SPECJALISTA DS. ROZWOJU USŁUG EDUKACYJNYCH Chełm oferta pracy CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU USŁUG EDUKACYJNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Proponowanie, wdrażanie i prowadzenie lokalnych działań marketingowych. Aktywna praca na podległym terenie poprzez organizowanie eventów oraz dystrybucję materialów promocyjnych. Nawiazanie współpracy ze szkołami średnimi, uczelniami i zakładami pracy poprzez prowadzenie prelekcji. Realizacja aktywności wizerunkowych i marketingowych za pomocą social media. Monitoring działań konkurencji.
Data publikacji: 2020-01-31
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełm i Zamość, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Proponowanie, wdrażanie i prowadzenie lokalnych działań marketingowych. Aktywna praca na podległym terenie poprzez organizowanie eventów oraz dystrybucję materialów promocyjnych. Nawiazanie współpracy ze szkołami średnimi, uczelniami i zakładami pracy poprzez prowadzenie prelekcji. Realizacja aktywności wizerunkowych i marketingowych za pomocą social media. Monitoring działań konkurencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZWOJU USŁUG EDUKACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: swoboda w nawiązywaniu nowych kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolności organizacyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność zarządzania własną pracą
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy wynikowej i realizacji założonych planów sprzedażowych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Miejsce pracy: Chełm i Zamość. System zadaniowego czasu pracy. Praca gł. w godz. 9.00-17.00, praca w niektóre weekendy.Umiejętności : zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania własną pracą, swoboda w nawiązywaniu nowych kontaktów, umiejętność pracy wynikowej i realizacji założonych planów sprzedażowych, własny samochód do wykorzystywania do celów służbowych ( zwrot kosztów według stawki ).KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- telefoniczny: 505 752 406- można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: m.wichrowska (at) zak.edu.pl- strona internetowa: https://zak.edu.pl/o-nas/28-kariera
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lwowska 12, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - https://zak.edu.pl/o-nas/28-kariera
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lwowska
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: edukacja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.01.2020
Data dodania oferty pracy: 31.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff0f80e5e3c59267ee505176f801a905
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, sprzedaż internetowa
ZIELIŃSKI MATEUSZ "AGMART " - 2018-07-26 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
1. Opracowywanie planów rozwoju.2. Opracowywanie i aktualizowanie długoletnich strategii rozwoju Spółk.3. Opracowywanie i opiniowanie planowanych zadań inwestycyjnych, w tym zakresu i harmonogramów.4. Współuczestnictwo w przygotowaniu programu przedsięwzięć inwestycyjnych.5. Organizowanie i uczestnictwo w komisjach odbioru wykonywanych robót. 6. Współudział przy pozyskiwaniu finansowania inwestycji ze źródeł zewnętrznych.
Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o - 2018-12-24 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac związanych z przyjmowaniem, przechowywaniem i wydawaniem towaru z magazynu, bieżące rozwiązywanie problemów dot. zamówień oraz tworzenie, adnimistrowanie i kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Umawianie spotkań, obsługa klientów, spotkania z klientami, raportowanie, odbywanie szkoleń.
INTERGLOB Waldemar Szpręgiel - 2017-07-27 - Płock (mazowieckie)
Nadzorowanie i koordynowanie przygotowań planowanych wydarzeń, Dbanie o prawidłowy przebieg imprezy, reagowanie na bieżące potrzeby klienta, Dbanie o wysoką jakość obsługi podczas wydarzeń Delegowanie działań na zespoły ludzkie
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-01 - Choromany-Witnice (mazowieckie)
Przyjmowanie telefoniczne interwencji, wystawianie zleceń dla podwykonawców, nadzór i rozliczenie wykonawcy, pomoc w przygotowaniu dokumentacji budowlanej, archiwizacja dokumentacji.
KO - RA Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania:-prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia),- znajomość zasad i przepisów delegowania pracowników,- umiejętność naliczania wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne pracowników oddelegowanych,-dokonywanie potrąceń komorniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- występowanie o zaświadczenia A1 i karty EKUZ oraz inne dokumenty związane z delegowaniempracowników,- współpraca z kierownikami kontraktów oraz z zagranicznym biurem rachunkowym,- przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, GUS,- naliczanie i kontrola absencji pracowników( urlopy wypoczynkowe, zwolnienia chorobowe -znajomość zasad naliczania zwolnień chorobowych pracowników oddelegowanych),- prowadzenie PPK pracowników oddelegowanych- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oddelegowanych,- obsługa procesu zatrudniania obcokrajowców spoza UE ( oświadczenia Urząd Pracy,pozwolenia na pracę -Urząd Wojewódzki, wizy niemieckie),- znajomość programu kadrowo-płacowego GRATYFIKANT,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowo-płacowym , wydawanie zaświadczeń (zaświadczenia do Familenkasse, zaświadczenia o wysokości zapłaconych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne itp.),- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność,- mile widziana znajomość języka niemieckiego;wynagrodzenie do uzgodnienia
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-04-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadzór nad produkcję w przemyśle metalowym
MALBORSKA FABRYKA OBRABIAREK "PEMAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-24 - Malbork (pomorskie)
Sprzedaż ubezpieczeń na życie. Praca w godzinach 08.00-16.00, 12.00-20.00. Praca w call center. Praca w Warszawie.
