SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WINDYKACJI Kościerzyna oferta pracy TAD-MET TERESA OSTROWSKA, TADEUSZ OSTROWSKI, JAROSŁAW OSTROWSKI SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WINDYKACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: TAD-MET TERESA OSTROWSKA, TADEUSZ OSTROWSKI, JAROSŁAW OSTROWSKI SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kapliczna 5, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WINDYKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości
Nazwa pracodawcy:
TAD-MET TERESA OSTROWSKA, TADEUSZ OSTROWSKI, JAROSŁAW OSTROWSKI SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Kapliczna 5, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: Kapliczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e3fbf2dc93b0d95b81ce6d5d0f20c6d5
Podobne oferty pracy
1. pozyskiwanie środków finansowych na realizację zadań Centrum z uwzględnieniem aplikowania o środki z Unii Europejskiej 2. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem planów, programów, projektów związanych zzakresem działalności Centrum 3. koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Centrum,4. przygotowywanie oceny zasobów pomocy społecznej w powiecie w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej; 5. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją powiatowej strategii rozwiązywaniaproblemów społecznych, 6. prowadzenie spraw dot. zamówień publicznych w jednostce, 7. organ. doskonalenia zawodowego pracowników Centrum oraz szkoleń i doskonalenie. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się na stroniewww.bip.pcpr.slupsk.pl nabory. Godz. pracy 7.30-15.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2019-05-07 - Słupsk (pomorskie)
sporządzanie raportów żywnościowych w języku ukraińskim, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne, prowadzenie kasy, dokonywanie operacji kasowo- gotówkowych
AdinPol s.c. Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2016-09-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych, weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, koordynacja procesu wzorowania materiałów do produkcji seryjnej, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badania dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁĘCZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa finansowa w zakresie wynagrodzeń pracowników, składek ZUS, wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac, obsługa programu PŁATNIK.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, min. 2 lata doświadczenia, obsługa komputera, programu PŁATNIK.
ELEKTROMET Zakłady Metalowe Spółdzielnia Pracy Jarosław - 2017-08-07 - Jarosław (podkarpackie)
Kontakt z biurem rachunkowym w zakresie przygotowania dokumentów kadrowych i księgowych (sprzedaż zakup itp.)Wykonywanie przelewów, odnotowanie płatności, przyjmowanie faktur, przygotowywanie listy płac, ewidencji czasu pracy, spraw BHP
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "AZAP" PAWEŁ CHŁOPEK - 2020-08-31 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Kontakty , przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku rosyjskim, prowadzenie dokumentacji w języku rosyjskim.
Treecon sp. z o. o. - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)
sprawdzenie i kompletacja dokumentacji towarzyszącej dostawom oraz ich archiwizacja; tworzenie i nadzorowanie obiegu dokumentów magazynowych przyjęcia i wydania materiałów i urządzeń,wprowadzanie danych i bieżąca aktualizacja elektronicznej bazy gospodarki magazynowej, przygotowanie - opracowanie; prowadzenie oraz archiwizacja korespondencji listowej i e-mailowej dotyczącej dostaw, działanie zgodnie z procedurami i procesami obowiązującymi na budowie w tym gospodarki magazynowej, opracowywanie raportów stanów magazynowych, opracowywanie protokołów niezgodności w przypadku zaistniałych wad jakościowych czy ilościowych,kompletacja i tworzenie oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji reklamacyjnej dotyczącej dostaw.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Bogatynia (dolnośląskie)
Bezpośrednie wsparcie techniczne, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, konfiguracja sieci LAN, WAN.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich. Prowadzenie negocjacji. Przygotowywanie kalendarza rozgrywek e-sportowych. Znajomość język angielskiego jest wymagana do kontaktowania się z centralka firmy w Niemczech.- Wynagrodzenie: 10000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło do 31.05.2017 r.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w sprzedaży. Wymagana znajomość branży e-sportowej. Wymagana znajomość gier DOTA, Counterstrike, World of Tanks. Wymagane umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji techniczno - technologicznej, kontrola parametrów procesu oraz jakości wyrobów, opracowywanie i weryfikacja norm zużycia surowców i materiałów.
"GAMRAT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-27 - Jasło (podkarpackie)
-Sprzedaż produktów sieci Orange,-Kontakt telefoniczny 668-819-574-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 10,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2015-11-09 - Tczew (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
obsługa sekretariatu, odbieranie telefonów, kontakty z klientami
"BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-01-15 - Łańcut (podkarpackie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.Pierwsza umowa na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony co najmniej na rok lub na czas nieokreślony.
