SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY Łódź oferta pracy Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, humanistyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na w/w stanowisku 1 rok
Nazwa pracodawcy:
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 77/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Badanie jakości surowego materiału do produkcji, kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej, - badanie fizyko-chemicznych właściwości folii, - testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii, - dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, - tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Września (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; znajomość NORMA PRO; prawo jazdy kat. B; mile widziany własny samochód oraz uprawnienia budowlane; prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/ zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
- sprzedaż produktów w sieci Orange-praca między godz. 8 a 16 lub 13 - 21
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Tczew (pomorskie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych, samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, sporządzanie deklaracji PIT oraz sprawozdań do US, GUS, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi, opracowywanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych, bieżące monitorowanie zmian w przepisach, prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy.
TAXTEAM Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
GREGGOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Kielce (świętokrzyskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych, prowadzenie sprzedaży internetowej, rozpoznawanie rynku pod względem oczekiwań potencjalnych klientów poprzez Internet. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość komputera, samodzielność, kreatywność, mile widziana: znajomość branży elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, umiejętność czytania projektów, sporządzania kosztorysów, umiejętność sprawnego poruszania się w przestrzeni internetowej, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Waterm Artur Wiertel - 2016-10-06 - Wejherowo (pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Badanie rynku oraz dzialań konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, obsługa partneró handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Błonie (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "FILPEX" Kielce - 2018-03-19 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowanie dokumentacji, przekazywanie planu budowy, kontrola realizowanych zadań na etapie wykonawstwa i w okresie pogwarancyjnym, spółpraca z sekcją finansowo-ekonomiczną, przeglady gwarancyjne
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2018-12-19 - Krasnystaw (lubelskie)
Aktywne wspieranie sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Branża meblowa- meble biurowe
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów rosyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Współpraca i rozwijanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert i dokumentacji, obsługa klienta, uczestnictwo w targach.
Famed Żywiec Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Żywiec (śląskie)
-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-01-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie,Koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, Aktywny udział w realizacji procesów w zespole,
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP.
ENERGOREM Płock Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie z klientami ze Wschodu konsultacji oraz udzielanie porad w zakresie rynku nieruchomości, budowanie oraz utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów ze Wschodu, wykonywanie raportów tygodniowych oraz miesięcznych w j. ukraińskim, inne prace zlecone.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
Doradztwo ubezpieczeniowe z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych oraz na życie. Praca w systemie 2 zmianowym od 8-16 oraz od 10-18.
MAG-WER POŚREDNICTWO- FINANSOWO UBEZPIECZENIOWE - 2019-05-16 - Luzino (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
obsługa sprzedaży, kontakt z klientem, obsługa spraw biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Częstochowa (śląskie)
Rekrutacja pracowników, kontakt z klientami, adm dot zatrudniania pracowników
Wall Jobs sp. z o.o. - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji tras, tworzenie grafiku rozładunków, awizacja dostaw, dokumentacja załadunkowa, organizacja i wynajem transportów. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
SMAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja, selekcja pracowników na staowiska robotnicze, bieżąca współpraca z osobami decyzyjnymi na obiektach obsługiwanych przez firmę, prawidłowe i terminowe przekazywanie akt do kadr, nadzór nad pracownikami wykonującymi usługę, kompletowanie akt personalnych pracowników, inne czynności zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Sporządzanie raportów kwartalnych, raportów na potrzeby pracowników/ działów firmy, współpraca z przedstwaicielami handlowymi, kierownikami oddziałów, rozliczanie umów, naliczanie bonusów, prowadzenie ewidencji organizowanych akcji marketingowych i wydatków z nimi związanych i rozliczanie ich, przygotowanie dokumentacji przetargowej, współorganizacja szkoleń, rozliczanie organizowanych akcji promocyjnych i mierzenie ich skuteczności.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Strzelin (dolnośląskie)
naprawa maszyn i urządzeń, bieżąca konserwacja, przeglądy, prowadzenie magazynu części zamiennych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)