SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ MECHANICZNYCH W BOLESŁAWCU Bolesławiec oferta pracy Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ MECHANICZNYCH W BOLESŁAWCU
Wynagrodzenie: od 540 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Mechanicznych w Bolesławcu przy ulicy Górne Młyny 1 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Mechanicznych w Bolesławcu przy ulicy Górne Młyny 1 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.2
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 32
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 540 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ MECHANICZNYCH W BOLESŁAWCU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 540 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 2 letni staż pracy w placówkach oświatowych, doświadczenie w realizacji projektów unijnych, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Wymagania dodatkowe: samodzielność, komunikatywność, umiejętność nadzoru nad pracownikami, umiejętność kontroli merytorycznej i finansowej, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, biegła obsługa komputera (m. in. MS Office w tym szczególnie arkusz kalkulacyjny Excel) oraz typowego sprzętu biurowego.
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny z opisem doświadczenia w zakresie wymagań,- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., - ewentualne referencje lub listy polecające,- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- oświadczenie kandydata stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119 /1) dla celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (Ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.- aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko specjalista ds. koordynacji projektu w Zespole Szkół Mechanicznych w Bolesławcu pn.: Kształcenie Zawodowe szansą dla uczniów Powiatu Bolesławieckiego należy złożyć do dnia 11.12.2018r. do godz. 1200 w sekretariacie Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, przy ul. Tyrankiewiczów 11.- aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane,- w toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne i zaprosi do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej, o której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.- nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu www.pceikk.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: 11.12.2018r. do godziny 12.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Adres strony pracodawcy: www.pceikk.pl
Ulica pracodawcy: Tyrankiewiczów
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 11.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i kontrola automatycznych przelewów bankowych (krajowych i międzynarodowych) oraz czeków dla USA i Meksyku według specyfikacji dla danego kraju. Generowanie i weryfikacja raportów bankowych oraz potwierdzeń płatności. Współpraca z bankami z USA i Meksyku dot. zleconych płatności poprzez kontakt telefoniczny (Mellon Bank, CitiBank, RBS, BNP, Banamex, BBVA, JP Morgan Chase) oraz codzienny kontakt z klientami w USA i Meksyku. Przygotowywanie prognoz finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami azjatyckimi, wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.07.2018-30.06.2020. Godz. pracy 7.30-15.30.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2018-06-11 - Słupsk (pomorskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zamiatanie, odkurzanie, mycie podłóg, lamperii, płytek, armatury higieniczno-sanitarnej, sprzątanie terenu wokół szkoły (wg programu stażu)
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bełchatów (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Jednostka Wojskowa Nr 2305 Warszawa - 2018-10-03 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa, obsługa programów płacowych w tym programu płatnik
REJONOWA SPÓŁDZIELNIA ZAOPATRZENIA I ZBYTU - 2018-08-14 - Krzeszowice (małopolskie)
wyksz. wyższe techniczne budowlane,znajomość branży konstrukcji stalowych,doświadczenie w wykonywaniu podobnych czynności,znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,umiejętność czytania rysunku technicznego oraz obsługi programu CAD w zakresie podstawowym,mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,prawo jazdy kat. B,łatwość prowadzenia rozmów i skutecznych negocjacji z kontrahentem, dyspozycyjność, skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w wykonywaną pracę;przygotowywanie i składanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert z bieżącym zapotrzebowaniem, prowadzenie skutecznych negocjacji cenowych z dostawcami materiałów stalowych, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami materiałów stalowych oraz kompletacja dokumentów po dostawach ( wz, atesty, certyfikaty itp.), weryfikacja rynku materiałów stalowych na potrzeby prowadzonych przez Spółkę zakupów, współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie dokonywanych zamówień
Trasko-Stal Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozliczanie projektów finansowych ze środków unijnych. Księgowanie wynagrodzeń osobowych. Rozliczanie międzyokresowe kosztów. Uzgadanianie ZFŚS. Dekretowanie i księgowanie faktur zakładu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-12-05 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie spraw BHP, p.poż. i ochrony srodowiska w dużej firmie produkcyjnej z branży metalowej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-10-30 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (umowy, aneksy, świadectwa pracy, akta osobowe),Przygotowywanie raportów kadrowych oraz deklaracji ZUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Tomice (małopolskie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień (cv na adres e -mail: rekrutacja (at) woodica.pl)
