SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ WYNAGRODZEŃ I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Nowa Dęba oferta pracy Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ WYNAGRODZEŃ I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Pełna obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentacji do ZUS, US, sporządzanie zestawień, pism wg zlecenia, kontakt z ZUS, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej dot. spraw płacowychPraca w godz. 7-15
Data publikacji: 2020-10-05
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 1a, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełna obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentacji do ZUS, US, sporządzanie zestawień, pism wg zlecenia, kontakt z ZUS, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej dot. spraw płacowychPraca w godz. 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ WYNAGRODZEŃ I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i programów komputerowych (programy Word,Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szeroka wiedza z zakresu kadr i płac, umiejętność obsługiwania programów kadrowo-płacowych
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"
danePracodawcy_nip: 8670003192
danePracodawcy_regon: 000455338
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 1a, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1820
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980636
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 1a
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431301
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 05.10.2020
Oferta pracy ważna do: 05.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bbd29950f3f09aa6b5d039e9bdf035a2
Podobne oferty pracy
Główne odpowiedzialności: - rozpoznawanie, diagnozowanie i analiza potrzeb społecznych rodzin kwalifikujących się do korzystania ze świadczeń pomocy społecznej- przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i na tej podstawie ustalanie form i zakresu udzielanej pomocy przy współudziale klienta oraz opracowywanie planów pomocy, udzielanie pomocy w postaci pracy socjalnej- prowadzenie działalności profilaktycznej, mającej na celu zapobieganie powstawaniu trudnych sytuacji życiowych- terminowe i merytoryczne załatwianie spraw, zgodnie z przepisami.Charakterystyka pracy: - aktywizacja środowiska lokalnego na rzecz rozwiązywania występujących problemów społecznych, Współpraca i współdziałanie z organizacjami pozarządowymi oraz wyspecjalizowanymi instytucjami, innymi organizacjami i podmiotami w zakresie organizowania pomocy na rzecz rodzin z dziećmi- udział w spotkaniach grup roboczych w ramach procedury Niebieskiej Karty- tworzenie i współudział w tworzeniu projektów programów socjalnych służących rozwiązywaniu problemów społecznych i rozwojowi Ośrodka oraz ich realizacja w tym współfinansowanych ze środków pomocowych UE- wprowadzanie danych i bieżące uzupełnianie komputerowej bazy danych klientów na podstawie przeprowadzanych wywiadów środowiskowych- współudział w sporządzaniu oceny zasobów pomocy społecznej-przygotowywanie okresowych sprawozdań, informacji, analiz, zgodnie z poleceniem przełożonego
OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy - 2020-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola detali :-Badanie wytrzymałościowe produktów detali -kontrola poprawności spasowania elementów współpracujących -kontrola poprawności kompletowania detali w opakowaniach zbiorczychPraca laboratoryjna :-Badania dostaw surowców pod kątem płynności i wypełnienia-Nadzór nad sprzętem kontrolno pomiarowymPraca biurowa:-Prowadzenie dokumentacji badań surowcowych ( zestawienia , analizy , uwagi ).-Prowadzenie dokumentacji wyników badań wytrzymałościowych ( zestawienia , analizy , uwagi )-Tworzenie instrukcji pakowania ( aktualizacja posiadanej dokumentacji )-Weryfikacja oraz tworzenie instrukcji badań ( aktualizacja posiadanej dokumentacji )
Przedsiębiorstwo Obrotu Hurtowego '' OŁER'' - 2019-04-15 - Kunice (dolnośląskie)
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:Prowadzenie spraw związanych z gotowością mobilizacyjną i bojową. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ćwiczeń epizodycznych, szkoleń uzupełniających, kadry i pracowników resortu obrony narodowej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa, poszukiwanie, składanie oraz rozliczanie wniosków o dotacje, prowadzenie dokumentacji działań, zajmowanie się kadrami oraz różnymi sprawami biurowymi, działania na rzecz podopiecznych Towarzystwa.
