SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ Oława oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów z klientami; umawianie spotkań; obsługa urządzeń biurowych sekretariatu; wypisywanie wniosków, zdanie egzaminów e-learningowych; dostarczanie ofert oraz umów do klientów
Data publikacji: 2019-08-29
Lokalizacja: Oława (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
przeprowadzanie rozmów z klientami; umawianie spotkań; obsługa urządzeń biurowych sekretariatu; wypisywanie wniosków, zdanie egzaminów e-learningowych; dostarczanie ofert oraz umów do klientów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Adres pracodawcy:
3-go Maja 1, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, skierowanie z PUPKONTAKT: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Bożena Rzadkowska, ul. Brzeska 13/1U, 55-200 Oława, tel. 605-837-775
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oławski
Gmina pracodawcy: Oława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oława
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 30.08.2019
Oferta pracy ważna do: 28.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02e76a0b496885db01d7e76f62ee12aa
Podobne oferty pracy
budowanie sieci telekomunikacyjnych , światłowodowych , mikrokanalizacji światłowodowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
załadunek i rozładunek towarów, obsługa wózka widłowego, utrzymywanie porządku w komorach spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Bilcza (świętokrzyskie)
prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Kraków (małopolskie)
-planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy-współtworzenie profilu kandydata-tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych -przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji-przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami -sporządzanie raportów, opinii i rekomendacjiWymagania:wykształcenie średnie ogólnokształcące, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, dokładność, komunikatywność, sumienność, kreatywność, min. 1 rok doświadczenia, podstawowa znajomość języka angielskiego, komunikatywna znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiegoPraca w godzinach: 09:00-13:00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-03-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; prawo jazdy kat. B; bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS OFFICE (szczególnie MS Excel i PowerPoint); znajomość programu Agile CRM; 2 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego. Zakres obowiązków: organizacja spotkań z potencjalnymi klientami zagranicznymi (a mianowicie z Niemiec, Austrii, Białorusi, Rosji); prezentowanie na targach międzynarodowych produktu lub usługi oferowanej; wyjaśnienie wymagania klientów zagranicznych w celu zamknięcia sprzedaży; - wprowadzenie i zaktualizowanie informacji o klientach zagranicznych w bazach danych; przyjmowanie i przetwarzanie zamówień od klientów zagranicznych w dokładny sposób; sporządzanie miesięcznych raportów oraz planów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowanie danych Ewidencji Gruntów i Budynków, oraz geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu
MGGP S.A. - 2018-02-13 - Gorlice (małopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych w języku obcem, przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, udział w targach handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Białystok (podlaskie)
udział w pracach teoretycznych i badawczych, prowadzenie badań wyrobów budowlanych, wykonywanie ekspertyz, orzeczeń i opinii technicznych, kontakty z klientami instytutu
INSTYTUT TECHNIKI BUDOWLANEJ-ODDZIAŁ WIELKOPOLSKI - 2016-01-08 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę. Umawianie osob na spotkania - organizacja spotkań, rozmowy z kandydatami, prowadzenie bazy danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sierpc (mazowieckie)
Programowanie maszyn pomiarowych (maszyna współrzędnościowa 3D, Formtester - maszyna do mierzenia odchyłek kształtu i położenia). Ustawianie przyrządów pomiarowych. Planowanie sposobów mocowania i pomiarów detali. Kalibracja przyrządów pomiarowych
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Racibórz (śląskie)
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowymInformowanie klientów o pełnej ofercie produktowejPromowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez bankPozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami bankuZapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2019-02-01 - Czarnków (wielkopolskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw, koordynowanie wysyłek towarów, zarządzanie flotą samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Wiskitki (mazowieckie)
Aktywne prowadzenie działan promocyjnych i reklamowych, negocjowanie warunków transakcji i cen do gazetek, moniitorowanie rynku.
Rudolf Rygol TOMI MARKT - 2016-09-29 - Gogolin (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż czujników optycznych, sygnalizatorów świetlnych, falowniki. Pozyskiwanie klientów. Przygotowywanie ofert handlowych, w tym broszur informacyjnych, prezentacji sprzedazowej produktu. Przygotowywanie narzędzi oraz materiałów promocyjnych: plakaty, katalogi, wizytówki, projekty reklamowe i materiały wideo.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- realizowanie przydzielonych zakupów i dostaw- przewóz osób, dekoracji, materiałów i sprzetu- praca w godz. 8-16- praca głównie w Łodzi, możliwe wyjazdy na terenie Polski
TEATR WIELKI w ŁODZI - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
– dokumentacja pracownicza (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– umowy o pracę, wypowiedzenia umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– umowy cywilnoprawne (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– listy płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– deklaracje do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– delegacje pracownicze; ewidencja zwolnień lekarskich– plany urlopowe, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– badania okresowe pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami BHP– zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;– wsparcie procesu rekrutacji.
SUN PROJECT SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
Praca przy produkcji zapraw budowlanych
Paweł Sosnowski - PS GROUP - 2019-01-14 - Skórzec (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji tras, tworzenie grafiku rozładunków, awizacja dostaw, dokumentacja załadunkowa, organizacja i wynajem transportów. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
SMAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
- Ewidencja dowodów źródłowych, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym Planem Kont, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgodnienie sald, - Prowadzenie rejestrów dla potrzeb rozliczeń z podatku VAT, - Ustalanie proporcji do proporcjonalnego rozliczania VAT od zakupów, - Bieżące naliczanie i uzgadnianie działalności socjalnej, - Prowadzenie ewidencji środków pieniężnych na rachunkach bankowych krajowych i walutowych, - Kontrola i nadzór nad rozliczeniem różnic kursowych, - Szczegółowa analiza przychodów i wydatków Funduszu Pomocy Materialnej Studentom i Doktorantom, - Analiza zobowiązań i należności oraz dokonywanie potrąceń wierzytelności, - Uzgadnianie stanów magazynowych, dostaw niefakturowanych, - Rozliczanie inwentaryzacji magazynów, - Uzgadnianie niskocennych składników rzeczowych, - Analiza terminowości zapłat za faktury sprzedaży, - Inwentaryzacja sald na 31 XII oraz wykaz niezgodności sald, - Wykonywanie sprawozdań statystycznych i budżetowych (w tym: Rn-N, Rb-Z i DNU-K), - Wykonywanie sprawozdań z przepływów środków pieniężnych i zmian kapitałów. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)