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-07-19 - Świnna Poręba (małopolskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Łódź (łódzkie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
DZIAŁANIA ADMINISTRACYJNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROCESÓW REKRUTACYJNYCH OSÓB Z UKRAINY, PRACA W PROGRAMIE ENOVA365, DBANIE O TERMINOWĄ REALIZACJĘ PROCESÓW ADMINSTRACYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PROGARMU ENOVA365, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO I J.UKRAIŃSKIEGO (REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY)
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Wycinanie elementów do obróbek szwalniczo-krawieckich,-Kontakt telefoniczny: 58 561-22-01,-Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA EWELINA OSTROWSKA - 2017-12-15 - Tczew (pomorskie)
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora inwestora pod kątem zgodności z projektem; egzekwowanie jakości; ścisławspółpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca współpraca z pozostałami oddziałami firmy, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jezyku koreańskim oraz angielskim. Miejsce pracy: Wrocław ul. KruczaKontakit kandydatów z pracodawcą: elektronicznyOferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki- Wsparcie Klientów w zakresie wykorzystania funkcjonalności systemów w modelu SaaS- Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń Klientów- Analiza procesowa działań Użytkowników- Proponowanie najlepszych rozwiązań optymalizujących procesy realizowane przez UżytkownikówOferujemy- Pracę w młodym i pełnym inicjatywy zespole, którego autorskie programy uzyskują zasięg międzynarodowy- Uczestnictwo w tworzeniu i dostarczaniu nowatorskich usług- Współpraca z działami IT i korzystanie z dokumentacji programistycznej- Możliwość wyboru rodzaju umowy po okresie próbnym- Szansę rozwoju zarówno dla doświadczonych osób, jak i tych bez wcześniejszego doświadczeniaJakie umiejętności z nami rozwiniesz?- Skuteczna komunikacja z Klientem- Trafne odkrywanie potrzeb Użytkowników systemów- Przygotowywanie szkoleń z użytkowania systemów (jeśli tylko chcesz).
ANSTA SP. Z O.O. - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
zakres obowiązków zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 roku w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy Dz. U. 1997 nr 109 poz. 704
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Bełchatów (łódzkie)
Zarządzanie podległą kategorią, produktów, negocjacje warunków umów handlowych, realizacją targetów, marży, sprzedaży, zarządzanie rotacją zapasów na magazynach.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
Do zadań należeć będzie :- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem zintegrowanego systemu zarządzania, w tym tworzenie, weryfikowanie, wdrażanie i nadzorowanie dokumentacji,- optymalizacja procesów i procedur obowiązujących w Spółce,- planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie wewnętrznych audytów jakości,- nadzór nad realizacją niezbędnych działań korygujących, zapobiegawczych, doskonalących oraz poaudytowych,- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników z zakresu zintegrowanego systemu zarządzania.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub współpracy prowadzonej działalności gospodarczej.
Pallmed Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Praca w charakterze nauczyciela w prywatnej placówce - opieka nad dziećmi w wieku od 2,5 do 6 lat. Miejsce pracy: ul. Sojowa 3 Podane wtynagrodzenie jest do uzgodnienia, uzależnione od kwalifikacji i chęci kandydata.PracKontakt telefoniczny: 602-639-725 lub elektroniczny: edukarnia (at) gmail.comOferta w sali: C
EDUKARNIA Centrum Edukacji i Zabaw - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa telefoniczna oraz elektroniczna klientów w języku polskim oraz angielskim, pomoc klientom w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, udzielanie informacji o usługach rynku pracy świadczonych przez Publiczne Służby Zatrudnienia, udział w wydarzeniach promujących usługi Centrum Zielona Linia, tłumaczenia dokumentów aplikacyjnych na język angielski,
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2018-10-23 - Białystok (podlaskie)
dystrybucja materiałó promocyjnych, wysyłanie ofert, rekrutacja telefoniczna i e-mailowa, wizyty osobiste w urzędach, instytucjach, organizacjach, przedsiębiorstwach,itp.,pozyskiwanie chętnych uczestników i zebranych grup szkoleniowych
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-14 - Chodzież (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min.średnie; bardzo dobra organizacja pracy; inicjatywa i kreatywność; znajomość programu Ms Office; zakres obowiązków: kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi; administracja kursów i szkoleń; przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych; pozyskiwanie podwykonawców usług; zamówienia materiałów biurowych i eksploatacyjnych; obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)