SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO Pietrowice Wielkie oferta pracy FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:- poszerzanie kanałów sprzedaży internetowej na arenie międzynarodowej analiza potencjału nowych produktów do wprowadzenia na rynek,- monitorowanie trendów i współtworzenie produktów rozszerzających asortyment sklepu internetowego,- tworzenie nowych opisów ofert sprzedaży produktów,- weryfikacja poprawności opisu produktów oraz ich ciągłym udoskonalaniem, - ścisły kontakt z innymi działami firmy, bieżące przekazywanie informacji, - mile widziane zainteresowanie branżą modową.Wymagania:- wykształcenie wyższe,- minimum dobra znajomość pakietu MS Office, w tym szczególnie Excel,- znajomość języka angielskiego lub innego obcego w stopniu minimum dobrym,- dobra organizacja pracy,- chęci podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju,- kreatywność, dokładność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę, - sprawne poruszanie się w środowisku wirtualnym.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- możliwość stałego rozwoju,- pracę w dynamicznym, młodym zespole,- możliwość kontaktu zawodowego w językach obcych.
Data publikacji: 2019-04-16
Lokalizacja: Pietrowice Wielkie (śląskie)
Pracodawca: FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 47-480 Pietrowice Wielkie, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:- poszerzanie kanałów sprzedaży internetowej na arenie międzynarodowej analiza potencjału nowych produktów do wprowadzenia na rynek,- monitorowanie trendów i współtworzenie produktów rozszerzających asortyment sklepu internetowego,- tworzenie nowych opisów ofert sprzedaży produktów,- weryfikacja poprawności opisu produktów oraz ich ciągłym udoskonalaniem, - ścisły kontakt z innymi działami firmy, bieżące przekazywanie informacji, - mile widziane zainteresowanie branżą modową.Wymagania:- wykształcenie wyższe,- minimum dobra znajomość pakietu MS Office, w tym szczególnie Excel,- znajomość języka angielskiego lub innego obcego w stopniu minimum dobrym,- dobra organizacja pracy,- chęci podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju,- kreatywność, dokładność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę, - sprawne poruszanie się w środowisku wirtualnym.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- możliwość stałego rozwoju,- pracę w dynamicznym, młodym zespole,- możliwość kontaktu zawodowego w językach obcych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pietrowice Wielkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pietrowice Wielkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.04.2019
Nazwa pracodawcy: FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
-, 47-451 Bolesław, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv + list motywacyjny.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: ewelina.ferocity (at) gmail.com (z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.")
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Krzyżanowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesław
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.04.2019
Oferta pracy ważna do: 16.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f3b2b68fe404bb94a608bc9148e059d3
Podobne oferty pracy
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Józefów (mazowieckie)
zapoznanie z regulaminem i statutem schroniska, przygotowanie do wypełniania obowiązków recepjonisty, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na noclegi, zakwaterowanie gości, wydawanie i przyjmowanie kluczy, przyjmowanie opłat, prowadzenie korespondencji, pisanie pism, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, udziellanie informacji turystycznych, prowadzenie dokumentacji kasowej, odprowadzanie wpływów do kasy, dekoracja pomieszczeń schroniska zgodnie z regulaminem i przepisami oświatowymi, przestrzeganie regulaminu schroniska, utrzymanie czystości w recepcji, schronisku i innych pomieszczeniach służbowych, zapoznanie zespołów wycieczkowych z zasadami bhp i p.pożOferta subsydiowana- skierowana do osób zarejestrowanych w tutejszym urzędzie
Schronisko Młodzieżowe PTSM ALKO w Rzeszowie - 2017-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur), przed wizytą kontakt telefoniczny lub e-mailowy
DB Schenker Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Józefów (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki sprzedaży, pozyskiwanie nowych odbiorców
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2018-01-22 - Ciechanów (mazowieckie)
Wykonywanie czynności związanych z transpotem drogowym samochodami ciężarowymi, pomoc przy załadunku i wyładunku nieczystości domowych ( komunalnych )
Ragn-Sells Polska Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
- opracowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, - kontakt z kandydatami do pracy,- zarządzanie bazą kandydatów, W zamian otrzymasz: - atrakcyjnewynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji, - możliwośćpodnoszenia swoich kwalifikacji: rozwój zawodowy oraz osobisty, - stabilnezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - niezbędne narzędzia pracy:telefon, komputer, - pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku,- możliwość współtworzenia miejsca pracy, w którym pracujesz oraz dużąsamodzielność w realizacji własnych pomysłów - niekorporacyjny systempracy - rodzinną atmosferę i pracę w zgranym zespole - biuro na wyspiePasieka, w odległości 5 min pieszo od dworca PKP- dobrze skomunikowanaokolica: dla zmotoryzowanych darmowy parking przed biurem,