4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to m. in.:1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7. Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz innymi instytucjami.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-12-08 - Brzeszcze (małopolskie)
przygotowywanie analiz finansowych, tworzenie analiz, przygotowywanie planów, ocena rentowności, raportowanie;I umowa na okres próbny - docelowo czas nieokreślony;
MEGASERWIS Sp. z o. o. - 2018-11-09 - Bogatynia (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Brzeg (opolskie)
- wprowadzanie noeych opakowań, kontakt z drukarniami
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Koryciny (podlaskie)
Stała kontrola jakości produktów, wprowadzanie działań mających na celu wzrost jakości produkcji, kontakt z firmami zewnętrznymi, przygotowywanie audytów i sporządzanie dokumentacji jakościowej, prowadzenie szkoleń dla pracowników
"HANA-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Mława (mazowieckie)
- bieżąca obsługa klientów,- wydawanie towaru,- przygotowywanie ofert handlowych,- prowadzenie i rozwijanie działalności handlowej i marketingowej.
MARKET BUDOWLANY JEŻYK JERZY KOSEK - 2020-02-19 - Polanka Wielka (małopolskie)
koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt), administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poręba (śląskie)
1. Przygotowanie obszaru windykacji terenowej.2. Weryfikacja raportów windykatorów terenowych.3. Sporządzanie i weryfikacja dokumentacji działu.4. Obsługa urządzeń biurowych.5. Porządkowanie dokumentów oraz ich archiwizacja.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Tarnów (małopolskie)
wprowadzanie danych, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Myślenice (małopolskie)
zapewnienie prawidłowego obiegu i akceptacji dokumentów księgowych, kontrola sald z kontrahentami, rozrachunki z dostawcami z Rosji i Ukrainy, dokumentacja dotycząca kontroli drewna; obsługa procesu faktoringu i spraw bankowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja celów sprzedażowych z zakresu produktów do systemów grzewczych, nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie obecnych relacji z klientami, doradztwo techniczne dla naszych klientów ( dobór urządzeń i rozwiązań systemowych w zakresie ogrzewania), budowanie pozytywnego wizerunku firmy, monitorowanie rynku i działań konkurencji, udział w targach branżowych, udział w procesach negocjacji handlowych, podpisywanie umów, oferowanie, sporządzanie raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą;2- letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technicznych z branży HVAC ( najlepiej z branży grzewczej), znajomość branży grzewczej ( rynek krajowy oraz europejski), umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne ( zadawanie pytań, słuchanie, doradztwo).
TREXIM SP. ZO.O. - 2016-07-15 - Warka (mazowieckie)
Wprowadzanie zamówień do programu handlowego, wystawianie faktur, kontakt z klientami i przedstawicielami
"ARIX" POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Kleszczów (łódzkie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. przygotowanie próbek do analizy chromatograficznej w zakresie zastosowania techniki wysokosprawnej chromatografii cieczowej, chromatografii gazowej, chromatografii jonowej 2. wykonywanie ekstraktów za pomocą techniki ekstrakcji do fazy stacjonarnej i ekstrakcji rozpuszczalnikowej 3. wykonywanie analiz chromatograficznych zgodnie z zasadami dobrej praktyki laboratoryjnej (GLP) i dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) 4. samodzielne opracowywanie, rozwój oraz walidacja metod analitycznych w oparciu o aktualne wytyczne dla analiz środowiskowych 5. przygotowanie i utrzymanie operacyjne wysokosprawnego chromatografu cieczowego, chromatografu gazowego i chromatografu jonowego w procesie dydaktycznym;Okres próbny marzec-maj z możliwością przedłużenia.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2020-02-17 - Słupsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Bełżyce (lubelskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW Z DZIAŁU DAGD TJ.AKCESORIA KUCHENNE, PRODUKTY DO DOMU, KUCHNI I PIELĘGNACJI URODY (NP.ODKURZACZE, ŻELAZKA, GOLARKI, DEPILATORY I WIELE INNYCH), KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA WEDŁUG STANDARDÓW FIRMY, REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY NA JAK NAJWYŻSZYM POZIOMIE, DBANIE O ODPOWIEDNIE ZATOWAROWANIE SALONU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY I BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE KLIENTA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, NIEKARALNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE;SPOSÓB APLIKACJI: C.V+LIST MOTYWCYJNY PRZESŁAĆ POPRZEZ STRONĘ WWW.MEDIAEXPERT.PL (ZAKŁADKA PRACA U NAS/APLIKUJ
TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Siedlce (mazowieckie)