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-23 - Cmolas (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
pmonitorowanie ststusu szkoleń BHP oraz badań lekarskich, ewidencja i rozliczanie czasu służby i pracy, aktualizacja danych pracowniczych w systemach wewnętrznych, przygotowanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy itp.; sporządzanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami na rzecz pracowników
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
- Obsługa komputera. Wystawianie faktur w programie. Pisanie ofert do klientów. Obsługa klienta w biurze i u klienta. Wyszukiwanie przetargów. Utrzymywanie czystości wraz z pozostałymi pracownikami zarówno na swoim stanowisku jak i całym biurze. Sprzedaż mebli.- Wynagrodzenie 14,70 zł brutto/godz. Praca na umowę zlecenie na 12 miesięcy.- Zlecenie wykonywane w godz.: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Józefowska 76, 40-145 Katowice) z CV w godzinach: 8:00-16:00
SI STUDIO MEBLE BIUROWE SYLWIA PASZEK - 2019-05-08 - Katowice (śląskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klientówprzyjmowanie zamówieńobsługa programu Wf-Mag, Allegroprzygotowanie i pakowanie paczek do wysłaniaprzyjęcie dostaw i rozkładanie produktów na magazynie
GOLD START SP.Z O.O. - 2020-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe: www. cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2018-11-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Mechanicznych w Bolesławcu przy ulicy Górne Młyny 1 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Opieka nad klientem końcowym w zakresie doradztwa technicznego, prowadzenie rozpoznawania rynku AM, przygotowywanie i prowadzenie spotkań z klientami AM. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Piła (wielkopolskie)
Kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów Kontrola jakości procesu produkcyjnego Kontrola i nadzór nad finalnymi produktami Kontrola warunków składania materiałów i wyrobów gotowych Kontrola form przeznaczonych do produkcji Stała kontrola jakościmateriału do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kadrowo-płacową pracowników i zleceniobiorców. Wymagana znajomości zagadnień związanych z prawem pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomości programu Płatnik, znajomości pakietu MS Office i znajomość programu Comarch Optima (mile widziana).
FULL JOB POLSKA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-04 - Lublin (lubelskie)
PROWADZENIE KADR I PŁAC DLA KLIENTÓW BIIURA POSIADAJĄCYCH DO 20 LUB POWYŻEJ 20 PRACOWNIKÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KADR I PŁAC, PROGRAM PŁATNIK, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KADR I PŁAC, 1 ROK STĄZU PRACY W DZIALE KADRCV NA ADRES E-MAIL:PRACA (at) AKTA.COM.PL
AKTA BIURO RACHUNKOWO PODATKOWE MONIKA ŻURAWSKA - 2016-11-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
STANOWISKO: KONSULTANT DO SPRAW CEN TRANSFEROWYCHPRZEPROWADZANIE KALKULACJI SPÓŁEK GRUPY, WYKONYWANIE PROCESÓW KSIĘGOWYCH W SYSTEMIE SAP, PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ ORAZ RAPORTÓW Z WYKORZYSTANIEM SAP I PROGRAMU MS EXCELWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA: MS EXCEL, WORD, POWER POINT, SAP, OUTLOOK, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W OBSZARZE PODATKÓW I KALKULACJI CEN TRANSFEROWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, ROSYJSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-18:00
METRO SERVICES PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
INPHOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie administracji kadrowej naliczanie wypłat i kontrolazestawień nieobecności pracowników przygotowywanie dokumentów dowypłaty zasiłków sporządzanie deklaracji PIT dla pracownikówzatrudnionych i zwolnionych kontrola aktualności badań lekarskich,szkoleń BHP itp. ewidencja i kontrola zasiłków, urlopów, okresówzwolnień z opłacania składek w ZUS sporządzanie umów o pracę,świadectw pracy itp. sprawdzanie dokumentów pod względemformalno-rachunkowym; dekretacja i wprowadzanie do systemufinansowo-księgowego dokumentów; przygotowywanie i wysyłaniekorespondencji do kontrahentów, urzędów i banków; wypełnianieformularzy podatkowych; archiwizowanie dowodów księgowych; inneprace biurowe. Praca od 9-17
Księgowość Pl Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-05-02 - Opole (opolskie)
wyk. wyższe ekonomiczne , biegła znajomość j. ukraińskiego; Praca związana z wyjazdami głównie na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Ociąż (wielkopolskie)