ORANJEGROEP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Opole (opolskie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Zbieranie danych o rynkach zagranicznych. Branża narzędziowa.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2019-01-03 - Siedlce (mazowieckie)
Analiza danych, wizualizacja danych statystycznych; raportowanie na poziomie lokalnym i globalnym z uwzględnieniem oddziałów spółki zagranicą - w szczególności oddziału w Finlandi.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie aktualnie zatrudnionych pracownikow w procesach związanych z uzyskaniem orzeczeń o stopniu niepełnosprawności,prowadzenie wśród pracowników i kadry kierowniczej akcji informatycznej na temat korzyści związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych w zakresie zatrudnienia
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca biurowa, obsługa klienta oraz systemu sprzedaży internetowej.Wykształcenie średnie, znajomość dowolnego języka obcego (angielski/niemiecki/czeski) w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-04-08 - Racibórz (śląskie)
wdrażanie i ulepszanie produkcji LSH, Cd-DPF i CD-GPE, przygotowywanie raportów dla japońskich przełożonych, kontakt ze specjalistami w Japonii, szkolenie polskich pracowników w zakresie nowych technologii
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Gliwice (śląskie)
utrzymywanie stałych relacji z klientami z Ukrainy, Rosji i Białorusi, sporządzanie i tłumaczenie w jęz. ukraińskim i rosyjskim ofert handlowych, pism , umów, prowadzenie korespondencji w jęz. ukraińskim, rosyjskim , organizacja podrózy służbowych zagranicznych
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)
Profesjonalna obsługa klienta (udzielanie informacji telefonicznie, mailowo, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie transportu, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacja, płatności itp)
"PAGEN" Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Gnojnik (małopolskie)
Forma zatrudnienia-umowa zlecenie. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą odbiorców usług wodno-kanalizacyjnych przez PGKiM Sp.z o.o w Antoniowie w tym: odczytywanie stanów wodomierzy i urządzeń kanalizacyjnych, wystawianie faktur za dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków. Kontrola stanu technicznego wodomierzy,urządzeń pomiarowych i przyłączy.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2017-10-23 - Ozimek (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami, potencjalnymi nabywcami maszyn i urządzeń rolniczych z UE w Pakistanie i Indiach.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Ćmińsk (świętokrzyskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON; sporządzanie listy płac; naliczanie wynagrodzeń; rozliczanie czasu pracy; wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2015-12-28 - Adamówka (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO - 2018-07-10 - Brzesko (małopolskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, prowadzenie kampanii rekrutacyjnych, tworzenie profili kompetencyjnych, współpraca z klientami
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HABA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OPIS STANOWISKA:Realizacja zadań polegać ma na obsłudze projektów z zakresu ochrony danych osobowych. Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:- Udział w projektach wykonywanych dla klientów firmy w zakresie dostosowania przedsiębiorstwa klienta do wymogów ustawy o ochronie danych osobowych,- Opracowywanie interpretacji prawnych w obszarze ochrony danych osobowych,- Opracowywanie dla klientów wymaganej prawem dokumentacji,- Wsparcie klientów w obszarze ochrony danych osobowych.Miejsce pracy: BydgoszczRegion: kujawsko-pomorskiePRACODAWCA OFERUJE- pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie z kapitałem polskim,- możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych,- przyjazną atmosferę,- pracę w pełnym wymiarze godzin pon. pt. 8-16,- atrakcyjne wynagrodzenie
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
Udział w tworzeniu planów finansowych i monitoring ich realizacji, w sporządzaniu kalkulacji świadczonych usług, w procesie analizy sprzedaży ilościowej, przychodów i kosztów, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, prowadzenie rozliczeń kosztów wynikających z realizacji zleceń zewn., współpraca z innymi działami w zakresie analizy danych i monitoringu ich budżetów
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zarzadzanie polityką bezpieczeństwa informacji w firmie
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Brużyczka Mała (łódzkie)
Kontakt z tureckim dostawcami, prowadzenie transakcji zgodnie z zasadami, prawem i polityka firmy. Fakturowanie. Rozwiązywanie bieżących problemów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych), rozliczanie dostaw, sprawdzanie parametrów jakościowych zbóż i rzepaku za pomocą urządzeń laboratoryjnych.
ZIARN-POL Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)