SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - 043 Świdnica oferta pracy Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Świdnica
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - 043
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa, poszukiwanie, składanie oraz rozliczanie wniosków o dotacje, prowadzenie dokumentacji działań, zajmowanie się kadrami oraz różnymi sprawami biurowymi, działania na rzecz podopiecznych Towarzystwa.
Data publikacji: 2020-01-16
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Świdnica
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Westerplatte 51, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca biurowa, poszukiwanie, składanie oraz rozliczanie wniosków o dotacje, prowadzenie dokumentacji działań, zajmowanie się kadrami oraz różnymi sprawami biurowymi, działania na rzecz podopiecznych Towarzystwa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - 043
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu dotacji oraz funduszy, znajomość, programów biurowych, mile widziane prawo jazdy
Nazwa pracodawcy:
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Świdnica
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Westerplatte 51, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Westerplatte
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 15.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?48de8b3de2a1fd9a29e6ded06d64a1e0
Podobne oferty pracy
- obsługa sprzedażowa klientów spółki z regionu wschodniego- pozyskiwanie nowych klentów i budowanie z nimi długotrwałych relacji biznesowych- przygotowywanie ofert handlowych- kompletowanie dokumentów księgowych na potrzeby rozliczeń klientów- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych ze sprzedażą produktów
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Łódź (łódzkie)
- sporządzanie list wynagrodzeń- naliczanie ZUS- rozliczanie z Urzędem Skarbowym
Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 16 - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMÓW,- SPORZĄDZANIE INSTRUKCJI I DOKUMENTACJI POWYKONAWCZYCH,- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJIOFERUJEMY:- STABILNE ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ,- PRACĘ W MŁODYM I DYNAMICZNYM ZESPOLE,- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,- NIEZBĘDNE NARZĘDZIA DO PRACY (TELEFON, LAPTOP, SAMOCHÓD SŁUŻBOWY),
VEGACOM S.A. - 2017-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
przeprowadzanie rozmów z klientami; umawianie spotkań; obsługa urządzeń biurowych sekretariatu; wypisywanie wniosków, zdanie egzaminów e-learningowych; dostarczanie ofert oraz umów do klientów
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Oława (dolnośląskie)
Realizacja planu sprzedaży na określonym rynku, obsługa zamówień klientów eksportowych, przygotowywanie ofert handlowych, wysoka jakość obsługi stałych oraz nowych klientów.
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-02-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Brzeg (opolskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; tworzenie ofert handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Umowa zlecenie około 188h w m-cu, dyspozycyjność w godz. 6-19Proponowany okres zatrudnienia 3 lataMiejsce pracy: ul. Tęczowa Wrocław, pow. wrocławski
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
-przygotowywanie i realizacja nowych projektów biznesowych spółki,-pozyskiwanie nowych dostawców i odbiorców spółki,-negocjowanie kontaktów,-sprzedaż hurtowa nowych grup towarowych
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)
Zajmowanie sie sprzedażą detaliczną w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż internetowa, sprzdaż odzieży polska i zagraniczna, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Mrozy (pomorskie)
Koordynacja dostaw, organizacja transportu międzynarodowego;Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wysyłek, Prowadzenie negocjacji ze spedycjami ( również w języku koreańskim),Organizacja logistyczna dystrybucji,przygotowywanie wycen oraz wyliczeń transportowychZapewnienie terminowej realizacji zadań, przygotowanie raportów zgodnie z koreańskimi procedurami i inneMiejsce pracy: ul. ul. Ryszarda Chomicza 13D, 55-080 Nowa Wieś WrocławskaKontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny Umowa o pracę na czas określony -4 lata Praca w godzinach od 9-17Oferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Przygotowanie powierzchni - szpachlowanie, szlifowanie, malowanie, układanie gresu, wykonywanie termozolacji w technologii na styropianie oraz na wełnie.
Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie i wprowadzanie do systemu kadrowo - płacowego danych niezbędnych do poprawnego przeliczenia listy płac, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa oraz administrowanie tą dokumnetacją, współpraca z instytucjami ZUS, US, PIP, PEFRON, GUS, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, przygotowywanie róznorodnych raportów i analiz dotyczacych czasu pracy i wynagrodzeń pracowników
MATPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klientów, prace biurowe
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2016-08-23 - Tychy (śląskie)
ewidencja operacji; prowadzenie rachunku kosztów i wyników analizowania wyników; sporządzanie oraz raportowanie zestawień ksiegowych, weryfikacja faktur i rozwiązywanie niezgodności; udział w planowaniu budżetu, sporządzaniu i rozliczaniu planów finansowych; sporządzanie i analiza bilansu; przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz, kontroling oraz analzia danych finansowych, interpretowanie i wskazywanie obszarów działalności do poprawy lub optymalizacji kosztowej; opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych i innych rozliczeń; kontrola wyliczeń ZUS, sprawdzanie i sporządzanie deklaracji: CIT, VAT; monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2017-11-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów hiszpańsko i angielskojęzycznych , usprawnianie kontaktu i pomoc klientom, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie spraw reklamacyjnych i import części zamiennych do urządzeń art. gospodarstwa domowego
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Poznań (wielkopolskie)
Raportowanie w języku koreańskim zgodnie z przyjętymi standardami do siedziby spółki w Korei, udział w spotkaniach biznesowych z koreańskimi klientami, przygotowywanie raportów sprzedażowych dla koreańskiego zarządu spółki w Biskupicach, częste zagraniczne wyjazdy służbowe, orientacja na osiąganie celów i samodzielności w realizacji zadań, umowa o pracę na czas określony, jedna zmiana,
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
montowanie szafek z płyty wiórowej, oklejanie PCV krawędzi, montaż mebli u klienta.
Tomasz Krakowski Eskars - 2018-06-15 - Dobroń (łódzkie)
Praca z bazą danych- rejestracja, aktualizacja, uzupełnianie informacji o klientach, budowanie pozytywnych relacji z klientami, dostosowywanie oferty do aktualnych potrzeb klienta, telefoniczne umawianie spotkań handlowych. Godziny pracy dowolne- do uzgodnienia lub praca zdalna.
Abakon Sp. z o.o., Sp. Komandytowa - 2016-03-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcie do odpowiednich kandydatów z branży IT Aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów z wykorzystaniem m.in. bazy kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestandardowych metod,Sporządzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcjiWspolpraca z zespolem managerskim w zakresie przygotownia strategii sourcingowych Intepretacja planow sourcingowych, definiowanie rol, scisla wspolpraca z zespolem sourcingowym Aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy,Proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR,Wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
- Zarządzanie produkcją, (planowanie i nadzór nad realizacją procesu produkcji);- Zapewnienie wysokiej jakości oraz terminowości produkcji;- Utrzymanie wydajności oraz zapewnienie optymalizacji kosztowej procesu produkcyjnego;- Wdrażanie standardów jakościowych.
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2019-11-12 - Niedomice (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników
FHU EDMAR Mariusz Grzywnowicz - 2017-11-10 - Strzeżów Drugi (małopolskie)
Rozładunek dostaw,załadudnek towaru na samochód,dbanie o towar.
BEL-POL Sp. z o.o. - 2019-01-21 - Kowale (pomorskie)
Tworzenie i księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi, sprawdzanie rejestrów VAT, rozliczanie, analiza i uzgadnianie kont księgowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie ewidencji środków trwałych, inne pracezlecone przez przełożonego, sporządzanie sprawozdań GUS. Praca w godz. 7-15, miejsce wykonywania pracy Bezpraw/Kołobrzeg.
Kombinat Budowlany HYDROBUD Sp. z o.o. - 2019-02-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż miejsc reklamowych. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Bełchatów (łódzkie)
organizacja pracy magazynu żywności;- ustalanie harmonogramu dostaw / odbiorów towaru; - prowadzenie dokumentacji magazynowo – księgowej; - kontakty ze współpracującymi z organizacjami pozarządowymi / ośrodkami pomocy społecznej; - pozyskiwanie dochodów na działalność statutową;- udział w przedsięwzięciach realizowanych przez pracodawcę.
kontakt przez OHP - 2016-09-06 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie ofert handlowych; kontakt z klientem biznesowym; tworzenie baz danych; prowadzenie kampanii marketingowych; współpraca z firmami produkcyjnymi; przyjmowanie zamówień i koordynacja ich realizacji; udział w targah branżowych; dbanie o dobry wizerunek firmy.
ALTWAY(PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-17 - Gdańsk (pomorskie)