SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kleszczów oferta pracy "ARIX" POLSKA Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie zamówień do programu handlowego, wystawianie faktur, kontakt z klientami i przedstawicielami
Data publikacji: 2016-10-27
Lokalizacja: Kleszczów (łódzkie)
Pracodawca: "ARIX" POLSKA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 8, 97-410 Kleszczów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie zamówień do programu handlowego, wystawianie faktur, kontakt z klientami i przedstawicielami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kleszczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kleszczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość języka angielskiego lub włoskiego
Nazwa pracodawcy: "ARIX" POLSKA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 8, 97-410 Kleszczów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: po 07.11.2016
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Kleszczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kleszczów
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.10.2016
Oferta pracy ważna do: 25.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do głównych obowiązków należy: -Serwis maszyn (sprawdzenie stanutechnicznego, wgrywanie oprogramowania , usuwanie usterek)-Montaż dodatkowych modułów -Konfiguracja oprogramowania podwymagania danego rynku Godziny pracy od 7:30 do 15:30 lub 12:00 do20:00 wymiennie tygodniowo
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-24 - Opole (opolskie)
-Obsługa linii produkcyjnej- Przezbrajanie, ustawianie maszyn - nadzór nad procesem produkcji- konserwacja, przeglądy
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Skarbimierz (opolskie)
- zapewnienie ciągłości dostaw materiałów, komponentów i surowców zgodnie z planem produkcji oraz w ramach określonego budżetu, - minimalizowanie ryzyka wynikającego z problemów jakościowych i zagrożonych terminów dostaw, - negocjowanie umów, kontrola ich realizacji oraz rozwiązywanie bieżących problemów, - wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty zakupowe, - monitorowanie bieżących stanów magazynowych i optymalizacja zapasów, - budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami (zagranicznymi i polskimi), - prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie ze standardami firmy, - przygotowywyanie raportów i analiz, - udział w planowaniu zakupów, współpracując z innymi działami w firmie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: Stanisław Pankała, tel.: 71 78 27 100 wew. 102.
Archimedes S.A. - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Tłumaczenia, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacji.
Zakłady Mięsne Mokobody Spółka z o.o. - 2015-12-18 - Mokobody (mazowieckie)
Profesjonalne doradztwo i sprzedaż w zakresie oferowanych przez Kancelarię usług prawnych, bieżąca obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych, podtrzymywanie relacji z klientami
"KANCELARIA PRAWNA BIKBR" Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Gdynia (pomorskie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie
"ZAKŁADY MIĘSNE POLONUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-18 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
-profesjonalna obsługa klienta według właściwych standardów, -aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów w opraciu o zdobytą wiedzę, -budowanie pozytywnego wizerunku marki, -realizacja założonych planów sprzedażowych
BRZEZICKI & SIESS S.C. właściciel marki Five o'clock - 2016-01-18 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Krasne (podkarpackie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Sztombergi (świętokrzyskie)
Obsługa biura, sporządzanie analiz i raportów, realizacja programów sportowych, oragnizowanie imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Żagań (lubuskie)
- ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI I BIEŻĄCE PROWADZENIEM SPRZEDAŻY- BUDOWANIE I DBANIE O WIZERUNEK MARKI W SIECI- WSPÓŁTWORZENIE I ADMINISTROWANIE REKLAMAMI W SOCIAL MEDIA - WSPÓŁTWORZENIE GRAFIKI I VIDEO- TWORZENIE TREŚCI (WPISÓW, ARTYKUŁÓW, OPISÓW PRODUKTÓW)- NADZÓR NAD STRONĄ INTERNETOWĄ - ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, AKTUALIZACJA STRONY- ZAJMOWANIE SIĘ REDAGOWANIEM WPISÓW ORAZ BUDOWANIEM INTERAKCJI Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-12-22 - Trzebownisko (podkarpackie)
Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych. Silna motywacja do pracy, wysoka kultura osobista. Kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.Gotowość do zagranicznych podróży służbowych.Miejsce pracy Łódź, ul. Piotrkowska 317 i cała Polska.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsłga klienta,nadzolr nad produkcją
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Lublin (lubelskie)
- planownie tras,- rozliczanie dokumentów,- kontakt z kierowcami, - nadzorowwanie procesu.
Spedimex Sp z o.o - 2017-10-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
organizowanie transportu drogowego,pozyskiwanie przewoźników
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta, praca w godz. 7-15
P.P.H.U. Pakcer sp.j - 2017-04-20 - Tułowice (opolskie)
obsługa wózka zgodnie z instrukcją wytwórcy i z zasadami bezpieczeństwa pracy obowiązującymi w danym zakładzie pracy, kontrola działania wszystkich układów i zespołów wózka, zaprzestanie pracy wózkiem w przypadku wystąpienia usterek lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu jego mechanizmów lub układów mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa pracy lub uszkodzenia wózka widłowego, zgłaszanie zaistniałych zakłóceń podczas eksploatacji wózka przełożonym
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Tychy (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
Porządkowanie dokumentacji księgowej, skanowanie faktur, pomoc w drobnych pracach księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa administracyjna i księgowa wspólnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-11-13 - Łódź (łódzkie)
Działania związane z marketingiem, w tym pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy marketingowe PR, przygotowywanie ofert handlowych. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - Sylwia Herka, e-mail: sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca w dziale ksiegowości ze znajomością pełnych ksiąg (stanowisko samodzielnego księgowego) Mile widziane osoby niepełnosprawne
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia w służbach ekonomicznych; znajomość rachunku kosztów, umiejętność analizy danych finansowych, doświadczenie w rozliczaniu dotacji na projekty, bardzo dobra znajomość MS Office, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, predyspozycje do objęcia stanowiska kierowniczego; zakres obowiązków: udział w opracowywaniu okresowych i wieloletnich planów sprzedaży, opracowywanie rocznego planu rzeczowo-finansowego, tworzenie planów finansowych oraz analiza ich wykonania, opracowywanie prognoz w zakresie płynności finansowej prowadzenie analiz wskaźnikowych w zakresie parametrów ekonomicznych, prowadzenie rozliczeń w zakresie wykorzystania dotacji na projekty rozwojowe, analiza i sprawozdawczość z wykonania planu sprzedaży , wyniku finansowego w ustalonych okresach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie ofert produtków leasingowych, analiza i weryfikacja dokumentów finanswowych, sporządzanie umów
Ekspert Finanse Jerzy Sobański - 2017-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)
sporząszanie dokumentów exportowych, importowych, zamawianie transportu
"SARRIS DARM" Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Czechów (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)