3 000 PLN

kontakt z klientami polskimi i ze wschodu. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Super Power Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Pęcice (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 2 500 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W MALBORKU - 2016-02-03 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA/SPECJALISTKA SPA MASAŻY TAJSKICH - od 2 700 PLN

wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksoterapia stóp;
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, działanie marketingowe, obsługa administracji sprzedaż i budowanie relacji ze stałymi klientami, przygotowanie ofert do zamówień publicznych SIWZ oraz ich realizacja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
B.A.M.M. - B. MICEWSKI A.MARCINKOWSKA-MICEWSKA S.C. - 2016-08-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 650 PLN

Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowywanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-02-27 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną).Punkty sprzedaży na terenie całej POLSKI
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-29 - Kornice (śląskie)


Wybierz powiat