SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY Łódź oferta pracy Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej

Stanowisko: SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Organizacja pracy agencji zatrudnienia

Data publikacji: 2016-12-01

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Organizacja pracy agencji zatrudnienia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, humanistyczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na w/w stanowisku 1 rok

Nazwa pracodawcy:
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód

Adres pracodawcy:
Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Gdańska

Numer budynku pracodawcy: 77/1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Data dodania oferty pracy: 01.12.2016

Oferta pracy ważna do: 31.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 200 PLN

Badanie jakości surowego materiału do produkcji, kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej, - badanie fizyko-chemicznych właściwości folii, - testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii, - dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, - tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI - 2 250 - 5 000 PLN

Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; znajomość NORMA PRO; prawo jazdy kat. B; mile widziany własny samochód oraz uprawnienia budowlane; prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/ zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 11 PLN

Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEGO PRZEDŁUŻANIA UMÓW - od 11 PLN

- sprzedaż produktów w sieci Orange-praca między godz. 8 a 16 lub 13 - 21
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 600 PLN

kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych, samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, sporządzanie deklaracji PIT oraz sprawozdań do US, GUS, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi, opracowywanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych, bieżące monitorowanie zmian w przepisach, prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy.
TAXTEAM Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 3/4 ETATU - 2 100 - 2 520 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ(NR 4426) - od 2 500 PLN

- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - DORADCA TECHNICZNY - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych, prowadzenie sprzedaży internetowej, rozpoznawanie rynku pod względem oczekiwań potencjalnych klientów poprzez Internet. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość komputera, samodzielność, kreatywność, mile widziana: znajomość branży elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, umiejętność czytania projektów, sporządzania kosztorysów, umiejętność sprawnego poruszania się w przestrzeni internetowej, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Waterm Artur Wiertel - 2016-10-06 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 20 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 100 PLN

Badanie rynku oraz dzialań konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, obsługa partneró handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Błonie (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER) - 2 250 - 3 000 PLN

przygotowanie dokumentacji, przekazywanie planu budowy, kontrola realizowanych zadań na etapie wykonawstwa i w okresie pogwarancyjnym, spółpraca z sekcją finansowo-ekonomiczną, przeglady gwarancyjne
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2018-12-19 - Krasnystaw (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Aktywne wspieranie sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Branża meblowa- meble biurowe
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI ROSYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów rosyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 500 PLN

Współpraca i rozwijanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert i dokumentacji, obsługa klienta, uczestnictwo w targach.
Famed Żywiec Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Żywiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-01-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS.PREZENTACJI WIZUALNYCH/VISUAL GRAPHICS SPECIALIST - od 3 600 PLN

Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie,Koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, Aktywny udział w realizacji procesów w zespole,
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - 3 500 - 4 000 PLN

Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP.
ENERGOREM Płock Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI - od 25 PLN

Prowadzenie z klientami ze Wschodu konsultacji oraz udzielanie porad w zakresie rynku nieruchomości, budowanie oraz utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów ze Wschodu, wykonywanie raportów tygodniowych oraz miesięcznych w j. ukraińskim, inne prace zlecone.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - od 3 500 PLN

Doradztwo ubezpieczeniowe z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych oraz na życie. Praca w systemie 2 zmianowym od 8-16 oraz od 10-18.
MAG-WER POŚREDNICTWO- FINANSOWO UBEZPIECZENIOWE - 2019-05-16 - Luzino (pomorskie)

SPECJALISTA DS KONTROLI JAKOŚCI - od 2 100 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 000 PLN

obsługa sprzedaży, kontakt z klientem, obsługa spraw biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS REKRUTACJI - od 2 100 PLN

Rekrutacja pracowników, kontakt z klientami, adm dot zatrudniania pracowników
Wall Jobs sp. z o.o. - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji tras, tworzenie grafiku rozładunków, awizacja dostaw, dokumentacja załadunkowa, organizacja i wynajem transportów. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
SMAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 1 OSOBA - od 2 000 PLN

rekrutacja, selekcja pracowników na staowiska robotnicze, bieżąca współpraca z osobami decyzyjnymi na obiektach obsługiwanych przez firmę, prawidłowe i terminowe przekazywanie akt do kadr, nadzór nad pracownikami wykonującymi usługę, kompletowanie akt personalnych pracowników, inne czynności zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 017,4 PLN

Sporządzanie raportów kwartalnych, raportów na potrzeby pracowników/ działów firmy, współpraca z przedstwaicielami handlowymi, kierownikami oddziałów, rozliczanie umów, naliczanie bonusów, prowadzenie ewidencji organizowanych akcji marketingowych i wydatków z nimi związanych i rozliczanie ich, przygotowanie dokumentacji przetargowej, współorganizacja szkoleń, rozliczanie organizowanych akcji promocyjnych i mierzenie ich skuteczności.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Strzelin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA MASZYN - od 4 500 PLN

naprawa maszyn i urządzeń, bieżąca konserwacja, przeglądy, prowadzenie magazynu części zamiennych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)