SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W CIK-SZ ZIELONA LINIA Białystok oferta pracy Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W CIK-SZ ZIELONA LINIA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna oraz elektroniczna klientów w języku polskim oraz angielskim, pomoc klientom w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, udzielanie informacji o usługach rynku pracy świadczonych przez Publiczne Służby Zatrudnienia, udział w wydarzeniach promujących usługi Centrum Zielona Linia, tłumaczenia dokumentów aplikacyjnych na język angielski,
Data publikacji: 2018-10-23
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciepła 40, 15-472 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa telefoniczna oraz elektroniczna klientów w języku polskim oraz angielskim, pomoc klientom w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, udzielanie informacji o usługach rynku pracy świadczonych przez Publiczne Służby Zatrudnienia, udział w wydarzeniach promujących usługi Centrum Zielona Linia, tłumaczenia dokumentów aplikacyjnych na język angielski,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W CIK-SZ ZIELONA LINIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa pakietu Microsoft Office, Word. Excel, Power Point
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w call centre i obsłudze klienta, mile widziane potwierdzenie znajomości języka (studia o profilu językowym lub certyfikat CEA lub równoważny), znajomość przepisów Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Ciepła 40, 15-472 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE- Życiorys/CV oraz list motywacyjny w języku polskim i angielskim - Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz uprawnienia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW- Dokumenty należy złożyć do: 05.11.2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty/ przesłania drogą elektroniczną Miejsce i forma składania dokumentów: listownie bądź osobiście na adres: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku, ul. Ciepła 40, budynek E, 15-472 Białystok, faxem pod nr: 85 651-61-87, drogą elektroniczną w formie skanu na adres: podlaska (at) ohp.pl z dopiskiem "oferta pracy specjalisty ds. obsługi klienta w CIK-SZ Zielona Linia"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - fax nr: 85 651-61-87
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.podlaska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Ciepła
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 23.10.2018
Oferta pracy ważna do: 23.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Brzeg (opolskie)
sporzadzanie listy płac, ZUS, prowadzenie spraw kadrowych
BIURO USŁUG KADROWYCH SZKOLENIA BHP-BOŻENA KOZAK - 2018-02-23 - Puławy (lubelskie)
udział w rozmowach z kontrahenetm zagranicznym, ustalanie warunków wspólpracy
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Morzeszczyn (pomorskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych oraz arabskojęzycznych. Księgowanie faktur. Kontrola sald rachunków klientów,bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łódź (łódzkie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; umiejętność czytania rysunku technicznego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; jedna zmiana; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Ujazd (opolskie)
SPRZEDAŻ PŁYTEK GRESOWYCH,OBSŁUGA KLIENTA,OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻY,ZNAJOMOŚĆ GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP.K. - 2017-05-24 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie działem zarządzania nieruchomościami wyznaczonej strefy zasobów, oraz zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi i innymi nieruchomościami, niezależnie od typu własności , przeznaczenia i sposobu użytkowania.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów przedsiębiorstwa, przygotowanie i realizacja ofert handlowo-technicznych, nadzór nad realizacją zleceń
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piła (wielkopolskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi głównie z Rosji i Ukrainy; przygotowywanie ofert handlowych w języku poskim, ukraińskim oraz rosyjskim; budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych, tj.konferencje, targi itp. Praca na umowę zlecenie. 5 godzin pracy miesięcznie. wynagrodzenie miesięczne ze stawka godzinową. Miejsce pracy; Wrocław-praca zdalna w domu lub w póżniejszym czasie w wynajętym lokalu. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
Szkoła Podstawowa Nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów, telefoniczna obsługa klienta, udzielanie rabatów posprzedażowych, wystawianie i korygowanie dowodów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdów (małopolskie)
praca na wysokości powyżej 3 metrów
"SŁAWECKI" Goroński Sławomir - 2016-08-16 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych w wymiarze 1/5 etatu (8 godzin w tygodniu), praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)
Szlifowanie elementów metalowych; ostrzenie narzędzi; wytwarzanie noży kształtowych; inne ręczne prace ślusarskie i monterskie
Fabryka Aparatury Elektromechanicznej "FANINA" S.A. - 2018-10-04 - Przemyśl (podkarpackie)
montaż i serwis tablic reklamowych na wysokościach do 10m
kontakt przez OHP - 2016-12-06 - Krasiejów (opolskie)
Specjalista ds. sprzedaży- Obsługa bieżąca partnerów handlowych w przydzielonym rejonie (wybrane województwa). Aktywizacja nowych partnerów handlowych. Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych. Wymagania: wykształcenie ogólnokształcące, obsługa komputera, pr. jazdy kat. b, podstawowa znajomość j. angielskiego.
PayTel S.A. - 2017-05-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu aluminium poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. sprzedażyMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:sporządzenie ofert dla klientów;utrzymywanie dobrych relacji z klientami;opracowywanie wpływających zamówień;prowadzenie negocjacji z dostawcami;Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole;mile widziana znajomość programów MB - CAD / AUTO CAD; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zaopatrywanie w częcsi samochodowe, pomoc w prowadzeniu warsztatu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży - dział eksportu.Zakres obowiązków:- przygotowywanie ofert i doradztwo techniczne- kontakt personalny, obsługa telefoniczna i mailowa partnerów handlowych w zakresie rzetelnej i fachowej informacji nt. oferowanych produktów ( okna, drzwi, bramy garażowe)Wymagana biegła znajomość języka francuskiego lub niemieckiego, wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, dobra znajomość pakietu MS OFFICE, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, mile widziana znajomość branży stolarki otworowej lub budowlanej.
Fabryka Okien "Dako" sp. z o.o. - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, Diagnozowanie projektów.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja) realizacja autorskich lub zleconych przez dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS (dzieci, młodzież, dorosli), nawiązywanie kontaktów artystycznych,współpraca przy realizacji wydawnictw PGS, stałła współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statutowych, bieżąca współpraca z gł. specjalistą ds. technicznych w zakresie realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, prowadzenie rejestru wydatków bieżących w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2017-01-09 - Sopot (pomorskie)
przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe, zlecanie ralizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów z podwykonawcami i klientami, prowadzenie kartotek kontrahentów i klientów, rozliczanie imprez i zamówionych usług, przygotowyanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Głuchołazy (opolskie)
Obsługa klienta, organizowanie załadunku i rozładunku, nadzorowanie zamówień, pomoc w organizacji pracy w magazynie, pomoc przy noszeniu i przyuczenie do przygotowania towaru do wydania dla klienta.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Gdynia (pomorskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2016-09-19 - Lublin (lubelskie)
malawanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe
"INŻYNIER" DARIUSZ WILCZYŃSKI - 2017-06-28 - Białystok (podlaskie)
do uzgodnienia
WEPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)
weryfikacja faktur kosztowych, wprowadzanie danych oraz dokumentów do systemu, współpraca z działem księgowym oraz HR, kontakt z odstwcami krajowymi oraz zagranizaczn ymi, wsparci eadminisacyjne działą, przygotowanie analiz i raportó w j. koreańskim, raportowanie do Managera Działu Administracji w j.koreańskim
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Żory (śląskie)
ekspedientka w sklepie pieczywem
PG Sprzedaż Dystrybucja Paweł Górski - 2018-02-05 - Katowice (śląskie)