SPECJALISTA ADMINISTRACYJNY K/M Warszawa oferta pracy MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA"
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACYJNY K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-10-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opaczewska 43, 02-201 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia i dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACYJNY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budownictwo ogólne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zarząd Międzyzakładowego Spółdzielczego Zrzeszenia Budowy Domów Mieszkalnych OCHOTA w Warszawie ogłasza konkurs ofert na stanowisko: Specjalisty w dziale administracyjnym Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące warunki: - wykształcenie średnie techniczne, - znajomość pakietu MS Office - doświadczenie z zakresu budownictwa ogólnego - prawo jazdy kat. B Oferta winna zawierać: 1. Curriculum Vitae z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie informacji i przechowywanie danych osobowych w celu rekrutacji, 2. list motywacyjny, 3. oświadczenie o niekaralności. Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pracę w miłej i przyjemnej atmosferze - wsparcie w okresie wdrożenia - niezbędne narzędzia pracy - pakiet socjalny - premia uznaniowa Oferty należy składać do dnia 26.10.2018 r. do godz. 1400 w zamkniętych kopertach z dopiskiem konkurs specjalista w dziale administracyjnym w siedzibie Spółdzielni przy ul. Opaczewskiej 43 w Warszawie, IV piętro (tel. 22 867 22 45). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MSZBDM OCHOTA moich danych osobowych, zawartych w przesłanej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest MSZBDM OCHOTA z siedzibą przy ul. Opaczewskiej 43, 02-201 Warszawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych osobowych, oznaczonych jako wymagane, jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy:
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Opaczewska 43, 02-201 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Opaczewska
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 07.10.2018
Oferta pracy ważna do: 26.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wsparcie i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi nabywcami opasek zaciskowychpozyskiwanie nowych klientów prezentacja naszego portfolio produktów i analiza potrzeb negocjowanie warunków współpracy (przygotowanie kontraktu, współpraca od strony technicznej, monitorowanie terminów i kosztów) opieka w zakresie jakości produktów i w związku z reklamacjamizarządzanie i audyty umówbieżąca analiza rynku europejskiego
MUBEA AUTOMOTIVE POLAND SP. Z O.O. ZIMNA WÓDKA - 2019-07-22 - Zimna Wódka (opolskie)
Wykonywanie masaży (techniką wschodnią), akupresury, akupunktury.
B.S.M. Sp.z o.o - 2017-10-26 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie finasów, planowanie kosztów, raporty finansowe
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie pracami organizacyjnymi i nadzór nad realizacją umów o dofinansowanie:- przygotowywanie wniosków o płatność, dokumentacji i postępowań przetargowych- pisanie wniosków o dofinansowanie inwestycji,- kontakt z Instytucją Finansującą oraz udział w kontrolach- kontrolę wydatków, weryfikację wytycznych Instytucji Finansującej, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji- archiwizację dokumentacji- analizę oraz opracowywanie raportów/sprawozdań
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Cieszyn (śląskie)
Praca na stanowisku kierowcy z prawo jazdy kat. C;Obsługa samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
samodzielne przygotowywanie ofert dla klientów, oprogramowanie zamówień, wystawianie faktur exportowych, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Fałkowo (wielkopolskie)
1. Rekrutacja pracowników z Ukrainy 2. Wdrażanie pracowników do pracy3. Koordynowanie zakwaterowania i zatrudniania pracowników4. Poszukiwanie mieszkań 5. Odbiór pracowników na terenie całego krajuGodziny pracy 8:30 - 17:00umowa zlecenie 3 latailość godzin w miesiącu około 168
WORKWIDE SP. Z O.O. - 2020-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
PTSU INDEKA IWONA - 2017-06-21 - Kobylnica (pomorskie)
obróbka i montaż reklam
Rafał WąsikALFA OMEGA Producent Reklam - 2019-04-15 - Liszki (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie i podnoszenie jakości pracy urządzeń telekomunikacyjnych, utrzymanie wskaźnika sprawności automatu samoskanujących na ustalonym poziomie, wykonywanie usług dostarczenia oraz likwidacji elementów infrastruktury sieci telekomunikacyjnej, montaż i swerwis monitoring GPS
kontakt przez OHP - 2018-11-06 - Kraków (małopolskie)
1) konstruowanie narzędzi badawczych, w tym do wewnętrznej i zewnętrznej ewaluacji pracy szkół i placówek oświatowych w różnych obszarach,2)przygotowywaniu raportów i informacji dla jednostki samorządu terytorialnego,3)opracowywanie koncepcji oraz prowadzenie badań ilościowych i jakościowych,4)współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie związanym z prowadzonymi badaniami i analizami.
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-09-06 - Częstochowa (śląskie)
Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy; budowanie , planowanie i zarządzanie bazą klientów firmy. prowadzenie bieżącej obsługi klientów w zakresie sprzedaży produktów. Praca w godzianch 8-16
Apak Sp.J - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientem.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO Sp. z o. o. - 2017-05-26 - Racibórz (śląskie)
-prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji e-mailowej
KOZDRYK SPÓŁKA Z O.O. WAPLEWO - 2018-05-18 - Waplewo (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów branży hutniczej
HUT-TRANS KATOWICE Sp. z o. o. - 2020-10-01 - Świętochłowice (śląskie)
weryfikacja deklaracji, pomoc przy wprowadzaniu do programu informatycznego deklaracji o wys. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, pomoc w przyjmowaniu deklaracji etc.
kontakt przez PUP - 2020-10-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Specjalista ds. rozliczeń odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020, a także innymi dokumentami powiązanymi z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z obecnymi klientami, promocja sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Ruda Śląska (śląskie)
przygotowanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, obsługa klienta: wydawanie potraw i napojów, nakrywanie stołów, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień, obsługa maszyn i urządzeń stosowanych w części handlowej zakładu gastronomicznego
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
ocena receptur kosmetyków, tworzenie i kontrola dokumentacji kosmetyku.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- sprzedaż towarów przy pomocy kasy fiskalnej;- zamawianie towarów;
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Sosnowo (zachodniopomorskie)
Transport kamienia z kopalni do zakładu przeróbczego na zwałowiska,transport kruszyw.
"Trzuskawica" S.A. w Sitkówce - 2016-09-29 - Sitkówka (świętokrzyskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
Analiza rynku i cen konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analiza wyników sprzedaży. Staż w godz. 8.00-16.00.
kontakt przez PUP - 2020-09-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie całości spraw kadrowych jednostki
Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie - 2020-09-10 - Cieszyn (śląskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o. o. - 2019-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
- Przygotowywanie postępowań przetargowych. Prowadzenie ewidencji zamówien publicznych. Uczestnictwo w komisjach przetargowych i sporządzanie dokumentów z posiedzeń komisji. Kontrola realizacji umów zawartych w drodze postepowań przetargowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Po okresie próbnym możliwość dalszego zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:05 15:05. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zamówień publicznych. Posiadanie ukończenych kursów z zakresu zamówień publicznych. Znajomość przepisów postępowania administracyjnego. Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych potwierdzona przebytymi szkoleniami. Mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, KPA i KPC. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-15:05) (Tel. 32-351-23-41, 32-351-23-38) lub e-mail: a.wojtasiak (at) wsse.katowice.pl
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)