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Świdnica - 2020-01-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie negocjacji z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, rozwój sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2020-01-14 - Szczucin (małopolskie)
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;OFERUJEMY:- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach do edycji tekstów, grafik, multimediów- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- prywatną opiekę medyczną- dofinansowanie do karty Multisport- stabilność zatrudnienia
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wspieranie doradców klienta. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych. Bezpośredni kontakt z klientami. Zawieranie i przechowywanie kontraktów. Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Niepołomice (małopolskie)
- Codzienne wykonywanie porannych rutyn, które polegają na przygotowaniu sklepu do otwarcia. Dbanie o miejsca inspiracji na sklepie. Wykorzystanie wiedzy z zakresu projektowania do tworzenia, nieoczywistych rozwiązań. Praca z produktem na różnych działach i jego prezentowanie w ciekawy, niebanalny sposób. Wzmacnianie wizerunku marki, inspirowanie klientów oraz zachęcanie ich do częstszego odwiedzania sklepu IKEA.- Znajomość języka angielskiego, rosyjskiego oraz ukraińskiego jest wymagana do porozumiewania się zagranicznymi klientami, w tym z klientami z Rosji i Ukrainy.- Godziny pracy: 6:00-12:00 + soboty, niedziele handlowe. Praca według grafiku.
kontakt przez PUP - 2020-03-30 - Katowice (śląskie)
utrzymanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi obywatelami Chin, negocjowanie warunków handlowych z obywatelami Chin, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
Hang le Sp.Zo.o - 2016-07-29 - Chełm (lubelskie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próś kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie pracowników, obsługa finansowo-kadrowa firmy, wsparcie działu księgowego, administrowanie dokumentów pracowniczych.
STAL - MET NIECZAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa klientów - promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, przygotowanie oraz koordynacja realizacji inwestycji; kontrola działalności firm serwisowych; przyjmowanie, weryfikacja i obsługa faktur; kontrola cen i kosztów prac poza ryczałtowych; kontrola przestrzegania procedur; bilansowanie kosztów i ustalanie budżetu rocznego
LPP S.A. - 2020-06-26 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, wykonywanie obowiązków związanych z wdrożeniem nowych produktów, współpraca z działem zakupów i działem graficznym.
WIBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-24 - Kartuzy (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów kluczowych z Pakistanu, a także ich pozyskiwanie,odpowiedż nazapytania ofertowe, negocjacja warunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymanie stałego kontaktu znajważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie stałego monitoringu spółki (mienia, zachowania osób, pojazdów), dbałość o mienie i bezpieczeństwo
KOMPUTRONIK Spółka Akcyjna - 2017-04-10 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynowanie prac związanych z czasowym zatrudnianiem pracowników, administrowanie dokumentacją personalną.Pomoc w adaptacji nowych pracowników. Praca w biurze i w terenie.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
Biuro Rachunkowe Chuda Danuta - 2017-05-08 - Gniezno (wielkopolskie)
Zarządzanie i nadzór nad obrotem częściami zamiennymi, doradztwo techniczne dla klientów, sprzedaż części, bieżący monitoring płatności. Wyagrodzenie 2400zł/brutto + premie.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-13 - Andrychów (małopolskie)
praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej we Włocławku
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2017-09-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa strony internetowej, zamieszczanie ogłoszeń na serwisach ogłoszeniowych(praca zdalna)
ADL Bieżuński Sp. J. - 2019-09-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami, przygotowywanie korespondencji i pism, obsługa urządzeń biurowych, efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji, stały monitoring prowadzonych spraw
GRUPA AURUM PKW Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Legnica (dolnośląskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-01-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca z dziećmi od 2.5 - 6 lat.
ŻŁOBEK A KUKU! PRZEDSZKOLE ABC EWA STEC-DOBRZYŃSKA - 2019-06-07 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
"Szczegółowe informacje o ofercie pracy na stronie www.bpp.gov.pl, zakładka praca."Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi; ZAKRES ZADAŃ: pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów,współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta, inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej,prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja), wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego; WARUNKI PRACY: Praca poza siedzibą urzędu; Wyjazdy służbowe; Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; Praca na terenie szpitala / oddziału psychiatrycznego; miejsce pracy: Toszek, ul. Gliwicka 5 i Sosnowiec, ul. Zagadłowicza 3;
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-08-23 - Toszek (śląskie)
zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów magazynowych, prowadzenie i kontrolowanie ewidencji dokuumentacji magazynowej w systemie, dbałość o poprawność i kompleksowość prowadzonej dokumentacji magazynowej, kontrolowanie dokumentacji przepływu towarów oraz bieżąca kontrola stanów magazynowych, inicjowanie usprawnień i dążenie do optymalizacji procesów magazynowych, współpraca z księgowością i innymi działami, tworzenie bieżących raportów i zestawień, zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-06-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)